Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

Pre teste lambda sondy vag píše teplotu katalyzátora - 32 st. C.

Lambda vyhrievacie teleso premerané - OK, základné napätie v konektore 0,5 V- OK,

Po teste vypíše chybu 16 517- signál príliš pomalý. Test lambda sondy v readiness nie OK.

Čím to môže byť ?

Dano

já to řeším teď už si na něco přišel od tý doby ?? lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 GM

Komponent: G200SG 2162

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

27-00 - nesmyslny signal

Readiness: N/A

Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 GM

Komponent: G200SG 2162

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

27-00 - nesmyslny signal

Readiness: N/A

Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?

altík jsi měnil protože původní byl kaput? pak to taky může být pozůstatek z toho původního, vymaž a podívej se po týdnu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 GM

Komponent: G200SG 2162

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

27-00 - nesmyslny signal

Readiness: N/A

Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?

altík jsi měnil protože původní byl kaput? pak to taky může být pozůstatek z toho původního, vymaž a podívej se po týdnu

jj altík kaput... po výměně jsem vymazal všechny chyby a tahle chyba mi naskakuje skoro po každém nastartování motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyby: 1.4 MPI 17549 zjisteno zatizeni... skontrolovat zda neni nekde deravej vyfuk i svody, praskaj nebo se pak stava, ze se vysroubuji vnejsi matice na svodech a prisava to tudy... Gumicky vstriku jsem nikdy nezazil, ale nerikam ze to neni mozny i kdyz bych se divil, to by je nikdo musel poskodit pri montazi

Benzinove motory... 16825 ted si nepamatuju presne popis z Vaga, ale vetsinou to delal ventil odvetrani nadrze, pri prentankovavani se dostane palivo do aktivniho fitru ktery je u PZ kola pod podbehem, ten ztvrdne, vybracema se rozdroli a ucpe ventil... necha se popripade zjistit i readnes kodem pokud je uplne ucpanej... 01... RJ motoru... 04 Zakladni nastaveni kanal 70.. pri ohratem motoru se pri volnobehu spusti test a bud napise TEV ok nebo NeOK

Diesel: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru.. nekde v bloku namerenjch hodnot se necha precist zda alternator posila jednotce nejake zatizeni(nepamatuju se kde), pak zvednout auto na hever, sundat spodni kryt motoru a na prave strane(pri pohledu na auto) je dvoupolova svorkovnice a vetsinou je uhnilej drat, mozna oba... Dost casto se stava, ze neukazuje baterie na budikach pri zapnutejch klicich a pokud je domontovane orig. deni sviceni, tak se nezapina... Altik funguje a dobuji, protoze se pri vyssich otackach sam nabudi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 GM

Komponent: G200SG 2162

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

27-00 - nesmyslny signal

Readiness: N/A

Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?

altík jsi měnil protože původní byl kaput? pak to taky může být pozůstatek z toho původního, vymaž a podívej se po týdnu

jj altík kaput... po výměně jsem vymazal všechny chyby a tahle chyba mi naskakuje skoro po každém nastartování motoru.

Koukni na ty dva slabi kable od altiku ze predu na prevodovce je svorkovnice ,bejva to tam uhnilý (mezi chladicem a prevodovkou u leveho podbehu) pak pisni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mno co ti napsat... asi ti obcas nekomunikuje jednotka a mozna ti nevyhriva zadni sklo :D.

Zavady jsou z kterych jednotek vypsane? Neni to vsechno nahodou jen z 09 palubni sit?

