Srpen 31, 200916 r Pri 5 km trase z prace sa mi zacal motor pri podradeni dusit a netahal. Vyradim rychlost a otacky klesnu na klasicke volnobezne ustalene. S volnobehom problem nemavam. Zastavim pred domom a vidim ze mi brzdove svetla svietia. Jasne, brzdovy spinac odisiel. Ostala svietit kontrolka EPC. Napojim na PC a ze pozriem co sa nam nazbieralo... 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty P0172 - 35-10 - - - Sporadicky 16955 - Spinac brzdovych svetel -F Nesmyslny signal P0571 - 35-00 - - Vymenim snimac, vymazem chyby... Odtedy auto jazdi normalne. Ziadna kontrolka sa nerozsvietila auto sa nedusilo, tahalo. Dnes preventivne nabehnem do auta s notebookom a zase: 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty P0172 - 35-00 - - Avsak uz nie sporadicka. Ziadna kontrolka nesvieti a auto funguje ako nove. Chybu pri nastartovanom aute zmazat neslo. Po precitani prispevkou zvazujem najprv vymenu cidla teploty. Ma vyznam tuto "zavadu" riesit vobec ked auto jazdi normalne? Ma vplyv na spotrebu? Vdaka. PROBLEM VYRIEŠENY Takze palivovy filter som nemenil. Ani cidlo teploty. Tankujem vzdy plnu nadrz. Vyjazdil som uz 3 nadrze benzinu z inej benzinky a chyba sa odtedy neukazala. Nahoda? V kazdom pripade preventivne vymenim filter. Asi dostal zabrat... Len si uz nepamatam na akej benzinke som to vtedy natankoval. A to ma stve najviac.
Září 6, 200915 r číslo závady 17549 ( P1141 ) Zjištění zátěže ( Nesmyslná hodnota ) Přechodná závada Motor 1.4MPI Šlápneš na plyn auto škubne,jako kdyby se to chtělo zadusit.A po chvíli zase jede v pohodě,stává se to občas není to pokaždé. ...aj ja som mal podobny problem.skus vymenit snimač polohy vačky...
Září 16, 200915 r Popis snimac tlaku v sacim potrubi G71-Nahodila zavada Nesmylsny signal. Co s tim ? Nejde vymazat teda jde jen do nastartovani pak se to objevi zas. Auto neudrzi otacky sotva to nastartuju sviit mi kontrolka EPC, KONTROLKA MOTORU, ABS ASR. Kdyz se to vymaze tak je to tak na dve tir minuty ok myslim tim ty kontrolky apk se to zas rozsviti?Nejaka rada vymenit ten snimac?Nebo to ma neco spolecneho s bzrdovym cidlem?Myslim cidlem na rozviceni brzd?Sviti mi jen stred. A prave. Leve ne a to mam vymenenou zarovku a stale nesviti .. Poradi te mi nekdo dekuji. PS jedna se o F1 01 VYROBA 1,4 16V 100PS Hatback. Diky
Září 17, 200915 r to svetlo si premeraj poistku. cidlo si nie som isty ja som menil tusim nejake g6 nieco. ale skontorluj k nemu kable. elektricky zvazok mas vyveseny? a snimac ak svietia brzdove je ok.
Září 19, 200915 r vyreseno vymeneno cidlo tlaku saciho potrubi od fi hella cen cca 1111,- bez dane tzn 1300,- kontrolka epc zmizela kontrolka poruchy motoru tez auto jede jak ma.. ale porad mi zustaslo sviti abs a asr..
Říjen 1, 200915 r Vyvesujem toto téma kde sa budú riešiť popisy chýb vyčítané na VAG z motorovej rj, bsg, komfortu, prístrojoviek. Prosím všetky otázky na to čo ktorá chyba znamená písať sem. Prehladám ešte celú sekciu FABIA1 a prihodím linky na dané témy už uvedené. ___________________________________________________________________________ Mám problém na Vagu mi píše chybu (klimatizace) 2 Nalezené chyby: 01596 - Servomotor klapky cesstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154) 41-10 - blokovano nebo bez napeti - sporadicky 00819 - Vysokotlaky snimac (G65) 07-00 - signal prilis nizky Klimatizace moc nechladi.. Děkuji všem za pomoc !
