Publikováno Květen 16, 200718 r Pri zapnuti klimakompresoru se po chvili zacne ozivat pravidelne klepani na elektromagneticke spojce..Po precteni predchozich prispevku jsem nastrikal do spojky vazelinu ve spreji..Trochu to pomohlo.Ted to mlati jen "nekdy".Kdyz jsem sahal na spojku,tak me prislo,ze cely ten segment uvnitr spojky je nejak navolno.Proto se chci zeptat,jestli ma mit ta spojka takovou vuli.Lozisko v kompresoru je v pohode(nesmajda remen ani samotne vodici kolo) a kompresor funguje bez problemu..Da se to spojka opravit,nebo se mam poohlednout po nove?
Květen 24, 200718 r čelo se opravit nedá- pružné uložení- většinou se rozvolní na nýtování, ale ještě častěji se uvolní matka na hřídeli- musí být utažená, vůle- aby to nedrhlo při vyp. klimě se vymezuje podložkama
Květen 24, 200718 r Vyřešil jsem to tak, že jsem dal nový klimakompresor http://www.maxi-l.cz/index.htm Je to origo zcela nový a byl za 5000,-
Květen 28, 200718 r Prave jsem chtěl psát nové téma, ale tohle mne zaujalo, mám klimatronik a zjistil jsem ze při vypnutém kompresoru (ECON) mi spojka cinká ...takový cinkavý zvuk v motoru, dlouho jsem nevedel co to je az jsem zjistil ze jak zapnu AUTO , tedy zapnu kompresor tak to prestane a jede to v poho. Vubec nevim kde ta spojka je, a jak jsem tu nekde cetl ze tam nastrikal vazelinu, mohl by mi nekdo poradit zda se to da nejak jednoduse vyresit, ne ze by mne to nejak vzrusovalo dokud to funguje, ale to cinkani mne stve a pokud se da jednoduse odstranit.... díky moc. Upraveno Květen 28, 200718 r od AtomTS
Květen 28, 200718 r Prave jsem chtěl psát nové téma, ale tohle mne zaujalo, mám klimatronik a zjistil jsem ze při vypnutém kompresoru (ECON) mi spojka cinká ...takový cinkavý zvuk v motoru, dlouho jsem nevedel co to je az jsem zjistil ze jak zapnu AUTO , tedy zapnu kompresor tak to prestane a jede to v poho. Vubec nevim kde ta spojka je, a jak jsem tu nekde cetl ze tam nastrikal vazelinu, mohl by mi nekdo poradit zda se to da nejak jednoduse vyresit, ne ze by mne to nejak vzrusovalo dokud to funguje, ale to cinkani mne stve a pokud se da jednoduse odstranit.... díky moc. Je to na řemenici klimakompresoru. Tento řemen žene alternátor, servo a klimu. moc bych neřešil a vyměnil.
Květen 28, 200718 r A NEBO DOTÁHL- CHLAPI, NEBUDTE LENIVÍ-UŽ TO PÍŠU SNAD POSTÉ-NENÍ NÁHODOU JEN VOLNÁ?? JESTLI JO, DOTÁHNI JI A POŠLI MI TĚCH UŠETŘENEJCH 5000,- NA ÚČET
Květen 28, 200718 r No prave jsem nechtel investovat 5000 pokud vse funguje, zajimalo mne prave zda neco promazat, dotahnout nebo nevim.
Květen 28, 200718 r No prave jsem nechtel investovat 5000 pokud vse funguje, zajimalo mne prave zda neco promazat, dotahnout nebo nevim. No vždyť ti to říkám. promaž si to , a až pojedeš někam na delší trasu a uletí ti tato spojka, tak potom poděkuj Mildovi.J , že jsi ušetřil 5000,- Originál spojka stojí asi necelých 11 000,-, klimakompresor včetně spojky asi 26 000,-
Květen 28, 200718 r No prave jsem nechtel investovat 5000 pokud vse funguje, zajimalo mne prave zda neco promazat, dotahnout nebo nevim. No vždyť ti to říkám. promaž si to , a až pojedeš někam na delší trasu a uletí ti tato spojka, tak potom poděkuj Mildovi.J , že jsi ušetřil 5000,- Originál spojka stojí asi necelých 11 000,-, klimakompresor včetně spojky asi 26 000,- A těch 5000 stojí konkrétně co? Nevím jak je závažné cinkání když je kompresor rozpojený, proto se ptám
Květen 28, 200718 r pepa007 psal že kompresor má za 5000,-.... až ti něco uletí, tak mi neděkuj, ale já tvrdím,a píšu to tady na foru už poněkolikáté, že se vyplatí se na to aspoň mrknout , než stím letět zrovna do servisu, PROBLEM U OKTAVEK BYLO UVOLˇNOVÁNÍ ČELA SPOJKY a tak se asi vyplatí vzít 13ku klíč a skusit to opakuji(asi si to uložím do schránky a budu to sem asi jen kopírovat) :čelo spojky je na"tisícihranu" na hřídeli -musí být dotažené. Při vypnuté klimě nesmí drhnout, nebo se unášet(nejlépe skusit se shozeným řemenem) , při sepnuté klimě se přitáhne k řemnici a tím se "točí kompresor"-proto nemazat. Vůly lze vymezit vymezovací podložkou- ne povolením jako někteří dovedové. Daší příčina drhnutí při vyp.klimě, může být rozsypaný štít-většinou povolí v nýtování(jednotlivé části(kruhy) spojky hrkají= nový štít Další příčina- ložisko..(nevěř DP , že se nedá vyměnit)..nebo uvolněná řemenice.. Stačí se na to jen podívat.... Jedna rada- při demontáži si nepostrácej ty podložky-jestli tam nějaký jsou.
