Přejít na obsah

Octavia II - Facelift


radek_m

Doporučené příspěvky

Myslim že určitě to je totožnej motor z dílny VW,akorát víc nadopovanej a řekl bych teda že s těma 195kw tam bude navíc už i kompresor jako tomu je u těch 1.4TSI...ale nevim,je to jen můj názor,protože nějaké detaily o 2.0TFSI 195kw jsem nikde zatim ani nečetl.....

Jinak z těma 110kw to si ještě určitě pleteš ze starym 1.8T 110kw......Já teda 2.0TFSI ze 110kw neznám a vlastně ani ze 125kw....to už má dnes víc i 1.4TSI(ty jsou od 90kw do 125kw)..teda co vím.....

2,0TFSI 125kw se daval do seatu ještě před nedávnem. Další uchylka co je, bude 132kw verze co budou dávat do A5. 1,4 s turbem je ve verzich 90, 92 a 110kw. To s tim turbem a kompresorem byly ve verzích 103 a 125. Jak je na tom ta nová 1,4 118kw nevim, ale myslim, ze ma taky turbo i kompresor. Ten 2,0TFSi ve verzich 195kw Audi S3 a 200kw v Audi TTS se liší oproti 147kw verzi ve většim turbu, vstřikách a sou tam nějaký rozdíly v časování ventilů a na výfuku. To, že ty silný verze maj i jiný vnitřnosti a blok, to je hlavně kvůli výdrži. Žádnej kompresor tam neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2,0TFSI 125kw se daval do seatu ještě před nedávnem. Další uchylka co je, bude 132kw verze co budou dávat do A5. 1,4 s turbem je ve verzich 90, 92 a 110kw. To s tim turbem a kompresorem byly ve verzích 103 a 125. Jak je na tom ta nová 1,4 118kw nevim, ale myslim, ze ma taky turbo i kompresor. Ten 2,0TFSi ve verzich 195kw Audi S3 a 200kw v Audi TTS se liší oproti 147kw verzi ve většim turbu, vstřikách a sou tam nějaký rozdíly v časování ventilů a na výfuku. To, že ty silný verze maj i jiný vnitřnosti a blok, to je hlavně kvůli výdrži. Žádnej kompresor tam neni.

Jeste bych si dovolil opravit 1.4 TSI 110kW - z Tiguana - je taktez dvojite preplnovana ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teda jako při porovnání 1,4 a 1,8 se stejným výkonem přece musi 1,8 vydržet daleko vetsi zatez, nez ta predimenzovana 1,4

tezko rict, ale kdyz se k tomu motoru budes spravne chovat (nezhasinat hned po jizde v cervenym poli otackomeru, atd.) tak by mel urcite vydrzet. Tata ma ted tu 1.4 v Tiguanu a i kdyz je to trochu tezsi auto, tak to tahne libove a jede jak z praku :wub::prc:

btw. sorry za OT.

Editováno: , autor: PMA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se stavoval za známym na Jarově aby se mi na něco mrknul u SII a když pak přišla řeč na Facelift-OII,tak mi řekl že oni na dílně tam nic ofiko nevědí,ale že jejich šéf prodeje(což je človíček co šéfuje a proškoluje zas jiné šéfy prodeje od jiných dealerů v určitém regionu) už ho prý viděl a dostal dokonce už i nějaké materiály na školení které je pouze pro právě takové ty větší šéfy regionál.prodeje......

Z něj prý nic nedostane ani náhodou,je to prej nějakej nafoukanej jouda,ale během př.týdne už tam má předběžně školit ty jejich ostatní prodejce,tak jestli tam dostanou i oni nějaké materiály,tak je budu mít,protože ten můj známej je tam s tim jednim prodejcem jedna ruka,tak by to z něj prej určitě dostal........tak jakmile by mi to poslal emailem,tak hned přispěju....tak doufám že se zadaří..... .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale náhrada za 1.9TDI-PD 77kw by mělo být u OII 1.6TDI-CR..teda co jsem se aspoň dočetl v SM......jinak o tom 2.0TDI-CR 81kw jsem taky četl že už ho začínaj dávat do VW............

jen '81 si delaj prdel ne..to je tak na 1,6

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen '81 si delaj prdel ne..to je tak na 1,6

no do GVI uz je ta 81ka psana ale v auto motro sportu uvadej neco ve smyslu ze tam bude do ty doby nez se zacne montovat prave ta 1,6/77

tu 1,6/77 pisou zaroven taky jako pro blue motion

je to silena saskarna s tema motorama

kdyz ty TDicka ktery se delaj nebo v nejblizsi dobe zacnou shrnu tak jsou to

1,4/51

1,4/59

1,6/77

1,9/66

1,9/77

2,0/81

2,0/103

2,0/125

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky tady bude snaha mít široukou nabídku motoru ve výkonové škále od 81-125 kW jako u 2,0 TDi .... motory si budou třeba hodně podobné a datama se bude upravovat výkon. Pak bude mít výrobce nizké náklady může jít s cenou níž a budou větší zisky. Jestli bude tadle strategie fungovat se uvidi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky tady bude snaha mít široukou nabídku motoru ve výkonové škále od 81-125 kW jako u 2,0 TDi .... motory si budou třeba hodně podobné a datama se bude upravovat výkon. Pak bude mít výrobce nizké náklady může jít s cenou níž a budou větší zisky. Jestli bude tadle strategie fungovat se uvidi.

To ma tak 1,4 51 vs 59 ..ale treba u 1,9 to platilo jen castecne rotacky -vstrikama, do MR2002 i VNTturbo ale silnejsi verze -lepsi trysky turbo, ale treba i vnitrnosti a spoustu dlalsich na stejne 1,9 ale rozhodne ne jen SW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...