ferda25 Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Regulační ventil tlaku paliva N276 cvaká...mohl by někdo poslechnout zda mu cvaká sem a tam při zaplém zapalováním a vypnutém motoru regulátor tlaku paliva. Je to na straně u baterky(přesně řečeno pravý horní roh krytu motoru) - stačí poslechnout zda něco cvaká. Všem děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 Nikdo neměl chvilku???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 Já nevím, po vypnutí motoru tam cvaká kde co ještě dobrou minutu....asi bych to nezkoumal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 (editace) To není po vypnutí motoru...studený motor a jen zapnout zapalování...a poslechnout. Ještě jsem zakroužkoval to místo: Editováno: 12. Srpen 2012, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 Dobrá, zejtra si to poslechnu a dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Někdo jiný by čas neměl??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe1 Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Zítra ráno se na to podívám a dám ti vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Mne presne v tom rohu na tom istom mieste cvaka, asi takto : Trrr ..... Trrr..... Trrr.... Neviem ci som to presne opisal, ale takto to robi mne. Tiez mam 1,8Tsi, MR 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe1 Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Tak jsem taky poslouchal a cvaká, asi stejně jak to popisuje NRoctavia. Cvaká hodně rychle a přerušovaně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Tak to je pěkný...uvidíme co mi napíše servis. Já myslel, že tam mám motor a ono jo a ještě šicí stroj...ten randál co to dělá když při zaplém motoru odpojíte a připojíte to čidlo to je teprve paráda. Hmm co asi udělá ten ventil po pár letech provozu. Všem moc děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe1 Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Tobě to cvaká jak hlasitě? Kdyby ses tady na to neptal, tak o tom cvakání ani nevím. Je to docela potiché, musim hlavu strcit až k motoru, abych to slyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Moc to zkoumáte, je to píčovinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 mně dělal na staré erese (BWA) podobný bordel nějaký prvek (ale nevím co to bylo) u palivového filtru (aktivní uhlí-jestli nekecám...?) ale ten je úhlopříčně přesně na druhé straně a protože to čerpadlo paliva se spustí vždy, když otevřeš dveře řidiče, tak se ani nemusely strkat klíče do zapalování , bylo to velmi hlasité, protivné a chtěli za tu opravu nebo výměnu moc peněz, tak jsem to radši prodal (ne kvůli tomu:-) a koupil si nové. Jedno ovšem vím-sralo mne to hodně, ale jak říkám bylo to asi něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 (editace) Když to odpojíš za chodu motoru poznáš jak to ovlivňuje volnoběh...a po zpětném přípojení to jede jako šicí stroj(jsou slyšet velké rázy)...Hlasitost při zaplém zapalování je jak říkáš musíš k tomu dát ucho.a dělá to trrr, trr,trr a ventil se pěkně hřeje. Editováno: 17. Srpen 2012, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Ahoj. Dnes rano sem z motoru zaslech neprijemny zvuk pri startu. Pri otevrenych dverich po otocenim klicku se hned jak motor naskocil ozval asi na pul sekundy takovej kovovej zvuk. Jako by zarachtani. Asi po pul sekunde zmizel. Mam podezreni jestli to nebyl spatne vypnuty rozvodovy retez?? Tohle uz se mi stalo co si pamatuju tak pred dvema mesici. Ten zvuk mi pripadal jakoby jelo neco bez oleje a jak se to otackama promazalo tak zvuk ustal. Mam najeto 103 tisic motor 1.8Tsi BZB. Auto jsem koupil pri 70 tisici. Nevim jestli se na nej vztahuji nejake svolavaci akce. Uprimne mam obavi aby semi nestalo nejhorsi a to ze by retez preskocil. Stavam predkem do kopce a pri startu mam zmacklou spojku vzdy. Mam to nejak resit? :-) . Uz si tu nekdo nechal menit napinak bez svolavaci akce? Kolik to stalo, jak dlouho to trva. Nicmene budu dale sledovat studene starty a snad to bude dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 (editace) Já osobně plánuji ze své dobré vůle kolem 80-90tis rozvody rozebrat a nechat vyměnit ten hydraulickej napínák za novej typ (všechny jsou kompatibilní). Samozřejmě spolu s kontrolou rozvodových řetězů. Mě tedy sem tam taky něco za studena cvakne (ale projevuje se to jak jsem psal i pohybem ručičky otáčkoměru a zaškubnutím motoru). V nejhorším ti vymění motor Pokud máš všechny servisní prohlídky a zapsány v servisní knížce, tak to platí škodovka i po záruce Editováno: 7. Září 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Ted sem procital VW forum a i po vymene napinaku, retezu atd jim to obcas zarachoti. Nekomu to zachoti pri kazdem startu. Nekdo dokonce pise ze zalezi v jake poloze se motor vypne a podle toho pak muze dojit k zarachoceni. Zacinam verit ze pokud to udela obcas ze je to normalni a to z principu hydraulickeho napinaku ktery potrebuje ke spravne funkci tlak oleje. Pri