Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Doporucte firmu ktera dela prestavby na N1, nejlepe aby to byla ta co dela tyhle prestavby primo pro Skodovku v MB (mriz, dodrzeni hmotnostniho vzorce, folie na zadni skla, certifikat).

Vloženo

Dam trosku vic infa z moji strany. Rok zpatky se privezly z D dva rok jety Passaty posledni model. Tady se firmou nechala dodelat prepazka, proslo technickou jako dovoz a prihlaseno na N1.

Aktualne mam v D objednane OII Combi jako obyc osobni auto. Postup by mel byt naprosto stejny, privezu sem, dodela se prepazka, projde STK jako dovoz a magistrat prihlasi jako N1.

- posis problematiky na strankach ministerstva dopravy Schvalování technické způsobilosti vozidel kategorie N1, vzniklých úpravou vozidelkategorie M1 - postup v případě jednotlivého dovozu vozidel

existuji tedy dve varianty, dovoz rovnou jako N1 nebo pro me a i podle STK vyhodnejsi dovoz jako OS, tady prestavba a az pak na STK

- mel jsem kuli tomu jednani s clovekem z Dekry a sefem jedny STK

- stejne podminky me sdelili i na mistnim magistratu ktery bude zajistovat konecne prihlaseni

Dodaci termin 3 kousku OII z D je 3 mesice takze pak napisu jak cele probehlo.

Co se tyka toho dovozu a ceny tak rozdil docela znacny a hlavne i stejne oznaceni vybavy v CZ a D ma o hodne rozdilny obsah prvku. V cz dost ochuzeny a i kdyz tady poskytnoul slevu 25% tak se porad vyplati z D.

Abych neodbihal od tematu, porad hledam firmy co delaji prepazky, zatim mam dve.

Vloženo (editace)

no a přesně tohle se chystám udělat. V SRN koupit OII RS TDI (aktuální rozdíl v ceně cca 150 t.) přihlásit jako N1 a sundat DPH. Nádherný auto za ještě krásnější peníze. Tak ti děkuju, že půjdeš jako průkopník a všechno to zjistíš. :D

Jenže já jsem na druhou stranu takovej pechfogl, že až to budu chtít udělat, určitě už to zase nepůjde. :(

Třeba tady nebo spousta dalších :

http://www.mobile.de/SID61XgiA4rV4ds7lMybX...11111251527005&

Editováno: , autor: jirkaK
Vloženo

ne, dvakrat do stejných sraček určitě ne, OII je hodně dobrý auto, když to srovnam třeba s Passatem, kterej je dražší, tak OII rozhodně vede. spíš já osobně bych 2x víceméně stejný auto nekoupil

Vloženo

Když ji v D koupíš jako OA-M1, tak ji musíš jako OA schválit a zaregistrovat, pak teprve můžeš řešit přestavbu.. Jestli ti na úřadě řekli, že dovezené OA ti rovnou schválí jako NA-N1, tak to už nejde, nejdřív schválit, pak přestavba. A kdo to dělá, tuším, že pro škodovku dělá ty origo zástavby MTX, aspoň pokud si dobře vybavuju ty zápisy v TP, protože každá taková dostavba tam musí být dopsaná.

Vloženo
ne, dvakrat do stejných sraček určitě ne, OII je hodně dobrý auto, když to srovnam třeba s Passatem, kterej je dražší, tak OII rozhodně vede. spíš já osobně bych 2x víceméně stejný auto nekoupil

tak já hlavně doufám, že do tý doby (cca 1,5 roku) už budou dělat systém comon rail.

Vloženo (editace)
Když ji v D koupíš jako OA-M1, tak ji musíš jako OA schválit a zaregistrovat, pak teprve můžeš řešit přestavbu.. Jestli ti na úřadě řekli, že dovezené OA ti rovnou schválí jako NA-N1, tak to už nejde, nejdřív schválit, pak přestavba. A kdo to dělá, tuším, že pro škodovku dělá ty origo zástavby MTX, aspoň pokud si dobře vybavuju ty zápisy v TP, protože každá taková dostavba tam musí být dopsaná.

Precti si ten dokument z MD ČR, uvod bod B, kde je uvedena prima prestavba pred schvalenim. Tenhle postup me potvrdili na STK i magistratu takze uvidime za 3 mesice kdo ma pravdu.

