Keso8 Vloženo 20. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2012 Ok dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keso8 Vloženo 6. Únor 2013 Sdílet Vloženo 6. Únor 2013 Nazdar chalni mam otázku. Dá sa kúpiť samostatne tá plastová zákldadňa, ktorá drží vlastne páku v stredovom tunely ? Ono keď som to celé rozobral že idem vymeniť páku tak som zistil že inteligenti od Constructu mi ju celú dolámali a tak mi ju vŕatili späť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 14. Březen 2013 Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 Rád bych vam nabidnul možnosti řadicih pak pro Fabii 2 a Roomster, je to evoluce v me fabii a ukazka co vše se da použit po měnšich nebo většich upravah 1. Fabia ll classic, originalni ,aneb jak jsem koupil v salonu 2.Fabia ll ambiente/elegance ,original 3.Fabia ll facelift elegance, original 4. Audi S3 , upraveny spodni rameček a přistřiženi + vytvarovani manžety 5. VW Eos, Golf 5 , přistřižena manžeta 6.Škoda Yeti,Octavia ll ,Superb ll DSG , vyměněna manžeta za original Fabia ll , provrtany korpus hlavice, vytvarovany vnitřek pro použiti v Fll 7. ???, už je v upravě , přidam přiště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skompa Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Ahoj, chtěl bych na Roomsteru vyměnit řadící páku za original z Octavie Fl/Superbu případně Octavie III. Chtěl jsem se zeptat, zda stačí koupit jen samostatnou hlavici bez rámečku a pytle a na ní nějak naroubovat starý rámeček? Díky moc za všechny rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Tak trochu zneužiji tvoje téma a dám sem svůj návod na výměnu hlavice DSG převodovky v MR 2011 za páku z MR 2014. Částečně je návod shodný i s výměnou řadičky i u manuálu, jen u DSG je to složitější... Nejdříve nářadí, které jsem použil: 1) Šroubovák, kleště (pro povolení kovové pojistky na hlavici 2) Něco na zablokování blokovacího tlačítka v hlavici, aby bylo možné páku sejmout (já použil simkartu) (u DSG) 3) Drátek (u DSG) Z nářadí je to vše.. Postup popíšu krok po kroku a v případě že to moc nepoberete, tak dole budou obrázky postupně tak z těch by to mělo být už úplně jasné. 1) Sundat spodní kulatý plastový kryt, u mě šel jen přizvednout a vyskočil, drží je jen packy se zobáčkem. 2) Trochu plastouvou základnu přizvednout a odpojit kabel k podsvícení symbolu zařazených režimů (pouze U DSG). 3) Povytáhnout blokovací tlačítko a do vzniklé mezery zasunout simkartu, aby tlačítko nezaskočilo (pouze u DSG) 4) Přetáhnout celou základnu opatrně přes hlavici tak abychom se dostali ke kovové sponě, která zajišťuje hlavici na kovové tyči. 5) Kovovou sponu povolit, já ji vypáčil šroubovákem a kleštěmi, stačí jen trochu natáhnout. 6) Sesunout celou páku i se základnou z kovové tyče řazení, chtělo to celkem sílu, protože je tam drážka, takže se nebojte zabrat, bacha ať si nerozbijete rádio, u mě dostalo trošku ránu, ale přežilo. 7) U manuálu v opačném případě nasadit novou páku (v případě že nemáte na nové páce sponu, přendejte tam ze staré páky), u DSG zjistíte že máte průser 8) Já pomocí kleští pootočil plastové táhlo o 90° a zajistil malým asi 2 mm dlouhém drátkem ve výřezu v kovové tyči tak aby táhlo drželo v natočené poloze 9) Po hodně nadávání a rozčilování máte vyhráno, páka vám zapadla konečně na místo, zkuste zmáčknout blokovací tlačítko, buď se teď naštvete, protože se tam kousek drátku zasekne a tlačítko se nepovolí a nebo bude vše fungovat. V prvním případě hlavici sundat a vše znovu, hlavně to nezdávat. 10) Po úspěšném nasazení hlavice a vyzkoušení funkce tlačítka můžete zajistit hlavici opět kovou sponou, ale já ji nechal bez smáčknutí, páka mě drží na místě i tak a to celkem pevně. 11) Zapojit kabel podsvícení a základnu opatrně zacvaknout. 12) Nastartovat, vše zkontrolovat od blokovacího tlačítka až po podsvícení a užívat si nové šaltry !!! Celá operace mě zabralo kolem 1 hodiny, ale jen z důvodu, že jsem nevěděl jak na to a na vše pomalu přicházel.. Fotky níže: Ještě k fotkám dodám, že to červené plastové táhlo u nové šaltry je pouze "transportní" dodává se spolu s novou pákou a slouží k zajištění blokovacího tlačítka v nezamáčknuté poloze, aby bylo možné páku nasadit, bez ní pokud je tlačítko zamáčknuté ji nenasadíte. Na 11 té fotce můžete vidět, jak bylo nasazené plastové táhlo v nové páce a jak to má stará - pootočen otvor o 90°. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Pekný návod. Ešte prosím napíš ako sa s tým radi (myslím s tým tlačítkom vpredu). Viem, je to automat, málo s tým radíš. Ja som nad touto výmenou rozmýšľal tiež, ale zatiaľ som dospel k tomu, že tlačítko na boku pod palcom my vyhovuje viac.Potom ešte prezraď, že koľko ťa táto sranda stála a kde si kúpil novú hlavicu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 Tak ovládání na boku nebylo špatné, ale mě se daleko příjemněji ovládá s tlačítkem vepředu. Ovládání mě přijde lepší, protože já i když mám opěrku ruky úplně dole, tak jsem vždy ruku dost lámal, abych mohl zmáčknout boční čudlík, páka mě přišla dost nízko, ale teď je to bez problému, protože ji víceméně ovládám jen 2-ma prsty a dlaní, kdy při pohybu dozadu nebo dopředu zároveň zmáčknu i tlačítko... Přehazoval jsem sice hlavně kvůli designu páky, protože ta původní plastová se mě nelíbila, kdyby byla aspoň z RS s kusem kovu na vrchu, ale takhle celá černá plastová podle mě vypadala hrozně. . Navíc já s pákou i dost hýbu na to že mám automat, sem tam dávám S, když potřebuji aby auto brzdilo více motorem a nebo zase, když jedu z kopce, kde to na 7° zpomaluje tak dám N a rychlost drží nebo dokonce zrychluje... No k ceně, koupil jsem ji v dražbě na polském http://allegro.pl/ (obdoba Aukro.cz) za zhruba 115 zl (včetně pošty), takže asi 700 Kč + poplatek v bance za převod peněz do zahraničí, ale ten má každý jiný.. u mě dělal nakonec 250 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skompa Vloženo 12. