Přejít na obsah

1.2 HTP 40KW


Radiik5

Doporučené příspěvky

Až do dnes sem si myslel že když si člověk koupí nové auto tak mu něco vydrží.Je to až hnus co se dnes dokáže udělat za šmejd.Mam najeto 47tis a mam podpálené ventily.2 valce mi teměř netlačej.Je to prej konstrukční vada co sem zjistil a dělaj to všechny tyhle motory.Jasně že mám po záruce.. ha a ted se starej,co stim.Kamarad ma najeto 30 tis.a taky už mu to budou měnit.Nejlepší je že se musí vyměnit uplně celá hlava . ted to dělal znamej i na Fabce 2005 a měla najeto necelej 10tis.Podle mě když dava ta stejna hlava i ted do aut a ví se o tom,tak když mi tam daj novou ,nikdo nezaručí že za dalších 50tis to bude opět v haji.ma stim někdo zkušenosti a jake je nejlepší řešení ? Jinak oprava je baj voko tak 35tis říkal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až do dnes sem si myslel že když si člověk koupí nové auto tak mu něco vydrží.Je to až hnus co se dnes dokáže udělat za šmejd.Mam najeto 47tis a mam podpálené ventily.2 valce mi teměř netlačej.Je to prej konstrukční vada co sem zjistil a dělaj to všechny tyhle motory.Jasně že mám po záruce.. ha a ted se starej,co stim.Kamarad ma najeto 30 tis.a taky už mu to budou měnit.Nejlepší je že se musí vyměnit uplně celá hlava . ted to dělal znamej i na Fabce 2005 a měla najeto necelej 10tis.Podle mě když dava ta stejna hlava i ted do aut a ví se o tom,tak když mi tam daj novou ,nikdo nezaručí že za dalších 50tis to bude opět v haji.ma stim někdo zkušenosti a jake je nejlepší řešení ? Jinak oprava je baj voko tak 35tis říkal...

HTP 40kW a nic....35tis(je to moc, treba skusit iny servis) radsej komplet vymenit motor, da sa zohnat za par facek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až do dnes sem si myslel že když si člověk koupí nové auto tak mu něco vydrží.Je to až hnus co se dnes dokáže udělat za šmejd.Mam najeto 47tis a mam podpálené ventily.2 valce mi teměř netlačej.Je to prej konstrukční vada co sem zjistil a dělaj to všechny tyhle motory.Jasně že mám po záruce.. ha a ted se starej,co stim.Kamarad ma najeto 30 tis.a taky už mu to budou měnit.Nejlepší je že se musí vyměnit uplně celá hlava . ted to dělal znamej i na Fabce 2005 a měla najeto necelej 10tis.Podle mě když dava ta stejna hlava i ted do aut a ví se o tom,tak když mi tam daj novou ,nikdo nezaručí že za dalších 50tis to bude opět v haji.ma stim někdo zkušenosti a jake je nejlepší řešení ? Jinak oprava je baj voko tak 35tis říkal...

HTP 40kW a nic....35tis(je to moc, treba skusit iny servis) radsej komplet vymenit motor, da sa zohnat za par facek.

Jak mužeš vědet že nic ??? ono to nejde moc dobře poznat.. .. žádná chyba ,vše v pohodě jen že to je min žive,tak sem to začal řešit jestli se mi to nezdá a nezdálo,tlaky v haji a kámoš si to nechal změřit preventivně páč to má v záruce.Jinej motor muže byt to same.Nevím kolik stojí komplet nová hlava ale asi to nebude nic levného ale je to nejjistěší oprava

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až do dnes sem si myslel že když si člověk koupí nové auto tak mu něco vydrží.Je to až hnus co se dnes dokáže udělat za šmejd.Mam najeto 47tis a mam podpálené ventily.2 valce mi teměř netlačej.Je to prej konstrukční vada co sem zjistil a dělaj to všechny tyhle motory.Jasně že mám po záruce.. ha a ted se starej,co stim.Kamarad ma najeto 30 tis.a taky už mu to budou měnit.Nejlepší je že se musí vyměnit uplně celá hlava . ted to dělal znamej i na Fabce 2005 a měla najeto necelej 10tis.Podle mě když dava ta stejna hlava i ted do aut a ví se o tom,tak když mi tam daj novou ,nikdo nezaručí že za dalších 50tis to bude opět v haji.ma stim někdo zkušenosti a jake je nejlepší řešení ? Jinak oprava je baj voko tak 35tis říkal...

HTP 40kW a nic....35tis(je to moc, treba skusit iny servis) radsej komplet vymenit motor, da sa zohnat za par facek.

