Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

To neni pravda na psolednich dvou strankach se toho dozvis vic nez v cele diskuzi o tomto motoru...data z brzdy, originalni data atp. Nebyt par rejpalu kteri vzdycky musi rozdmichat diskuzi o nicem a nikdo nevi proc.................................. protoze zavidi? :p :p :p :p

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JInak kombinace 1,8 TSI a HALDEX to by bylo zradlo. A ja rad papam.... CO se tyce Haldexu ma asi tady nej zkusenosti Vorlajs a 1,8 TSI vsichni co ji maji.... Vorliku uvazuji ze si tam dodelam HALDEX.... :p;) ;) ;) a budu IN.... Ale ted vazne skoda ze se nedela kombinace 1,8 a Haldex. Ach jo..... Zavidim Vorlajsovi tu zimni projizdku na loce co ma na YOUTUBE to byl ale mazec, ale do Brna kde mame snih 3 x rocne (doufam ze nedaji znacku s vlockou na dalnici kolem Brna) si myslim zbytecnost.... ale pekna. ..... :kol-147: :kol-147: :kol-45: :kol-45: :kol-52: :kol-52:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor pozor, radsi necti dal - 1.8 TSI 4x4 bude v nabidce faceliftovy verze OII...

Jinak 4x4 byla OII 1.9 TDI, se kterou jsem asi 2 mesice jezdil a takova louka plna rosy, zarazena dvojka, plyn na podlaze a plnej rejd sridave na jednu a druhou stranu, to bylo super (az na to strasny chrochtani zepredu ;)).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerad bych se te dotknul, ale jezdil jsi nekdy s nejakym 16V? Kde by jakej ctyrvalec 16V vzal 210 Nm ve 2000 ot....;)? Ten ma mozna polovic.

Nechtel jsem to vypisovat v predeslem prispevku, abych to moc nekomplikoval. Porovnani motoru v ruznych autech nebo stejnych autech jinak zprevodovanych vzdycky prinese nejaka prekvapeni. A TDI a turbobenzin uz z logiky veci jinak zprevodovane byt musi. Takze vlastne neporovnavame motory, ale kombinaci motor/prevodovka.

1.9 TDI ma jednotlive stupne extremne kratke, pokud si dobre vzpominam, tak na 2. jede 60 km/h, na 3. 90 km/h. 1.8 TSI zase diky svemu vykonu a charakteristice ma prevody hodne dlouhe (mozna az moc) - na 1. jede 55 km/h, na 2. 105 km/h, na 3. 150 km/h. Z toho logicky plyne, ze TDI ma zatah smerovan do uzsiho spektra otacek a tudiz subjektivne vic 'kopne', ale rychle umira. TSI ma zatah plynulejsi a trvaly, proto ten subjektivni dojem z 'kopance' chybi, prestoze objektivne tahne stejne nebo vic.

Co je na 1.8 TSI zvlastni, a pochvaluji si to vsichni recenzenti, je linearnost zatahu. Motor proste od nejakych 2200 ot. do 6500 ot. tahne naprosto stejne, maximum kroutaku kolem 4700 ot. plynule prechazi do maxima vykonu, je bez vykonovych spicek - to je prave uplne antiturbo chovani.

Pises taky o vetsi zivosti TDI v 'uspornem' rezimu a zda se mi, ze onen usporny rezim porad vztahujes k nejakym konkretnim otackam - a to je nesmysl, viz jeden z mych predeslych prispevku. Motor 1.8 TSI neni urcen k maximalne usporne jizde a zajemce o takovou jizdu si jej poridi jen tezko - je to o ucelu toho ktereho motoru. A mezi nami, ta 1.9 TDI zrovna uspornosti nevynika - je jsem s nim podobnym stylem jizdy jezdil jen o necely litr usporneji nez jezdim ted s TSI.

Abych byl spravne chapan, nejsem fanatickym zastancem 1.8 TSI, jen je mi ten motor ve sve kombinaci vlastnosti extremne sympaticky a nevim o moc konkurentech (nicmene nemam patent na rozum). Ktery motor bys vedle nej postavil po strance kombinace litroveho vykonu, spotreby, linearnosti zatahu, hlucnosti, rozsahu pouzitelnych otacek?

A ktery motor z nabidky pro OII je podle tebe v kombinaci vyse uvedenych parametru nejlepsi kdyz ne 1.8 TSI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petuldo naprosto s tebou souhlasim.

Ja jsem sice jezdil s tim TDi tak o 2 litry mene nez s touto 1,8, ale to bylo asi tim ze jsem tomu TDi moc na krk neslapal a jezdil jsem s nim spis na pohodu.

Co se tyce toho tzv. nakopnuti tak to je prave to co se mi na TSi strasne libi proste to tahne porad stejne a to v dost velkem rozsahu otacek...presne tak jak si napsal.

Co se tyce promazani tech prispevku, asi souhlasim, nema cenu se tady dohadovat o nesmrtelnosti brouka, kazdy si bude vzdy vyzdvihovat to svoje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petulda,neriešme to,mohol by som ti argumentovať,ale to neurobím.Pred tým som si urobil prdel a hned som bol napadnutý,ja tie motory až tak neprežívam,aby som začal na niekoho útočiť,ako na osobu,skôr si z toho urobím srandu,že to tak niekto prežíva.

Ja som napísal,že je to dobrý motor,ale nie naj.A sám si písal,že ten záťah z nižších ot nie je presvedčivý a je to vidieť aj na tvojom grafe,ale už sa k tomu vracať nebudem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toho útočníka som nemal na mysli práve teba,ale pohoda,hlavne aby sa to nehrotilo a bralo športovo.

Inak nie že by mi na tom nejak extra záležalo,čítal som iba začiatok toho dlhého príspevku,ale pre nezainteresovaných 1,9 točí na 3 stupeň 120,nie 90,ale to iba tak mimochodom,nič viac som tým nechcel povedať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...