Braver Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 130 km/h s HTP 12V neni zadny problem. Bezne jedzim 140 tacho. Jezdim vetsinou sam nebo tak max ve 3, v peti lidech je to jiny kafe. Ale takove recicky ze to sotva jede 130 nejsou vubec na miste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasx Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Priklanim se k nazoru Tangerina. 130 dle tachometru neni pro HTP problem a jako utrpeni to i ja osobne nevnimam. Pokud je rovinka tak i zrychleni ze 130- 160 pri obsazeni dvema pasažery neni nikterak tragicke. Docela se bavim jak nekdo kdo ma 1.4 55 KW dela jak, kdyby mel 90 KW. Tam, kde se bude HTP trapit se bude trapit i 1.4 mozna o neco mene, ale trapeni to bude. Verim, ze v primem srovnani klidne i v kopci by si 1.2 o moc neodjel . 1.9 TDI je jiste jina liga. Nicmene tohle zde bylo probirano nekolikrat. Osobne mam take 1.2 chip Cimbu a dobry. Je pravda, ze pokud do toho sednou 4 chlapi a v lete zapnu klimu tak uz je to slabe . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Tangerín: jasne HTP ma rezervu pri 130km/h to mas 140 tacho a tocis cca 4500ot. to ano, mas pravdu. 1,4 55kW ja tvrdim ze je akurat na dialnicny limit a ty mi povies ze 150km/h bez problemov, nuz neviem aky mas meter ale ked povazujes zrychlenie z 130-150 za polminuty za vykonovu rezervu tak v pohode. ja nehanim motor HTP, za majitelov ten motor nemoze to tvrdim stale ale ty to asi nechapes to je na teba moc zlozite. malcolm: dakujem, bol si jeden s mala objektivnych a rozumnych majitelov HTP co nemaju ruzove okuliare na nose a vidia realitu. mira: prepac ze vobec nieco pisem, som zabudol ze si poloboh, este raz hlboka omluva pan najchytrejsi, co vsade bol vsetko vie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 colins: zalezi si chces benzin alebo naftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Místo rozumné rady zase hádání se o tom jak jezdí HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 (editace) Tangerín: jasne HTP ma rezervu pri 130km/h to mas 140 tacho a tocis cca 4500ot. to ano, mas pravdu. 1,4 55kW ja tvrdim ze je akurat na dialnicny limit a ty mi povies ze 150km/h bez problemov, nuz neviem aky mas meter ale ked povazujes zrychlenie z 130-150 za polminuty za vykonovu rezervu tak v pohode. ja nehanim motor HTP, za majitelov ten motor nemoze to tvrdim stale ale ty to asi nechapes to je na teba moc zlozite. Kdyby jsi výše zmíněný text napsal rovnou, tak na ten příspěvek nebudu ani reagovat, ale předtím jsi to podal vcelku odlišným způsobem, který se mě nelíbil. Já tady nebudu bránit zuby nechty HTP, jak to je skvělej a silnej motor, když není. Ale nebaví mě číst, že jízda s tímto motorem je po dálnici utrpení a že to vůbec nejede a nebo nedej bože, že klimatizace do těchto aut je zbytečná, což se zde na foru dá taky dočíst a to jen proto, že se někdo řídí číslama a nikdy s tím nejel. (teď nemyslím konkrétně tebe). Je jasný, že to asfalt netrhá a nějáká dynamika v těch dálničních rychlostech už taky není a to že to ze 130 na 150 chvilku trvá je asi samozřejmý, vždyť je to pořád malej obsah. 1,4 od těch 55kw natom bude možná o něco trochu líp, ale jestli to zvládne o +- 5 sekund rychlej, to je podle mě nepodstatný, protože pokud se ti na prdel přilepí nějakej 2,0 nebo TDI či něco silnýho a ty už zrovna předjíždíš třeba náklaďák, tak si holt ten za tebou bude muset počkat s obouma motorama. Pouze jsem toto chtěl uvíst na pravou míru a nechápu, proč měl Malcolm hned za moje názory nějaký narážky, když jak vidíš, nebo i zájemce o tyto motory, že spousta lidí mi to zde potvrdí. Pokud budu chtít mít auto s trochou dynamiky tak buďto TDI a nebo holt už jít do FII v 1,6, kde je už trochu i obsah a krouťák v nižších otáčkách. Bohužel v FI tyto motory nejsou, pač 1,2 ani 1,4 žádní dravci nejsou (pokud teda pominu