Říjen 11, 200915 r neviem ci je tu tato chyba ale ak hej tak by som rad poziadal o radu. Odisla mi kontrolka otvorenych prednych dveri a komplet central. okna funguju v pohode aj ked sa mi zda ze lave mi nejde dvojfazovo aj ked som ho formatoval (nejde zavriet/otvorit jednym tahom z polohy 2, prave ide) VAG mi vyhodil par chyb ale tie boli aj predtym a budu sa coskoro riesit. tato sa mi objavila po tejto udalosti VAG Upraveno Říjen 11, 200915 r od triscene
Říjen 15, 200915 r Může mi někdo poradit čím to může být? Chyba 16555 rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy P0171 - 35 - 10 -- Sporadicky Readiness 0000 0000 Auto jede normálně, jen jednou nechytlo napoprvé, ale až na další start.
Říjen 16, 200915 r Zdravim!Dnes som obdržal diag.kabel,potreboval by som kratke info,(kym to podrobne naštudujem,ako sa s tym naraba) nastavit klapku,lebo som ju čistil ,ako to nastavit na zakl.hodnoty,prosim o kratky postup ,mam vag 409 aj 304,tak keby ste mi mohli popisat ako postupovat pri nastaveni klapky na zakl.hodnotu.Za kladnu odpoved Vam vopred ďakujem !
Říjen 29, 200915 r Tak dnes mi zasvietilo abs. vytiahol som kabel nb a mam tu chybu. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Address 03: ABS Brakes 00301 - ABS Return Flow Pump (V39) 35-00 - - Vag vravi: precitat merane hodnoty skupiny 002 a 006, kontrolu a diagnozu akcnych clenov, precitat a vymazat pamat zavad RJ ABS , cerpadlo kontrola alebo vymena. Neviem co mam vidiet v meranych hodnotach v skupinach 002 a 006, neviem ako presne previest kontrolu a diagnozu akcnych clenov, pamat zavad rj ABS som precital a vymazal. cerpadlo skontorlujem. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ked uz som to mal rozbehane tak ostatne chyba ma tiez zarazili. Address 01: Engine Labels: None 4 Faults Found: 17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent - neviem o tom nic, iba ze hlavne rele 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent - toto ma dost hneva, vyhrievanie lambda sondy pred katalyzatorom. ako si overim ci je to lambda, prerusene vedenie alebo rj motora? 18252 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller P1844 - 35-10 - - - Intermittent - neviem o tom nic 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold - toto vyzera na netesnost vyfukoveho potrubia ale tato zavada moze byt este pred vymenou vyfuku... P0420 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 myslite ze mozu tieto chyby suvisiet s tym, ze som menil cely vyfuk od pletenca? pri pletenci fucal, najskor som vymenil zadnu cast a potom pletenec, medzitym sa chyby nemazali... ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: None P Component: Klimaanlage X0840 2 Faults Found: 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 29-10 - Short to Ground - Intermittent - miesiaca klapka, jasne vymenit, to viem, chystam sa na to 01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) - Klapka pre cerstvy obehovy vzduch, o tom viem a vymenit 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.LBL 1 Fault Found: 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too Low - Intermittent - toto vyzera na jarny zaseknuty spinac brzdovych svetiel a nasledne vybitiee baterie a startovanie kablami. --------------------------------------------------------------------------------------------- Takze vsetko som vymazal a uvidim zajtra. Az si vycitam, ze vlatne auto som nediagnostikoal asi tristvrte roka a to mam vsetko pod nosom... Menil som brzdovy spinac, vybila sa baterka, montovali sa multimedia, menil sa vyfuk zadna cast a pletenec.... takze najviac ma trapi to co neviem co je, hlavne, rele, a abs.[/b] Upraveno Říjen 29, 200915 r od cartmanko
