Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

No koupil jsem si xenony a uvazuji o maxikovi... O nem jsete nejsem rozhodnut. Mam se vvyjadrit do zitra. Jinak ty xeniky sviti fakt bajecne uplna lahoda. Jinak cesta ke Crosbymu a zpet prumer 160 az 190 a spotreba 9,1 L.. To ujde ne ...

:p :p :p :p

No konecne z toho budes mit poradne auto :)

Maxika si urcite dej, docela dost toho vyuzivam....akorat co na to ridici jednotky, obzvlaste jak jste napojili ty Xenony, vc. automatickeho sklonu svetel, vzdyt tam musi byt cidla atp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak vypadá průměr 160-190? lol

jinak tos předtim najel 150km se spotřebou 7l ne? já tlačit ropáka konstatně 180km/h, tak si troufnu říct, že bych byl možná přes 10l/100km

To totiž není průměr, ale co zrovna viděl na tacho lol

Ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by měl na tacho průměrnou rychlost na 150 km úseku 190 km /h...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak vypadá průměr 160-190? lol

jinak tos předtim najel 150km se spotřebou 7l ne? já tlačit ropáka konstatně 180km/h, tak si troufnu říct, že bych byl možná přes 10l/100km

asi myslel, že když to situace dovolila jel i 160 a někdy i 190, jinak takový průměr v reálu s OII u nás zajet nejde a troufám si říct, že ani v něměcku, pokud nemyslí člověk to, že při dosažení 190km/h resetuje palubák a po 10km zastaví a těší se tomu jak mu to jede.

to joska: přesně tak ani teoreticky, ale ani v německu to nezajedeš, prázdné dálnice tam už taky nejsou a úsek bez omezené rychlosti o délce 150km jsem tam už dlouho neviděl.

No a na průměr 190 si myslím, že i M3 bude tak tak.

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, holt si někdo plete pojmy s dojmy :doh

Před několika lety jsme jeli z Vysočiny na Bahna u Strašic, po D1 a D11, celou dobu po dálnici snaha o 160 a průměr byl nakonec 102 km/h - po sjetí z dálnice, pak to šlo rychle dolů.

jel jsem v létě v noci Frýdek-Praha, prázdno, dojel mě blázen s Mondeem a jelikož to vůbec nešetřil, tak jsem se "svezl", Olomouc-Praha, když nikdo nezacláněl jel 210 a cestu si klestil xenony, furt na ty co mu tam vjeli blikal, no a co myslíš? sjížděl jsem z dálnice a prům. byl 146. Takže s prům. nad 150 bych byl velice opatrný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si to spletl s aktualni rychlosti, prumer 150 km/h nejde udelat, pokud clovek nema garaz v odstavnem pruhu na dalnici a po 200km useku po dalnici opet nezajede do sve druhe garaze v odstavnem pruhu dalnice :)

Ja i kdyz letim po dalnici z Trebice pres Brno do Olomouce rychlosti kolem 180 km/h (jen obcas brzdeni kvuli kamionum a snekum) tak stejne kdyz dojedu domu, tak mam prumer kolem 85 km/h max 90 km/h a to jen kvuli tomu ze po sjeti z dalnice v Olmiku me ceka jeste 100 km po okreskach s milionem vesnic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne ze ne prumer... To snad da rozum.. Myslel jsem tachometrovych 150 - 190 km a ta prumerka na to jsem nekouk nebyl cas... Koukal jsem dopredu jako blazen a trasl se strachy..... at tam nekdo neni ale xeniky svitili dost daleko...... Budu dodelavat jestli to pujde i automat. regulaci a jestli ne dam to na kolecko.. Jeste uvidim. Jinak ta prumerna rychlost VS. spotreba. Ceste Liberec PRaha Brno prumerna rychlost 110 a spotreba na ukazately 8,2 myslim a to jsem to kalill taky dost... To vite 6 kvalt je 6 kvalt... :) :) :p :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je tu pokracovani pribehu chiptuning. Prisla odpoved ze zakaznicke linky Skoda Auto - sice obecna, ale jasna. Obratem jsem preposlal firme nabizejici tuning.

Odpoved Skodovky:

"Vážený pane,

děkujeme za Váš email týkající se zvýšení výkonu motoru 1,8 TSI 118 kW.

K této problematice přikládáme oficiální stanovisko výrobního závodu.

U vozidel Škoda nesouhlasíme s úpravami výkonu motoru (např. přečipováním). Tuto přestavbu nemáme technicky odzkoušenou a nemáme ji ani schválenou MD ČR. Úprava zvýšení výkonu by odporovala homologovanému typu.

Pokud Vám některé firma nabízí takovouto úpravu motoru, doporučujeme Vám nechat si předložit schválení této přestavby vystavené MD ČR."

Pokud si přesto tuto úpravu řídící jednotky motoru necháte provést (vozidlo je Vaším majetkem), pak výhradně na vlastní riziko a upravovatel přebírá veškeré záruky za event. vady vzniklé v souvislosti s touto úpravou. Vůz, na kterém je namontována taková jednotka ztrácí od výrobního závodu záruku na cely pohonný systém vozu, případne na řídící systémy, které jsou na takovou jednotku datově nebo funkčně napojeny.

