TSI-DSG Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Tak na Vás mám další dotaz. Koupil jsem auto a chtěl bych si pro jistotu sám vyměnit olej. Chtěl bych přejít na pravidelný servisní interval --> měnit olej každých 15 000 km, nebo jednou za rok. Chci se zeptet, jakej olej bych měl použít? Jestli je nutné použít specifikaci LongLife, nebo můžu zvolit jiný? Dál se chci zeptat, jestli si to mužu vyměnit sám bez diagnostiky pro vynulování (nastavení) servisních intervalů, nebo to nelze. Auto již není v zárzce, má najeto 72 000. Pokud si někdo měníte tímto způsobem olej, dejte prosím vědět. Diky moc. PS: jsem zvyklej si všechno dělat sám, servisům nedůvěřuji. Zase jeden škudlil, co si plete oktávku se 120-kou. To jsem zvědav, jestli budeš servisu nedůvěřovat, když budeš mít poruchu, o které nemáš ani páru. U nás platí, že když nemáš na provoz (servis), tak si takové auto nekupuj. Příště si kup Logana, na tom si můžeš dělat všechno sám. A nikomu nevěř, co kdyby tě chtěl nekdo odrbat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 To TSI-DSG: Opravdu si poradil, prispevek hodny odbornika. Nic proti, ale tady v Brnenskych servisech bych se jim bal sverit i tu 120-ku, protoze by to ty hovada zmrsili. Vymenit si sam olej to je to nejjednodussi na celem aute a ma jistotu, ze si tam ten olej nalil a hlavne spravny olej. A zbytek uz hold musi resit pres servisy, ale jak jsem psal...Brno rozhodne inteligentni servisaky v autorizovanych servisech nepritahuje a to ne jen ve Skodovce...mam zkusenosti s Renckama a s Fordama...vsude stejny individua, ktery jsou schopny zmrsit i vymenu zarovky To Migen: Klido tam muzes lit Long-Life i kdyz to budes menit po roce, ale je to mozna zbytecne, kdyz chces standardni interval. jedine co je dobre dodrzet je cislo oleje (5W-40, apod.). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 TO Bladik: Jestli vnímáš problematiku značkových servisů tak, jak ji zde prezentuješ, není ti pomoci. V tom případě si kup starší traktor Zetor a problém se značkovým servisem máš vyřešen. Mimochodem, Migen se ptal, jestli může při ročním intervalu používat jiný olej, než Long-Life. Tvá odpověď ho zcela jistě "uspokojila". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 (editace) trochu off topic, ale na to se neda nereagovat TSI: To neni vnimani, to jsou bohuzel vlastni zkusenosti...evidentne budes v jednom z nich pracovat, ale praxe je praxe(a jeste ke vsemu jsou mnohem drazsi nez kde jinde). Na firme jsme meli nebo jeste mame 6xOI a 2xVW a vzdy kdyz se to auto odvazelo ze servisu, tak bud nebylo neco udelane a nebo stihli neco zkurvit...JeNe, ROS, Autonova, atd. proste vsude stejny paka. Jinak se ptal takto:Jestli je nutné použít specifikaci LongLife, nebo můžu zvolit jiný ... tak jsem mu napsal ze muze pouzit jak LL tak i normalni ... asi by ses mel naucit cist a trosku myslet nez neco placnes! konec off topic Jinak ja osobne jezdim se svym TSi do znackoveho servisu ale nikdy ne v Brne. Editováno: 24. Srpen 2010, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI-DSG Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Nejsem zaměstnancem jakéhokoliv autoservisu, pouze jeho uživatel. Jak jste si ty servisy vychovali, Brňáci, takové je máte. A dobře vám tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 25. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Jo tak to uz je jina, ale ono to spis bude o lidech nez o tom kdo si co jak vychoval, jinde to jde a bez problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Ahoj vsem, ja sice nemam 1.8TSI, ale ma ho kolega v Octavii Combi II po faceliftu. Mam dotaz ohledne ceny kompletniho motoru. Stala se nam nemila vec, nejak se uvolnil ci vyjel retez a preskocil, vysledek je jasny, doslo k rande ventilu No a ted otazka, nevite nekdo, kolik tak cca muze stat oprava, pripadne vymena motoru? Diky za pripadne info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Kolega má jistě auto ještě v záruce (soudě podle toho, že to je facelift), takže cenu řešit nemusí. Nebo se v tom snad vrtal, že to na záruku neuhraje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 Ach jo ... to by mne moc zajimalo kdy se mu to stalo... po stertu nebo behem provozu. Pls zaptej se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Stalo