Co svazek, mas rozmotany? Co zadni sklo, nemas upadlej privod a neopira se ti o kasli, draty preruseny v husim krku co vede svazek do 5. dveri?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Tyto chyby na skode Fabia 1.9 TDi (2001)

00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)

49-00 - bez komunikace

01324 - rid.jedn. nahonu na vsechna kola (J492)

49-00 - bez komunikace

Popis zavady : kontrolka servorizeni po nastartovani zhasla, jakoby zadna zavada nebyla, auto pohon 4x4 nema :-)

ani jedna zavada nesla smazat z pameti zavad

RESENI: prekodovat 19-gateway na stejnou hodnotu na kterou byla puvodne kodovana ( poradil clovek, ktery takovou zavadu u Fabii videl vivekrat )

Editováno: , autor: Daworis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

No... taky teda přispěju svojí troškou do mlejna a poprosím vo radu: takže klasická 17549... jelikož můj vejfuk už má skoro zvuk závodního speciálu, asi bude chyba tam... Ale spíš by mě zajímalo, jak řešit 18 048 - neboli vadná řídící jednotak (výměna, novej software... poraďte) a 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty.... takže pokuď nějaká dobrá duše bude vědět proč a co s tím... byl bych oooobrovsky vděčnej za radu:-)))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

jen bych se chtel zeptat na to jak testujete Autoscanem Fabii r.v. O1. Mam VagCom 304Cz a v autoscanu Fabie neni... Davate tedy taky All models to 2002? A kontroluje mi to 9 adres... to je taky v poradku? vis priloha

Jo a mam kabel USB tady na foru koupeny...

posledni otazka. Da se aktivovat pres tento kabel stahovani oken na dalku?

tot zatim vse. Studuji stale VIS

diky vsem

Nov__objekt___Textov__dokument.txt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Mam problem s 16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly

P0420 - 35-00 - -

u Fabie 1,4 16V 74kw (motor BBZ), chyba se opakuje celkem pravidelne pri brzdeni motorem.

Taky je obcas nerovnomerny volnobeh, tak jak je uvedeno v DP jako mozne projevy zavady.

Na zacatku byla pouze jednou chyba

17588 - Lin.lambdasonda/saturacni proud Zkrat na plus

P1180 - 35-10 - - - Sporadicky

Lambdu pred katalyzatorem jsem nekolikrat testoval dle DP, vzdy v poradku.

Pri vytvareni readiness kodu neprosla diagnostika katalyzatoru, ale chyba byla zase 16804.

Myslite si, ze by to mohla byt ta lambda pred katalyzatorem nebo vedeni?

Pripadne co doporucujete vyzkouset ci promerit.

Editováno: , autor: rh+
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám problém - svieti ABS. 3 - 4 x zapnem a vypnem zapaľovanie, kontrolka prestane svietiť. Pohnem sa 1 m do predu a zasvieti zase. A to som len išiel po daždi, po vode. Kto pomôže a poradí čo by to mohlo by ť ?

podle DP zkontrolovat vagem jednotlivé snímače abs (musí vykazovat shodnou rychlost snímání)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, chci se zeptat na toto:

Adresa 46 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1C0 959 799 A

Komponent: 47 Komfortgerát HLO 0003

Kódování: 00067

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01135 - Snimace hlidani vnitrniho prostoru

36-00 - preruseni

Znamená to že tam snimač není vůbec, je skřípnutej nebo byl jen vypnutý, páč jsem seděl v odemčeným autě? Víte někdo? Dík ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak příčina podle VISu: poškozené vedení nebo konektor, čidlo není zapojeno nebo čidlo vadné

Doporučený postup: kontrola vedení a konektoru, kontrola zapojení čidla, čido kontrola nebo

 výměna

Tuhle závadu mi to psalo, když jsem měl komfortku s alarmem a čidlo jsem tam neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hned se přidám. Brácha pořídil kombíka MR2001, 1,4MPi/50, 66000km a vyčetl jsem tam následující:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 047 906 033

Díl: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47

Kódování: 00021

Dílna #: WSC 13765

TMBHB46Y713197170 VWZ7Z0Y3280845

5 závad nalezeno.