tu 100 konovou, ta aspoň ve vyšších otáčkách má dynamiku). Nebo pokud bych nebyl zastánce Škody a půjde mi o motor, tak bych šáhl úplně někam jinam... Garret: Já se zde nechci hádat, jen jsem to chtěl uvíst na pravou míru a napsat fakta, jak to je. A psal jsem to tu už jednou, že bych majiteli doporučil buď 1,2 12V nebo 1,4 16V 55 nebo 59kw, který mu budou určitě vyhovat na ty účely, o kterejch psal. Editováno: 6. Listopad 2008, autor: Tangerín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 (editace) Co se přijemného poježdění týká, tak co jsem s fabiemi jezdil, tak "starý dobrý osmiventil dvoulitr". Táhne "vodspodu" od 1500 do 5500 (neboi do omezovače). Pokud se jede na pohodu veme pětka "od 50 do 200". Pokud pro radost, stačí podřadit. Ostatní je už jiná káva, spotřeba a pod.... Editováno: 6. Listopad 2008, autor: norton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malcolm Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 malcolm a houmran:jste vocasové co hovno vědí..... To je opravdu projev hodný dospělého inteligentního muže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 jj ten bych tenkrát taky bral, jenže nebyl na skladu žádnej a čas na čekání taky ne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 no podle mě je ten dvoulitr taky nejlepší motorizace do Fabie... ale na druhou stranu, dobře se dá jezdít i s HTPčkem... navíc ten zvuk HTP je sexy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malcolm Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 (editace) Sry Malcolm, to že jsi ten motor měl a nesedl ti, nebo nebyl zrovna ve 100% kondici neznamená, že jsou všechny HTP shit. Protože pokud pro tebe byla 130 utrpení, tak něco špatně muselo být. Já názor napsal objektivně a jen se mi nelíbí, když zastánci 1,4, jako Houmr, kterej v každým příspvěku haní HTP, čímž je na tomto foru hodně známej, na tyto motory píše špínu, že to na dálnicích nejede a že to je zralý tak akorát do města na nákupy. Já prostě jen říkám, že po dálnici jezdím cca každejch 14 dní a rychlost od 130 - 150 a je to v pohodě, utrpení to rozhodně není. Jen spotřeba je kolem 7-8 litrů, ale co, otážky motoru jsou někde přes 4000 co vím, což rohodně není ještě na doraz. Aneb co všechno vyplodí člověk, aby si obhájil (ekonomickou) volbu motoru. Tedy znovu od začátku: motor mi sedl - když jsem nevyjížděl za město. Byl ve skvělé kondici (nové auto, dobře zajeté), až na jednu malou vadu: chybí mu výkon (na předjetí a na dálnici), což je naprosto logické, je to základní dvanáctistovka. Ve městě dobré, za městem také, ale pro velmi klidné řidiče, kterým nevadí, že se zbytečně táhnou několik km za náklaďákem, který mohli mít se silnějším motorem předjetý, nebo že to točí při dálniční rychlosti 4000 ot., ale díky nedostatku výkonu to stejně ani v mírném stoupání moc nezrychlí. Problém nebude v motoru nebo rozdílnosti jednotlivých kusů, ale v některých (!) majitelích, protože většině opravdu vyhovuje a nemusí nikde přesvědčovat sebe i okolí, že mají místo komára velblouda. A pak se někdo z donucení spokojí s málem a je schopen do úmoru obhajovat, že je to ideální... Ať už je to motorizace nebo cokoliv dalšího si lze představit (třeba vzdělání). za majitelov ten motor nemoze Editováno: 6. Listopad 2008, autor: malcolm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Kaje: Som jeden z mála, čo vystriedal viacero Fabií (aktuálny a verím tomu, že nie konečný stav je 4 ks, všetky kupované ako nové), takže môžem sa smelo vyjadriť k tvojej otázke. S 1,4 MPI mám najazdených cca 120tisíc km, s 1,2 HTP cca 50tisíc. S ostatnými motorizáciami menej, ale môžem smelo prehlásiť, že som jazdil každý motor, aký sa kedy dával do Fabie - je tu ešte niekto taký ? Ak by som mal vyberať medzi nimi, povedal by som, že je to viacmenej na rovnako, no priklonil by som sa k HTP - jednak sa jedná