Pany Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 Já se také hlásím do klubu rok výroby 2004 najeto 50 000 km a tlaky: 1 válec 10,5 2 válec 10,0 3 válec 9,5 motor před smrtí Tak přišlo rozhodnutí,ŠKODOVKA mi zaplatí 50% ceny náhradních dílů opravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 Když si to tady tak pročítám, tak si říkám, že musím přispět se svým motorem. Před dvěma lety (při 170tis) se původnímu majiteli (firmě) podpálily ventily, tak z toho udělali větší generálku. Bylo měněno: hlava válců, rozvodový řetěz + napínáky, olejové čerpadlo, hlava řídící + tyč řídící (od posilovače ke kolu), různá těsnění, náplně. Cena i s prací a po všech možných slevách na materiál 56 280Kč. Nyní má najeto 210tis a má se moc k světu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 ..tak som sa konecne dopatral, na slovensku v skoda servisoch sa da zohnat opravny set na 1,2 kw, obsahuje hlavu motora, katalyzator, nejake skouby, tesnenia a pod. cena je okolo 550 €. podmienkou je vratenie povodnych dielov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 ..tak som sa konecne dopatral, na slovensku v skoda servisoch sa da zohnat opravny set na 1,2 kw, obsahuje hlavu motora, katalyzator, nejake skouby, tesnenia a pod. cena je okolo 550 €. podmienkou je vratenie povodnych dielov. Nevies ci sa tam len kupit material a nechat to opravit v inom servise? Pri ich hodinovej sadzbe sa to cele moze lahko vysplhat na 1000, mozno aj viac. Na druhej strane za novu hlavu, tesnenie a katalyzator tych 550 vazne nie je vela. Zda sa mi to vcelku ferovy pristup voci nam, ktori z akehokolvek dovodu uz nemame narok na zarucnu opravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Ked maš po zaruke tak stači zabrusiť ventili a ideš dalej. Mysli že každy ma prachy isť do autorizaku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Ked maš po zaruke tak stači zabrusiť ventili a ideš dalej. Mysli že každy ma prachy isť do autorizaku? Ventily su zabrusene, len ktovie ako dlho to vydrzi ked to poddalo uz predtym. Ak je ten material raz nafigu, to zabrusenie nadlho nepomoze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 A zabrusene su aj sedla, hlavne tie su zradne. Ventil vymenit lahko ked sa posere, sedlo -ojoj ;-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Len trepeš alebo tomu aj rozumieš? Prv sa podpali ventil a ked tak dlho chodiš tak potom až sedlo. Mysliš že ked ti daju druhu hlavu že tam je kvatnejši material? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 no da sa kupit a opravit aj v inom ako skoda servise, len chcu pouzity matros t.z. hlavu a katalyzator naspet, takze pravdepodobne robia repas z nasich dielov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Presne tak to je. Znamenu dali hlavu 2004 na vozidlo 2007 skoro ho trafil šlak ked pozrel ten odliatok rok vyroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Bol za mnou pan XY a nepravidelny chod motora. VAG vypisal nepali 3 valec. (47KW) Myslel som že ma podpaleny ventil. šiel do zn. škoda servisu odmerať tlaky ale tlaky mal dobre. Tak tam laborovali a pustili tam druhy benzin a bolo po probleme. Bolo povedane že benzin ktory tankoval na Ukrajine obsahoval vela vody. Tak pozor aj na palivo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrucio Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 (editace) Zajímalo by mně, jestli tento problém je jen u nás, nebo to je i jinde? (Německo, Rakousko...) Já moc německy neumím, ale kdyby tu nekdo uměl a podíval se na některá německá diskusní fora, zdali i u nich motory 1,2 HTP ztrácí komprese. Mají stejné motory i v VW polo 1,2. Z toho by se dalo usoudit, zda je to špatnou konstrukcí nebo třeba benzinem. V servisu tvrdí, že němci s tím problém nemají, ale já tomu nevěřím. Snad tam o tom též debatí. Editováno: 6. Listopad 2009, autor: petrucio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bofors Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 výměna hlavy válců potkala i fabku 1,2 40kw v mém okolí. nevím kolik přesně najeto ale bylo to málo, cca 