Prosinec 17, 201113 r Ahoj nevěděl by někdo jestli by fungoval WAG com 3040 s tímhle kabelem: http://aukro.cz/diagnostika-usb-kkl-vag-bonus-zdarma-i1871345681.html?source=oo Fordu focus? Případně jak to udělat aby šla načítat řj fordu.
Prosinec 17, 201113 r ahoj!nefungoval ford urciite nie na to musis mat kabel pre ford. Upraveno Prosinec 17, 201113 r od imroo
Prosinec 17, 201113 r OK dík, tenhle modrej už mám, myslíš že tenhle http://aukro.cz/diagnostika-usb-kkl-vag-bonus-zaruka-i1983058015.html je kvalitnější?
Prosinec 17, 201113 r cierne su urcite kvalitnejsie ale ani toto sa s fordom nebude rozpravat ide o to ze aj ked konektory budu stejne tak na tom nerozchodis program pre forda.a vag dokaze iba koncern vw
Leden 1, 201213 r Poraďte s touto chybou: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 036 906 034 T Komponent: MARELLI 4LV 3224 Kódování: 00031 Opravna #: WSC 28886 TMBND46Y7Y3027091 SKZ7Z0Y0433601 1 Nalezeny chyby: 17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada P1196 - 35-10 - - - Sporadicky Fabia 1.4 16V 74kW rok výroby 2000, najeto 133 321 km Předem děkuji.
Leden 3, 201213 r Ahoj, mam fabii 1.4 44kw rok 2002. Studena startuje v poradku, tepla hure. Musi se dele tocit, motor se dost klepe, pote na volnobeh se taky klepe, otacky kolisaji. Chyba na RJ motoru vyctena v autorizovanem servisu je: 16555 P0171 035 Rada valcu 1, system davkovani paliva system prilis chudy sporadicka zavada Pohledal jsem na foru, poridil VAG, zahral motor na provozni teplotu a na volnobeh nacetl dle rad skupinu 030-034 hodnoty a kontroloval s DP: 030: prvni pole111 druhe pole 110 ( tipuju, ze to je v poradku ) 031: prvni pole -0,991 kolisa az do 0,999, druhe pole stale -0,998 ( co to znamena? viz. dotaz nize ) 032: prvni pole 3,9% druhe pole 0,0% (v DP na fabii nemam) 033: na benzin -7,4% druhe pole 1,45V na LPG prvni pole 3,1-3,5% kolisa druhe pole 1,48V ( je v limitu +-10%, dalsi pole neuvazovat ) 034: prvni pole kolisa mezi 768-800, sruhe pole 336st. Auto ma sekvencni LPG lovato, nicmene chovalo se stejne predtim i kdyz jezdilo ciste na benzin, nicmene jezdit s chudou smesi na LPG uz zavani podpalenim ventilu..a ted hlavni dotaz: u pole 031 v DP uvazuji zobrazeni TRVALE nejakych KLADNYCH hodnot ci rozmezi. Co to znamena, kdyz jsou hornoty zaporny a navic kolisaji? Ostatni hodnoty se zaji ok - procenta. Pole 033 u oktavky ma byt udajne 1,6-2V. Tu mam jen 1,46 nevadi to? Znaci to spatnou lambdu? Jeste jsem se nekde docet o moznosti spatneho cidla teploty chladici kapaliny. Pomuze jeho odpojeni a nastartovani tepleho motoru pro kontrolu? Nebo jak ho zkontrolovat? V autorizaku me rekli, ze jsou vadne vstrikovaci ventily a ze nema cenu je menit vzhledem k jejich cene a provozu na lpg. Jenze "zavada" se projevuje i na LPG kdy se pouzivaji LPG vstrikovace. Proto se mi toto vysvetleni nezda. Navic auto ma relativne vysokou spotrebu? Pri ceste do prace 10km tam a 10 zpet prumerne cca 7,3-8L benzinu na LPG vic. Po dalnici pri plouzeni se do 115km/h tacho cca 6,3, pri rychlostech kolem 120-140 tacho mereno jen na plyn cca 9,5L, takze citam tak pres 8 benzinu. Poradite prosim nekdo co s tim? Diky. Upraveno Leden 3, 201213 r od kukuraj
Leden 3, 201213 r Ahoj, mam fabii 1.4 44kw rok 2002. Studena startuje v poradku, tepla hure. Musi se dele tocit, motor se dost klepe, pote na volnobeh se taky klepe, otacky kolisaji. Chyba na RJ motoru vyctena v autorizovanem servisu je: 16555 P0171 035 Rada valcu 1, system davkovani paliva system prilis chudy sporadicka zavada Pohledal jsem na foru, poridil VAG, zahral motor na provozni teplotu a na volnobeh nacetl dle rad skupinu 030-034 hodnoty a kontroloval s DP: 030: prvni pole111 druhe pole 110 ( tipuju, ze to je v poradku ) 031: prvni pole -0,991 kolisa az do 0,999, druhe pole stale -0,998 ( co to znamena? viz. dotaz nize ) 032: prvni pole 3,9% druhe pole 0,0% (v DP na fabii