Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

urcite by to nebylo kazdodenni jezdeni...proste si chvilku "zasportovat" a uzit si toho zatahu motoru, obcas nejakej vylet, delsi cesta, proste takovej fajn spolecnik na cesty, ktery neztraci dech, je v nem pocit bezpeci a neni to otesánek, který spolkne celou vejplatu na PHM :D ... urcity bych tam nechal origo kola, radsi ty penize vlozim do kvalitniho oleje a jinych veci nez do kol...jinak asi to TFSI bude lepsi na rozjezd kdyz ma kratsi prevody....kolik toci treba ta 1.8 ve 140 na sestku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen mě zajímal rozdíl mezi spotřebou 2.0 TFSI vs 1.8TSI a jestli je dvoulitr vetsi zrout,

2.0 je samozřejmě větší žrout ale při stejném stylu jízdy bych to tak odhadoval o 1,0-1,5 l a možná ani ne.Největší rozdíl bude po městě, v zácpách. S RS jsem měl nejlepší spotřebu 6,8 a s mojí 1,8 5,6.Normální spotřebu v RS jsem měl okolo 7,2-8,5 a v moji 1.8 6,5-7,2.Samozřejmě při opravdu dravé jízdě se můžeš dostat i na 15l a to s oběma motorama.Na občasné svižné svezení ti bude stačit i 1.8TSI i ta jede docela dobře.V dnešním hustém provozu je totiž jedno jaká je maximálka hodí se jen svižné zrychlení do rychlosti cca 160 km/h a to mají oba vozy dobré.Pokud se ti líbí RS a máš na něj klidně si ji kup určitě tě nesežere.Ostatně když si přečteš reakce např. Mischicky na jeho RS nenarazíš na nějakou nespokojenost a u ostatních kolegů s RS je to podobné.

Editováno: , autor: Rosta1.8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na autorevue delali test a z hodnot:

1.8 TSI

* 0-100 km/h: 8,15 s

* 0-160 km/h: 20,9 s

* 0-200 km/h: 44,6 s

2.0 TFSI

* 0-100 km/h: 7,5 s

* 0-160 km/h: 18,7 s

* 0-200 km/h: 35,6 s

se divím, že ten rozdíl zas tak velkej na těch 40 koníků navíc a že má jedna osma delší převody...a nad 160 se člověk fakt dostane tak jen při předjíždění na dálnici...asi půjdu do tý 1.8, zdá se mi to jako solidní motor v poměru spotřeba/výkon a nenapadá mě žádná jiná alternativa třeba u VW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na autorevue delali test a z hodnot:

1.8 TSI

* 0-100 km/h: 8,15 s

* 0-160 km/h: 20,9 s

* 0-200 km/h: 44,6 s

2.0 TFSI

* 0-100 km/h: 7,5 s

* 0-160 km/h: 18,7 s

* 0-200 km/h: 35,6 s

se divím, že ten rozdíl zas tak velkej na těch 40 koníků navíc a že má jedna osma delší převody...a nad 160 se člověk fakt dostane tak jen při předjíždění na dálnici...asi půjdu do tý 1.8, zdá se mi to jako solidní motor v poměru spotřeba/výkon a nenapadá mě žádná jiná alternativa třeba u VW

Zajímavější než hodnoty zrychlení z nuly jsou pro běžné uživatele hodnoty pružného zrychlení. 60-100 nebo 80-120.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ještě ke spotřebě: mám O2 TSI 1,8 zatím krátkou dobu, najeto 1200 km, ale překvapila mě průměrná spotřeba 8,3 l/100km … jízda po hlavně okreskách (asi 70%, po dálnici 20%, město 10%) a poměrně klidná. Čekal jsem o něco míň, i když jsem počítal, že u nového motoru bude větší; a z části ji asi zvyšuje i obutí na zimních pneu, které jsem nechal namontovat při koupi. Jsem zvědav, jak si ta spotřeba bude dál sedat, zvlášť hodnoty u Rosti jsou zajímavé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O II 1.8 TSI mám celkem krátce, cca 10 000 km. Dojmy z motoru jsou ty nejlepší, i podle mne se jedná o nejlepší motorizaci pro O II. Průměrnou spotřebu mám při poměru 30% město, 50% dálnice, 20% okresky 8.7 litru. Šlo by to i míň, ale rád občas využívám možností motoru ;) .

Po městě (Praha) spotřeba při posouvání se v zácpě "umí" klidně 11 l, středně zacpaná Praha znamená 9 l, volná pak i 7 l. Na dálnici si ve dvou lidech a tempomatových 150 km/h bere cca 8.3 l, na okresce při plynulé jízdě 100 km/h pak kolem 6.5 l.

Spotřeba je silně závislá na způsobu jízdy - když si plynový pedál déle užívá polohy "na podlaze", není problém jet za 16 l.

