DEZENT Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 Potřeboval bych poradit zvažuji koupi fabie a rozhoduji se mezi 1.2 12V HTP a 1.4 16V. S 1.2 jsem už sice jezdil a připadá mi dobrá ,ale rád bych uvítal asi o něco silnější motor. A v tom je problém, protože v 1,4 16V jsem zatím nikde nejel a nevím zda je tedy tento motor lepší. Prosím Vás co ho máte poradte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 1.2 jezdí do 3000ot o neco lip pak už nic a 1.4 16v 74kw je svižna v celym rozsahu otacek od 2000 do 6000 samozřejmě razantni je to mezi 2800-3100 a 4600-6000ot tam to tahne jak svin, tedy alespon u mě as taky zaleží na jakej převodovej stupen, ale to je detail Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 Potřeboval bych poradit zvažuji koupi fabie a rozhoduji se mezi 1.2 12V HTP a 1.4 16V. S 1.2 jsem už sice jezdil a připadá mi dobrá ,ale rád bych uvítal asi o něco silnější motor. A v tom je problém, protože v 1,4 16V jsem zatím nikde nejel a nevím zda je tedy tento motor lepší. Prosím Vás co ho máte poradte. Ja bych dal z více důvodů přednost 1,2 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 Zalezi aky 16v chces lupit.55kw taha dobre ,nieje nutne ho az tak vytacat ,74kw taha zdola zdochlo,preto sa musi vytocit od 3500-5000 otacok.potom je to delo.Pokial ti ide o rychlu jazdu bez ohladu na spotrebu ,chod do 74kw verzie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 dám ti lepší radu, jdi do RSa a pořádně to chipni, pak už to trochu jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 RS.... nebo spíš než do 74kw bych šel do 55kw..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 28. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 No tak nad tou 74 kw verzí jsem ani nepřemýšlel protože jsem slyšel ,že je dosti líná. Ale tady její majitel píše ,že to tak hrozné není, tak ted už vůbec nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 Ja bych volil jednoznacne 1.4 16 74kW. Ze je lina tvrdi lide, kteri s ni nikdy nejeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 28. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 No protože já před tím měl 1,6 felicii a tak bych si nerad motorově pohoršil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 Já bych šel do 1.4 nejradší 74kw, ale spokojil bych si i s 55kw nejde špatně Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 28. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 Tak Vám díky HTp už jsem zamítl a budu se rozhodovat mezi 55kw nebo 74 kw variantou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 v podpise vidis aky mam motor takze len tolko ti napisem ze zalezi aky rozsah otacok chces vyuzivat. 55-ka taha lepsie v nizsich otackach ako 74 kW. ta 55-ka do 4000ot. ide lepsie ale nad 4000 ot. nastupuje 74kW. je to tym ze 55kW verzia ma max. vykon pri 5000ot. a 74kW ho ma pri 6000ot. 55 je menej tociva ale tiez nema rada nizke otacky. napr. pri 2000ot. tam tiez nie je ziaden tah. zacina tahat od 2500 ot. vyhovuju v rozsahu 3000 - 4000 sa citi dobre. je skor pre vodicov co uprednostnuju pokojnejsiu jazdu. len pre porovnanie 55-ka toci pri 130km/h 3500ot. zatial co 74-ka toci cez 4000 ot. pokial ti ide o rychlost tak na dialnici 55-ka nema problemy ist 180km/h. ( nie z kopecka ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 29. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Takže z toho soudím ,že ta 74kw verze má lehčí převody a půjde snáze do otáček asi což by mě asi vyhovovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 ano 74kW verzia ma lahsie prevody ako 55kW. oba tie motory su stavane na vyssie prevadzkove otacky oproti MPI 8V. a este jedna vec co ta upozornujem ze u oboch 16V sa ti bude subjektivne zdat ze idu horsie ako HTP v jazde po meste, niektori majitelia sa tu vyjadrovali ze 16V su nepohodlne do mesta lebo treba neustale radit aby auto tahalo a nema zatah od spodu. s tym suhlasim ak motor neudrzis v otackach a chces predbiehat tak sa tazko prebudza. pisal si ze si mal feliciu 1,6. tak s tymito 16V neviem ako budes spokojny lebo felda ti tahala odspodu. najlepsie je previest sa vyskusat si to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Naprosty suhlas,mam doma aj Feldu 1,6 ,takze mam moznost porovnavat.1.6 taha nadherne odspodu a straca az pri vrchole otacok.Kdezto 1.4 74kw musis vytacat.Do mesta a na uspornu jazdu to vazne auto nieje,zato na dialnici ci ho uzijes az az. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Zkusim odpovedet jen na par radcich. 1.4 16V 74kW bych rozhodne nebral, najezdil jsem s ni hodne, ale nevyhovuje mi jeji charakteristika. Jak tady ostatni zminuji, jede (a pak velmi dobre) az od vyssich otacek, ale to prave orechove to je az od cca 4400 ot./min, a to je silne neprakticky. Nehlede na to, co to udela se spotebou. Takze kdyz 16V, tak podle me urcite 55kW. Jinak pokud nemas problem s financema a chces trosku vice dynamiky, sel bych do 1.9 TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Přesně jak Maverick. Přihodil bych a šel buď do 2.0l nebo do 1.9tdi. O proti filcce 1.6 si s jinýma motorizacema pohoršíš. objem ničíš nemahradíš a přece jen filcka je podstatně lehčí než fábia. Kamarád má taky filcku 1.6 a teď jel s fábkou 1.4 tdi 55kw a brečel jak želva,že vybavený super,ale ten motor odspodu prostě nešel. Jel s mou fábčou 1.9 a ta se mu líbila. Charakteristika motoru nevyhovuje každýmu. Pokud se spíš "plužíš" v nízkých otáčkách a chceš tahat odspodu, tak výše uvedené možnosti jsou pro tebe adekvátní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaR Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Souhlas s Maverickem. 1.4 55kW je dobrá pro pohodový ježdění. Žádná divočina. Běžně jezdím při 2500-3000 ot. (5° 90km/hod). Při těchto otáčkách je 1.2 12V dokonce subjektivně podstatně živější než 1.4!!!. Pokud opravdu váháš, tak jdi do 1.9 TDI a budeš si jen rochnit blahem. Cena tomu, ale taky odpovídá . 1.2 12V městský a příměstský provoz 1.4 16V univerzální - město dálnice, ale jinak adrenalin nic moc 1.9 TDI "To je sílá!" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SiTo Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 jj musím souhlasit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Taky souhlasím s tím, že proti 1,6-ce Felicii si, ať už si vybereš silnější, nebo slabší 16v pohoršíš. Ale na druhou stranu si budeš vychutnávat pohodlí ticho, bezchybné řazení i řízení, což ti tu jistou ztrátu v dynamice jistě vyváží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaR Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Řazení a pohodlí je v 1.4 16V opravdu příjemné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 suhlasim s tym co bolo predtym napisane. doplnim ti este info. felicia combi 1,6 55kW z 0 na 100km za 13s, max.170km/h. fabia combi 1,4 16V 14,1s a 170km/h, fabia combi 74kW 11,6s 186km/h. a este jedna vec co tu nikto nepodotkol je ze u verzie 74kW treba tankovat N98, ako alternativne palivo sa moze pouzit N95 so znizenym vykonom motora. pokial ti ide o vykon tak musis tankovat N98, pokial vies ze budes tankovat N95 tak je zbytocne kupovat 74kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 suhlasim s tym co bolo predtym napisane. doplnim ti este info. felicia combi 1,6 55kW z 0 na 100km za 13s, max.170km/h. fabia combi 1,4 16V 14,1s a 170km/h, fabia combi 74kW 11,6s 186km/h. a este jedna vec co tu nikto nepodotkol je ze u verzie 74kW treba tankovat N98, ako alternativne palivo sa moze pouzit N95 so znizenym vykonom motora. pokial ti ide o vykon tak musis tankovat N98, pokial vies ze budes tankovat N95 tak je zbytocne kupovat 74kW. Ja bych jen podotknul, ze vse co pises, je tady na foru probrane uz 8 milionkrat. Puvodnimu autorovi by proto stacilo jen hledat a my bychom mu tady nemuseli odpovidat stale dokola ta sama fakta, ktera tady omylame pomalu kazdy druhy tyden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Tak tak,zrovnani 1.4 16v 74kw VS zvysok sveta tu uz bolo 8 milionkrat,staci si to iba vyhladat,je tu toho vazne poneurekom...takze navrhujem lock neskor dilit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.