nemam) 033: na benzin -7,4% druhe pole 1,45V na LPG prvni pole 3,1-3,5% kolisa druhe pole 1,48V ( je v limitu +-10%, dalsi pole neuvazovat ) 034: prvni pole kolisa mezi 768-800, sruhe pole 336st. Auto ma sekvencni LPG lovato, nicmene chovalo se stejne predtim i kdyz jezdilo ciste na benzin, nicmene jezdit s chudou smesi na LPG uz zavani podpalenim ventilu..a ted hlavni dotaz: u pole 031 v DP uvazuji zobrazeni TRVALE nejakych KLADNYCH hodnot ci rozmezi. Co to znamena, kdyz jsou hornoty zaporny a navic kolisaji? Ostatni hodnoty se zaji ok - procenta. Pole 033 u oktavky ma byt udajne 1,6-2V. Tu mam jen 1,46 nevadi to? Znaci to spatnou lambdu? Jeste jsem se nekde docet o moznosti spatneho cidla teploty chladici kapaliny. Pomuze jeho odpojeni a nastartovani tepleho motoru pro kontrolu? Nebo jak ho zkontrolovat? V autorizaku me rekli, ze jsou vadne vstrikovaci ventily a ze nema cenu je menit vzhledem k jejich cene a provozu na lpg. Jenze "zavada" se projevuje i na LPG kdy se pouzivaji LPG vstrikovace. Proto se mi toto vysvetleni nezda. Navic auto ma relativne vysokou spotrebu? Pri ceste do prace 10km tam a 10 zpet prumerne cca 7,3-8L benzinu na LPG vic. Po dalnici pri plouzeni se do 115km/h tacho cca 6,3, pri rychlostech kolem 120-140 tacho mereno jen na plyn cca 9,5L, takze citam tak pres 8 benzinu. Poradite prosim nekdo co s tim? Diky. Nejspíš budeš mít v háji lambda sondu.Příznaky špatné lambdy kolísá otáček při neutrálu ale to bívá i příčinou zanešené škrtící klapky.Jinak tyhle motory sami o sobě nemají pravidelnej chod motoru, navíc při špatné lambda sondě je zvíšená spotřeba paliva.A zkontroloval bych i palivovej filtr.
Leden 3, 201213 r Prave o tom volnobehu jsem se kdesi docetl, ze to je vlastnost tech motoru, ale ze by se to melo dat spravit updatem SW v RJ. V servisu me rekli, ze uz vic to zlepsit nemuzou, ze pro mou verzi nic novejsiho neni. Hlavne me zarazi ty zaporny hodnoty, ale menit lambdu jen tak na zkousku pri jeji cene se me moc nechce Kdyz jsem byl na kontrole LPG po prvnich 1000km a stezoval si na spotrebu, zmeril me emise a na benzin i LPG byly udajne v naprostem poradku. Z toho usuzuji, ze lambda my mela byt ok, ne? Uz jsem z toho fakt jelen :/ Co jeste muzou znamenat ty horsi teply starty? Na filtr, svicky atp. se muzu podivat az o vikendu, tak jako na pripadne praskly gumicky kolem vstriku atp. Kontrolka "motoru" na palubovce nesviti. Takze nebyt toho, ze jsem auto predelal na lpg a zacal se o nej vic zajimat na to ani neprijdu. Najeto ma ( snad ) 97tkm Upraveno Leden 3, 201213 r od kukuraj
Leden 3, 201213 r Prave o tom volnobehu jsem se kdesi docetl, ze to je vlastnost tech motoru, ale ze by se to melo dat spravit updatem SW v RJ. V servisu me rekli, ze uz vic to zlepsit nemuzou, ze pro mou verzi nic novejsiho neni. Hlavne me zarazi ty zaporny hodnoty, ale menit lambdu jen tak na zkousku pri jeji cene se me moc nechce Kdyz jsem byl na kontrole LPG po prvnich 1000km a stezoval si na spotrebu, zmeril me emise a na benzin i LPG byly udajne v naprostem poradku. Z toho usuzuji, ze lambda my mela byt ok, ne? Uz jsem z toho fakt jelen :/ Co jeste muzou znamenat ty horsi teply starty? Na filtr, svicky atp. se muzu podivat az o vikendu, tak jako na pripadne praskly gumicky kolem vstriku atp. Kontrolka "motoru" na palubovce nesviti. Takze nebyt toho, ze jsem auto predelal na lpg a zacal se o nej vic zajimat na to ani neprijdu. Najeto ma ( snad ) 97tkm No u těhle motoru je to fakt normální já ho mám taky a nic jiného se stím nedá dělat.A horší teplý starty mám taky.Motor při teplým startu krásně nenatočí spíš jako by se na chvíli zastavil a pak chytil a přitom se otřese.Ale spíš řeším jestli to nebude bud ukostřením nebo není někde špatná zem.Ted mám auto u svého servismana spojka a problikávala mi palubovka takže řešíme jestli to nebude regulátorem a proto mám taky horší teplí starty.Mám 1.4 mpi r.v.2000 najeto 103 000 a můžu říct že fabii s tímhle motorem bych už znovu nekoupil Jo a na emisích by určo zjistili že je v háji lambda sonda...zkusil bych vymazat chybu a jestli se znovu objeví...protože jestli byla sporadicka tak to znamená náhodna.Občas se stane že jednou za čas se tam vyhodí nějaká chyba.Ale zaráží mě ta tvoje spotřeba potřeba kouknout na vstřiky a palivovej filtr. Upraveno Leden 3, 201213 r od Fabia2000
