Přejít na obsah

ABS - zapnutí jednotky ABS při rozjezdu / dobržďování


DENINOS

Doporučené příspěvky

Takže jen pro zajímavost - už je to v háji úplně :076 , po nastartování vždy OK, je jedno, jak dlouho, ale jak se rozjedu - šup a svítí kontrolka, jakmile překročím rychlost ca 20 km/h. Zajímavé je, že za jízdy registruju nějaký hluk, jako by tam běželo něco, co normálně není slyšet. Chtěl jsem zastavit, nachat běžet motor a podívat se pod kapotu, ale autíčko má smysl pro humor - jak zastavím, tak to ztichne :D , asi opět v závislosti na rychlosti. Vím, vím - musím na VAG, což pro mě znamená, že odvleču PC i s CRT monitorem na zadní sedačky (noťas už nemám) kol100 a uvidím, co se dá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jen pro zajímavost - už je to v háji úplně :076 , po nastartování vždy OK, je jedno, jak dlouho, ale jak se rozjedu - šup a svítí kontrolka, jakmile překročím rychlost ca 20 km/h. Zajímavé je, že za jízdy registruju nějaký hluk, jako by tam běželo něco, co normálně není slyšet. Chtěl jsem zastavit, nachat běžet motor a podívat se pod kapotu, ale autíčko má smysl pro humor - jak zastavím, tak to ztichne :D , asi opět v závislosti na rychlosti. Vím, vím - musím na VAG, což pro mě znamená, že odvleču PC i s CRT monitorem na zadní sedačky (noťas už nemám) kol100 a uvidím, co se dá.

To vypada na ty pojistky.Kdyby ti sepnulo ABS,poznal bys to(mlati do pedalu),jinak tam nema co bezet.Pokud by si shanel ABS,ozvy se.Mam na prodej :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi kak mě napadá, nevíte proč mi při startování, ale je po dobu co točí starter, problikne ABS a ASR, jak nastartuje tak to zhasne. Vag OK.

Mne se kontrolka ABS taky obcas rozsviti pri startovani ( zejmena kdyz pred tim auto par dnu stoji ). Osobne si to pripisuju poklesu napeti ... taky tam mam jeste porad puvodni 44Ah baterku.

Dela to minimalne uz 2 zimy a jinak vsechno funguje OK. Tak to neresim.

P.

PS: ASR nemam, takze mi nesviti ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže je to v riti kol101 . VAG : 1 Nalezené chyby

01276 Hydraulické čerpadlo ABS (V64)

16-10 - signál mimo toleranci - Sporadicky

Sice tvrdí "sporadicky", ale už tejden je to v háji úplně. Pojistky jsem sice ještě neleštil, což ještě pro jistotu udělám, ale podle původního projevu, kdy to občas (někdy slaběji) pekelně rachotilo to spíš koštuju na mechanickou závadu. Ten prevít se nějak opravuje, nebo se to musí celé vyměnit? Podle vašich reakcí to vypadá, že se asi jedná o exotiku kol119 , nemáte s tím někdo zkušenosti :help: ?

Editováno: , autor: Viktor X
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Chlapi kak mě napadá, nevíte proč mi při startování, ale je po dobu co točí starter, problikne ABS a ASR, jak nastartuje tak to zhasne. Vag OK.

robi mi to tiez po dlhsom stati, po vymene baterie sa to zlepsilo, ale potom auto stalo mesiac pri teplotach do 5 stupnov, tak uz to opat asi 3x takto bliklo. Zrejme pokles napatia v sieti. Tiez som tu niekde cital, ze to moze robit zaoxidovana poistka, ma vyssi odpor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáte někdo zkušenosti s vadným ABS ? Párkrát se mi krátce po startu asi na vteřinu pod kapotou ozvala "příklepovka", někdy slabě zahučela ale většinou to byl pěknej rachot, stávalo se to tak jednou z deseti startů. Netušil jsem, o co jde do doby, kdy se mi asi 2x rozsvítila kontrolka ABS, ale dneska už zůstala trvale rozsvícená, ani opakovaný start nepomohl.

