Únor 16, 201510 r otazka: mam seatacky 1.8 Tsi, i ked VIN ma oznacenie AUDI motor, jedine co ma zatial za 71 000km nasralo bola 2x vymena cievok,resp. cukanie a hrkanie auta ako keby odisli rozvody, symptom nakoniec nebol rovnaky kedze co iny valec,to iny typ cievky uistili ma ze tam mam Kckovy napinak, auto kupovane 06/2010.....otazka: predpokladam,ze Audi mal tie napinaky uz Kckoveho typu narozdiel od VW 1.2Tsi 1.4Tsi .. to sa Skoda nepoucila od AUDI motorov,alebo su to zbrusu ine motory ako sa davaju do Seat? ostatne neduhy ako olej,chladiaca kvapalina bezne doplnim 2x za rok cca 1 liter,co je uplne bezne zajtra budem volat,ze aky presne typ napinaka mam Upraveno Únor 16, 201510 r od canopus
Únor 16, 201510 r Pleteš páté přes deváté - 1.8 TSI nikdy nemělo nic společného s 1.2 a 1.4 TSI. Všechny 1.8 TSI jsou stejné, pokud mají stejný kód motoru , například u OII je to BZB a pak novější CDAA. Jaký máš tedy kód motoru?
Únor 16, 201510 r moj Seat ma 1.8 Tsi CDAA rok vyroby 2010...myslel som Skoda vs Audi su ine motory,lebo ma uistovali v 2och servisshopoch,ze mam Kckovy napinak,niektori tu udavali,co som cital cca 20stran dozadu,ze 2010 maju stale nie K typy napinakov,preto som sa cudoval ze 1 koncern 2 rozne typy motorov podla toho roku 2010 by som mal mat T typ napinaku,co tu bol spomenuty,co nie je pravda citujem: 1/ Typ N - do 26.4.2010 (problémový) 2/ Typ T - do 29.8.2011 3/ Typ AB - do 4.3.2012 4/ Typ K - od 5.3.2012 Upraveno Únor 16, 201510 r od canopus
Únor 16, 201510 r CDAA je jen jeden a je jedno, v kterém autě je namontován. Různé změny dílů ovšem probíhají kontinuálně. To se ovšem nikde nedovíš. Typ napínáku ti musí zjistit servis.
Únor 16, 201510 r to je blbosť , K tam nebude , vyber záslepku a uvidíš , ale je pravda že o Leonoch nepočuť , to bude tým že ich je pár
Únor 16, 201510 r Taky bych řekl. Kčko dali do oběhu ve výše uvedené době. Lze to ověřit v Etce. Jedině, že ho někdo z nějakých důvodů vyměnil.
Únor 18, 201510 r dnes 30 minutovy telefon s predajcom mojho auta, uistoval ma ze tam mam Kckovy napinak: opytal som sa ho,ze aky presne,a vymenoval som mu tieto 1/ Typ N - do 26.4.2010 (problémový) 2/ Typ T - do 29.8.2011 3/ Typ AB - do 4.3.2012 4/ Typ K - od 5.3.2012 a ze auto som kupoval jun/2010, na to zacal hapkat a 5x dookola mi cital vyrobne nejake cisla,stale sa ho pytam,ze nakolko preskocila retaz par ludom,ci mi vie zarucit,ze tam je Kckovy, 10 minut rozhovoro do vetra,kde som mu potom oznamil,ze o motoroch vie velky prd, a nech ma prepoji na riaditela servisu,ani ten clovek nevedel aky typ NAPINAKA mam na mojom Seat Altea 1.8 TSI CDAA.....vravim,ked sa mi poskodi motor,ci mi ho vymenia,vravel ze NIE!!! ze ich importer je sukromna firma,ktora toto nerobi,vravim,ze ako by to riesili,kebyze ich dam na sud,resp. narkoza,hnojka,ta3 apod?na to zacal hapkat a nepovedal nic. viete mi presne povedat,ked tam pojdem, co mi zaruci ze tam mam naozaj K typ napinaku? ako vie laik zistit fyzicky,ze je to K typ? dakujem za rady
Únor 18, 201510 r Pokud z nějakého důvodu měnil napínák aut.servis, tak musí přeci podle vinka zjistit, kdy a jaký typ tam byl dán. Pokud ho měnil někdo mimo autorizák, tak jak píše suri jedině se podívat. To ale musí někdo, kdo to pozná....já bych poznal kulový No a pokud ho nikdo neměnil, tak tam máš pravděpodobně N, nebo T.
