grinch82 Vloženo 30. Září 2007 Sdílet Vloženo 30. Září 2007 Pre teste lambda sondy vag píše teplotu katalyzátora - 32 st. C. Lambda vyhrievacie teleso premerané - OK, základné napätie v konektore 0,5 V- OK, Po teste vypíše chybu 16 517- signál príliš pomalý. Test lambda sondy v readiness nie OK. Čím to môže byť ? Dano já to řeším teď už si na něco přišel od tý doby ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvel Vloženo 7. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2007 Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 018 GM Komponent: G200SG 2162 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru 27-00 - nesmyslny signal Readiness: N/A Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 018 GM Komponent: G200SG 2162 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru 27-00 - nesmyslny signal Readiness: N/A Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF? altík jsi měnil protože původní byl kaput? pak to taky může být pozůstatek z toho původního, vymaž a podívej se po týdnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvel Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 018 GM Komponent: G200SG 2162 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru 27-00 - nesmyslny signal Readiness: N/A Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF? altík jsi měnil protože původní byl kaput? pak to taky může být pozůstatek z toho původního, vymaž a podívej se po týdnu jj altík kaput... po výměně jsem vymazal všechny chyby a tahle chyba mi naskakuje skoro po každém nastartování motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zarofka.cz Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Chyby: 1.4 MPI 17549 zjisteno zatizeni... skontrolovat zda neni nekde deravej vyfuk i svody, praskaj nebo se pak stava, ze se vysroubuji vnejsi matice na svodech a prisava to tudy... Gumicky vstriku jsem nikdy nezazil, ale nerikam ze to neni mozny i kdyz bych se divil, to by je nikdo musel poskodit pri montazi Benzinove motory... 16825 ted si nepamatuju presne popis z Vaga, ale vetsinou to delal ventil odvetrani nadrze, pri prentankovavani se dostane palivo do aktivniho fitru ktery je u PZ kola pod podbehem, ten ztvrdne, vybracema se rozdroli a ucpe ventil... necha se popripade zjistit i readnes kodem pokud je uplne ucpanej... 01... RJ motoru... 04 Zakladni nastaveni kanal 70.. pri ohratem motoru se pri volnobehu spusti test a bud napise TEV ok nebo NeOK Diesel: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru.. nekde v bloku namerenjch hodnot se necha precist zda alternator posila jednotce nejake zatizeni(nepamatuju se kde), pak zvednout auto na hever, sundat spodni kryt motoru a na prave strane(pri pohledu na auto) je dvoupolova svorkovnice a vetsinou je uhnilej drat, mozna oba... Dost casto se stava, ze neukazuje baterie na budikach pri zapnutejch klicich a pokud je domontovane orig. deni sviceni, tak se nezapina... Altik funguje a dobuji, protoze se pri vyssich otackach sam nabudi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Power156 Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 018 GM Komponent: G200SG 2162 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru 27-00 - nesmyslny signal Readiness: N/A Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF? altík jsi měnil protože původní byl kaput? pak to taky může být pozůstatek z toho původního, vymaž a podívej se po týdnu jj altík kaput... po výměně jsem vymazal všechny chyby a tahle chyba mi naskakuje skoro po každém nastartování motoru. Koukni na ty dva slabi kable od altiku ze predu na prevodovce je svorkovnice ,bejva to tam uhnilý (mezi chladicem a prevodovkou u leveho podbehu) pak pisni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Co by ste povedali na toto?? Fabia 1,9 TDI rv 2000 Pamat zavad - elektrika: 01314 RJ Motoru 49-10 Riadna komunikacia - sporadicka 00975 - Vyhrievane zadne sklo (Z1) 28-10 skrat na + - sporadicka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zarofka.cz Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Mno co ti napsat... asi ti obcas nekomunikuje jednotka a mozna ti nevyhriva zadni sklo . Zavady jsou z kterych jednotek vypsane? Neni to vsechno nahodou jen z 09 palubni sit? Co svazek, mas rozmotany? Co zadni sklo, nemas upadlej privod a neopira se ti o kasli, draty preruseny v husim krku co vede svazek do 5. dveri? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
