Jump to content
Tezmen

Výměna rozvodů

Recommended Posts

Zdravím všechny.Chci se zeptat ohledně rozvodovýho řemenu.Koupil jsem octávu z roku 1998 a má natočeno 56000km.Jak je to s řemenem,do 90k daleko,ale děsím se,aby to neprasklo po 8 letech.Jaká je životnost řemenu,nebo dá se nějak poznat opotřebení?Díky moc za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravím všechny.Chci se zeptat ohledně rozvodovýho řemenu.Koupil jsem octávu z roku 1998 a má natočeno 56000km.Jak je to s řemenem,do 90k daleko,ale děsím se,aby to neprasklo po 8 letech.Jaká je životnost řemenu,nebo dá se nějak poznat opotřebení?Díky moc za rady.

Zdravim, kdyz uz se na neco ptas, bylo by dobre trochu blize specifikovat alespon typ motoru :D Otazkou je, jak moc je tech 56000 km realnych. Remen se da samozrejme zkontrolovat, nemel by mit praskliny, roztrepena vlakna, u dieselu se tusim meri sirka remenu ktera indikuje dalsi cast opotrebeni. Kazdopadne nad nejakou zivotnosti bych vubec nespekuloval a rozvody kompletne IHNED VYMENIL. Za risk ze ti to pak nekde rupne to vazne nestoji. Ja sam jsem nedavno koupil 1.8 20V RV99 a i po dusovani predchoziho majitele, ze rozvody menil nekdy pred 6000 km kdy auto sam kupoval, je nyni radsi pro klid sve duse znovu vymenim (a to i pres to, ze auto ma najeto 135000 km a rozvody se u tohoto typu maji poprve menit az ve 180000).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím.Je to tdi 66kw AGR.Těch 56k je opravdu jeto auto od tchýně.Co stojí výměna a jestli se to dá udělat své pomoci?Jak složitá je to výměna,jestli se musí odstrojit celý bok motoru(u rozvodů),nebo jestli existuje nějaký fígl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele,dám ti jednu odpověď a asi bych to dál neřešil.řemen je zralý po letech na výměnu.svěř ji někomu,kdo to umí a dělal,pokud nechceš dojít k nějakému úrazu.TDi motory jsou na rozvody snad to nejhorší,musí jít dolů držák motoru,motor musíš hodit na kozu nebo zespodu podepřít.Známý,co dělá ve škodovce to dělal poprvé 8 hodin,teď když jich má zasebou cca 60 tak asi 2 hodiny a to má všechny přípravky a ví kde sáhnout..Ceny si najdi v annonci.Já mám kompletní a orig.sady po 3900-řemen+4kladky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja radím remeň ihneď vymeniť, nič tým určite nestratíš, len získaš. Pri výmene remeňa vymeniť aj vodné čerpadlo, vraj sa to mení tiež.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravím všechny.Chci se zeptat ohledně rozvodovýho řemenu.Koupil jsem octávu z roku 1998 a má natočeno 56000km.Jak je to s řemenem,do 90k daleko,ale děsím se,aby to neprasklo po 8 letech.Jaká je životnost řemenu,nebo dá se nějak poznat opotřebení?Díky moc za rady.

Opravdu o tom vůbec nepřemýšlej. pokud je to TDI r.v. 1998 tak tam byla předepsaná výměna v 60 000 km. 90 000 km mají až vozy vyrobené od 07/1999. Navíc stáří. Tedy ihned výměna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Guest
hele,dám ti jednu odpověď a asi bych to dál neřešil.řemen je zralý po letech na výměnu.svěř ji někomu,kdo to umí a dělal,pokud nechceš dojít k nějakému úrazu.TDi motory jsou na rozvody snad to nejhorší,musí jít dolů držák motoru,motor musíš hodit na kozu nebo zespodu podepřít.Známý,co dělá ve škodovce to dělal poprvé 8 hodin,teď když jich má zasebou cca 60 tak asi 2 hodiny a to má všechny přípravky a ví kde sáhnout..Ceny si najdi v annonci.Já mám kompletní a orig.sady po 3900-řemen+4kladky.

Čau Cosby, chtěl jsem se zeptat na ty rozvody co nabízíš, jsou s dokladem a se zárukou?

pomalu se připravuju na výměnu mám oct. 1,9 tdi 81kw, 165 000km.