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2013 Tak to vypadá suprově!!! Já bych nejradší řadící páku z poslední modelové řady, tj tu co se dává i do Octavie III. Ale nikde ji nemužu sehnat. Teda už jsem sehnal tu, co patří do OIIi, ale radší bych přímo na F/R, kvůli pasující manžetě. Ještě zkusim zajit do servsu škodovky, tam by ji mohli objednat, ale nechci vidět tu cenu :-( :-D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominique Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 Chalani neviete niekto číslo dielu pre radiacu páku pre Monte Carlo 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 15. Září 2013 Sdílet Vloženo 15. Září 2013 Galvi, díky za návody, jsou super Přemýšlím nad výměnou hlavice řadicí páky, a tak zkoumám, jak je taková výměna náročná a také, zda do F2 pasují hlavice z jiných koncernových vozů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Díky za pochvalu, potěší .. Výměna šaltry je jednoduchá, akorát se budeš potýkat s tím, že budeš muset upravovat manžetu do kruhového rámečku, protože většina koncernových aut to má v hranatém.. Ale pasovat by měla.. A kdyby ne, zkus napsat nebo se poradit s jozzim, ten už měl řadiček v autě hodně viz třeba ZDE poslední co jsem u něho viděl, tak byla z Golfu VI GTI a vypadala pěkně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdioSucker Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Čaute. Naozaj neviem prísť ako to tam nacvaknúť. Ako keby to tam vôbec nepasovalo. Prosím pomôžte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Tak se koukni na ten krouzek , ma tam hajzlik zoubek , a ta dira ma takovou drazku , viz foto , zoubek na drazku zatlacit po obvodu a je to , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdioSucker Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 však presne to robím. presne nasmerujem aby drážka aj ten zubok išli dokopy s tou podložkou a ked zatlačím tak sa to chová že vždy na jednej strane to zostane vyskočené. fakt už neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Zatlacit poradne , jak s panou teda pokud Ti tam neco neprekazi , ale pokud se tam neco nedostalo , tak tam nema co prekazet , hran buh na to brat kladivko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdioSucker Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 to už som skúšal neviem ako silno aj pootáčať ale stále nešlo. každopádne díky moc za ochotu a ešte to nejako poskúšam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angel_cze Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Hoj, mám dotaz k řadící páce tak zrovna využiju tohle téma ať nezakládám nové. Dá se vyměnit ta hlavice ve fabii za hlavici z octavie? http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/Vnitrni-vybava/kozena-hlavice-radici-paky-5%C2%B0-octavia-ii/48/2/48/43/1001 Předem dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Jít by to mělo, ale být tebou bych koupil komplet a jenom předělal do Fabiackého spodního rámečku, než se drbat s tou hlavicí. Na aukru ji máš třeba TADY a ještě levněji než ta hlavice u škodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Vsecko je zamenitelne ja uz mel v fll radicku z golfu V , Dsg od skodovky , z audi a A3 a tedka mam z golfu Vl gti michelin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angel_cze Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 oka díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schima Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 Ahoj pánové, mám Fabii II FL 2011, při výměně se mi podařilo sundat plastový kroužek, ale za boha se mi nedaří pohnout se samotnou "základnou". Nemáte někdo nějaký grif? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mareqek1 Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 Zdravím chlapci pridavám moj prispevok o prerabke radiacej paky. Radiaca paka je z modelovej rady Fabia pred FL s vybavou Sport line. Auto som kupil ako jazdenku s 180 tisic km. Interier bol v bezvadnom stave len ta radiaca paka bila do oči. Zošuchana stieborna paka kde uz prebijal biely plast . Demontaž a montaž je jednoducha cca 3 min , ktomu som nasiel doma sprej matnej čiernej farby a čistiaci prostriedok na koženky tak porovnajte sami :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parolla Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Pekne si to urobil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Zdravím, nemáte prosím někdo možnost sehnat novou řadící páku co se nyní montuje do fabie? díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 17. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2014 na obautodily.cz sú nejaké, alebo skús volanty.net . Tam sú aj volanty, ručky, aj riadiace páky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.