studenem startu tlak neni a proto neni retez uplne napnuty. Po chvilce po startu se tlak vytvori a napinak plne dopne retez. Kdyz by retez rachtal treba 5sekund tak bych to mozna uz resil. Kdo bude chtit muze to zkoumat jako ja. Pri kazdem startu si ztlumim radio a otevru dvere abych co nejlip slysel. Je totiz pravda ze vetsinou stadtuji s tim ze radio hraje a d ere zavrene a proto si toho clovek nevsimne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Ahoj. Dnes rano sem z motoru zaslech neprijemny zvuk pri startu. Pri otevrenych dverich po otocenim klicku se hned jak motor naskocil ozval asi na pul sekundy takovej kovovej zvuk. Jako by zarachtani. Asi po pul sekunde zmizel. Mam podezreni jestli to nebyl spatne vypnuty rozvodovy retez?? Tohle uz se mi stalo co si pamatuju tak pred dvema mesici. Ten zvuk mi pripadal jakoby jelo neco bez oleje a jak se to otackama promazalo tak zvuk ustal. Mam najeto 103 tisic motor 1.8Tsi BZB. Auto jsem koupil pri 70 tisici. Nevim jestli se na nej vztahuji nejake svolavaci akce. Uprimne mam obavi aby semi nestalo nejhorsi a to ze by retez preskocil. Stavam predkem do kopce a pri startu mam zmacklou spojku vzdy. Mam to nejak resit? :-) . Uz si tu nekdo nechal menit napinak bez svolavaci akce? Kolik to stalo, jak dlouho to trva. Nicmene budu dale sledovat studene starty a snad to bude dobre. Dokud to nebude rachotit dýl jak 2-3 vteřiny tak to budou brát jako "běžný" jev. Ale pokud to dělá 1x za dva měsíce byl bych v klidu(já osobně bych skákal 2,4m radostí). Mám cca 13000km po výměně řetězu a rachotí to co druhý start znovu, nejvíc u poloteplého motoru a to tam je "lepší" řetěz..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Njn, ale i 1.8 TSI jsou případy, kdy to skočí bez předchozího rachocení. Když prohledáte v sekcích motorů 1.8 TSI tady na foru, nebo na OC,případně VW, tak tam takovéto případy někde najdete. Řeší se to tady pořád dokola. Jinak na těch napínácích se "ohobluje" (vylámou zoubky) rohatka, co brání jejich zpětnému zasunutí, no a pak olej nemá šanci ho včas natlakovat, aby dopnul řetěz. Na OC je to i s fotkama. Clint jistě viděl. Takže neváhej a fofrem do servisu, než ti to přeskočí anebo nedejbůh se ti potká motor. Jsou na to i vydána nějaká TPI, tak jestli máš potvrzenou servisku, zkus to uhrát na kulanci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 diky za nazory, jinak potvrzenou servisku nemam. Nicmene ted jak sem jel z prace - auto stalo 8 hodin vklidu, ani naznak nejakeho zarachtani. Budu sledovat studene starty a jestli to bude delat castej, budu to řešit. Přečetl sem o tom ted hodně a opravdu to lidem začne opětovně rachtat i po vyměně veškerych dílů kterých se to týká (nový řetěz, napinak atd.). Schvalně to mužem ted všichni s 1.8 TSI zkusit poslouchat. Podminkou je vypnute radio a otevřit třeba okna nebo tak. Třeba to děla občas všem a ani o tom nevi. Tak co jsem přečetl, se většinou u 1.8 tsi přeskočení řetězu stavalo cca do 30 000 km, ja mam nejeto již 3x tolik. No uvidime - prostě motor startne, řetěz se určitě trošku za tu dobu vytahne a už to neni jako novy z pohledu zvukoveho konfortu, ale to neznamena, že je něco špatně a je ohroženej motor. No a ted sem si vzpomel, že jak se mi to rano stalo, tak auto stalo dokopce a jednou stranou ještě jako zešikma, možna na to ma i vliv tohle, že jsou tam jiny odstředivy sily. I tak, to rachtani bylo cca fakt pul sekundy jen to tak drclo a pak to zmyzelo s otačenim motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 (editace) Je to kus od kusu, jsou lidé se starým napínákem, co nemají a neměli problém. Mají najeto i k 200 tisícům. Pak jsou ti, co mají starej napínák a ve třiceti se to potkalo. Největší průsery byly s napínákem "N", pak přišel AB a T. No a od března 2012 se dává K. Ten je úplně jinej než ty všechny ostatní a nemá ty proklatý zoubky, které se právě vyčesaly. Je to přesně č. 06H 109 467K. Já mám na autě to Tčko. Preventivně to vyměnit jde, všechny jsou kompatibilní, ale člověk si to musí zacvakat. Počítej s 8-9 tis Kč vč. práce a matroše. Ty T-čka prej držej do sto tisíc km.... To K-čko by prej mělo držet a už by neměl bejt problém....no ukáže čas Editováno: 8. Září 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Jak zjistím ten můj napínák? Mám 03/11. Děkuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 (editace) Jednoduše, podle roku máš typ 06H 109 467 T, stejně jako mám já. Pak následoval typ 06H 109 467 K, kterej má úplně jinou konstrukci a neměl by již trpět neduhami těmi před ním. Editováno: 10. Září 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Tak to jo, děkuji! Plánuji nechat vyměnit ještě v záruce během následujícího 2,5 roku. S klukama v servisu jsem už předběžně domluven, ale nechám tomu ještě čas. Byla by hloupost dělat teď, kdy nezlobí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Jinak bych spíš dával: 06K 109 467 K, ale třeba tamto taky něco je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.