Přejít na obsah

1.2 HTP 40KW


Radiik5

Doporučené příspěvky

:) potěšující zpráva pro mě a pro tebe možná potěšující ... ironicky myšleno :D

Zase musim podotknout,že kolega v práci má 40kw předface a má 129tis a kousek a servis dělá pořád v autorizáku a jednou akorát cívka a jinak je vychechtanej ... tak čím to? to se můžeme jen dohadovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, neviem. do opravnej sady za plnu cenu 32 tisic u auta ktoreho hodnota je cca 50000 korun by som nesiel v ziadnom pripade. skor by stalo za to, po repase hlavy skusit tam navarit univerzalny kat za 60 eur a vyrobit medzi nim a motorom nejaku plechovu prepazku, aby teplo z neho nesalalo na blok.

je tem modifikovany kat na prvy pohlad iny od toho povodneho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samozrejme, len ked to priestor dovoli. ale 32 tisic by ma urcite dostatocne motivovalo komu aby som hladal nahradne riesenia.

ked kupujes univerzalny kat, kupujes podla objemu motora. na 1200 kubikov neni problem zohnat vhodny katalyzator.

nikto to tu este tak neriesil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hned mě nevražděte...:

nejsem sice mekánik wink.gif,ale eletronika tam neni ne?jedině lamba ,že by to pouštělo víc spalin?tak pak nastavit pravděpodobně chipem a hurá na ty naše tankodromy.

o paroží bych se nestaral .. bud bych zkusil redukci nebo uříznut a navařit wink.gif prasečina,ale proč ne

domino: proč sem mýcháš FI a FII ...

Editováno: , autor: azriel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

alebo namiesto univerzaneho tam dat pouzity kat zo 47 kw motora. u 47 kw sa ventily nepodpaluju a riziko ze sa to bude opakovat je tympadom minimalne. teda ak to bolo skutocne vinou katalyzatora

To by si sa divil ako sa podpaluju aj u 47KW. Prvy krat pri 31tis. pri 133tis druhy krat. A od 31tis bez katu (stale piše 16804)a predsa po 100tis zase podp. ventil. Tak o čom je ten X-kovy kat???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by si sa divil ako sa podpaluju aj u 47KW. Prvy krat pri 31tis. pri 133tis druhy krat. A od 31tis bez katu (stale piše 16804)a predsa po 100tis zase podp. ventil. Tak o čom je ten X-kovy kat???

toto pocujem prvy krat o tych 47 kwatttovych. :feve:

btw, kedysi som sa tiez pohraval s myslienkou vyrezat katalyzator.

no, toto je v kazdom pripade zaujimavy poznatok: ak sa ventil podpali aj bez katalyzatora, aj s nim, ba dokonca aj u 47 kw verzie, potom by som vylucil kat ako vinnika, chyba bude zrejme niekde inde

dovod vymeny katu s x-kovou sadou vidim takto:

1, X-kovy bud bude urceny na vyssi prietok spalin, povodnu je z hladiska prietoku poddimenzovany. ale to uz asi moc fantazirujem

2, kat v x-kovej sade menia preto, lebo povodny ma tym podpalenim ventilov vyrazne skratenu zivotnost(chyba 16804 - katalyzátorový systém - malá účinnost, ja to napriklad mam tak). aj ked to sa mi tiez velmi nechce verit ze by skoda platila aj tam, kde este nemusi

je tu este niekto, komu sa podpalil ventil pri vyrezanom katalyzatore, pripadne komu sa podpalil ventil u 47 kw verzie?

Editováno: , autor: slant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tím volnoběhem jsem měl stejný problém při cca 57tkm. Při výměně oleje jsem udělal i výměnu svíček (Brisk s jednou elektrodou) a cca po 200km to přestalo dělat. Nevím zda jsem to tím opravil, ale takový divný střílený do výfuku na volnoběh přestalo ;)

Editováno: , autor: janjoy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrkiller, hod to na vag. myslim ze netesnostou spalovacieho priestoru by sa ti motor na volnobeh potriasal vzdy, nie len obcas. Najskor to bude zavada elektriky alebo z nejakeho dovodu vynechava vstrek. Kanal 13 az 15 monitoruje vypadky horenia, ale presne si to cislo kanalu nepamatam. Mrkni si to vo VIS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

ventily vyriesene. tak, auto ide zase ako nove. a urcite to nestalo 31000 korun ako tu niekto nedavno spominal, to by som to auto radsej asi potlacil zo skaly.

