Jump to content
Tezmen

Výměna rozvodů

Recommended Posts

Kde pracuješ??Kladky pokud vím se dělají v Canadě

On výrábí ty vedle těch original :smich::smich:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pracujem fo firme ktorá ich vyrába. Táto firma ma v 33 štátoch sveta svoje fabriky. Mimochodom aj v Čechách. A ja pracujem v jednej z nich na Slovensku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasně. Řetěz chrčí a šustí, ale tento zvuk, je jenom při určitém pohybu vozidla. A při určité teplotě. Typuju na silentbolky u motoru, nebo ten mezi kus u výfuku a motoru, který vychytává pohyb.. Nevím, nevím. Poraďte ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasně. Řetěz chrčí a šustí, ale tento zvuk, je jenom při určitém pohybu vozidla. A při určité teplotě. Typuju na silentbolky u motoru, nebo ten mezi kus u výfuku a motoru, který vychytává pohyb.. Nevím, nevím. Poraďte ;)

No já taky řešil vrzání někdy když to trochu propéruje za jízdy ale hlevně když přidám a někdy když brzdím, už jsem si něvěděl rady, rád vrže stabik, pantátovi to vrze když je sucho jen při pérováni a to je stabík, ale mě hlavně když je mokro třeba když to umeju vapkou a navedl mě Pava , mám utržený silentblok na rameni prostřákal jsem ho je klid a chystá se výměna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar lidi, nevíte na kolik vyjdou rozvody na tuhle káru a hlavně, kde v Praze jsou k tomu šikovné a spolehlivé ručičky? Mám najeto cca 210 tisíc, vše šlape jako hodinky, ale rozvody už by asi chtěli podle kilometrů. A nevím, co ještě měnit, jestli rovnou i pumpu atd. anebo to nechat, když to jede. Díky za radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chceš říct žes najel 210 tkm bez výměny rozvodů????Vím,že se dá najet cca 180 tkm bez výměny,ale jen blázen to riskne.Rozvody by se měly měnit tuším po 90 tkm,takže honem do sevisu!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty budeš asi hodně na adrenalinu, servis a co nejdříve, než ti motor odjede do večných lovišť. :crutch:

Share this post


Link to post
Share on other sites
To chceš říct žes najel 210 tkm bez výměny rozvodů????Vím,že se dá najet cca 180 tkm bez výměny,ale jen blázen to riskne.Rozvody by se měly měnit tuším po 90 tkm,takže honem do sevisu!!!!

Ale ne, jednou to už asi měnili, když jsem ještě platili lízink, tak jsme jezdili do značkového servisu a podle knížky. Tak počáítám, že jednou to bylo dělané někdy kolem té devadesátky. Knížku nemůžu najít, tak to nevím přesně, je to už doba :o) Ale teď už chci jet znovu, ale potřebuju poradit nějaký slušný servis. Do škodovky nejdu, tam nechám peněz jak za nové auto a ještě bez jistoty kvality.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co jsem dával dohromady motor od kámoše tak origo řemen vydržel 235 tis. (TDi 81kW, 2001)

Share this post


Link to post
Share on other sites
co jsem dával dohromady motor od kámoše tak origo řemen vydržel 235 tis. (TDi 81kW, 2001)

Tak to je hodně slušný na to že předepsanej interval je 120tis.km :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže pokud to dobře chápu,tak ty rozvody vydrží přibližně dvojnásobek toho co dopuručuje škodovka.Vím,že ty s intervalem 90tkm vydržely v několika autech(taxi) 180tkm než se to rozsypalo.No a když Vaša píše 235tkm u intervalu 120tkm? :palec2::palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Takže pokud to dobře chápu,tak ty rozvody vydrží přibližně dvojnásobek toho co dopuručuje škodovka.Vím,že ty s intervalem 90tkm vydržely v několika autech(taxi) 180tkm než se to rozsypalo.No a když Vaša píše 235tkm u intervalu 120tkm? :palec2::palec2:

No je možný že třeba vydržej, ale taky se může stát že se chvíli před předepsanou výměnu rozsypou...takže určitě měnit v předepsanejch intervalech, nafta podle roku výroby 90 nebo 120tis.km a benzín 180tis.km, samozřejmě uvažuju skutečnejch kilometrů a ne nějaký stočený někde z bazaru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazdar lidi, nevíte na kolik vyjdou rozvody na tuhle káru a hlavně, kde v Praze jsou k tomu šikovné a spolehlivé ručičky? Mám najeto cca 210 tisíc, vše šlape jako hodinky, ale rozvody už by asi chtěli podle kilometrů. A nevím, co ještě měnit, jestli rovnou i pumpu atd. anebo to nechat, když to jede. Díky za radu.

Ahoj .no kdyby jsi chtěl tak ti mohu nabídnout clubový servis.... zatím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

[

Ahoj .no kdyby jsi chtěl tak ti mohu nabídnout clubový servis.... zatím...

A co si pod tím mám představit? Měníš i rozvody? A jsi někde kolem Prahy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to je jasný... jinak bych ti to nepsal... jinak je tu tel. u PC nejsem moc často....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau, poradí mi někdo ňákej dobrej servis nejlépe v Praze a okolí na výměnu rozvodů? Byl jsem v autorizovanym a tam mi řekli cenu 16000 Kč. To se mi zdá docela dost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm tak to je docela dost .. nevím zda to tu pročítáš ale nabýzím servis pro clubové i neklubové vozy škoda... zavolej domluvíme se..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Take se chystam na ne.....dneska jsem koupil origo sadu za 5500 kc. Jen by mne zajimalo.

Nemate nekdo nakresy pripravku na vymenu rozvodu ?udela bych si je..... nebo nejaky odkaz,kde jsou..diky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čau, poradí mi někdo ňákej dobrej servis nejlépe v Praze a okolí na výměnu rozvodů? Byl jsem v autorizovanym a tam mi řekli cenu 16000 Kč. To se mi zdá docela dost.

já je mám dělaný tady u kámoše v servisu kousek za prahou za 10 000kč i s pumpou....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedávno mi to dělali v autorizovaném servise a stálo mě to 8500,- Kladka, rozvoďák, klíňák. Jednalo se o rozvody na benzína.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mojej Fabii r.v.2001 1,4MPI 50KW s klimatizaciou (z druhej ruky) mam najazdene 132000 a este nebol meneny remeň alternatora. Pri štartovaní ho už počuť popiskovať. Chystám sa na cestu do Chorvátska tak už by ho asi bolo vhodné vymeniť. Prosim vas poradte mi kde je remeň našpanovaný a ako ho mam povoliť. Diky.

Edited by makooo4221

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na mojej Fabii r.v.2001 1,4MPI 50KW (z druhej ruky) mam najazdene 132000 a este nebol meneny remeň alternatora. Pri štartovaní ho už počuť popiskovať. Chystám sa na cestu do Chorvátska tak už by ho asi bolo vhodné vymeniť. Prosim vas poradte mi kde je remeň našpanovaný a ako ho mam povoliť. Diky.

Tady máš návod

post-7292-1184076872_thumb.jpg

post-7292-1184076916_thumb.jpg

post-7292-1184076948_thumb.jpg

post-7292-1184076974_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...