Listopad 7, 200915 r ahoj,neznám číslo chyby,ptám se zda se stímto někdo nesetkal! problém - fábie 1.9 tdi, po ujetí cca 10 km se mi rozsvítí kontrolka ASR a zhasne až po vypnutí motoru.dále zase po ujetí cca 10 km. nemáte s tím někdo skušenosti?díky
Listopad 8, 200915 r ahoj,neznám číslo chyby,ptám se zda se stímto někdo nesetkal!problém - fábie 1.9 tdi, po ujetí cca 10 km se mi rozsvítí kontrolka ASR a zhasne až po vypnutí motoru.dále zase po ujetí cca 10 km. nemáte s tím někdo skušenosti?díky Mrkni na pojistky na baterce. TADY je fotka, kde je najdeš a něco o nich.Je to sice o ABS, ale může zlobit stejně. ahoj,díky za ochotu. Koukal jsem na ty pojistky,jsou dobrý.měl jsem to na pc a i čidla nezlobí,ale když se ta kontrolka rozsvítí za jízdy,tak se do řídící jednotky nejde dostat. kdyby ještě někdo věděl.díky
Listopad 13, 200915 r rozsvícení ASR po 10-ti minutách či ujetí 10-ti kilometrů je utržený kabel na konektoru - nevím co je to za čidlo, ale je to hned pod čidlem zpátečky, blízko alternátoru. Vlez pod auto, sundej kryt a uvidíš to okamžitě
Listopad 24, 200915 r moja chyba s ABS je prec, boli to poistky na baterke. pri vizualnej kontorle bola ok, pri premerani multimetrom bola ok, ked som sa jej dotkol v strede tak sa rozpadla. bola to poistka cislo 6 40A. Ludovi TIsickrat dik za hint.
Prosinec 15, 200915 r Ahoj, mám motor 1,4 MPI 44 KW AZF (rv. 2002) - před dvěmi měsíci chyba 16500 (čidlo teploty chladící kapaliny G62-nevěrohodný signál) , po měsíci chyba 16502 ( čidlo teploty chladící kapaliny G62 - signál příliš velký). Tak jsem nyní snímač G62 vyměnil - uvidím, co to udělá. Jenže celou dobu mám Readiness Status 0010 0101 (viz obr.) - nemůžete mě, prosím, někdo poradit, co to znamená? Moc tomu nerozumím - klimu nemám a lambda sondy doufám jo Předem díky za pomoc. Tak jsem to projel, teplota mi za jízdy klesla, přestlo mi to topit, po návratu opět chyba na 16500 - takže mě ještě asi opustil termostat... :-( lambda6.bmp Upraveno Prosinec 15, 200915 r od lastov
Prosinec 15, 200915 r V DP máš presný postup ako sa readinescod robí a čo ktoré miesto a číslo znamená.Porovnaj si to.
Prosinec 15, 200915 r V DP máš presný postup ako sa readinescod robí a čo ktoré miesto a číslo znamená.Porovnaj si to. jj, díky .... mám já to nějaký záhadný model - po projetí mám na novém čidle G62 opět chybu 16500 a ještě to přestalo topit - tak asi termostat v háji. Tahle Fabie je pro mě prokletí.
Prosinec 15, 200915 r Ked máš čidlo OK tak skús prestreknúť kontakty na konektoroch Kontoxom možno sú zoxidované,alebo čidlo premeraj ohmicky hodnoty sú v tiež v DP. Ten termostat má asi každý, odlomí sa jedna strana uchytenia
Prosinec 15, 200915 r Ked máš čidlo OK tak skús prestreknúť kontakty na konektoroch Kontoxom možno sú zoxidované,alebo čidlo premeraj ohmicky hodnoty sú v tiež v DP.Ten termostat má asi každý, odlomí sa jedna strana uchytenia čidlo jsem měřil než jsem ho vetkul do auta a při cca 100st (v hrnci na sporáku) jsem naměřil 250ohm - pak mě začali pálit ruce :-) ...termostat jsem už vyměnil (jen termostat s víčkem, ne celé těleso) - takže to topí a ručička jezdí na 90st jak má. Jen ještě zítra kouknu na diagnostiku - kontaktol ted u sebe nemám, pak to zkusím ještě prostříknout. Dnes mi v autor. škoda servise ještě říkali, jestli mám ty dráty od snímače k jednotce ok, ale to nevím. vede to někam hluboko do útrob motoru. Tu DP nemám - nemůžu ji nikde na netu najít..... :-(
Prosinec 17, 200915 r chyba 01288 svorka 30 posilovače rízení-signál příliš malý.Nevíte někdo co by to mohlo být?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.