Publikováno Květen 30, 200718 r koupil jsem si OBDII kabel KKL 409.1 VAG-com kvuli tomu abych si mohl sam delat zakladni nastaveni skrtici klapky,mazat chyby atd.. protoze uz me nebavilo porad s tim nekoho otravovat a mam nasledujici problemy: -pokud se chvili s programem VAG-COM nedela tak se prerusi komunikace s jednotkou a uz nechce zacit spolupracovat s jednotkou(pouze po vytazeni kabelu z USB a znovu zastrceni) -nejede mi s verzi VAG-COM 4xx ale jenom 3xx -i po dodrzeni postupu co je v priloze (tj. vymazeni adapt. hodnot na kanale 00 a zakladnim nastaveni klapky skupiny 098) lita volnobeh kolem 1200ot. Protoze VAG vykazoval chybu lambda sondy tak jsem ji vymenil za novou, vahu vzduchu jsem opatrne vycistil technickym benzinem (podle rad tady na foru)
Květen 30, 200718 r koupil jsem si OBDII kabel KKL 409.1 VAG-com kvuli tomu abych si mohl sam delat zakladni nastaveni skrtici klapky,mazat chyby atd.. protoze uz me nebavilo porad s tim nekoho otravovat a mam nasledujici problemy:-pokud se chvili s programem VAG-COM nedela tak se prerusi komunikace s jednotkou a uz nechce zacit spolupracovat s jednotkou(pouze po vytazeni kabelu z USB a znovu zastrceni) -nejede mi s verzi VAG-COM 4xx ale jenom 3xx -i po dodrzeni postupu co je v priloze (tj. vymazeni adapt. hodnot na kanale 00 a zakladnim nastaveni klapky skupiny 098) lita volnobeh kolem 1200ot. Protoze VAG vykazoval chybu lambda sondy tak jsem ji vymenil za novou, vahu vzduchu jsem opatrne vycistil technickym benzinem (podle rad tady na foru) Zkus si nastavit komunikacni rychlost 9600 baudu.
Květen 30, 200718 r Podívej se jak máš nastavený režimy šetření energie v notesu - jestli se ti neuspává, nebo neodpojuje HDD popř ovladače USB neusínají... zpětné probuzení už nemusí obnovit komunikaci, resp program nemusí podporovat aktivaci odpojených zařízení. Dej vše trvale zapnuto. Upraveno Květen 30, 200718 r od 1.8T
Květen 30, 200718 r zkousel jsem to na obycejnym pc co mam v garazi To nevadí, řízení spotřeby a vypínání zařízení má i normální PC i když to u něj samozřejmě nemá takový význam jako u notesu. Ve správci zařízení -USB kořenový rozbočoač - napájení. To samé s HDD... A v ovládacích panelech - možnosti napájení - trvale zapnuto Upraveno Květen 30, 200718 r od 1.8T
Květen 31, 200718 r Autor myslim ze s pocitacem bylo vsechno v poradku. k cemu je hadicka mezi hadici mezi klapkou a vahou co vede do sani? je oznacena sipkou. kdyz ji zaslepim tak je volnobeh v normalnich mezich, sice lita ale je to o 200% lepsi nez 1200ot/min
Červen 6, 200718 r myslim ze s pocitacem bylo vsechno v poradku. k cemu je hadicka mezi hadici mezi klapkou a vahou co vede do sani? je oznacena sipkou. kdyz ji zaslepim tak je volnobeh v normalnich mezich, sice lita ale je to o 200% lepsi nez 1200ot/min no to je jasny, to je hadizka na odvod zkondenzovaneho oleje zpet do motoru,navlika se asi v tom mizte kde se ten konec nachazi,ale zespody ty kratsky hadice co jde mezi motorem a hadici sani,prisava ti to vzduch.Je tam trubicka na navleceni a v miste spoje a navleka se to smerem dozadu, to nasahas, strc tam ruku a mas to. Upraveno Červen 6, 200718 r od milosk
Červen 6, 200718 r Autor prave kdyz tu hadicku odpojim a zaslepim tak je volnobeh OK. kdyz ji zapojim do sani tak jde volnobeh na 1200ot
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.