Marios Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Pokud to bude garazovej mazel, tak bych sel do RS. A i kdyby to byl pracant, tak bych sel taky do RS, pouze bych si nechal zakladni 17" kola a 18" bych tam necpal (to same i na garazoveho mazla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Neber to osobne a proc jsi si koupil 1,6 FSI.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Protože v té době to byl nejsilnější benzínový motor v OII. Navíc slouží mi výborně, takže na něj a vlastně na celé auto nemůžu říct křivého slova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassaqq Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 urcite by to nebylo kazdodenni jezdeni...proste si chvilku "zasportovat" a uzit si toho zatahu motoru, obcas nejakej vylet, delsi cesta, proste takovej fajn spolecnik na cesty, ktery neztraci dech, je v nem pocit bezpeci a neni to otesánek, který spolkne celou vejplatu na PHM ... urcity bych tam nechal origo kola, radsi ty penize vlozim do kvalitniho oleje a jinych veci nez do kol...jinak asi to TFSI bude lepsi na rozjezd kdyz ma kratsi prevody....kolik toci treba ta 1.8 ve 140 na sestku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 no tu hloupou narážku na Otesánka nebudu raději komentovat... možná kdyby ta 1.8 TSI měla 4x4 a jezdil bych s ní stejně jako s 2.0 FSI, tak by ta spotřeba byla hodně podobná! ale to je jenom spekulování... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassaqq Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 reagovat nemusíš, ale jen mě zajímal rozdíl mezi spotřebou 2.0 TFSI vs 1.8TSI a jestli je dvoulitr vetsi zrout, volim jedna vosmu...nic vic nic min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 ok, asi jsme si teď nerozumněli... v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2008 (editace) jen mě zajímal rozdíl mezi spotřebou 2.0 TFSI vs 1.8TSI a jestli je dvoulitr vetsi zrout, 2.0 je samozřejmě větší žrout ale při stejném stylu jízdy bych to tak odhadoval o 1,0-1,5 l a možná ani ne.Největší rozdíl bude po městě, v zácpách. S RS jsem měl nejlepší spotřebu 6,8 a s mojí 1,8 5,6.Normální spotřebu v RS jsem měl okolo 7,2-8,5 a v moji 1.8 6,5-7,2.Samozřejmě při opravdu dravé jízdě se můžeš dostat i na 15l a to s oběma motorama.Na občasné svižné svezení ti bude stačit i 1.8TSI i ta jede docela dobře.V dnešním hustém provozu je totiž jedno jaká je maximálka hodí se jen svižné zrychlení do rychlosti cca 160 km/h a to mají oba vozy dobré.Pokud se ti líbí RS a máš na něj klidně si ji kup určitě tě nesežere.Ostatně když si přečteš reakce např. Mischicky na jeho RS nenarazíš na nějakou nespokojenost a u ostatních kolegů s RS je to podobné. Editováno: 3. Říjen 2008, autor: Rosta1.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassaqq Vloženo 3. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2008 na autorevue delali test a z hodnot: 1.8 TSI * 0-100 km/h: 8,15 s * 0-160 km/h: 20,9 s * 0-200 km/h: 44,6 s 2.0 TFSI * 0-100 km/h: 7,5 s * 0-160 km/h: 18,7 s * 0-200 km/h: 35,6 s se divím, že ten rozdíl zas tak velkej na těch 40 koníků navíc a že má jedna osma delší převody...a nad 160 se člověk fakt dostane tak jen při předjíždění na dálnici...asi půjdu do tý 1.8, zdá se mi to jako solidní motor v poměru spotřeba/výkon a nenapadá mě žádná jiná alternativa třeba u VW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 na autorevue delali test a z hodnot:1.8 TSI * 0-100 km/h: 8,15 s * 0-160 km/h: 20,9 s * 0-200 km/h: 44,6 s 2.0 TFSI * 0-100 km/h: 7,5 s * 0-160 km/h: 18,7 s * 0-200 km/h: 35,6 s se divím, že ten rozdíl zas tak velkej na těch 40 koníků navíc a že má jedna osma delší převody...a nad 160 se člověk fakt dostane tak jen při předjíždění na dálnici...asi půjdu do tý 1.8, zdá se mi to jako solidní motor v poměru spotřeba/výkon a nenapadá mě žádná jiná alternativa třeba u VW Zajímavější než hodnoty zrychlení z nuly jsou pro běžné uživatele hodnoty pružného zrychlení. 