o modernejší motor, a aspoň ja som s ním v meste dokázal vždy zajazdiť podstatne lepšiu spotrebu, než na MPI. Podľa záznamov v exceli ten rozdiel robil až 1,1 litra (za tých X rokov, X tisíc km a 4 rôznych autách). Okresiek a diaľnic by som sa v prípade HTP tiež nebál, no ak je v pláne jazdiť diaľničné trasy v členitejšom teréne s naloženým autom, zvolil by som silnejší motor. Pozor ale na 1,4 16V, 90% z nich sú bývalé firemné vozy (ekonomicky rozmýšľajúci súkromný vlastník si len veľmi výnimočne priplatil tých niekoľko desiatok tisíc za 5kw výkonu navyše). Ak hrozí len dovolenka k moru raz do roka, HTP plne poslúži, sám som toho dôkazom - absolvoval som s HTP Chorvátsko 2x, auto obsadené 3 ľuďmi, plný kufor kombíka a prežili sme to bez úhony. Nikoho sme cestou neohrozili, ani neobmedzili, pri dodržiavaní povolených rýchlostí sa šlo úplne bez problémov. Ešte pár viet k "odborníkom" na HTP - je naozaj zaujímavé, resp. skôr vtipné, že o HTP sa dehonestujúco vyjadrujú jednoznačne tí, ktorí ten nápis videli tak maximálne na aute na parkovisku. Ich argumenty sú relevantné asi tak, ako názor upratovačky na operáciu mozgu. Komu niet rady, tomu niet pomoci - keď si niekto myslí, že 5 kw je rozdiel medzi obrazne povedané nebom a peklom, nemá význam s ním ďalej diskutovať a mal by sa nechať vyšetriť (máme tu jedného vážneho kandidáta, stačí sa pozrieť na históriu jeho príspevkov ). Sú ľudia, ktorí kúpili HTP, lebo nemali na viac. Sú ľudia, ktorí kúpili HTP, lebo vedeli, čo kupujú a čo chcú. Sú ľudia, čo majú HTP, naučili sa používať radiacu páku a sú spokojní. Sú ľudia, čo majú HTP, nenaučili sa používať radiacu páku a sú nespokojní. Sú ľudia, ktorí kúpili 16V, lebo HTP sa báli, lebo vraj je to najhorší motor pod slnkom. Sú ľudia, ktorí kúpili 16V, lebo ho chceli. A sú aj ľudia, ktorí kúpili 16V len preto, aby mohli povedať, že majú (na) 16V... Špeciálne pre Houmra, Malcolma, Miru aj Tangerína - ak sa tu objaví ešte jeden agresívny a útočný príspevok, bude vám udelené varovanie so zákazom prispievať po dobu X dní. Ste horší, ako decká hádajúce sa o formičky na pieskovisku!!! Dajte si stretko, poskúšajte si tie autá navzájom a v najhoršom prípadne si aj dajte do držky - ale tieto vaše pindy si neriešte tu verejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 absolutní souhlas s Igorem, třeba tu Bobík napíše jak jsme s HTP jeli na sraz do Blavy, společně s Lugem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Taky jsem to napsat včera večer chtěl Ale pak jsem si říkal, že to nemá cenu. Jedni na HTP nadávají a nadávat budou, protože mají o jeden válec víc a o 8 kW víc. Měl jsem 1,4 MPi 50 kW a najel jsem v ní 65.000 km. Super, šlo jet i pod 5 litrů eko jízdou. Jak píše Igor - ve městě žravější, ale né nic hroznýho. (S 1,8T jsem rád, když přijedu do práce za 14 jsem rád ) V práci jezdím s 1,2 47 v kombíku a nema problema. Jezdím s tím krátký vzdálenosti. Nežere. A jak píše JaKr. Cesta do Bratislavy, ve dvou lidech a octavie se syndromem v TDi zůstávali pěkně v zadu a na řidičích bylo pěkně vidět, že je to pěkně sejří a to nejvíc v těch kopcích. V práci se dost svezu i s Fabií 1,9 74 a při brigádě před dvěmi lety jsem jezdil s 55 kW. Tak i nějaký to porovnání mám. To bylo tak trochu mimo. Jít si pro novou F II, tak jednoznačně pro motor 1,6 77 kW a jít si vybírat starou F, tak 1,2 47 kW. Toť můj názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Ja by som to tu zavrel lebo toto neni seriozna debata ale hadanie sa.......kto ma vacsi, kto je silnejsi ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poka Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Kup si verzi motoru BUD 1.4 16V 59kW 132Nm = velice příjemné povozeníčko se spotřebou cca 6,5l průměrem, dálkové trasy nad 100km mám i za 5,5l a to je benzín a jezdím svižně. Při akceleraci má jadrnější zvuk než verze 55kW, při pohodové jízdě není skoro slyšet. Je ale otázka, zda-li tento benzín snadno seženeš... Je to motor co se dává do nové octávie v základu. V MR2008 co jsem Fabii kupoval se dával pouze do verzí combi a sedan. Nevím jestli chceš krátkou Fabču, tam tehdy dávali jen tu slabší 55kW 126Nm verzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 když už tak s klimou a tam se projeví síla mootoru : . