Červen 22, 200916 r ja som trochu sledoval tu rucicku teploty takze siel som na aute asi 2-3km rucicka bola na nule vypol som motor, hned som zapol naspat a ruska vyskocilo na polovicu myslite ze aj ja mam problem s tym cidlom teploty ?
Červen 23, 200916 r Ja som pred rokom mal podobny problem, nechcel sa mi motor zohriat, ked som niekde zastal, vypol motor a znova nastartoval, hned rucicka vyskocila tak ako ma byt. Vtedy mi tiez nechcel niekedy startovat. Mal som zly termostat, stale bol otvoreny. Vymenil som ho, a rok bol pokoj. Startovalo to ok. Teraz to zacalo zasa robit, ze sem tam nenastartuje, len s tym rozdielom, ze hned ukazalo chybne cidlo. Upraveno Červen 23, 200916 r od Bady
Duben 1, 201015 r Vyriešilo to problém so štartovaním? Robí mi to to isté a tak by som rád vedel, či sa to oplatí. Díky
Květen 25, 201015 r studeny motor mi startuje uplne v pohode, len otocim klucikom a motor ihned nabehne, ale pri teplom motore trva startovanie az podozrivo dlho, podstatne dlhsie, ako za studena. nejako sa mi to nezda, co vy na to ?? mam fabiu 1.4 mpi, 44 kw, 2002, 85 000 najazdene, pred 3 mesiacmi kupena, robi to odkedy ju mam dik moc za pomoc
Květen 26, 201015 r Vlastnost motoru... pokud to toci uz moc dlouho pomuze trochu pridat plyn, nemas se ceho obavat...
Květen 26, 201015 r Vlastnost motoru... pokud to toci uz moc dlouho pomuze trochu pridat plyn, nemas se ceho obavat... len by som nerad odpalil lambdu, lebo ze jej nerobi dobre startovanie s plynom... nemoze sa nic stat ?
Květen 27, 201015 r Tuto informaci nemam.. faktem je ze navod k obsluze rika startujte se spojkou a bez plynu.. na druhou stranu taky pise, ze po startu tepleho motoru je dobre pridat plyn.. Co jsem se tady docetl tak pokud je motor teply, ridici jednotka dava chudsi smes, ktera potom zpusobuje horsi start, protoze to proste s mene benzinu nechce naskocit..
Květen 27, 201015 r Mě to dělá stejně.Řekl bych ,že je to normální.Kamarád má Mazdu 6 a je to stejné.
Leden 9, 201114 r zdravim mam tiez problem s 1.4MPI zacalo to tym ze zacala preblikovat kontrolka airbagu aj ked to stym asi nesuvisi, nadruhy den odstavym auto po cca 5 minutach chcem nastartovat a uz nechytilo aj ked startek toci ale nic obcas chyti tak na 1-2 sekundy ale hned chcipne neviete co by stim mohlo byt?
Leden 16, 201114 r po pripojeni na PC sa neda dostat do riadiacej jednotky airbagov ani riadiacej jednotky palubnej dosky. a ani pri zapnutom blinkry sice blinker blika ale neukazuje kontrolka na pristrojovke ale ine kontrolky svietia normalne
Leden 17, 201114 r tak si projdi toto téma http://forum.skodahome.cz/topic/21515-kablovy-zvazok-a-problemy-s-nim-suvisiace/ jestli to nebude i tvůj problém
Leden 22, 201114 r tak si projdi toto téma http://forum.skodahome.cz/topic/21515-kablovy-zvazok-a-problemy-s-nim-suvisiace/ jestli to nebude i tvůj problém Kablovy zväzok je uz v pohode ale auto stale natom istom starter toci toci a nic pri napojeni Pc sa neda dostat do Riadiacej jednotky ako keby bola zablokovana
Leden 23, 201114 r tak pak jedině zkusit od někoho půjčit ŘJ (stejná motorizace), pro ověření zda není ŘJ v háji