za 50 evry som kupil druhu hlavu, za 135 ju zgeneralkoval ( praca plus material: nove voditka, zabrusene sedla, zabrusene ventily, nove guferka ventilov, zrovnana hlava ), vymena hlavy na motore 220- priznam, to ma zaskocilo, pocital som zhruba do 100( pocital som cca 40 eur tesenie pod hlavu a 60 praca, pocital som 1 den prace). z tych 220 je 70 za material( tesnenie pod hlavou, medzi vyfukovym potrubim a hlavou a aj medzi katalyzatorom a vlnovcom, doplnil chladiacu kvapalinu. ale skor asi komplet vymenil, moja stara bola akasi spinavsia, tato je ruzovo cista), 150 je praca. auto tam bolo 2 dni.

spolu teda 405 eur ak dobre pocitam s tym, ze mi ostala jedna hlava ktoru dam za poldruha roka zase zgeneralkovat.

co uz s nim, hovorim si htpckari neriesia rozvodove remene, pridrete turba, filtre pevnych castic, ani vahy vzduchu. uplne bezudrzbovy ten motor byt nemoze, proste to nejde.

tak uvidim na ako dlho to mam vyriesene, dufam ze aspon 50 - 60 tisic to vydrzi.

rozpraval som sa typkom na temu : "preco". typek rad rozprava, pritom je znaly, generalkuje motory traktorov, tahacov, vyraba voditka a dokonca piesty na motory tahacov a zavodnych aut, robi sportove upravy na motoroch, roky sa venoval motoristickemu sportu, sam aktivne pretekal.

hovori ze to bude tym, ze vacka s hydrostelmi netlaci na vently uplne kolmo, ale pod urcitym uhlom. to spolu s tepelnym namahanim sposobi vymlatenie voditok, mikron po mikrone a este aj fakt ze voditko nie je mazane lebo guferko je nad nim. za tym ide chvenie ventilov, nedostatocne uzatvaranie a nasledne podpalenie sedla. este som sa chcel povyzvedat preco to teda nerobia 47kW fabky, ale to uz tam bol dalsi zakaznik. ktovie, mozno je ta 47kW hlava vazne navrhnuta zdibec inac.

neviem, uplny nezmysel mi to nepride. potom by to teoreticky znova cakalo aj tych, komu to menila skoda v ramci sady X. samozrejme nie zeby som im to zelal.

Editováno: , autor: slant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prvy raz sme to robili pri 117 tisic. robili sme vtedy aj pretesnenie motora, nove kruzky a gufera. vtedy tam typek asi nevymenil voditka, dal len nove ventily. sedla boli podla neho OK. teraz o tom silne pochybujem.

pri 127 tisic som to musel dat znova mrknut, zase sa to potriasalo. dal som to uz inemu mechanikovi, ten vymenil voditka a zabrusil ventily a sedla.

teraz tam mam 167 tisic.

ktovie kolko by to vydrzalo keby to urobil hned poriadne pri tych 117 tisicoch.

kazdopadne dufam ze do 220 tisic budem mat pokoj. teraz mam z toho ovela lepsi pocit, motor ide uplne hladucko. takto hladko to neslo ani po tej prvej, ani druhej oprave.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

pridavam sa k " stastlivcom" s podpalenymi ventilami

aj ked nepriamo- auto je kamoskine,ale jazdim ja

Fabia 1.2/40kw trojvalec, rv.2003,najazdene 105 000km- okrem predneho loziska nebol vaznejsi problem

inspirovany temou som dnes absolvoval diagnostiku(kompresia+VAG)

vysledok :

tlaky valcov

15 atm

13 atm- zacina fukat

10 atm- 3 valec v pazi.. co uz ine ako podpaleny ventil ?

na VAGu zatial ziadne chyby nehazde- riadiaca jednotka stiha asi uregulovat ,volnobeh nekolisa,olej nezere,benzin tiez ok(5-7l),nijake vynimocne vibracie,akurat v servise pocil technik,ako " strelilo do vyfuku

ale kedykolvek to moze zacat

repas hlavy+ praca + olej, chladiaca kvapalina ~ 800eur

mozno aj 1000 ak by bola problemova retaz na rozvode a napinak(ale ze vraj napinak na tejto serii je o.k.)

bez katalyzatora

chcel som ho kupit, ale toto ma zronilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...