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Všem moc díky a hlavně Igorovi, myslím, že opravdu ví o čem mluví a asi mi jeho odpověď dala nejvíce. Takže začínám hledat nějaká HTPčko a myslím, že to bude to pravé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Sú ľudia, ktorí kúpili 16V, lebo HTP sa báli, lebo vraj je to najhorší motor pod slnkom. Sú ľudia, ktorí kúpili 16V, lebo ho chceli. A sú aj ľudia, ktorí kúpili 16V len preto, aby mohli povedať, že majú (na) 16V... Já si s nikým do držky dávat nebudu, protože jsem se tady s nikým nehádal. Moje příspěvky nejsou rozhodně urážlivý nebo útočný pouze jsem budoucího majitele informoval o tom, jaká je skutečnost z mého hlediska s odkazem nato, že co píše Houmr není zcela objektivní. S tvým názorem Igore souhlasím a sám jsi vlastně napsal to stejný jako já, jen obecně, viz. výše. Já to rozvedl trochu podrobněj...konec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malcolm Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 (editace) Ešte pár viet k "odborníkom" na HTP - je naozaj zaujímavé, resp. skôr vtipné, že o HTP sa dehonestujúco vyjadrujú jednoznačne tí, ktorí ten nápis videli tak maximálne na aute na parkovisku. Ich argumenty sú relevantné asi tak, ako názor upratovačky na operáciu mozgu. Komu niet rady, tomu niet pomoci - keď si niekto myslí, že 5 kw je rozdiel medzi obrazne povedané nebom a peklom, nemá význam s ním ďalej diskutovať a mal by sa nechať vyšetriť (máme tu jedného vážneho kandidáta, stačí sa pozrieť na históriu jeho príspevkov ).Sú ľudia, ktorí kúpili HTP, lebo nemali na viac. Sú ľudia, ktorí kúpili HTP, lebo vedeli, čo kupujú a čo chcú. Sú ľudia, čo majú HTP, naučili sa používať radiacu páku a sú spokojní. Sú ľudia, čo majú HTP, nenaučili sa používať radiacu páku a sú nespokojní. Sú ľudia, ktorí kúpili 16V, lebo HTP sa báli, lebo vraj je to najhorší motor pod slnkom. Sú ľudia, ktorí kúpili 16V, lebo ho chceli. A sú aj ľudia, ktorí kúpili 16V len preto, aby mohli povedať, že majú (na) 16V... Špeciálne pre Houmra, Malcolma, Miru aj Tangerína - ak sa tu objaví ešte jeden agresívny a útočný príspevok, bude vám udelené varovanie so zákazom prispievať po dobu X dní. Ste horší, ako decká hádajúce sa o formičky na pieskovisku!!! Dajte si stretko, poskúšajte si tie autá navzájom a v najhoršom prípadne si aj dajte do držky - ale tieto vaše pindy si neriešte tu verejne. Chtělo by to trochu respektu k diskutujícím s odlišným názorem - co je tak nepochopitelného na tom, že někomu (tj. svižněji jezdícímu řidiči) ten motor nemusí sednout? První dva (necitované) odstavce tvého příspevku byly rozumné (ačkoliv fleety v Praze jsou plné htp a pochybuju, že jinde je to jinak) a pak to shodíš argumentem "htp kritizují jen ti, co to viděli maximálně z dálky", což je irelevantní, zejména když podle následného znění příspěvku je jasné, že mé příspěvky jsi četl a tudíž ti musí být jasné, že jsem Fabii I s tímto motorem vlastnil, najel s ní docela dost km. Tím docházíme k druhému citovanému odstavci - zapomněl jsi na položku "Jsou lidé, kteří HTP měli, řadit umí a mysleli si, jak to jezdí, než měli příležitost řídit silnější motorizaci, která k autu a jeho relativně slušnému podvozku sedí mnohem líp, a proto htp vyměnili za lepší motor". To je přesně můj případ, výsledek výměny vidíš v mém podpisu. Přesto jsem v případě tohoto vlákna vzhledem k popisovanému jízdnímu stylu doporučil htp, pro klidnou