serfig Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 htěl bych se zeptat co všechno mám napsat za čísla do texťáku autoscan.txt, pokus si tam chci přidat Fabii rv.2003 (mám tam jen oktávii), Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daworis Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 (editace) Tyto chyby na skode Fabia 1.9 TDi (2001) 00778 - Snimac uhlu rizeni (G85) 49-00 - bez komunikace 01324 - rid.jedn. nahonu na vsechna kola (J492) 49-00 - bez komunikace Popis zavady : kontrolka servorizeni po nastartovani zhasla, jakoby zadna zavada nebyla, auto pohon 4x4 nema :-) ani jedna zavada nesla smazat z pameti zavad RESENI: prekodovat 19-gateway na stejnou hodnotu na kterou byla puvodne kodovana ( poradil clovek, ktery takovou zavadu u Fabii videl vivekrat ) Editováno: 28. leden 2008, autor: Daworis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RED5ive Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 No... taky teda přispěju svojí troškou do mlejna a poprosím vo radu: takže klasická 17549... jelikož můj vejfuk už má skoro zvuk závodního speciálu, asi bude chyba tam... Ale spíš by mě zajímalo, jak řešit 18 048 - neboli vadná řídící jednotak (výměna, novej software... poraďte) a 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty.... takže pokuď nějaká dobrá duše bude vědět proč a co s tím... byl bych oooobrovsky vděčnej za radu:-))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 nevite jaky vliv ma chyba 01317 Řídicí jednotka ve sdružených přístrojích - vadná/bez komunikace (CAN-Bus) Přístrojový panel//Gateway ? Auto normalne jezdi, ale diagnostika pise tuhle chybu ... diky ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Zdravim, jen bych se chtel zeptat na to jak testujete Autoscanem Fabii r.v. O1. Mam VagCom 304Cz a v autoscanu Fabie neni... Davate tedy taky All models to 2002? A kontroluje mi to 9 adres... to je taky v poradku? vis priloha Jo a mam kabel USB tady na foru koupeny... posledni otazka. Da se aktivovat pres tento kabel stahovani oken na dalku? tot zatim vse. Studuji stale VIS diky vsem Nov__objekt___Textov__dokument.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phoenixr Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 Ahoj Chlapáci Mám Fábku předělanou na LPG vstřik. Dnes jsem poprvé napojil VAG a Ř.J motoru hlásí příliž mnoho chyb a k vymazání mě to už nepustí .Prostě po chvíli vyskočí tohle varovný okno a tím to končí . Nevíte někdo jak to vymazat ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abrams Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Zdavím 1.4MPI AME 50kw ŘJ Motoru chyba 17978-řidici jednotka zablokovana Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rh+ Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 (editace) Mam problem s 16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly P0420 - 35-00 - - u Fabie 1,4 16V 74kw (motor BBZ), chyba se opakuje celkem pravidelne pri brzdeni motorem. Taky je obcas nerovnomerny volnobeh, tak jak je uvedeno v DP jako mozne projevy zavady. Na zacatku byla pouze jednou chyba 17588 - Lin.lambdasonda/saturacni proud Zkrat na plus P1180 - 35-10 - - - Sporadicky Lambdu pred katalyzatorem jsem nekolikrat testoval dle DP, vzdy v poradku. Pri vytvareni readiness kodu neprosla diagnostika katalyzatoru, ale chyba byla zase 16804. Myslite si, ze by to mohla byt ta lambda pred katalyzatorem nebo vedeni? Pripadne co doporucujete vyzkouset ci promerit. Editováno: 21. Duben 2008, autor: rh+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trebišovčan Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Mám problém - svieti ABS. 3 - 4 x zapnem a vypnem zapaľovanie, kontrolka prestane svietiť. Pohnem sa 1 m do predu a zasvieti zase. A to som len išiel po daždi, po vode. Kto pomôže a poradí čo by to mohlo by ť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Mám problém - svieti ABS. 3 - 4 x zapnem a vypnem zapaľovanie, kontrolka prestane svietiť. Pohnem sa 1 m do predu a zasvieti zase. A to som len išiel po daždi, po vode. Kto pomôže a poradí čo by to mohlo by ť ? podle DP zkontrolovat vagem jednotlivé snímače abs (musí vykazovat shodnou rychlost snímání) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 30. Duben 2008 Sdílet Vloženo 30. Duben 2008 Zdravim, chci se zeptat na toto: Adresa 46 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1C0 959 799 A Komponent: 47 Komfortgerát HLO 0003 Kódování: 00067 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 01135 - Snimace hlidani vnitrniho prostoru 36-00 - preruseni Znamená to že tam snimač není vůbec, je skřípnutej nebo byl jen vypnutý, páč jsem seděl v odemčeným autě? Víte někdo? Dík ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 Tak příčina podle VISu: poškozené vedení nebo konektor, čidlo není zapojeno nebo čidlo vadné Doporučený postup: kontrola vedení a konektoru, kontrola zapojení čidla, čido kontrola nebo výměna Tuhle závadu mi to psalo, když jsem měl komfortku s alarmem a čidlo jsem tam neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 A hned se přidám. Brácha pořídil kombíka MR2001, 1,4MPi/50, 66000km a vyčetl jsem tam následující: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 047 906 033 Díl: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 13765 TMBHB46Y713197170 VWZ7Z0Y3280845 5 závad nalezeno. 17818 - odvzdusnovaci ventil nadrze - zkrat na plus (N80) P1410 - 35-00 - - 17549 - evidence zatizeni - neverohodna hodnota P1141 - 35-00 - - 16556 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis bohaty P0172 - 35-00 - - 18048 - ridici jednotka vadna P1640 - 35-00 - - 17911 - signal zatizeni pro svorku DF alternatoru - neverohodny signal P1503 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 0110 0101 Adresa 44 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 423 156 E Díl: Lenkhilfe 0001 Kódování: 00110 Dílna #: WSC 00000 2 závad nalezeno. 00566 - posilovac rizeni - provoz 27-10 - neverohodny signal - Sporadická 01288 - svorka 30 posilovace rizeni 07-10 - signal prilis maly - Sporadická Už jsem ponořenej do DP a študuji, ale přesto přijímám každé tipy a rady. Předem děkuji. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 No já jsem byl přesvědčenej, že tam čidlo hlídání vnitřního prostoru není a tak mě překvapilo, co tam píše. Takže je to tak, čidlo tam prostě není, stejně tak jako zadní repro, kde píše 2 Nalezeny chyby: 00880 - Spojeni k reproduktorum vzadu vlevo 36-10 - preruseni - Sporadicky 00881 - Spojeni k reproduktorum vzadu vpravo 36-10 - preruseni - Sporadicky Dík za info ... Jinak docela dost závad, dost bych se kroutil tohle kupovat ... snad to nebude tak moc v háji, jak mi to připadá ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 V tomhle jsem amatér, ale co mě napadá: Podíval bych se na nádobku s aktivním uhlím, sáhnout na víčko jestli pulzuje, u mě je výrazně slyšet jak cvaká jako o život, ale pozor-ne stále, chvíli jede, chvíli ne, ale cca do minuty od startu se mi většinou zapne ... kdyby nejel vubec, myslim, že je možný, že motor padne do nouzáku, potom třeba ta chyba na řídící jednotce motoru ... (nějak ta svině ventil ovlivňuje směs a dokonce se to pozná u lambdy, už nevim přesně jak, ale když je out, lambda má jinej signál ...) --- tim pádem mi přijde na pichu ta směs čili systém odměřování paliva ... (jinak někdo psal, že pokud se dostane palivo do nádržky s akt.uhlim, nějak ztvrdne a je na výměnu, pak taky problémy...) Třeba melu pichoviny a problém je jinde, ale co kdyby ... Hodně štěstí při řešení ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phoenixr Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 Ahoj Chlapáci Mám Fábku předělanou na LPG vstřik. Dnes jsem poprvé napojil VAG a Ř.J motoru hlásí příliž mnoho chyb a k vymazání mě to už nepustí .Prostě po chvíli vyskočí tohle varovný okno a tím to končí . Nevíte někdo jak to vymazat ?? Ahoj , dnes jem se napíchnul znovu na vag a vypsalo to žádná komunikace s ABS jednotkou a svítila kontrolka ASR . Prověřím pojistky konektory a spojení s karoserií - snad se to podaří opravit , dělá to jen občas . Chci se jen optat : " Jak mám vymazat chyby z ŘJ ? . Stále to vypisuje "KWP 2000 příliž mnoho komunikačních chyb " a k vymazání mě to už nepustí . Přece to musí nějak jít , tak prosím poraďte . Díky Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Tyto chyby na skode Fabia 1.9 TDi (2001)00778 - Snimac uhlu rizeni (G85) 49-00 - bez komunikace 01324 - rid.jedn. nahonu na vsechna kola (J492) 49-00 - bez komunikace Popis zavady : kontrolka servorizeni po nastartovani zhasla, jakoby zadna zavada nebyla, auto pohon 4x4 nema :-) ani jedna zavada nesla smazat z pameti zavad RESENI: prekodovat 19-gateway na stejnou hodnotu na kterou byla puvodne kodovana ( poradil clovek, ktery takovou zavadu u Fabii videl vivekrat ) Chci se zeptat na tyto chyby.Mám ten samej problém.Nevíte co s tím?Díky za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.