Ve škodovce mi řekly až 18 000kč za výměnu, copak jsem blázen nebo co. :smich:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hele,dám ti jednu odpověď a asi bych to dál neřešil.řemen je zralý po letech na výměnu.svěř ji někomu,kdo to umí a dělal,pokud nechceš dojít k nějakému úrazu.TDi motory jsou na rozvody snad to nejhorší,musí jít dolů držák motoru,motor musíš hodit na kozu nebo zespodu podepřít.Známý,co dělá ve škodovce to dělal poprvé 8 hodin,teď když jich má zasebou cca 60 tak asi 2 hodiny a to má všechny přípravky a ví kde sáhnout..Ceny si najdi v annonci.Já mám kompletní a orig.sady po 3900-řemen+4kladky.

Čau Cosby, chtěl jsem se zeptat na ty rozvody co nabízíš, jsou s dokladem a se zárukou?

pomalu se připravuju na výměnu mám oct. 1,9 tdi 81kw, 165 000km.

Ve škodovce mi řekly až 18 000kč za výměnu, copak jsem blázen nebo co. :smich:

Od Cosbyho jsou O.K. a jsou opravdu origo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

měnil jsem je na obou svých autech,asi na 10 autech svých známých a Nikdy problém

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mirossek

Měl by se měnit i silentblok motoru?

Měnili jsme rozvody po 180.000 (1,9TDI 66kW 2001).

Vyměnili jsme řemen, 3 vodící kladky, napínák řemene,vodní čerpadlo, šrouby uchycení motoru.

Poté jsme zajeli do servisu, nechali nastavit předvstřik (vyměnit šrouby oz. kola vstřik. čerpadla za nové) a při tom i zkontrolovat trysky.

Řemen před výměnou po nastartování pískal, bylo to nepříjemné, dřel bokem o napínací kladku.Po zahřátí motoru se ztišil.

Nyní má motor mnohem klidnější chod, i tišší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak pisou ostatni, OKAMZITE VYMENIT!!!! Koupil jsem oktu, nevymenil jsem je a stala se absurdni situace... znamej mi psal meila, kdyz uz jsem nebyl v praci, ze to mam ihned vymenit... cestou domu z prace mi rupnul remen a motor v hajzlu.. jake pak bylo moje udiveni, kdyz jsem ten mail cetl a cas odeslani/doruceni mailu se schodoval s casem, kdy se mi to posralo... proste ponauceni jak hrom, takze dej na rady ostatnich a okamzite vymen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,tak dneska konečně vezu auto na výměnu rozvodů.Vezu to do jednoho servisu a za 6k mi to vymění.Říkali origo řemen a 4 kladky.Má se měnit i vodní pumpa nebo záleží na stavu?Můžu nárokovat nějakou záruku na ty rozvody,když to dělá servis?Díky za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nemáte prosím nějakou fotku rozvodů u Octavie????

Zes nerek vcera, delal sem cistku a smazal sem i tohle :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hodně kluků doumá jak ušeřit na nepravém místě,pídi se po levných rozvodech,tak tady máte něco,čeho jsem byl osobně svědkem a dnes při výměně.

Jednalo se o rozvody na O.TDi,vše se zdálo být originál,až na pár detailů.Originál napínací kladka proti neorigo má jinak umístěné znaky,nápis CANADA a ještě jeden nápis chybí.Vzhled je identický.Tuto neoriginál.kladku jsme dávali a takto dopadla po cca 500km.Naštěstí se nic nestalo,ale asi víte,co se stát mohlo.Sadu rozvodů dotyčný zakoupil přes www.annonce.cz

post-26-1148326403.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm moc pěkný. Lidi si holt nedaj říct a nedaj.

Ale ono pro lajka občas těžký poznat originál od neoriginálu./nemyslím tím jen anonnci/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasně,takže kupovat třebas i neorigo,ale v kamenném obchodě se zárukou a nechat namontovat rovněž s dokladem a zárukou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracujem vo firme ktorá vyrába tieto originál kladky. Takže asi tak, že origo je origo. Na prvom mieste je kvalita. Na takýchto veciach netreba šetiť, môžu vzniknuť obrovské škody kôli par drobnym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...