Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti se sportovním filtrem nebo sportovní vložkou filtru na Fabii 1.9 SDI ?

Zda to má cenu, jaké jsou výhody a navýhody, popřípadě rizika a problémy.

Děkuju.

no, po koupi sportovní filtru v ceně asi tak 10 filtrů normálních (a jsem zvědavý, kdo tu to auto bude tak dlouho mít ) prý dochází u dieselových variant k následujícím změnám:

- dojde k úspoře paliva o 0,0567 % přesně

- akceleračně se motor podobá gumě od trenýrek

- motor citelně řve již odspoda

- do převodové skříně se automaticky přidá 6. rychlostní stupeň, pro verzi RS i 7. a automobil pak dosahuje rychlosti 246,78 km/h resp 313,25 km/h (pro RS)

- váze vzduchu to nevadí, naopak si šušňá, že za chvíli půjde do důchodu.

P.S.: Pro benzínový motor 1.2 HTP dojde k automatickému přidání 6., 7. a 8. převodového stupně a vůz pak dosahuje podzvukové rychlosti 0,8 Machu, čímž nespňuje předpisy FIA a Toyota ho nemůže použít ve svém novém monopostu F1.

Když do F1, tak bez sportovního filtru

pozn: Autor příspěvku doopravdy není zaujat vůči sportovním filtrů, natož Fábiím 1.2 HTP. Naopak, z důvodu snížení tlakových ztrát doporučuje vynechání filtru jako takového - poté doopravdy může dojít k nárůstu výkonu, neboť vzduch vskutku překonává menší odpor - u Š120 se vzduchový filtr propichoval šroubovákem a ta jela poté dost slušně. Následky pro motor si však každý nese sám.

no, po koupi sportovní filtru v ceně asi tak 10 filtrů normálních (a jsem zvědavý, kdo tu to auto bude tak dlouho mít ) prý dochází u dieselových variant k následujícím změnám:

- dojde k úspoře paliva o 0,0567 % přesně

- akceleračně se motor podobá gumě od trenýrek

- motor citelně řve již odspoda

- do převodové skříně se automaticky přidá 6. rychlostní stupeň, pro verzi RS i 7. a automobil pak dosahuje rychlosti 246,78 km/h resp 313,25 km/h (pro RS)

- váze vzduchu to nevadí, naopak si šušňá, že za chvíli půjde do důchodu.

P.S.: Pro benzínový motor 1.2 HTP dojde k automatickému přidání 6., 7. a 8. převodového stupně a vůz pak dosahuje podzvukové rychlosti 0,8 Machu, čímž nespňuje předpisy FIA a Toyota ho nemůže použít ve svém novém monopostu F1.

Když do F1, tak bez sportovního filtru

pozn: Autor příspěvku doopravdy není zaujat vůči sportovním filtrů, natož Fábiím 1.2 HTP. Naopak, z důvodu snížení tlakových ztrát doporučuje vynechání filtru jako takového - poté doopravdy může dojít k nárůstu výkonu, neboť vzduch vskutku překonává menší odpor - u Š120 se vzduchový filtr propichoval šroubovákem a ta jela poté dost slušně. Následky pro motor si však každý nese sám.

Už asi 4 lidi mě říkaly že když se dá sportovní filtr tak se trošku zvedne hlučnost motoru a přínos je minimální snad lepší tah do otáček

Bylo to tady už dost probírané stačí pročíst, já sám mám filtr od firmy K N a motor 1,2 Htp a spokojenost. S papírovou vložkou mám pocit jako by mě někdo držel za nárazník.

kamarat si to dal na jeho skodu kde ma motor s rapida a vysmial som ho. v tvojom pripade ak pocitas s narastom vykonu tak si naivny. jedine co to moze sposobit je to ze motor ide trochu rychlejsie do otacok ale to je vsetko a narast vykonu sa nekona.

už se to tady řešilo fakt hodně, pohledej ;)

  • Autor

S nárůstem výkonu nepočítám. Trochu počítám s těma otáčkama a lepším zvukem.

Jde mi spíš o to, jestli to neublíží motoru a jestliže né, tak jestli je lepší filtr nebo vložka.

Myslím, že motoru neublížíš, mnozí se ale domnívají opak (já jsem na sportovní filtr najel asi 50tkm na Feldě a doteď 40tkm na Oktě a žádný problém jsem nezjistil). Co do účinnosti je jednoznačně lepší filtr než vložka, ale je taky logicky dražší.

na sdi je to blbost ho tam davatnmozna tak na benzin,ale na toho nesmrtelneho,ale lineho diesla asi ne,jen si zvysite hlucnost.A to nenadavam na ten motor,spis naopak,pro obycejnou potrebu super,mel jsem ho,a zkousel jsem nemozne,ale nic se neziska,ty kw na predjizdeni chybeji,az se to rozmota,tak dobry,ale nesmi pak vas zase nekdo zbrzdit...............spotreba ale 4.5l

spis bych to videl u sdi na chip... tam to poznas na 100%... filtr bych tam dal, ale asi toho moc nepoznas... chip je kolem 7tis. a rozdil znatelny. Motoru to neublizi, akorat zivotnost jde dolu... konstrukce motoru je aby vydrzel cca 1mil. kilometru(nepocitaje normalni vymeny) takze se zivotnost snizi treba na 700tis. km... coz je naprosto uplne jedno... zkus RacingBox -profici... nas servis jim dohazuje ksefty...

Jo SDI je jak rajtovat prase je těžký a moc se mu nechce, ale kdyžuž běží tak se chrti diví proč ho nedoběhnou. Po 246 000 km stále stejný tah ;)

Co já vím tak RacingBox je obyčejný Power box, to o profesionalitě moc nevypovídá...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.