Editováno: , autor: Long
Vloženo
Když ji v D koupíš jako OA-M1, tak ji musíš jako OA schválit a zaregistrovat, pak teprve můžeš řešit přestavbu.. Jestli ti na úřadě řekli, že dovezené OA ti rovnou schválí jako NA-N1, tak to už nejde, nejdřív schválit, pak přestavba. A kdo to dělá, tuším, že pro škodovku dělá ty origo zástavby MTX, aspoň pokud si dobře vybavuju ty zápisy v TP, protože každá taková dostavba tam musí být dopsaná.

Precti si ten dokument z MD ČR bod B, kde je uvedena prima prestavba pred schvalenim. Tenhle postup me potvrdili na STK i magistratu takze uvidime za 3 mesice kdo ma pravdu :)

co sis objednal a o kolik je to levnější, než tady ?

Vloženo
Když ji v D koupíš jako OA-M1, tak ji musíš jako OA schválit a zaregistrovat, pak teprve můžeš řešit přestavbu.. Jestli ti na úřadě řekli, že dovezené OA ti rovnou schválí jako NA-N1, tak to už nejde, nejdřív schválit, pak přestavba. A kdo to dělá, tuším, že pro škodovku dělá ty origo zástavby MTX, aspoň pokud si dobře vybavuju ty zápisy v TP, protože každá taková dostavba tam musí být dopsaná.

Precti si ten dokument z MD ČR bod B, kde je uvedena prima prestavba pred schvalenim. Tenhle postup me potvrdili na STK i magistratu takze uvidime za 3 mesice kdo ma pravdu :)

co sis objednal a o kolik je to levnější, než tady ?

3x Combi Elegance 1,9 TDI PD, 6 stup. automat

rozdil ceny zjistis kdyz si poskladas stejny auta v ceskym a nemeckym konfiguratoru

Vloženo (editace)

no to určitě zjistím, ale proč to mám dělat, když ty to víš ?

no a hlavně, podle oficiálních cen v DE, když třeba vemu to, co mně zajímá (to RS combi)je ta cena prakticky stejná. Takže kvůli tomu to asi neděláš, co ?

Editováno: , autor: jirkaK
Vloženo
no to určitě zjistím, ale proč to mám dělat, když ty to víš ?

no a hlavně, podle oficiálních cen v DE, když třeba vemu to, co mně zajímá (to RS combi)je ta cena prakticky stejná. Takže kvůli tomu to asi neděláš, co ?

Moje cena nema pro bezneho cloveka ktery chce jedno auto vypovidaci hodnotu, protoze nakup bezi pres materskou firmu v Nemecku, ktera dosahne na vyrazne nizsi ceny diky mnozstvi nakupovanych koncernovych aut v poslednich letech.

Pro bezneho cloveka je pri nakupu v D plusem vetsi vybava a pak zalezi na nem kde ma jake kontakty na autosalony a na kolik dokaze dostat cenu dolu vyjednavanim nebo nakupem vystavenych pripadne akcnich nabidek.

Vloženo
no to určitě zjistím, ale proč to mám dělat, když ty to víš ?

no a hlavně, podle oficiálních cen v DE, když třeba vemu to, co mně zajímá (to RS combi)je ta cena prakticky stejná. Takže kvůli tomu to asi neděláš, co ?

Moje cena nema pro bezneho cloveka ktery chce jedno auto vypovidaci hodnotu, protoze nakup bezi pres materskou firmu v Nemecku, ktera dosahne na vyrazne nizsi ceny diky mnozstvi nakupovanych koncernovych aut v poslednich letech.

Pro bezneho cloveka je pri nakupu v D plusem vetsi vybava a pak zalezi na nem kde ma jake kontakty na autosalony a na kolik dokaze dostat cenu dolu vyjednavanim nebo nakupem vystavenych pripadne akcnich nabidek.

no to jsem si myslel hned, že to nebude za oficiální ceny. Proto mi taky nebylo jasný, proč mě odkazuješ na konfigurátor. :o

Jak je ale vidět, na to, aby se člověk dostal na úplně jiný ceny, nemusí v DE dělat kdoví jaký odběry aut. Stačí se podívat na mobile.de, odkud jsem sem hodil ten link. U nás se dealeři taky předháněj, kdo nabídne lepší cenu, ale aby šel někdo řádově téměř o 20% dolu, to jsem ještě nezaznamenal. Je to totiž hluboko pod jejich obchodníma možnostma. Jak to Němci dělaj, je mi záhadou.

