Říjen 2, 200717 r Hehe...dobre hovoris Igor...az mi je to divne... : Ono to fakt asi patrilo k alarmu. A vyznas sa aj v tych tonoch? Ale to mi asi nebude fungovat ked nemam origo alarm, co?
Duben 20, 200817 r No uchytenie pravdepodobne bude iné, ale ak to zapojíš so správnymi konektormi bude fungovať.
Duben 11, 200916 r Do sportlajny by se mel davat dvoutonovy klakson. Nevite nekdo cislo dilu a cenu, prip. jestli je jednoduchy domontovat?
Srpen 14, 200916 r no idealne info, jestli jde o stejnou, ktera se davala do FI. pokud ano, co je potreba udelat, abych to prehodil. maminka ma dvoutonovou a je ji fuk, jakou ma. tak bych to vymenil. pokud to neni kompatibilni, co je potreba koupit a kolik to zhruba stoji.
Říjen 25, 200915 r Ahoj, nějak to tady vyznělo do prázdna...takto oživím, měl bych dotaz, kolik stojí ten dvoutónový klakson a jeho předělání? Vím, že tady je samej machr, co se týče předělávek a dodělávek na auta, tak by mě zajímala cena a co to obnáší (a případná domluva na kšeftě...). Dík za info.
Říjen 25, 200915 r dej tam podtlakovky s kompresorem, měl sem je na všech autech, vždy je předělávám a na tu fabku nemám čas to tam dát. Je to 5trubek a jeden kompresor.Zapojíš to přes relé-ovládací zůstane ze starého klaksonu a spínací 30 co sepne kompresor vyvedeš s pojistky která je na aku.Kostru vezmeš z kostry starýho, nebo při upevnění kompresoru. tohle třeba stojí 390kč. Jinak klakson kupuj jenom italský, který zapojíš na ten původní.
Říjen 25, 200915 r No já se taky přidám s poptávkou na nějakej popis montáže. Měl bych k dispozici dvoutónovej klakson z R nebo z FI. Dneska sem to zkoumal a do každýho šneka vedou káble. Ale nevim odkud a jak to zapojit/přepojit.
Listopad 6, 200915 r dej tam podtlakovky s kompresorem, měl sem je na všech autech, vždy je předělávám a na tu fabku nemám čas to tam dát. Je to 5trubek a jeden kompresor.Zapojíš to přes relé-ovládací zůstane ze starého klaksonu a spínací 30 co sepne kompresor vyvedeš s pojistky která je na aku.Kostru vezmeš z kostry starýho, nebo při upevnění kompresoru. tohle třeba stojí 390kč. Jinak klakson kupuj jenom italský, který zapojíš na ten původní. hele, jeden rýpavý dotaz, jak jinak u mě....je to homologované a tedy povolené? Upraveno Listopad 7, 200915 r od Blacky edit: obrazek fuc :o)
Březen 11, 201015 r Tak dnes jsem to řešil ve škodovce ohledně dvouton klaksonu.Je tam potřeba držák klaksonů za cca 500kč bez dph,dále klakson -hluboký ton 6Q0951221G za 788kč bez dph,konektor s pinami a kabely za cca 200kč.Takže materiál vyjde na cca 1700kč origo.plus práce.A nebo sehnat klakson hluboký ton z např.OII starší na vrakovišti,koupit jen držák,nebo použít vše z OII,nebo F I nějaká vyšší výbava.Těžko říct,co je lepší,já koupím vše origo nový a nemusím nic upravovat,vyrábět,jen napojím kabely k 2 klaksonu a hotovo a je klid.
Březen 11, 201015 r No já se taky přidám s poptávkou na nějakej popis montáže. Měl bych k dispozici dvoutónovej klakson z R nebo z FI. Dneska sem to zkoumal a do každýho šneka vedou káble. Ale nevim odkud a jak to zapojit/přepojit. Jo to je jednoduchý- na tvým R vedou kabely k jednomu klaksonu.Tak to vlastně napojíš na ně-vlastně každý kabel bude mít 2 vývody.Prostě to,,rozdvojíš''Jen je tam potřeba to řádně zaizolovat,protože jinak to vyhnije,tam cáká v zimě svinstvo,a správně dimenzovat vodiče jak délkově tak průřezem,a dodržet polaritu.Jinak nic zvláštního,relé už to má instalovaný z výroby.
Březen 12, 201015 r No, tak jak má bejt drát silnej a dlouhej, to vůbec netušim Radši to nechám jak to je. Nevim, jestli se mne to zdá, ale ten dvoutonovej mně přijde horší než ve FI.
Březen 16, 201015 r Tak už mám namontovaný dvoutonový klakson.Použil jsem vše origo,doba montáže cca 3hod.a to jsem si se vším vyhrál a udělal to co nejprecizněji.Když by někdo měl zájem,můžu sem dát foto z montáže.