60-100 nebo 80-120. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horjaar Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Ještě ke spotřebě: mám O2 TSI 1,8 zatím krátkou dobu, najeto 1200 km, ale překvapila mě průměrná spotřeba 8,3 l/100km … jízda po hlavně okreskách (asi 70%, po dálnici 20%, město 10%) a poměrně klidná. Čekal jsem o něco míň, i když jsem počítal, že u nového motoru bude větší; a z části ji asi zvyšuje i obutí na zimních pneu, které jsem nechal namontovat při koupi. Jsem zvědav, jak si ta spotřeba bude dál sedat, zvlášť hodnoty u Rosti jsou zajímavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 ty jo... taky jsem čekal, že vám ty jednaosmy budou lítat jako RS a žrát jako 1.9 TDI... divný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 O II 1.8 TSI mám celkem krátce, cca 10 000 km. Dojmy z motoru jsou ty nejlepší, i podle mne se jedná o nejlepší motorizaci pro O II. Průměrnou spotřebu mám při poměru 30% město, 50% dálnice, 20% okresky 8.7 litru. Šlo by to i míň, ale rád občas využívám možností motoru . Po městě (Praha) spotřeba při posouvání se v zácpě "umí" klidně 11 l, středně zacpaná Praha znamená 9 l, volná pak i 7 l. Na dálnici si ve dvou lidech a tempomatových 150 km/h bere cca 8.3 l, na okresce při plynulé jízdě 100 km/h pak kolem 6.5 l. Spotřeba je silně závislá na způsobu jízdy - když si plynový pedál déle užívá polohy "na podlaze", není problém jet za 16 l. Nechal jsem si změřit výkon na brzdě, a to hlavně ze dvou důvodů: zaprvé pocitově se mi nezdálo těch 100% krouťáku od 1500 otáček a zadruhé jsem byl prostě zvědavý. Výsledek potvrdil můj dojem, že krouťák nastupuje trochu později, ale jinak mne naměřené hodnoty celkově potěšily: těch 118 kW a 250 Nm motor dodává s přehledem (a zvlášť u výkonu dokonce s velkým přebytkem): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Ac jsi JUNIOR a mas "jenom 3 prispevky" smekam pred tebou.... Konecne neco na co se da koukat.... Zitra jedu do servisu na zmereni Vahy vzduchu a ukazu jim tvoje mereni a porovname to s skodovackym.. Jsem zvedav co budou rikat. HEHEHE uz se tesim a muj dotaz krome jineho bude "proc neni kroutak hned od zacatku jak prezentuji... Dam samo vedet jak jsem dopadl JInak zatim cus a at ti to pekne jezdi. Ta spotreba co jsi psal je realna sam mam takovou. Dlouhodoby prumer po 4500 km mam 7.6 l /100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 (editace) Zajimave hodnoty z te brzdy. Co se tyka spotreby, velkou spotrebu dela hlavne mesto. Ja s nim ted jezdim hlavne mimo a jsem na 7,5l/100 ... a jezdim s nim tak 30-40% po dalnici, jinak okresky. A to na nej sem tam dost slapu, hlavne kdyz predjizdim Editováno: 20. Říjen 2008, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Ac jsi JUNIOR a mas "jenom 3 prispevky" smekam pred tebou.... Konecne neco na co se da koukat.... Zitra jedu do servisu na zmereni Vahy vzduchu a ukazu jim tvoje mereni a porovname to s skodovackym.. Jsem zvedav co budou rikat. HEHEHE uz se tesim a muj dotaz krome jineho bude "proc neni kroutak hned od zacatku jak prezentuji... Dam samo vedet jak jsem dopadl JInak zatim cus a at ti to pekne jezdi. Ta spotreba co jsi psal je realna sam mam takovou. Dlouhodoby prumer po 4500 km mam 7.6 l /100 Tady mam udaje z brzdy prekreslene do jednoho grafu s tovarnima hodnotama - pro zajimavost. Vim, ze to myslis spis jako srandu, ale ja bych bejt tebou v servise do toho kroutaku moc neryl - preprogramujou ti jednotku, posunou kroutak niz a tim padem ti vykon z krasnych 130 kW spadne na skutecne deklarovanych 118 kW (nebot vykon krom jineho zavisi na kroutaku pri aktualnich otackach, jak znamo). BTW, tu poznamku o Juniorovi a 3 prispevcich jsem radsi necetl . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 (editace) To je jasne ze nic nechci programovat. Jenom at soudruzy prijdou s nejakym vysvetlenim a je to. Jinak mas mirne jete auto a tu hodnoty jak najedes cca 20 tkm budou podstatne lepsi. Ver mi. Sam to citim jak jede lip a lip..... PS: Junior byl v " " Jinak mas pravdu precedo.... Editováno: 20. Říjen 2008, autor: p2p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Jinak pro osazenstvo narodili jse mi dvojcatka holky Katerina a Lucka.... Gratulace na SZ :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 To je jasne ze nic nechci programovat. Jenom at soudruzy prijdou s nejakym vysvetlenim a je to. Jinak mas mirne jete auto a tu hodnoty jak najedes cca 20 tkm budou podstatne lepsi. Ver mi. Sam to citim jak jede lip a lip..... PS: Junior byl v " " Jinak mas pravdu precedo.... Jo, to byl dalsi duvod, proc jsem si nechal auto zmerit takhle 'syrove' (po cca 9000 km). Casem to chci zopakovat, tak ve 30 tis. km, jestli a kam se hodnoty hnuly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Tak na to jsem moc zvedavy... Kolik to vubec staloo KC... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 (editace) 1200 Kc. Kluci mi udelali celkem 4 mereni. Prvni bylo o trosicku slabsi, 3 dalsi pak vyrovnana. Merili na 4. a 5. rychl. stupen. Stravili tam se mnou asi hodinku, zadny stres, prijemnej pokec, zadny machyrci - toho jsem se trochu bal . Editováno: 20. Říjen 2008, autor: vorlajz necituj předchozí příspěvky... je to zakázáno... čti pravidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 To ujde ale ted mam na praci neco malinko jineho ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 (editace) JJ, cetl jsem, to je parada Tak co sedis u PC ? Editováno: 20. Říjen 2008, autor: vorlajz necituj předchozí příspěvky... je to zakázáno... čti pravidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Mimina chrni a moje mlekarna sla do obchodu. Tak klidek tabacek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 (editace) ty jo... taky jsem čekal, že vám ty jednaosmy budou lítat jako RS a žrát jako 1.9 TDI... divný... vorlajz,to si vystihol Tak nechcem tu nejak provokovať a neberte to v zlom,ale podľa mňa tie hodnoty nie sú nejaké ohromujúce,do 3000ot sú podobné ako na 1,9TDI 77kw a keď zoberieme do úvahy,že TDi čku vyšli lepšie hodnoty,ako papierové,tak je to ešte horšie.Samozrejme nad 3000ot je to opačne,ale to už aj papká,každopádne ho nepovažujem za najlepší motor škody,taktiež ani TDi čka. Ja osobne nečakám od zábehu nejaké zázraky,moja skúsenosť je,že je to +- rovnaké a na rozpravky o extrémnom klesnutí spotreby a náraste výkonu neverím Jednoducho,je to dobrý motor,ale prívlastky naj,by som mu určite nedával Editováno: 20. Říjen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.