17818 - odvzdusnovaci ventil nadrze - zkrat na plus (N80)

            P1410 - 35-00 - -

17549 - evidence zatizeni - neverohodna hodnota

            P1141 - 35-00 - -

16556 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis bohaty

            P0172 - 35-00 - -

18048 - ridici jednotka vadna

            P1640 - 35-00 - -

17911 - signal zatizeni pro svorku DF alternatoru - neverohodny signal

            P1503 - 35-10 - - - Sporadická

Readiness: 0110 0101

Adresa 44 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Q0 423 156 E

Díl: Lenkhilfe 0001

Kódování: 00110

Dílna #: WSC 00000

2 závad nalezeno.

00566 - posilovac rizeni - provoz

               27-10 - neverohodny signal - Sporadická

01288 - svorka 30 posilovace rizeni

               07-10 - signal prilis maly - Sporadická

Už jsem ponořenej do DP a študuji, ale přesto přijímám každé tipy a rady. Předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem byl přesvědčenej, že tam čidlo hlídání vnitřního prostoru není a tak mě překvapilo, co tam píše. Takže je to tak, čidlo tam prostě není, stejně tak jako zadní repro, kde píše :palec2:

2 Nalezeny chyby:

00880 - Spojeni k reproduktorum vzadu vlevo

36-10 - preruseni - Sporadicky

00881 - Spojeni k reproduktorum vzadu vpravo

36-10 - preruseni - Sporadicky lol

Dík za info ...

Jinak docela dost závad, dost bych se kroutil tohle kupovat ... snad to nebude tak moc v háji, jak mi to připadá ... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tomhle jsem amatér, ale co mě napadá:

Podíval bych se na nádobku s aktivním uhlím, sáhnout na víčko jestli pulzuje, u mě je výrazně slyšet jak cvaká jako o život, ale pozor-ne stále, chvíli jede, chvíli ne, ale cca do minuty od startu se mi většinou zapne ... kdyby nejel vubec, myslim, že je možný, že motor padne do nouzáku, potom třeba ta chyba na řídící jednotce motoru ... (nějak ta svině ventil ovlivňuje směs a dokonce se to pozná u lambdy, už nevim přesně jak, ale když je out, lambda má jinej signál ...) --- tim pádem mi přijde na pichu ta směs čili systém odměřování paliva ... (jinak někdo psal, že pokud se dostane palivo do nádržky s akt.uhlim, nějak ztvrdne a je na výměnu, pak taky problémy...)

Třeba melu pichoviny a problém je jinde, ale co kdyby ... Hodně štěstí při řešení ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ahoj Chlapáci

Mám Fábku předělanou na LPG vstřik. Dnes jsem poprvé napojil VAG a Ř.J motoru hlásí příliž mnoho chyb a k vymazání mě to už nepustí .Prostě po chvíli vyskočí tohle varovný okno a tím to končí . Nevíte někdo jak to vymazat ??

Ahoj , dnes jem se napíchnul znovu na vag a vypsalo to žádná komunikace s ABS jednotkou a svítila kontrolka ASR . Prověřím pojistky konektory a spojení s karoserií - snad se to podaří opravit , dělá to jen občas . Chci se jen optat : " Jak mám vymazat chyby z ŘJ ? . Stále to vypisuje "KWP 2000 příliž mnoho komunikačních chyb " a k vymazání mě to už nepustí . Přece to musí nějak jít , tak prosím poraďte . Díky Roman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyto chyby na skode Fabia 1.9 TDi (2001)

00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)

49-00 - bez komunikace

01324 - rid.jedn. nahonu na vsechna kola (J492)

49-00 - bez komunikace

Popis zavady : kontrolka servorizeni po nastartovani zhasla, jakoby zadna zavada nebyla, auto pohon 4x4 nema :-)

ani jedna zavada nesla smazat z pameti zavad

RESENI: prekodovat 19-gateway na stejnou hodnotu na kterou byla puvodne kodovana ( poradil clovek, ktery takovou zavadu u Fabii videl vivekrat )

Chci se zeptat na tyto chyby.Mám ten samej problém.Nevíte co s tím?Díky za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...