Leden 3, 201213 r Lidi na FI 1.4 MPi 44 kW r.v.2002 jsem to řešil minulý týden. Psalo mi to ale sonda 2, nepravidelný chod volnoběhu, totálně zasrana klapka. Po vyčistění a nastavení, pořád stejny problém. Rozebral jsem teda konektor sondy za katem, že ji změřím a konektor byl zaoxidovaný, vyčistil jsem ho, smazal chyby a auto jede bez problému. Upraveno Leden 3, 201213 r od VAG BoBo
Leden 4, 201213 r A mohl bys prosim zmerit tu adresu 031? Jestli tam mas kladny nebo zaporny hodnoty? V DP uvazuji jen kladny a jejich ruzne hodnoty znaci urcite chyby. O zapornych se nezminuji
Leden 8, 201213 r dneska jsem napojil fabii 1.4 MPi 44Kw 2001 na počítač a vyběhly mi dvě chyby 17549- Zjištění zatížení. Nesmyslná hodnota P1141-35-00-- Sporadicky 16685- Válec 1 Zjištěno zapalování vynechává P0301-35-10-- Sporadicky Auto se projevuje přijízdě tím, že jede normálně a občas ztratí výkon, jako kdyby se dusilo. Prosím o radu. Díky
Leden 8, 201213 r Nejsem si jist, ještě jsem se s tím u svého auta nesetkal, ale jak jsem pročítal forum, tak to vypadá na vadnou zapalovací cívku v prvním válci. Zkus změřit tlak ve válcích.
Leden 22, 201213 r tak tlaky jsem změřil. 1.válec 13 2.válec 12.5 3.válec 12.5 4.válec 12.5 tak já nevím. teď to může být buď vstřik a nebo ta cívka. chtělo by to vyzkoušet. kolik stojí starší cívka??
Únor 5, 201213 r Zdravím mám fabiu 1.4 44kw 2002 mam problém vyhadzuje chybu 16825 - System odvzdusneni palivove nadrze Chybny prutok cim to bude elektromagnetickym ventilom alebo nadobkou s aktivnym uhlim Upraveno Únor 5, 201213 r od 983filip
Únor 5, 201213 r 16825 prutok chybný + vadný -N80- + nerovnomìrný -Zkontrolovat elektro-~dvìt~áv~cí sys- + pøerušené vedení, volnobìh m.agnetický v~nti~tem nadrze pøíp. zkrat + zápach po palivu nadobky s aktlvnlmuhlím -N80- => Kap01-1 a => Motor 1,0/37; 1,4/44; 1,4/50 -mechanika; opr.sk. 20.-Zkontrolovat hadice apropojovací trubice od.palivové nádrže až pojednotku ovládání škrticíklapky => Motor1,0/37; 1,4/44; 1,4/50-mechanika; opr.sk. 20.-Odstranit pøerušení .vedení nebo zkrat podleschématu zapojení=> Elektrickáschémata, hledánízávad a montážní místa. Upraveno Únor 6, 201213 r od VAG BoBo
Únor 12, 201213 r ahoj, netušíte co může dělat tuto chybovost (F1 1.2)? Svazek dle všeho OK a ERG je novej, VAG-COM verze: SVO 304.0 Číslo dílu: 03E 906 033 A Díl a/nebo verze: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5329 Kódování: 00021 Číslo dílny: WSC 24279 Další informace: TMBJY46Y843895890 SKZ7Z0C2036602 6 závad nalezeno. 17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka P1403 - 35-00 - - 16555 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadická 16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu P0302 - 35-10 - - - Sporadická 16555 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadická 16687 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu P0303 - 35-10 - - - Sporadická 16684 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne P0300 - 35-10 - - - Sporadická
Únor 12, 201213 r 16555 systém pøíliš chudý -Zkontrolovat lam~da-sondu pøed katalyzátorem -G39- Øada 1, system davkovanl pall- a lambda-regulacI =:>K ap. 24-3. va -Zkontrolovat regulátor tlaku paliva 16684 Zjištìno vynechání zapalování .
Únor 13, 201213 r něvěš hlavu toho ještě bude ale nejpravděpodobnější lambda před katem a máš měněnej palivovej filtr? teda strejda Upraveno Únor 13, 201213 r od Fabia2000
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.