Octavia 1.9 TDi 81kW rv.99

Hele mě to nedávno dělalo na 20V... Nastartoval jsem a občas nic a občas se rozsvítilo ABS. Občas si samo od sebe za jizdy nesmyslně zafungovala klapka diferáku. Byměnil jsem čidlo ABS v LP kole a bylo po závadě. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takže - "na tupo" jsem oškrábnul cínovou plochu 30A nožových pojistek v pojistkovém bloku na akumulátoru (nové jsem někam zabordelil :D ), který jsem navíc vyhodil ven, protože pod jeho plastovým nosníkem jsou 2 šrouby s ukostřeným silovým vedením, které jsem odšrouboval, oškrábnul kabelová očka, prostříkal i s pojistkami něčím jako je Kontaktol, vrazil vše zpátky, VAGem vymazal závady, a ABS běhá jako zamlada :palec2: . Fakt je, že když jsem dělal test akčních členů, to čerpadlo dělalo šílenej bengál (viz. příklepovka), nicméně v provozu normálně běhá...

Konečně jsem se dokopal to sem napsat, každý by oznámit, jak svůj problém vyřešil, pro poučení druhých.. :punk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
Nějako mi blbne ABS při dobržďování a nebo při rozjíždění občas začne kopat ABS do pedálu. Nevíte čím by to mohlo být? Nesetkal jste se s tím někdo.

Octavia Combi TDi r.v.00 Jinak brzdí to v pohodě, ale je to nepříjemné

Par upresneni daj:

1. svieti kontrolka? (normalne, alebo pri tom kopani)

2. VAG co hovori, nehlasi chybu na niektory snimac?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějako mi blbne ABS při dobržďování a nebo při rozjíždění občas začne kopat ABS do pedálu. Nevíte čím by to mohlo být? Nesetkal jste se s tím někdo.

Octavia Combi TDi r.v.00 Jinak brzdí to v pohodě, ale je to nepříjemné

Mě to dělalo právě před výměnou čidla (snímače) také..

Podle mého laického soudu odchází čidlo pomalu do věčných lovišť a takto to dává jednoduše na srozuměnou..

Už se ti rozsvítila i kontrolka na budíkách nebo ještě ne?

Jestli ano, závada bude zapsaná v ŘJ (levé nebo pravé). Jestli ne, Zabijáku, tak musíš čekat, až se rozsvítí..

No, jinak bych ještě před výměnou vyzkoušel na obou čidlech Contactol (voda v konektoru)

To se často stává, pokuď senzor netěsní např. při častém mytí v myčce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolka se ještě nerozsvítila. Kolik to čidlo stojí? VAG nemám.

Dělá to jenom občas a teď čím dál tím více. Konektory najdu kde? Abych je mohl zkontrolovat jestli tam není voda.

A díky za rady :)

Origo stojí asi 1.500,- /ks, já tam nyní dával neměcké MEYLE (cena 550,- /ks např. autodilykrc.cz)

Jinak jak na to: jukni do mého podpisu, je tam návod "jak měnit čidlo (snímač) ABS", včetně ukázky, kde to je.

Nemusíš na zvedák, ani na díru, stačí sundat kolo :palec2:

Práce na hodinu i pro méně zručného (hodina proto, že pravděpodobně budeš muset čistit - zvětšovat - i díry pro nové čidlo)-

Jestli tam půjde vložit volně, tak práce na 20 min.

p.s. na ten VAG stejně budeš muset. Jestli to máš jako závadu, vidí to v ŘJ. A chtělo by to opravit a vymazat.

Bez základní diagnostiky VAGem je ale hloupé cokoliv nejdříve měnit.