Únor 18, 201510 r aký máš servis ? zistí sa to jednoducho ,vyberieš plastový podbeh a zátku v kryte rozvodu a hneď vieš na čom si , v 2010 Kčko bez predošlej výmeny nebude
Únor 19, 201510 r SURI: akoze aky mam servis? nechapem tvojej otazke: vyberiem podbeh, a nasledne zatku a? cely SEAT v NITRE ALBEX ako vidim,je banda neschopakov,ktory mi nevedia na 100% povedat aky tym napinaku tam vobec mam ... HAHAHA Upraveno Únor 19, 201510 r od canopus
Únor 19, 201510 r prave pozeram gugela,ze aj take existuje v Nitre: najblizsie sa tam cestou do NR zastavim a popytam sa aj ich, ked uz ti babraci v Albexe taketo veci nevedia: na cele aj s technickym riaditelom OTAZKA: kebyze tam mam Nkovy napinak, existuje nejaka nahrada,ze mi na ich naklady vymenia ten napinak? resp. ked prdne motor,ako to vlastne riesit? Upraveno Únor 19, 201510 r od canopus
Únor 20, 201510 r Jestli jsi kupoval auto v roce 2010, tak je snad jasné, že tam máš N nebo T napínák, kterej patří k těm problémovým. V té době jiné verze napínáku nebyly. O tom, jestli ti někdo měnil dodatečně napínák by jsi snad věděl nebo ne? Je to stejnej motor, jako se dával do oktávek, čili stejné napínáky. Zadarmo ti nikdo měnit napínák nebude, musíš si to cvaknout ze svého. Mění se to většinou současně s řetězem, když už to mají rozhozené. Pokud ti to přeskočí a dojde k nejhoršímu, že by se ti motor tzv. potkal (což není ve všech případech přeskočení), tak je možné uplatňovat u prodejce tzv. kulanci, servis napíše výrobci a ten by měl ve své režii poskytnout nový motor. (tak to funguje u Škody). Je to profláknutej problém a výrobce si je vědom, že se tak neděje vinou uživatele.
Únor 20, 201510 r nj lenže import Škoda je import Škoda , to SEAT ťažko po rokoch dá , preto by som vymenil preventívne ten napínák , reťaz by som nechal pôvodnú , a skontroloval sitko v ložiskovej stene podľa akcie 15D8
Únor 21, 201510 r suciastky nie su drahe, ale praca,ked mi povedal,ze 16 hodin s 30eurovou normou cena 480 euro? to asi myslel srandu,nemyslite?
Únor 21, 201510 r Nevím jak u vás, ale u nás je výměna rozvodů (řetěz + napínák) vč. práce a doplňkového materiálu (tmel ap) za cca 8tis Kč komplet.
Únor 21, 201510 r uz som dostal par rozumov,ze posla ELYS-Y,ked zbadal normohodiny,ked nieco bude robit 1x,tak cas je tam defaultne 16 hodin=2x8 hodin a tym padom rovno zadreli 3 servisy SEAT 480 euro,cize plnu sumu,takze ostava uz len ALBEX,ako sa k tomu postavia,tych si nechavam nakoniec z radov Seatu,kedze tam mam servisovane auto,ked nebudu chciet v ramci dobrych vztahov zaplatit pracu a ja material,tak bud sa dohodnem v MOTO JASE alebo rovno u suriho vo ZVOLENE,kedze po par PMkach a fotkach co mi poslal vidiet,ze si to krasne vyskusali na statnych autach a zrucnost tam uz musi byt chlapci v MOTO JASE hned vedeli po telefonnom rozhovore o co ide,a krasne sa zasmial chalanisko,ked som mu vysvetlil celu situaciu s Albexom v Nitre,ze pajac nemal tusenie aky K,T,N,AB napinak spominam:......dokonca ani technicky riaditel.. dnes som obvolal doobeda par Seat servisov a nikto mi nepotvrdil problemy s motormi a ich "stretnutie" ako u skodoviek.....velmi zaujimave pre mna.... v pondelok dam vediet,ako som dopadol
Únor 21, 201510 r Já mít v rozumném dosahu suriho, tak žádný jiný servis vůbec nehledám. Upraveno Únor 21, 201510 r od hansHK
Únor 21, 201510 r otazka 40 minut odo mna k nemu,resp. SVK je malinke,takze vsade od Levic je to blizucko,ale takisto to vidim u neho,kedze promptne zareagoval na moju prosbu o pomoc
Únor 21, 201510 r suri vám to robiť nebude , len to podá ďalej ja špinavú robotu robím len na svojom aute
Únor 25, 201510 r Od Albexu ako servisu ruky prec, je to banda neschopnych ludi, ktori nevedia co robia. Roky rokuce s tym nic nerobia, vedia iba vymienat diely za drahe peniaze. V casoch ked boli slavne 2,0tdi pd kazove, tak som sa spytal, ci mali problem v seate. Odpoved ma zaskocila, my sme nemali ani jeden jediny !!! pripad, su to spolahlive motory. A ked tebe tvrdia ze 1,8 su to iste, tak si uz vytvor o nich nazor sam. v motojase je super prijimaci technik (ten starsi), vyjde v comkolvek v ustrety a hlavne s tsickami. Ak sa obavas ze to preskoci, tak to daj urobit, ale u niekoho normalneho, nie ze pojdes do albexu. Ak ti to vymenia v motojase a daju ti na to zaruku, nevidel by som v tom problem. Otazkou je, ze ak to raz prdne, co s tym seat ako import urobi. Podla mna nic a neostane ti nic ine, ako zhanat su druhy motor z vrakacu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.