se mu to, pokud vim, po startu, hned divny zvuk, tres a podobne. Myslim, ze s tim ani moc neujel po startu a volal odtahovku, pac pak uz to neslo samozrejme vubec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Tak at to hodi na zaruku, pokud se v tom nejak nevrtal teda Kazdopadne novej motor stoji docela ranec...neco pres 100tKc. Jaky to ma ModelovyRok? Neni to jeste ta zavada s tim olejovym cerpadlem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 10. Září 2010 Sdílet Vloženo 10. Září 2010 Zdravím pánové ......... tak cca.loni červenec 2009 koupil otec OII 1,8TSi 118kW výbava Ambiente plus. Přes zimu jsme nejezdili a za ten tok se najelo cca.7000km. Co se týká motoru, naprostá spokojenost. Dynamika, svižnost , akcelerace ...parádní naprosto. Motor je dle mého již zajetý a ve vyšších otáčkách si lahodí . Nechá se vytáčet na druhý převodový stupeň až do 100 km/h a na třetí převodový stupeň až ke 145 km/h .......... Zrychlení při předjíždění nemá konkurenci, hold turbo je turbo ! Ve městě jezdíme za cca.8l/100km , což dle mého je paráda. Mimo město se dostanem i pod 7l/100km . Celková spotřeba se ustálila na 7l/100km. Delší trasy se dají zmánkout za 6,5l /100km , a to člověk dodržuje rychlosti a využívá 6-tý převodový stupeň. Co se týká kvality svezení a jízdních vlastností, taky bez námitek. Jen se mi zdá, že auto je úplně lehoučké , motor zrychluje tak neuvěřitelně, jako by bylo auto z papíru Zprvu jsme se báli spotřeby v kombinaci s tak silným motorem, ale nakonec se naše obavy nepotvrdily. Jedinné co mi osobně vadí jsou možná sedadla přední. Jejich boční vedení, tvrdost a hlavně se špíní ! Interiér je komplet černý, dle mě nepraktické. ...toť vše tak nějak zhruba..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 16. Září 2010 Sdílet Vloženo 16. Září 2010 (editace) Ahoj všichni, tak mi kamarad přez diagnostiku přečetl jaký mám soft řídící jednotky motoru (1Z0 907 115 B ). Může mi někdo říct, jesli je to ten který řeší cukání motoru za studena? Předem diky za odpovědi. Adresa 01: Motor Objednací číslo řídící jednoky: 1Z0 907 115 J Systém a/nebo verze: 1.8l R4/4V TFSI 0040 Stav Flash Programovací pokusy: 2 Úspěšné pokusy: 2 Programovací stav: 00000000 Vyžadovány podmínky: 00000000 Kód Flashovacího nástroje: 11403 401 20583 Datum Flashování: 00.00.00 Software A0101 A5.0.6 Ostatní Číslo Hardwaru: 1Z0 907 115 B Editováno: 16. Září 2010, autor: Migen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 16. Září 2010 Sdílet Vloženo 16. Září 2010 (editace) 1 Editováno: 16. Září 2010, autor: Migen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robertron Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 No ako tak citam toto forum tak som dost nestastny z toho.Chcem totiz kupit Leon prave s 1.8 TSI ale uz zacinam mat strach.Jazdim sice len tak asi 10 000km rocne ale auto som si chcel nechat 7-10 rokov.Sice tak by som mozno nenajazdil ani 100 000km a auto by som predal ale uz som sa docital ze aj pri 50 000 sa niekomu zadrel rozvod a motor v tahu.Ja ked budem mat 50 000km tak auto bude uz po zaruke a ak sa mi to stane tak ma asi porazi.Kua ja uz neviem co kupit a drahsie auto uz rozhodne nie Nevie niekto ci tato nova verzia 1.8 TSI je uz trochu vychytana? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 Tech problemu v 50tkm je malo, ja vim akorat o jednom turbu a o dvou rozvodech a ve vsech pripadech doslo k vymene od Skodovky zadarmo a dokonce jedny ty rozvody uz byly mimo zaruku. Ja myslim, ze ty nejezdis moc a dneska mas uplne jedno jaky motor si koupis, vsude jsou turba nebo common rail vstriky...proste si nevyberes, kazdopadne tyto nove TSi motory muzou take neco mit...ale prozatim o nicem nevim, takze bych se toho nebal. Ale tak i tak je to proste o tom jestli mas stesti na ty spatne kousky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 (editace) Adresa 01: Motor Objednací číslo řídící jednoky: 1Z0 907 115 J Systém a/nebo verze: 1.8l R4/4V TFSI 0040 Stav Flash Programovací pokusy: 2 Úspěšné pokusy: 2 Todle jsou data správná. Jednotku už ti někdo přehrával podle programovacích pokusů. Editováno: 21. Září 2010, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 Obecně strach z koupě 1,8 TSi bch vůbec neměl. Ty rozvody tady na foru ani moc neproběhli a jestli to měni na zaruku tak problem znali a jistě vyřešili. Na turbu se nama skoro co pokazit. Je mnohem jednosušší než TDi. Zase si člověk nesmí dělat iluze o bezporuchovosti. Todle nejsou motory ze 120 kde se nemělo co pokazit. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 Todle jsou data zprávná. Jednotku už ti někdo přehrával podle programovacích pokusů. Jo ja vim, byl jsem u toho když mi to přehrávali, ale jde mi o to, jestli je to ten poslední soft, který řeší cukání motoru za studena, jak se to řešilo někde tady na foru. Prostě chci mít jistotu. Mohl by sem napsat někdo, komu to přehrávali kulí tomu cukání. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 To cukani za pri mirne akceleraci bylo ale na novych motorech CDA. Za studena to delaly prave tydle starsi a s tema datama co tam mas ty by to melo byt lepsi. Jiny na tvoje auto nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 23. Září 2010 Sdílet Vloženo 23. Září 2010 To cuknuti pri rozjezdu mi delal prave ta stara a po upgradu to prestalo delat. To cukani za studena jak popisuje Migen jsem teda moc nepozroval ani pred a ani po upgradu, ted u noveho FL se teda zatim nic neobjevuje, uvidime co ukaze zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 To cuknuti pri rozjezdu mi delal prave ta stara a po upgradu to prestalo delat. To cukani za studena jak popisuje Migen jsem teda moc nepozroval ani pred a ani po upgradu, ted u noveho FL se teda zatim nic neobjevuje, uvidime co ukaze zima Tak dnes rano jsem testoval auto a hned po startu sem na to trošku šlapl a při 6°C venkovní teploty mi to na dvojku take pocukavalo, stejně jak to všichni popisují. Přehráli mi tam před měsícem sice nový soft, ale je možné, že se jim to nepovedlo. Takže ted hledám někoho, kdo to umí na 100% přehrát tak jak má být, at mám jistotu, že to softem nemůže být. Někdo v okolí Brna by byl ideální Pokud se to nespraví, tak budu hledat dál. Zatim mi to moc nevadí, protože to děla opravdu jen když chci rychleji zrychlit a jen chviličku. Jak se to trošičku ohřeje, tak po ujetí 200 metru, sem to zkusil znovu a už vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 řešíš blbosti, aspoň podle toho jak to popisuješ... Šlapat na krk studenému motoru bys neměl a navíc když pišeš že po cca. 200 ujetých metrech už to nedělá, tak fakt nevím co to tak hrotíš... A když už teda chceš si ten soft přehrát (a nebo zjistit jakou tam máš verzi) tak než hledat nějakého garážníka s noťasem, tak si zajeď do autorizovaného servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Co vim, tak prave v autorizaku byl na tom prvnim prehrani a nejak se to odbornikum nedari. Sice mas pravdu proc to resit, kdyz se to po 200m ustali, ale ono tomu neni treba slapnout na krk tak, ze prorazis pedalem podlahu, staci normalni zrychleni a pocuka to...kdyby to bylo normalni, proc by na to Skodovka delala upgrade? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 řešíš blbosti, aspoň podle toho jak to popisuješ... Šlapat na krk studenému motoru bys neměl a navíc když pišeš že po cca. 200 ujetých metrech už to nedělá, tak fakt nevím co to tak hrotíš... A když už teda chceš si ten soft přehrát (a nebo zjistit jakou tam máš verzi) tak než hledat nějakého garážníka s noťasem, tak si zajeď do autorizovaného servisu. Pro vysvětlení: Píšu že trošku šlapnu = opravdu neprošlapnu pedal, jen pozvolna zrychluji cca do 2500 ot/min a v tomhle rozmezí to dělá. Další věc: Bladík má pravdu s těma autor.servisama. Když jsem tam byl a přehrávali mi soft, tak se na to přišla podívat snad celá dílna a řek bych, že se nedívali na to jak do dělá jeden z nich, ale že většina vubec takovej motor neviděli a neví co s ním (přehrávali to skoro hodinu). Nejsem zvědavej, aby se tady do mě pořad někdo navažel s autor. servisama. Myslím, že forum by mělo sloužit k schromaždování informací a hlavně pro pomoc při řešení manších či větších problémů. Potřebuju někoho, komu co cukalo ---> nechal si pak přehrát soft a přestalo to, aby sem jen napsal číslo Softu, to je vše. Upřímně mě to moc nevadí, ale pokud jde tohle vyřešit, tak proč to neudělat, nevím jak se to bude chovat, když bude venku -20°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.