50kkm, pak už vpoho až do 150kkm kdy šla do světa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2009 Zajímalo by mně, jestli tento problém je jen u nás, nebo to je i jinde? (Německo, Rakousko...) Já moc německy neumím, ale kdyby tu nekdo uměl a podíval se na některá německá diskusní fora, zdali i u nich motory 1,2 HTP ztrácí komprese. Mají stejné motory i v VW polo 1,2. Z toho by se dalo usoudit, zda je to špatnou konstrukcí nebo třeba benzinem. V servisu tvrdí, že němci s tím problém nemají, ale já tomu nevěřím. Snad tam o tom též debatí. problém asi bude v tom, že Němci mají trochu jinou představu o průměrném vozidle, jinými slovy majitelů 1,2 htp 40 kw tam bude pomálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 Jedna sa o ten isty motor ako ma ma Fabia. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51334 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Zdarec borci... No nerekl bych ze se ventili podpalujou, ale pri vyrobe jsou krive vyvrtany voditka vendilu a pak se vymlati hlava a zacne to propoustet... tak oficialni vyjadreni Skodovky pro servis. Nutna vymena hlavy! Ale spis to byla nejaka vadna serie od dodavatele, protoze se s tim uz nesetkavame. A kdo vlastně tu HTP 2V hlavu vyrábí ? Který výrobní závod ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Toto se stává jen na 6V, 12V je v pohodě, protože má jinou konstrukci hlavy atd.Nicméně i 12V občas potkal jeden k.o. problém - to když se na bloku motoru objeví stopy oleje, je prasklý blok a celý motor na výměnu. Ale to jsou v porovnání s hlavami na 6V velice ojedinělé případy. Bloky tech motoru jsou uplne stejny, jen se od nejakeho roku na spojeni pulek bloku pouziva jiny tmel (puvodni zeleny byl nahrazen modrym) tot poznavaci znak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 40 Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 No jak to tu čtu tak mě to snad nepotká, ty podpalené ventily většinou měly fabie z roku 2005 ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 no teď jsme dělali dva roky starou, tedy r.v. 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Avocet Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Byla to 12v nebo 6V? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 22. Únor 2010 Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 Byla to 12v nebo 6V? 40kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LordHumphreyAppleby Vloženo 10. Březen 2010 Sdílet Vloženo 10. Březen 2010 to zas nemůžeš takhle paušalizovat, prostě máš smůlu na kus. Já mám najeto 88t km z toho je 82 na LPG a ťukťuk musím zaklepat, žádný problém a doufám že ještě dloooouho nebude Já mám na 1,2 HTP nalítáno na plynu 180 000, dohromady 260 000 a měnil jsem za celou dobu jen dvě cívky a rozvodovej řetěz, takže to s tím plynem nemusí být až tak horký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 Já mám na 1,2 HTP nalítáno na plynu 180 000, dohromady 260 000 a měnil jsem za celou dobu jen dvě cívky a rozvodovej řetěz, takže to s tím plynem nemusí být až tak horký. no tak na to bacha, u 12V se to projeví nejprve kontrolkou motoru, v počátku v otáčkách nad 5.00km, ono spalování plynu má jiné emise a tudíž podpálené ventily se nemusí projevit na lambda sondách, takže klidně může být načnuto, jen se to ještě nepozná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 (editace) Komu sa to pos++e tak ma jednoducho smolu. Editováno: 14. Březen 2010, autor: hubo44 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr158 Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Ja ted koupil manželce fabii 1,2 HTP 40kw najeto 85000tis rok 2003,v servise kde se to auto důkladně prohlíželo tak tvrdili,že sou tyhle motory celkem spolehlivý,ale boužel tuhle diskuzi jsem si přečetl až po koupi jinak bych ji asi nekoupil.Každopádně to auto bylo vždy servisovaný v autorizovaným servise,nevíte někdo zda to pak neopravují zdarma když je to "výrobní vada"? Nerad bych jezdil s fábkou dál do autorizovanýho servisu aby mi pak řekli že za tuto výměnu chtějí 30tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.