Vloženo
ne, dvakrat do stejných sraček určitě ne, OII je hodně dobrý auto, když to srovnam třeba s Passatem, kterej je dražší, tak OII rozhodně vede. spíš já osobně bych 2x víceméně stejný auto nekoupil

Sice mimo téma,ale jak můžeš srovnávat OII a nového Passata.Passat je úplně jinde a o dost

Vloženo (editace)

a v čem prosímtě? mam pocit, že to jsou stejný třídy a už jenom když vezmu interiér Passatu, tak z volantu a přístrojovky je mi na blití. motory se do toho davaj uplně stejný jako do OII(snad krom toho třílitru nebo co to do Passata cpou), co jsem tak měl možnost si ho projet, tak nástup brzd oproti OII naprosto tragickej. takže pro mě jednoznačně vítězí OII. o signalizaci couvacích senzorů na rádiu si taky může Passat nechat zdát...

Editováno: , autor: Luke288
Vloženo

Já s se s tím svezl dost a o dost lepší podozek-komfortnější,tišší.Prostě mám raději auta,která jdou víc do komfortku než do sportu.Třebas Superb byl lahoda,doteď lituji,že jsem ho prodal

Vloženo

jasny, ale to je právě to. priority každýho z nás. podvozek byl taky to co mi vadilo, takovej měkkej, mě i sériovej podvozek OII přišel měkkej, proto jsem dal sportovni, mam rad tvrdy auta, proto pro mě vychází OII líp

Vloženo
:doh:doh prej měkkej.Mě se zdá že je tvdrá jak kráva.No mám sice paket pro špatné cesty ale i tak.No nic,nebudu dále psát,dostal bych BAN že píšu o něčem jiném,než je založeno toto téma.
Vloženo

v klidu, to bysme tu museli dostat všichni. víš co, já měl před OII GIII, na něm KW sportovní podvozek sníženej o 60/40, skutečnost byla 80/60, tvrdej jak kamen a mě to vyhovovalo, proto když sem přesedlal na OII, tak už od začátku jsem věděl, že ten seriovej podvozek musí časem pryč, přišel jsem ji jak v nějakým citroenu

Vloženo
Když ji v D koupíš jako OA-M1, tak ji musíš jako OA schválit a zaregistrovat, pak teprve můžeš řešit přestavbu.. Jestli ti na úřadě řekli, že dovezené OA ti rovnou schválí jako NA-N1, tak to už nejde, nejdřív schválit, pak přestavba. A kdo to dělá, tuším, že pro škodovku dělá ty origo zástavby MTX, aspoň pokud si dobře vybavuju ty zápisy v TP, protože každá taková dostavba tam musí být dopsaná.

Precti si ten dokument z MD ČR, uvod bod B, kde je uvedena prima prestavba pred schvalenim. Tenhle postup me potvrdili na STK i magistratu takze uvidime za 3 mesice kdo ma pravdu.

Když to bereš takhle..tak tedy dobře. Přečti si, kdy byl vytvořený dokument, na který se odkazuješ..najdeš tam .. 01.03.2004. Souhlasím s tím, že tato praxe v té době platila a nebyl problém..vše bylo dle zákona. Jediný háček dnes je v tom, že pravidla pro individuální dovoz se rapidně změnili 01.07.2006, kdy vzešla v platnost novela zákona č. 56/2001. O tom ale také na STK musí vědět, stejně tak i na tvém magistrátu. Dnes musí vozidlo při schvalování zjednodušeně mít typové schválení z jiného členského státu nebo "globální homologaci ES". Pokud takové vozidlo před schválením upravíš, už tomuto provedení neodpovídá..tudíž nelze schválit. Pro potřeby STK i úřadů byl vydán aktuální metodický pokyn, kde je výslovně uvedeno, že dřívější praxe s úpravami před schválením dnes již možná není. Je mi to jedno, my se u nás legislativou řídíme, ale jsou úřady, kde to tak neberou..to je všeobecně známý fakt. Jen ale abys moc nespoléhal na starý článek a nebyl pak překvapený.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...