zabiak Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Kde pracuješ??Kladky pokud vím se dělají v Canadě On výrábí ty vedle těch original Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredy Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 Ja pracujem fo firme ktorá ich vyrába. Táto firma ma v 33 štátoch sveta svoje fabriky. Mimochodom aj v Čechách. A ja pracujem v jednej z nich na Slovensku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Dyť tom říkám pořád, že se maj měnit po cca 125 000km, akortá mi to moc lidí nevěří :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Měnil jsem při 120 000km, ale u některých aut je to rachot už od 60 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cedric Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Jasně. Řetěz chrčí a šustí, ale tento zvuk, je jenom při určitém pohybu vozidla. A při určité teplotě. Typuju na silentbolky u motoru, nebo ten mezi kus u výfuku a motoru, který vychytává pohyb.. Nevím, nevím. Poraďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 Jasně. Řetěz chrčí a šustí, ale tento zvuk, je jenom při určitém pohybu vozidla. A při určité teplotě. Typuju na silentbolky u motoru, nebo ten mezi kus u výfuku a motoru, který vychytává pohyb.. Nevím, nevím. Poraďte No já taky řešil vrzání někdy když to trochu propéruje za jízdy ale hlevně když přidám a někdy když brzdím, už jsem si něvěděl rady, rád vrže stabik, pantátovi to vrze když je sucho jen při pérováni a to je stabík, ale mě hlavně když je mokro třeba když to umeju vapkou a navedl mě Pava , mám utržený silentblok na rameni prostřákal jsem ho je klid a chystá se výměna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandy2004 Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Nazdar lidi, nevíte na kolik vyjdou rozvody na tuhle káru a hlavně, kde v Praze jsou k tomu šikovné a spolehlivé ručičky? Mám najeto cca 210 tisíc, vše šlape jako hodinky, ale rozvody už by asi chtěli podle kilometrů. A nevím, co ještě měnit, jestli rovnou i pumpu atd. anebo to nechat, když to jede. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uďa Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 To chceš říct žes najel 210 tkm bez výměny rozvodů????Vím,že se dá najet cca 180 tkm bez výměny,ale jen blázen to riskne.Rozvody by se měly měnit tuším po 90 tkm,takže honem do sevisu!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 honem nech rozvody vyměnit včetně všech kladek a vodní pumpy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 Ty budeš asi hodně na adrenalinu, servis a co nejdříve, než ti motor odjede do večných lovišť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandy2004 Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 To chceš říct žes najel 210 tkm bez výměny rozvodů????Vím,že se dá najet cca 180 tkm bez výměny,ale jen blázen to riskne.Rozvody by se měly měnit tuším po 90 tkm,takže honem do sevisu!!!! Ale ne, jednou to už asi měnili, když jsem ještě platili lízink, tak jsme jezdili do značkového servisu a podle knížky. Tak počáítám, že jednou to bylo dělané někdy kolem té devadesátky. Knížku nemůžu najít, tak to nevím přesně, je to už doba ) Ale teď už chci jet znovu, ale potřebuju poradit nějaký slušný servis. Do škodovky nejdu, tam nechám peněz jak za nové auto a ještě bez jistoty kvality. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 co jsem dával dohromady motor od kámoše tak origo řemen vydržel 235 tis. (TDi 81kW, 2001) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 co jsem dával dohromady motor od kámoše tak origo řemen vydržel 235 tis. (TDi 81kW, 2001) Tak to je hodně slušný na to že předepsanej interval je 120tis.km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uďa Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Takže pokud to dobře chápu,tak ty rozvody vydrží přibližně dvojnásobek toho co dopuručuje škodovka.Vím,že ty s intervalem 90tkm vydržely v několika autech(taxi) 180tkm než se to rozsypalo.No a když Vaša píše 235tkm u intervalu 120tkm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Takže pokud to dobře chápu,tak ty rozvody vydrží přibližně dvojnásobek toho co dopuručuje škodovka.Vím,že ty s intervalem 90tkm vydržely v několika autech(taxi) 180tkm než se to rozsypalo.No a když Vaša píše 235tkm u intervalu 120tkm? No je možný že třeba vydržej, ale taky se může stát že se chvíli před předepsanou výměnu rozsypou...takže určitě měnit v předepsanejch intervalech, nafta podle roku výroby 90 nebo 120tis.km a benzín 180tis.km, samozřejmě uvažuju skutečnejch kilometrů a ne nějaký stočený někde z bazaru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Nazdar lidi, nevíte na kolik vyjdou rozvody na tuhle káru a hlavně, kde v Praze jsou k tomu šikovné a spolehlivé ručičky? Mám najeto cca 210 tisíc, vše šlape jako hodinky, ale rozvody už by asi chtěli podle kilometrů. A nevím, co ještě měnit, jestli rovnou i pumpu atd. anebo to nechat, když to jede. Díky za radu. Ahoj .no kdyby jsi chtěl tak ti mohu nabídnout clubový servis.... zatím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandy2004 Vloženo 1. Červen 2007 Sdílet Vloženo 1. Červen 2007 [ Ahoj .no kdyby jsi chtěl tak ti mohu nabídnout clubový servis.... zatím... A co si pod tím mám představit? Měníš i rozvody? A jsi někde kolem Prahy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 no to je jasný... jinak bych ti to nepsal... jinak je tu tel. u PC nejsem moc často.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor70 Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Čau, poradí mi někdo ňákej dobrej servis nejlépe v Praze a okolí na výměnu rozvodů? Byl jsem v autorizovanym a tam mi řekli cenu 16000 Kč. To se mi zdá docela dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 hmm tak to je docela dost .. nevím zda to tu pročítáš ale nabýzím servis pro clubové i neklubové vozy škoda... zavolej domluvíme se.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Take se chystam na ne.....dneska jsem koupil origo sadu za 5500 kc. Jen by mne zajimalo. Nemate nekdo nakresy pripravku na vymenu rozvodu ?udela bych si je..... nebo nejaky odkaz,kde jsou..diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Čau, poradí mi někdo ňákej dobrej servis nejlépe v Praze a okolí na výměnu rozvodů? Byl jsem v autorizovanym a tam mi řekli cenu 16000 Kč. To se mi zdá docela dost. já je mám dělaný tady u kámoše v servisu kousek za prahou za 10 000kč i s pumpou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chadwick Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 Nedávno mi to dělali v autorizovaném servise a stálo mě to 8500,- Kladka, rozvoďák, klíňák. Jednalo se o rozvody na benzína. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makooo4221 Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 (editace) Na mojej Fabii r.v.2001 1,4MPI 50KW s klimatizaciou (z druhej ruky) mam najazdene 132000 a este nebol meneny remeň alternatora. Pri štartovaní ho už počuť popiskovať. Chystám sa na cestu do Chorvátska tak už by ho asi bolo vhodné vymeniť. Prosim vas poradte mi kde je remeň našpanovaný a ako ho mam povoliť. Diky. Editováno: 10. Červenec 2007, autor: makooo4221 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bety Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Na mojej Fabii r.v.2001 1,4MPI 50KW (z druhej ruky) mam najazdene 132000 a este nebol meneny remeň alternatora. Pri štartovaní ho už počuť popiskovať. Chystám sa na cestu do Chorvátska tak už by ho asi bolo vhodné vymeniť. Prosim vas poradte mi kde je remeň našpanovaný a ako ho mam povoliť. Diky. Tady máš návod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.