Květen 29, 200718 r Autor Byl by nekdo z Brna,kdo ma hever a klic aby mi to dotahnul?Nebo kdo tomu hovi?Kdyz pojedu do Slatiny do Porsche,poslou me s tim do haje a vymeni to cely a na to jim
Květen 29, 200718 r Byl by nekdo z Brna,kdo ma hever a klic aby mi to dotahnul?Nebo kdo tomu hovi?Kdyz pojedu do Slatiny do Porsche,poslou me s tim do haje a vymeni to cely a na to jim Hever a klíč(13) má každý ale dělat se nikomu nechce ;) Dostaneš se na to i zvrchu- blbě ale....
Květen 29, 200718 r Byl by nekdo z Brna,kdo ma hever a klic aby mi to dotahnul?Nebo kdo tomu hovi?Kdyz pojedu do Slatiny do Porsche,poslou me s tim do haje a vymeni to cely a na to jim Hever a klíč(13) má každý ale dělat se nikomu nechce ;) Dostaneš se na to i zvrchu- blbě ale.... Shora asi ne. Zkusit dotáhnout to mužeš, ale vzhledem ke stáří vozu 99 předpokládám, že už to má najeto dost km, tak to asi nepomůže.
Květen 30, 200718 r Autor Byl by nekdo z Brna,kdo ma hever a klic aby mi to dotahnul?Nebo kdo tomu hovi?Kdyz pojedu do Slatiny do Porsche,poslou me s tim do haje a vymeni to cely a na to jim Hever a klíč(13) má každý ale dělat se nikomu nechce ;) Dostaneš se na to i zvrchu- blbě ale.... Shora asi ne. Zkusit dotáhnout to mužeš, ale vzhledem ke stáří vozu 99 předpokládám, že už to má najeto dost km, tak to asi nepomůže. No zkusim to...Mam na tom uz prez 200 tisic,tak uz to ma narok...Diky za rady panove..Hlavne za ty nakresy.Ty jsem hledal dlouho..
Květen 30, 200718 r Byl by nekdo z Brna,kdo ma hever a klic aby mi to dotahnul?Nebo kdo tomu hovi?Kdyz pojedu do Slatiny do Porsche,poslou me s tim do haje a vymeni to cely a na to jim Hever a klíč(13) má každý ale dělat se nikomu nechce ;) Dostaneš se na to i zvrchu- blbě ale.... Shora asi ne. Zkusit dotáhnout to mužeš, ale vzhledem ke stáří vozu 99 předpokládám, že už to má najeto dost km, tak to asi nepomůže. No zkusim to...Mam na tom uz prez 200 tisic,tak uz to ma narok...Diky za rady panove..Hlavne za ty nakresy.Ty jsem hledal dlouho.. No dle mého názopru jestli máš přes 200 000 tak to neopravíš a nestáhneš a bude platit to co jsem tu tvrdil od začátku. Dej vědět jak jsi dopadl. Taky výkon kompresoru po 200 000 už nemusí být takový jako u nového . Já jsem kompresor měnil asi ve 270 000 a klima po výměně měla lepší nábeh a výkon.
Červen 18, 200718 r Autor Tak zavada byla odstranena.Byla opravdu povolena elektromag.spojka.Utahnuto a zakapnuto Loctittem proti dalsimu nechtenemu povoleni Diky moc vsem,co pomohli!!
Červen 23, 200718 r No me klepe taky klima - ale nemuzu se dostat za boha zadnym klicem k te spojce- na vnitrni matku - takze budu muset kompresor asi sundat ze? Upraveno Červen 23, 200718 r od Host
Červen 29, 200718 r Autor No me klepe taky klima - ale nemuzu se dostat za boha zadnym klicem k te spojce- na vnitrni matku - takze budu muset kompresor asi sundat ze? Kdyz sundas ze spodu ty plasty,tak se k ni krasne dostanes;-)
Červenec 9, 200718 r Zdravím, takze moje cinkání...potvrdily se slova Pepy, malem mi spojka na dalnici odpadla, takze jsem koupil novy klimakompresor za 5000, jak pepa poradil...ale asi jsem byl posledni, dalsi uz byly za 6000,- . A spokojenost.
Červenec 14, 200718 r Tak zavada byla odstranena.Byla opravdu povolena elektromag.spojka.Utahnuto a zakapnuto Loctittem proti dalsimu nechtenemu povoleni Diky moc vsem,co pomohli!! Je tam pravý závit ?
Červenec 15, 200718 r Tak zavada byla odstranena.Byla opravdu povolena elektromag.spojka.Utahnuto a zakapnuto Loctittem proti dalsimu nechtenemu povoleni Diky moc vsem,co pomohli!! Je tam pravý závit ? jo jo pravý
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.