Pro Vaši informaci uvádíme typické závady, které po úpravě výkonu čipováním mohou na motoru vzniknout:

- vyšším nástřikem paliva dojde ke zvýšení teploty výfukových plynů a v důsledku toho může dojít k poruše regulace turbodmychadla

-zvýšením otáček může dojít k destrukci hřídele turbodmychadla, případně vydření ložisek a následnému úniku oleje do sacího traktu

-zvýšením teplot při spalování může dojít k poškození pístů a následnému snížení kompresních tlaků a zvýšení spotřeby oleje

- výrazně zvýšené riziko "podpálení" ventilů.

Dále je třeba upozornit na skutečnost, že vozidlo a zejména jeho podvozkové orgány, je konstruováno s ohledem na příslušný výkon zabudovaného motoru a při dodatečném zvýšení výkonu se výrazně zvyšuje riziko abnormálního opotřebení či poškození dalších částí vozidla jako např. katalyzátoru, výfukové soustavy, lamely spojky, víka spojky, setrvačníku, pneu, brzd apod.

S pozdravem

Bc. Xxxx Yyyyyyy | PST - Péče o zákazníka | Kundenbetreuung | Customer Care

SKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mlada Boleslav | Czech Republic

tel: +420 326 8 16100 | fax: +420 326 8 16339

Xxxxxxx.Yyyyyyyyy@skoda-auto.cz | www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

Škoda - Simply clever.

"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nijak extra se v motorech nevyznam sem jenom blbej itik, ale ten email asi neni mireny jen na chipovani 1.8TSI ale celkove asi nebo ne? Chapu ze je mozny, ze jeste nekdo neumi "odemcit RJ pro 1.8TSI" tak aby mohl chipovat ale zbytek asi uz asi problem nebude ne, kdyz nekteri upravci delaji chip na 2.0TFSI tak proc ne 1.8TSI. Co jsme pochopil z nejakejch webu a snad i tady, tak ze se to jmenuje TSI a ne TFSI je jen vymysl skodovky, jinak ma ta 1.8 asi jen mensi objem a jine turbo, kontruknce je to same nebo ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tu odpoved chapu tak, ze onen Bc. operator zakaznicke linky udelal Copy / Paste s predpripravenou odpovedi od Skodovky na tema chiptuning, dodelal k ni customizovanej uvod a zaver a hotovo.

TSI resp. TFSI jsou marketingove nazvy motoru EA888 a znamenaji Turbo Fuel Stratified Injection. Proc Audi, Skoda, VW i Seat pouzivaji nekdy TSI a jindy TFSI, to nevim. Konstrukcne to jsou shodne motory, 1.8 ma jen mensi objem diky mensimu zdvihu. Podrobnosti viz. napr. v tomto zajimavem clanku.

Editováno: , autor: Petulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze taky prispeju, jelikoz jsem se stal majitel taky jednoho TSI, vcera jsem s nim absolvoval prvni delsi cestu cca 400km (370 dalnice) zbytek mesto.

Letel sem s tim tak 150-190 na konci vysel prumer 121km/h a prumerna spotreba byla 10,6l. Prdel byla ze za mnou jelo i moje druhe auti stara octa s 96kw PD + chip a na konci trasy ja sem mel nadrz skoro prazdnou a on s vyslednym prumerem 7.2/100 byl na pulce :)

Komfort jizdy je supr motor zivy ale kdyz si clovek zvykne na zatah 400n.m tak uz mu tech 250 pripada jako nuda.

Snad po chipu motor vice ozije, ne ze by mi nestacil vykon, ale proste auto ktere nema spicky je takove nezajimave pro me, tak snad pan TDIFUN a BH Motor brzy zacnou tuto upravu nabizet. Na firmy typu Sportmotor bych se mohl....A jeste jedna technicka pro ty co chcou chipovat, fascinuje me kolik mate casu na to na mailovani a zjistovani, pritom kdyz mate pul mega na novy wagen, tak snad mate dalsi pul mega na dalsi zivot a nejedete na krev, kdyz jdete rejpat chipem do auta jakehokoliv tak proste musite pocitat ze se neco od....be a ze se to stane, minimalne na gumach, spojce a brzdach.

A jeste poznamka, ono je fajn kdyz vam nekdo nachipuje Wagen, ale bylo by taky dobre aby potom zpetne kdyz se neco vysere byl schopen diagnostikovat chybu a pomoct s jeho pozdejsi opravou (samozejme za vase penizky) jinak to ani nejde. Nenechal bych si nikdy nalit nic do auta od nekoho kdo rika ze se vyzna, ale kdyz mu tam ten Wagen zpatky postavim ze se neco posralo ze mi rekne jdete to resit do servisu , my chipujem :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

olaf: celé to je o tom, že sportmotor tvrdí, že chiptuningem 1.8TSI (a předpokládám, že nejen toho) nepadá záruka a že nadále drží záruku za motor. což je podle mě nesmysl.

Netvrdí..

www.sportmotor.cz - "Otázky a odpovědi" - "5. Má chiptuning vliv na záruční podmínky u nových vozů?

Ano. Výrobce samozřejmě neručí za závady způsobené provedenými úpravami. Za ty ovšem přebíráme záruku my, viz záruční podmínky."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viki, pročti si to tady celý (a pozorně emailovou korespondenci mezi Petuldou a SM). já fakt nejsem zas takovej debil jak si myslíš a vím co tyhle firmy maj +- na webech napsaný.

ono vzato do detailu, podle mě to ani není podle obchodního zákoníku možný, že by subdodavatel něčeho převzal záruku za část výrobku, takže škodovka by držela záruku na vše krom motoru a SM si na sebe vzal jen motor. co v případě, že by v důsledku vysokýho výkonu odešly já nevim brzdy, nápravy, ložiska, klouby?

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...