jízdu převážně ve městě a krátké cesty za něj je to dobrý motor. O tom, že nám hrozíš za agresívní příspěvky banem, a přitom se vyjadřuješ ještě hůř a se zjevným despektem k jakémukoliv odlišnému názoru ani nemluvě. Editováno: 7. Listopad 2008, autor: malcolm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparrow1 Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 (editace) 1,2Htp patří do města to snad každej i ten největší ignorant ví na dálnici je to pro důchodce a nebo pro pracháče při té spotřebě když chceš jet trochu rychleji. ideál je 1,4 59Kw Editováno: 7. Listopad 2008, autor: sparrow1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Igor: nechapem o co ti ide s tangerinom sa viedla debata ( zareagoval ), nejaka nezhoda je myslim normalna v diskusii a nie je na tom nic zle. ved preto je to diskusia. ci ide ti o to aby sa tu napisala jedna odpoved a s pozehnanim vsetci odsuhlasili, amen. takato doba tu uz bola a je prec. podla mna je vecne ked si ludia vymenia nazor a moze byt aj ostrejsi, inteligentny clovek si po precitani urobi vlastny usudok a pomoze mu to vo vybere, alebo sa mylim ? ved napis ci ti ide o to aby sa napisalo ze motor ci uz HTP, MPI? 16V, TDI su najlepsie a ked budes chcet tak ti to pozehnam. jedine kto tu povedzme napisal urazku na malcolma a mna bol mira, tak som zareagoval, ja to neberem ako urazku som sa nad tym pousmial a ospravedlnil sa mu ( ironicky ) ze som vobec nieco napisal, myslim ze je to o inteligencii jedinca a na taketo veci sa dokaze urazit iba clovek, ktory tomu nechape ( nizsie iq ). este jedna vec ma zaraza pises ze si mozme dat aj do drzky, tak to je smiesne, preco by sa to malo takto riesit, ved aj medzi kamaratmi panuje niekedy nezhoda ze sa odlisuju v nazore tak si to vydiskutiu, potom zajdu na pivo a je pohodicka. p.s.: igaor, stale ta povazujem za rozumneho a inteligentneho, tak sa ma nesnaz presvedcovat o opaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 (editace) Přesně, já to taky vnímal jako debatu, nikoliv jako urážení, hádání se a já nevím co všechno. S Houmrem už jsme se v několika diskuzích setkali, já vím, že on upřednostňuje 1,4, pač mu jsou 4 válce sympatičtější. Já se s tímto motorem taky rád svezu, když je příležitost. HTP nemám rozhodně proto, že jsem jeho zastáncem, ale i přesto jsem s ním na svoje účely spokojenej. U obou motorů bych našel minimálně 3 klady a 3 zápory. Ale pokud čtu něco, co vím, že není až tak pravda, nelíbí se mi to, nebo si myslím či mám zkušenost jinou, reaguju a natom není nic špatnýho a Houmr to ví Jinak já Míru znám osobně a on to určitě nemyslel vážně, jen si tak trochu ze srandy rejpnul, nevhodně Nechápu, proč by tady někdo měl dostávat bany Editováno: 7. Listopad 2008, autor: Tangerín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 HTP a 16V 55kw se neliší jen "5kW" ale i jiným počtem válců, pístů..., točivým momentem, převodovkou,atd....a to už je důvod si připlatit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Tangerín: ja som ani miru nebral ze ma chce urazit, bral som to ze chce trosku poprovokovat, ale nie ze niekoho urazat to vonkoncom nie. je to tak uz sme mali diskusie kde sme mali iste vymeny nazoru, ale je to tak ako pises kazdy motor ma vyhody a nevyhody, ja HTP nehanim len jedna vec mi trochu vadila ze pri vyssich rychlostiach viac toci proti 16V ( dialnica ), ale zase v meste je HTP super, jeho reakcia ako ochotne ide do otacok je parada tam sa 16V na neho nechyta. vsetko ma svoje vyhody a nevyhody ako si pisal, sam som chvilu jazdil s HTP a v meste sa mi jazdilo super a priznal som ze 16V je horsi v meste. p.s.: tangerin ked budes niekedy v trencine tak mozme zajst na , myslim ze sa zhodneme v tom a aj igor by to mal vediet ze nie sme na vojnovej nohe ale mame diskusiu, co je dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.