Jak mužeš vědet že nic ??? ono to nejde moc dobře poznat.. .. žádná chyba ,vše v pohodě jen že to je min žive,tak sem to začal řešit jestli se mi to nezdá a nezdálo,tlaky v haji a kámoš si to nechal změřit preventivně páč to má v záruce.Jinej motor muže byt to same.Nevím kolik stojí komplet nová hlava ale asi to nebude nic levného ale je to nejjistěší oprava

tlaky merane asi cca pred 2 tyzdnami a vsetko v pohode..... a vag ti vypisal ze mas problem s tlakmy vo valcoch ? to sa mi nezdaaa, ale mozne je vsetko. ako sa ti to prejavuje ? dupnes na plyn a nic ? co startovanie ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tlaky merane asi cca pred 2 tyzdnami a vsetko v pohode..... a vag ti vypisal ze mas problem s tlakmy vo valcoch ? to sa mi nezdaaa, ale mozne je vsetko. ako sa ti to prejavuje ? dupnes na plyn a nic ? co startovanie ?

Tak kamoš má 30 a taky to nemá ješte špatný ale má je u spodní hranice a budou mu to měnit až na podzim a že to mu prej má dávat aby se to vic zničilo.Bud teda rád že to zatím nemáš ale do 50 tis km máš ješte daleko.Právě že se to neprojevuje vubec nijak.Vše se chová normálně jen prostě začala lenivět tak sem začal pátrat proč.V čera sem to měl n tlakach,PRvní valec prej u spodní hranice nějakejch 10,5 a zbyle dva valce necelých 5... tak že asi před smrtí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kamoš má 30 a taky to nemá ješte špatný ale má je u spodní hranice a budou mu to měnit až na podzim a že to mu prej má dávat aby se to vic zničilo.Bud teda rád že to zatím nemáš ale do 50 tis km máš ješte daleko.Právě že se to neprojevuje vubec nijak.Vše se chová normálně jen prostě začala lenivět tak sem začal pátrat proč.V čera sem to měl n tlakach,PRvní valec prej u spodní hranice nějakejch 10,5 a zbyle dva valce necelých 5... tak že asi před smrtí.

obidvaja chodite do toho isteho servisu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kamoš má 30 a taky to nemá ješte špatný ale má je u spodní hranice a budou mu to měnit až na podzim a že to mu prej má dávat aby se to vic zničilo.Bud teda rád že to zatím nemáš ale do 50 tis km máš ješte daleko.Právě že se to neprojevuje vubec nijak.Vše se chová normálně jen prostě začala lenivět tak sem začal pátrat proč.V čera sem to měl n tlakach,PRvní valec prej u spodní hranice nějakejch 10,5 a zbyle dva valce necelých 5... tak že asi před smrtí.

obidvaja chodite do toho isteho servisu ?

Ty tlaky mi měřil kamarád ,kterej v tom značkovem servisu dělá a tu informaci že ty ventily se podpalujou už m řikalo hodně lidi.Máme známé ,kterej dělá někde ve vývoji ve škodovce tak se ho na to zeptáme a uvidíme co nám řekne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kamoš má 30 a taky to nemá ješte špatný ale má je u spodní hranice a budou mu to měnit až na podzim a že to mu prej má dávat aby se to vic zničilo.Bud teda rád že to zatím nemáš ale do 50 tis km máš ješte daleko.Právě že se to neprojevuje vubec nijak.Vše se chová normálně jen prostě začala lenivět tak sem začal pátrat proč.V čera sem to měl n tlakach,PRvní valec prej u spodní hranice nějakejch 10,5 a zbyle dva valce necelých 5... tak že asi před smrtí.

obidvaja chodite do toho isteho servisu ?

Ty tlaky mi měřil kamarád ,kterej v tom značkovem servisu dělá a tu informaci že ty ventily se podpalujou už m řikalo hodně lidi.Máme známé ,kterej dělá někde ve vývoji ve škodovce tak se ho na to zeptáme a uvidíme co nám řekne

Zaujimalo by ma co by sa stalo kebyze chipnes ten motor....

som zvedavy co sposobuje to podpalenie ventilov.... inak ved to staci iba vymenit ventily nie ? a ide sa dalej....

nenatankoval si nejaky divny benzin ? napr UNI ?

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To snad ani nemuze byt pravda, ze je to konstrikcni chyba !

Vem si kolik aut se s tema motorama prodalo co by to bylo za pruser, kdyby to delalo vsem ... Dovedu si predstavit NOVU jak to probira a jina media take.

Fakt se mi to nechce moc zdat. Dela to i u 47KW ? Jinak pokud se nepletu tak tyto motory se preci davaji do WW,Seat tak to by neslo jen o Skodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ze by to byla konstrukcni nebo vyrobni vada, se rici neda. Moznost je takova treba, ze byla zadrena nebo nejak poskozena hydraulicka zdvihataka, ackoliv mas podpalene ventily, tak ti automaticky hydraulicka zdvihatka vyrovnavaji vuli, podpaleni ventilu se deje na vyfukovem ventilu, zvlastni pripad, jeste za celou eru htp se nam v servisu nestalo neco takoveho, rikam, muze to byt cokoliv, ale nejpravdepodobnejsi to asi budou ta zdvihatka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radik ma nejakou smulu.

Viz jeho prispevky:

> Mam najeto 30 tis a mam komplet v haji ulození přední nápravy. Tycky stabilizatoru ,utrzeny silembloky ramenou.

> Mam najeto 47tis a mam podpálené ventily.2 valce mi teměř netlačej.