Březen 16, 201015 r pro akrubka-já dávám na auto jen schválený věci,co mám tych pět trubek má pětihlasý ton,ale není to muzika alá slunce seno ...Na jaře začnu montovat,protože neosvětlení kolaři a mopedisti mně vadí.
Březen 20, 201015 r Bojler,záleží jaký na to máš nářadí,jestli tam budeš dávat vše origo,nebo něco jinýho a upravovat....Ale počítej tak zhruba 2 hod nejméně.
Březen 20, 201015 r Chtěl bych sem dát nějaké foto z montáže,ale nevím jak to udělat abych v jednom příspěvku dal třeba 6 fotek. Dobrý,už jsem na to přišel. Tak na to mrkněte,není to zas nic těžkýho,jenom je potřeba mít pájku,el.pásku kvalitní,nejlépe samosmrštovací bužírku,štípačky,kleště na izolace kabelů,různé kabely a gola sadu.A samozrejmě díly které jsem popsal v předchozích příspěvcích.
Březen 21, 201015 r No to chápu.Kdybych sám nebyl mechanik a neměl nářadí a potřebný vědomosti,tak bych taky si na to netroufnul.Měl bych stach abych tam něco neudělal špatně,nebo nepoškodil.
Duben 25, 201015 r Nechci nikoho zahanbovat, urážet za nepodařenou práci nebo něco vychvalovat - ale známý si do své před lety milované Feli udělal následující vychytávku: do volného místa pod kapotu tlakový reproduktor, určený pro namontování na auto = odolný dešti a dalším povětrnostním vlivům, původně určený pro sirény sanitek a vozů VB; pod palubovku 50W zesilovač s měničem, aby měl opravdu těch 50W sinus a ne jen PMPO (v Poslední Moment Před Ohněm); na palubní desku si přilepil malou klávesničku, ovládající modul s digitální zvukovou pamětí - 30sekundová verze s možností dělení na části a s možností reprodukce každého segmentu samostatně. A pak jen dva dny surfoval po netu a stahoval zvuky - nakonec vyjel na silnici a podle stisknutého knoflíku se z tlakáče ozývalo tu pořádné zabučení, tam rachot střelby samopalu, samozřejmě několik různých sirén, řev lva nebo tryskového motoru anebo taky prosté zařvání "Uhni, ty krávo nebeská!"... Jednou jsem s ním jel, dojeli jsme "sportující" hejnko cyklistů - samozřejmě rozcapení přes celou silnici a neuhnou, kamarád zmáčknul "kulomet" a pak jsme málem ch*ali smíchy, když "sportovci" skákali s koly do pankejtů... Na vesnické báby jedoucí ráno na kole bez světla do kravína dojit zase prý nejlíp fungovala ta replika s "Uhni ty..."
Duben 25, 201015 r Za tuhle věc bych zaplatil klidně x Kč. Pokud tohle někdo umí, budu rád, když se ozve.
Duben 25, 201015 r Chtěl bych sem dát nějaké foto z montáže,ale nevím jak to udělat abych v jednom příspěvku dal třeba 6 fotek. Dobrý,už jsem na to přišel. Tak na to mrkněte,není to zas nic těžkýho,jenom je potřeba mít pájku,el.pásku kvalitní,nejlépe samosmrštovací bužírku,štípačky,kleště na izolace kabelů,různé kabely a gola sadu.A samozrejmě díly které jsem popsal v předchozích příspěvcích. Takze staci jen rozvest dratky na dva klaksony? A pojistka zustava stejna nabo se musi menit? A taky predpokladam za mi staci dvoutonovka treba z Octy pokud mozno i s kusem kablu na kterem je ta svorka. Navstivim vrakac a jdu na to.
Duben 26, 201015 r Za tuhle věc bych zaplatil klidně x Kč. Pokud tohle někdo umí, budu rád, když se ozve. Bojler, podívej se sem: http://www.stualarm.cz/produkt/lt-yh100b-reproduktor-k-vystraznemu-systemu-100w/ máš jeden reprák, http://www.stualarm.cz/produkt/lt-yhd-reproduktor-k-vystraznemu-systemu-100w/ druhý reprák, http://www.stualarm.cz/produkt/si-703-vystrazny-system-s-mikrofonem-100w/ tady máš celou sadu i se zesilovačem, http://www.stualarm.cz/produkt/si-737-vystrazny-system-s-30-prednastavenymi-tony/ a tady něco méně profi. Stačí objednat, zaplatit a (nechat) namontovat. Pokud chceš jiné zvuky, stačí ta nejlacinější mp-troska a do ní nahrané cokoliv - zapojí se do zdířky pro mikrofon, hlasitost se upraví nastavením přímo na té mp-3. Jiná věc je homologace - klasický klakson bych s tím rozhodně nenahrazoval, i když na idioty rozcapující se po silnici to je daleko účinnější než obyčejná továrně montovaná houkačka. A když se podíváš na tu cenu, doma to rozhodně laciněji neubastlíš... Upraveno Duben 26, 201015 r od Ekkar_z_Bastlírny
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.