Editováno: , autor: Petr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Jedno čidlo vyměněno ale nezabralo to kua. 2litry vyhozené. Dělá to furt, ale kontrolka se nerosvítí. Na diagnostice to bylo ale jako na potvoru to zrovna nic neudělalo.

Jednou už se mi to rozsvítilo a kontrolka svítila pořád ale pak to zase po chcípnutí zhaslo a nesvítí to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějako mi blbne ABS při dobržďování a nebo při rozjíždění občas začne kopat ABS do pedálu. Nevíte čím by to mohlo být? Nesetkal jste se s tím někdo.

Octavia Combi TDi r.v.00 Jinak brzdí to v pohodě, ale je to nepříjemné

nazdar ked vyberies snimac abs na kolese tak do tej diery strč nejaky dobry magneticky srubovak alebo neco podobne pravdepodobne tam bude spina kusok kovu alebo nieco co snimac vyhodncuje ako zablokovanie kolesa pri jazde aj ked nieje zablokovane.v pohode do vsetkych otvorov nastriekaj nejake odmastovadlo ak by to bolo prilepene.auto musis mat na zdvihaku aby si mohol kazde koleso sucastne pootacat,vstrekovat a cistit tym magnetom.pozor ked budes vyberat snimace su riadne zapecene najviac u starych rocnikov moze sa stat ze ho budes musiet vysekat inak ho ani nedas von.skus to dat na vag a v meranych blokoch pozeraj za jazdy ci vsetky kolesa pri jazde rovno maju rovnaku rychlost moze to robit aj samotny snimac a sprav diagnozu akcnych clenov tiez na zdvihaku aby si vedel ci ti odblokuva jednotlive kolesa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém. Rozsvítila se mi kontrolka ABS. Vag napsal vadný snímač pravého předního kola. Ten jsem vyměnil, ale kontrolka svítí dál. Dneska mi zhasla, ale při rozjezdu, nebo lehkém dobržďování ABS kopalo. Na jedné křižovatce jsem ani nemohl rozjet. Zablokovalo se pravé přední kolo. Po chvilce zase povolilo. Auto pak stálo cca hodinu na parkovišti a znovu svítí kontrolka ABS. Nemáte někdo radu na co se podívat. Je možné, že by byl snímač, který jsem dával vadný? Kupoval jsem ho v AutoKelly. Byl to ten nejlevnější za 336 Kč. Asi to nebyl nejlepší kup... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
Mám podobný problém. Rozsvítila se mi kontrolka ABS. Vag napsal vadný snímač pravého předního kola. Ten jsem vyměnil, ale kontrolka svítí dál. Dneska mi zhasla, ale při rozjezdu, nebo lehkém dobržďování ABS kopalo. Na jedné křižovatce jsem ani nemohl rozjet. Zablokovalo se pravé přední kolo. Po chvilce zase povolilo. Auto pak stálo cca hodinu na parkovišti a znovu svítí kontrolka ABS. Nemáte někdo radu na co se podívat. Je možné, že by byl snímač, který jsem dával vadný? Kupoval jsem ho v AutoKelly. Byl to ten nejlevnější za 336 Kč. Asi to nebyl nejlepší kup... :feve:

Já mám úplně stejný problém: po výměně prasklé těhlice a ložiska mi začala svítit kontrolka ABS a při rozjedzu a dobrždění mi to kope. VAG mi napsal chybu 00285 - ABS senzor otáček vpředu vpravo 04-10 mechanická chyba intermittent. Vyměnil jsem čidlo (také to nebyl originál) smazal chyby a dělá to pořád. Mám podezření na kabel, ikdyž se s ním nijak násilím nezacházelo. Ale stojí asi 1500,- Kč a nechci zbytečně vyhodti peníze, kdyby to nebylo ono. Tak už nevím, jak na to. Možná zkusím prohodit levý a pravý přední kabel mezi sebou a uvidím. Akorát nevím, kde se to dá rozpojit, Vede to od kola dírou v podběhu někam do motorového prostoru. Musel bych s tím asi na zvedák a rozebrat spodní kryt. Akorát nevím, jestli to nebude zbytečná práce. Nikdy mě ABS nezlobilo, až do té výměny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém. Rozsvítila se mi kontrolka ABS. Vag napsal vadný snímač pravého předního kola. Ten jsem vyměnil, ale kontrolka svítí dál. Dneska mi zhasla, ale při rozjezdu, nebo lehkém dobržďování ABS kopalo. Na jedné křižovatce jsem ani nemohl rozjet. Zablokovalo se pravé přední kolo. Po chvilce zase povolilo. Auto pak stálo cca hodinu na parkovišti a znovu svítí kontrolka ABS. Nemáte někdo radu na co se podívat. Je možné, že by byl snímač, který jsem dával vadný? Kupoval jsem ho v AutoKelly. Byl to ten nejlevnější za 336 Kč. Asi to nebyl nejlepší kup... :feve:

VAG - jake mas hodnoty po zapnuti zapalovani ve skupine 002?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to začalo zlobit po výměně ložiska a těhlice, hledal bych možná chybu tam. Myslím, že v sekci fábia se tohle přesně řešilo a bylo to tím, že se špatně nalisovalo ložisko do těhlice a ten snímač otáček byl moc daleko od toho kroužku. Zkus tu vzdálenost přeměřit na obou kolech, jestli bude stejná.

Editováno: , autor: KaJe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to začalo zlobit po výměně ložiska a těhlice, hledal bych možná chybu tam. Myslím, že v sekci fábia se tohle přesně řešilo a bylo to tím, že se špatně nalisovalo ložisko do těhlice a ten snímač otáček byl moc daleko od toho kroužku. Zkus tu vzdálenost přeměřit na obou kolech, jestli bude stejná.

Díky za radu, včera odpoledne jsem sundal jsem obě kola a kouknul se na to. Na levém kole je vzdálenost mezi snímačem a kroužkem asi 2-3 mm a na pravém, kde se měnila těhlice je vzdálenost asi 5 mm a víc. Je ten rozdíl vidět pouhým okem. Akorát mi to nějak nejde do hlavy: ložisko se po nalisování na doraz zajišťuje pojistkou a čidlo zase po nasazení šroubkem. Jedině mě napadá, že ta těhlice možná nebude z nejpovedenějších. Sundám to a zkusím to znovu. Díky moc za radu, to by mě vůbec nenapadlo. Předpokládal jsem, že pokud se díly mění a pasujou do sebe podle katalogu, nenapadlo mě ještě něco měřit. To je dobrá zkušenost pro příště :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím jestli je to ještě aktuální,ale taky jsem se s tímto problémem kopajícího ABS měl co dělat.Nejdříve to začalo tím,že při poklesu teploty pod -5°C úplně přestalo pracovat ABS a Vag hlásil vadné čidlo,jenže když se venku oteplilo a teploty šli do plusu,tak zase fungovalo normál bez problému.Koupil jsem všechny čtyři čidla nový (přední origo,zadní druhovýroba) a nestály mě dohromady ani 1700 kč. Jenže po chvíli ježdění začalo ABS kopat dle nálady jak popisují ostatní v předcházejících příspěvcích,tak opět Vag a jedno přední čidlo hlásilo nahodilou chybu.To čidlo jsem bez problémů reklamoval a dostal zdarma nové, no a po jeho výměně,se už skoro dva roky žádná závada neukázala a vše šlape jak hodinky.

Pánové,ti z vás,co za přední čidlo vyhodí i 2000 kč buď nevíte co s penězy,nebo jste jen líní hledat na internetu ... a nebo hold platíte za svou hloupost.

A pro ty co chtějí vědět kde se dá tak levně koupit napíšu jen, podívejte se na největší český aukční server (záměrně nepíšu adresu,aby mě případně nikdo nekamenoval,že dělám někomu reklamu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...