Zapomel jsi taky rict, ze tam mas namontovane LPG, takze ty podpalene ventily muzou byt tim.

Ja mam 57000 se stejnym motorem a nemam sebemensi problem. Motor jede jako das, tem 40kW tezko uverit :) Podvozek sedi jako novej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak upřesnuju ten problem.Tak se nepodpalujou ventily ale sedla ventilu.Nevim jak to ,ale asi prostě lajcky řečeno se uvolněj od hlavy a podpálej.Motor se chová uplně bez problemu,jen je to hrozně líne... nemá vykon a spotřeba šla vejš.Je to opravdu konstručkní vada a prej to některá hlava udělá a některá ne,přesto že sou stejné.Dál nikdo nedokázal zatím v servisu říct ,jestli ta nová hlave se něčím liší od stare a ja mam pocit že ne ,protože ani po vyměně mi prej nezaručej že se to už nestane.A škodovka to prej taky neřekne.Mame ale znameho ve škodovce ,kterej dělá ve vyvoji a až se vráti ze služební cesty hned budu zjištovat.Dělaj to jen 40KW motory ,47KW ne. Myslím že sem nic nepodcenil,olej měnim po 10tis. Někde tady na foru sem při jine debatě četl od někoho ,kdo dělá v servisu že se to děje,popisoval ten problem.Ale neplatí prej že to udělá každá.Bohužel koho znám a má tenhle motor tak se mu to stalo.Tak že nevim co stim ,ale vidim to na přestavbu na 1.2 47KW 12ventil. Budu mit motor,elektr.svazky a řídící jednotku.Snad toho víc nebude potřeba.Jinak nevim jak ten problem jinak řešit.Nedám někomu 30 papíru abych odjezdil jen dalších 50tis a pak dělal to same

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radik ma nejakou smulu.

Viz jeho prispevky:

> Mam najeto 30 tis a mam komplet v haji ulození přední nápravy. Tycky stabilizatoru ,utrzeny silembloky ramenou.

> Mam najeto 47tis a mam podpálené ventily.2 valce mi teměř netlačej.

Zapomel jsi taky rict, ze tam mas namontovane LPG, takze ty podpalene ventily muzou byt tim.

Ja mam 57000 se stejnym motorem a nemam sebemensi problem. Motor jede jako das, tem 40kW tezko uverit :) Podvozek sedi jako novej.

Na to že mam smulu už sem si zvyknul :D ..máš recht mám pech.Tim plynem to nebude,jiny ho nemaj a maj stejnej problem. Hold život je boj.Jinak tu napravu sem řešil jen tyčky a silembloky dodal uplne a ted tam pujdou z te cupry a koukám ted i s novym motorem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LPG na to trochu vliv muze urcite mit, vyloucit se to neda.....

Tak hadat se určite nebudu,ale ten plyn tam byl namonotván před pul rokem a jak sem už písal ,znam lidičky se stejnym problemem a plyn nemaj.Prostě jedina obrana prověřit to ještě v rámci zaruky a pak se modlit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na firemní 1,2 6V (MR 05) se nám to stalo taky, při 20t km. Škodovka kdo ví proč vše vždy řeší jen výměnou celé hlavy. Přestože auto bylo 4 měsíce po konci záruky, opravu vzala Bolka na sebe, prý je ten problém opravdu trošku častější... No a možná taky záleželo na přístupu servisu, nevím...

Jinak 1,2 12V mají ( v pár vyjímečných případech) zase jiné problémy. JAkmile se na bloku motoru objeví průsak oleje, je to neomylná známka toho, že motor je v pr*eli a řeší se to výměnou celého motoru, tak nebuďte z té hlavy tak skleslí :p

Ale v každém případě to nase*e, kvalitu bych si taky představoval jinak... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na firemní 1,2 6V (MR 05) se nám to stalo taky, při 20t km. Škodovka kdo ví proč vše vždy řeší jen výměnou celé hlavy. Přestože auto bylo 4 měsíce po konci záruky, opravu vzala Bolka na sebe, prý je ten problém opravdu trošku častější... No a možná taky záleželo na přístupu servisu, nevím...

Jinak 1,2 12V mají ( v pár vyjímečných případech) zase jiné problémy. JAkmile se na bloku motoru objeví průsak oleje, je to neomylná známka toho, že motor je v pr*eli a řeší se to výměnou celého motoru, tak nebuďte z té hlavy tak skleslí :p

Ale v každém případě to nase*e, kvalitu bych si taky představoval jinak... :(

tak to je mazec... smula je že já mám po záruce a nová hlava stoji kotel a prej to muže udělat znova...tak že asi oprava a prodej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si jezdil na prohlídky do autorizovaného servisu, tak to vezme škodovka na 99% na sebe.

Mám stejný názor. Pokud by si jezdil na předepsané prohlídky do servisu tak to vezme Škodovka na sebe. Můj kamarád měl letos v únoru problém s el. svazkem v motoru je to MR 2002 najeto necelých 50 tis. jezdi na všechny servisy do Automechanika Prostějov a výměnu svazku měl zdarma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...