Přejít na obsah

1.2 HTP 40KW


Radiik5

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

obávám se že to nepůjde už kvůli legislativnímu důvodu, oba motory budou mít jiný kód, takže nevím jak na slovači ale u nás neprojdeš STK pokud budeš mít jiný kód motoru než je v techničáku, číslo motoru je šumák, ale kód musí hrát :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

zdravim....tak me to taky potkalo :( Volnobeh byl trochu rozkolisany, obcas znel motor hodne zvlastne a do auta se pri stani prenaselo hodne vybraci....jizda byla v pohode, auto tahlo a vubec necukalo. Kdyz jsem to daval na servisku, tak mi ve skodovce (Auto Elso v Cakovicich) zjistili spatnou kompresi na 3. valci- oprava pry tak za 50tis. Pri vyzvedavani mi ale jiny technik (nez me prijimal) potvrdil existenci opravarenske sady (cena sady kolem 12tis bez prace). Radsi jsem to jeste odvezl ke znamemu na dalsi mereni a ten bohuzel potvrdil podpalene ventily. Zacali jsme tedy shanet sadu, ze si to necham udelat u nej. Znamy volal do nekolika skodovek a svemu kamaradovi ve skodovce. Vysledek? Nikdo o zadne sade nic nevedel a ze pry nic takoveho neexistuje. Uz sem toho zacinal mit dost. Vzal jsem auto a jel zpatky do cakovic, kde jsem to nechal opravit (samozrejme s pouzitim jinde zapirane sady). Celkem to s praci a rocni prohlidkou (vymena oleje apod.) vyslo na necelych 21tis. Jinak fabka je z roku 2003 a ma najeto 62tis km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím.Mám Fabii rok výroby 2004,najeto 183000 km.Zruba pul druhého měsíce jsem si všímal že motor na volnoběh vybruje s celým autem.Tak jsem zajel ke svému známemu mechanikovi,skoušely jsme cívky a jine svíčky.Dělalo to furt.Tak měřil tlaky,válce 1 a 2 měli tlak 11,5,třetí mel 8.Takže pujde na opravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.Mám Fabii rok výroby 2004,najeto 183000 km.Zruba pul druhého měsíce jsem si všímal že motor na volnoběh vybruje s celým autem.Tak jsem zajel ke svému známemu mechanikovi,skoušely jsme cívky a jine svíčky.Dělalo to furt.Tak měřil tlaky,válce 1 a 2 měli tlak 11,5,třetí mel 8.Takže pujde na opravu.

Nechtělo se mi pročítat celý vlákno jestli to tu zaznělo, ale hlava se dá nechat opravit, stačí jenom na netu pohledat někoho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všechno se dá ale je to houby platny za čas se to může opět oběvit .... nejsem sem si jistej jakou přesnou ulohu hraje to, že ve vyměny sadě od škodovky je katalyzator.ale pouhou opravou či vyměnou hlavy řešíš důsledek problemu nikoliv příčinu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak už jsem taky mezi vámi co máme podpálený ventily!A to na 1. je asi 10,5°;2. 12,5;a 3.12,5.Auto je stary 5,5 roku a najeto necelých 65000!Ještě že mi dala škodovka 70%slevu na materiál a 30%na práci.Vozidlo mám servisované v autorizovaném servisu.MB dodá kompletní hlavu s katalyzátorem.Kdyby nadala tu slevu,tak bych to asi nerozdejchal!Oprava mi bude stát cca 8,5tisíc.Je to dobrá cena? :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som povedal ze cena je prijatelna, mna to stalo viac.

Skus popisat ako jazdis, v akych otackach , hladam suvis medzi nami co nas to postihlo.

Ja si myslim, ze som svoj motor dlhou jazdou po dialnici vo vysokych otackach( blizko 5000) prehrial, mozno olej, mozno nieco ine, ale moje problemy s ventilmi zacali potom. Sice vodu som nevaril, ale cital som este u niekoho tu na fore, ze po odstaveni motora po jazde na dialnici sa zacal pre tuto zavadu typicky traslavy volnobeh, v servise mu potom zistili ze stratil kompresiu.

Po oprave si jazdim ako dedusko - tak na 3000 otackach, menim olej po 7-8 tisic km a zatial som v pohode. 27000 km po vymene ventilov, opravene sedla, klopem na drevo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím normálně.Otáčky kolem 3000.Volej měním na pravidelných prohlídkách.Auto se nepřehřívalo.Začalo to z ničeho nic!Poznal jsem to jen když to auto bylo studené,při zahřátém motoru jsem nepostihl žádné problémy.Tak jsem zvědav kolik si přesně naúčtují.Byl jsem v Itálii a najel přes 3000km a nebyl žádný problém.Dám vědět jak to všechno nakonec dopadlo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviete jak se to resi kdyz sem koupil auto po havarii. Servisni knizka OK. Naburane bolo 400km po servisnej prehliadke. Opravil som ho a teraz je cas na dalsiu prehliadku. Opravy si riesim sam. Pre problemy s ventilmi (zatial OK 80tis., 2005) zvazujem ze by som tu prehliadku absolvoval. Otazka znie, ako sa zachovaju ked budu vediet ze auto bolo burane? Je to na aute vidiet. Odmietnu prehliadku a tym padom pridem o moznost ze mi v buducnosti Skodovka odmietne prispiet na tu opravu podpalenych ventilov?

Vdaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dovezl auto se servisu a opravdu to stálo těch 8500kč.Po nastartování je klidné a má lepší akceleraci,menší spotřebu jak před opravou.Asi jsem měl kliku,že to servisuji ve značkovým servisu.Za chvíli,to je z jara mě asi bude čekat výfuk a pomale taky kmpletní brzdy-přední!Na brzdách šetřit nebudu.Jinak mě dali 2roky záruku na materiál a 0,5 roku na provedenou práci.To mi ještě měnili nějakou sponu a žárovku.Doufám,že to už vydrží aspoň dalších " X " let!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviete jak se to resi kdyz sem koupil auto po havarii. Servisni knizka OK. Naburane bolo 400km po servisnej prehliadke. Opravil som ho a teraz je cas na dalsiu prehliadku. Opravy si riesim sam. Pre problemy s ventilmi (zatial OK 80tis., 2005) zvazujem ze by som tu prehliadku absolvoval. Otazka znie, ako sa zachovaju ked budu vediet ze auto bolo burane? Je to na aute vidiet. Odmietnu prehliadku a tym padom pridem o moznost ze mi v buducnosti Skodovka odmietne prispiet na tu opravu podpalenych ventilov?

Vdaka.

no záleží asi taky jak bylo bourané, ale v globále bych řekl, že pokud by jsi chtěl "reklamovat" ventily, tak nějaká "kosmetická" bouračka na to nemůže mít vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...