Listopad 7, 201410 r Vyskytuje se mi prokletá závada. Jednou za rok, jako včera, se mi stane, že přijedu s rozpáleným autem(Fabia, 1,4MPI 44kW r.v.2002, 75000km) k obchoďáku, 15 minut nakupuju pak k němu příjdu a už nenastartuju. Můžu točit jak chci, ale jenom točí startér a smrdí benzín. Druhý den k autu příjdu, normálně s ním v pohodě odjedu a na diagnostice ani památky a žádná kontrolka se nerozsvítí, respektive všechny normálně zhasnou. Opakuje se to přesně po roce. Asi morbidní způsob jak mi oznámit, že má auto narozeniny. Tipuji to na snímač teploty nebo zapalovací lištu. Jo a takový malý detail - nefunguje mi mikrospínač u řidičových dveří. Minulý rok se mi to stalo dokonce za jízdy, kdy jsem jel a do zatáčky v kopci mi to samovolně pod plynem a se zařazeným kvaltem chcíplo. Pak už jsem to nenastartoval. Nechal jsem se odtáhnout a druhý den jsem normálně nastartoval. Upraveno Listopad 7, 201410 r od Supermarine_Spitfire
Listopad 7, 201410 r To je super ked nefunguje vtedy mozes zistit co ti to robi ..... nato aby auto nastartoval treba co benzin iskru a vzduch takze skontroluj ci ti dava iskru potom ci ide benzin so vzduchom podla mna nebude probelm a zistis narodeninove spravanie auta
Listopad 8, 201410 r mám v plánu koupit zapalovací lištu a snímač teploty. Až to za rok zase nenastartuju tak budu laborovat. Ještě mě napadla zrada v kabelové svazku. Upraveno Listopad 8, 201410 r od Supermarine_Spitfire
Listopad 8, 201410 r Pokud se ti to stalo teď, tak zkus tu situaci znova zcela opakovat. Když bude vše ok. Tak bych to viděl na elektriku. Mně asi po 4 měsících padalo auto do nouzáku, zcela nečekaně, ale byly vypsány závady a podle toho se mi to povedlo odstranit a bylo to v kabelech.
Listopad 9, 201410 r Bohužel opakovat nejde respektive jak říkáš, díky tomu mám hlavní podezření v elektrice. Ale problém je že to opravdu dělá přesně jednou za rok. I chyba v kabelovém svazku by se projevovala častěji. Zatím mám plán s tou zapalovací lištou a teplotním snímačem. Až se to objeví tak vyměním a když to nepomůže tak svazek.
Listopad 10, 201410 r Ahoj ,mám fabii 1,4mpi 44kw,motor AZE....a teplý nebo horký motor jde hůře spustit.Startér déle točí oproti situaci,kdy je motor studený...ale i když déle točí tak zatím vždy chytne napoprvé.Myslím že to bude cidlem teploty....
Duben 13, 201510 r Zdravim, mam podobny problem. Musi to mit nejakou souvislost s teplotou, protoze napr. v zime s tim problem neni. Po delsi jizde, po odstaveni, pokud se pokousim startovat za cca >5min. motor poblafava a nenastartuje. Kdyz je mene teplo, treba do 20st.C tak do cca 15min. vetsinou nastartuju. V horkem lete je treba cekat i hodinu. Poklud to clovek "trapi" jak se i rozsviti zluta kontrolka motoru. Podle mechosa se ale v logu jednotky nic neobjevi, ten taky rika, ze by to udajne mohlo byt snimacem otacek, ale jiste to neni. Neresil nekdo podobny problem?
Duben 13, 201510 r 1,Vyčíst skutečné hodnoty G62 snimače vody které posílá čidlo do řj. 2,jestli to je tím, okamžitě vyměnit i mechoša
Červenec 16, 201510 r Zdravím tady na foru mám problém když je venku velké teplo tak při druhém startu nemohu nastartovat,dlouho motor točí smrdí benzín,pravděpodobně se uleje.Po několika minutách a marných snahách naskočí.(V zimě a v chladu při dešti to nedělá),měnil jsem čidlo teploty,zkoušel jsem vyměnit zapalovací lištu a nic.Nevíte někdo čím by to mohlo být nebo jestly má někdo podobné zkušenosti už se bojím jet i do práce abych někde nezůstal.Děkuji za informace
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.