Nechal jsem si změřit výkon na brzdě, a to hlavně ze dvou důvodů: zaprvé pocitově se mi nezdálo těch 100% krouťáku od 1500 otáček a zadruhé jsem byl prostě zvědavý. Výsledek potvrdil můj dojem, že krouťák nastupuje trochu později, ale jinak mne naměřené hodnoty celkově potěšily: těch 118 kW a 250 Nm motor dodává s přehledem (a zvlášť u výkonu dokonce s velkým přebytkem):

post-24993-1224500256_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ac jsi JUNIOR a mas "jenom 3 prispevky" smekam pred tebou.... Konecne neco na co se da koukat.... Zitra jedu do servisu na zmereni Vahy vzduchu a ukazu jim tvoje mereni a porovname to s skodovackym.. Jsem zvedav co budou rikat. HEHEHE uz se tesim a muj dotaz krome jineho bude "proc neni kroutak hned od zacatku jak prezentuji... Dam samo vedet jak jsem dopadl JInak zatim cus a at ti to pekne jezdi. Ta spotreba co jsi psal je realna sam mam takovou. Dlouhodoby prumer po 4500 km mam 7.6 l /100 :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimave hodnoty z te brzdy.

Co se tyka spotreby, velkou spotrebu dela hlavne mesto. Ja s nim ted jezdim hlavne mimo a jsem na 7,5l/100 ... a jezdim s nim tak 30-40% po dalnici, jinak okresky. A to na nej sem tam dost slapu, hlavne kdyz predjizdim :)

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ac jsi JUNIOR a mas "jenom 3 prispevky" smekam pred tebou.... Konecne neco na co se da koukat.... Zitra jedu do servisu na zmereni Vahy vzduchu a ukazu jim tvoje mereni a porovname to s skodovackym.. Jsem zvedav co budou rikat. HEHEHE uz se tesim a muj dotaz krome jineho bude "proc neni kroutak hned od zacatku jak prezentuji... Dam samo vedet jak jsem dopadl JInak zatim cus a at ti to pekne jezdi. Ta spotreba co jsi psal je realna sam mam takovou. Dlouhodoby prumer po 4500 km mam 7.6 l /100 :p

Tady mam udaje z brzdy prekreslene do jednoho grafu s tovarnima hodnotama - pro zajimavost. Vim, ze to myslis spis jako srandu, ale ja bych bejt tebou v servise do toho kroutaku moc neryl - preprogramujou ti jednotku, posunou kroutak niz a tim padem ti vykon z krasnych 130 kW spadne na skutecne deklarovanych 118 kW ;) (nebot vykon krom jineho zavisi na kroutaku pri aktualnich otackach, jak znamo).

post-24993-1224518445_thumb.jpg

BTW, tu poznamku o Juniorovi a 3 prispevcich jsem radsi necetl :p .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jasne ze nic nechci programovat. Jenom at soudruzy prijdou s nejakym vysvetlenim a je to. Jinak mas mirne jete auto a tu hodnoty jak najedes cca 20 tkm budou podstatne lepsi. Ver mi. Sam to citim jak jede lip a lip..... :p

PS: Junior byl v " " Jinak mas pravdu precedo....

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jasne ze nic nechci programovat. Jenom at soudruzy prijdou s nejakym vysvetlenim a je to. Jinak mas mirne jete auto a tu hodnoty jak najedes cca 20 tkm budou podstatne lepsi. Ver mi. Sam to citim jak jede lip a lip..... :p

PS: Junior byl v " " Jinak mas pravdu precedo....

Jo, to byl dalsi duvod, proc jsem si nechal auto zmerit takhle 'syrove' (po cca 9000 km). Casem to chci zopakovat, tak ve 30 tis. km, jestli a kam se hodnoty hnuly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1200 Kc. Kluci mi udelali celkem 4 mereni. Prvni bylo o trosicku slabsi, 3 dalsi pak vyrovnana. Merili na 4. a 5. rychl. stupen. Stravili tam se mnou asi hodinku, zadny stres, prijemnej pokec, zadny machyrci - toho jsem se trochu bal ;).

Editováno: , autor: vorlajz
necituj předchozí příspěvky... je to zakázáno... čti pravidla
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty jo... taky jsem čekal, že vám ty jednaosmy budou lítat jako RS a žrát jako 1.9 TDI... divný... lol
vorlajz,to si vystihol :kol-98:

Tak nechcem tu nejak provokovať a neberte to v zlom,ale podľa mňa tie hodnoty nie sú nejaké ohromujúce,do 3000ot sú podobné ako na 1,9TDI 77kw a keď zoberieme do úvahy,že TDi čku vyšli lepšie hodnoty,ako papierové,tak je to ešte horšie.Samozrejme nad 3000ot je to opačne,ale to už aj papká,každopádne ho nepovažujem za najlepší motor škody,taktiež ani TDi čka.

Ja osobne nečakám od zábehu nejaké zázraky,moja skúsenosť je,že je to +- rovnaké a na rozpravky o extrémnom klesnutí spotreby a náraste výkonu neverím

Jednoducho,je to dobrý motor,ale prívlastky naj,by som mu určite nedával

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...