Mikosar Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 Mikosar: A jseš si jistý, že to auto mělo najeto opravdu jenom 62tkm? Ano to auto melo najeto 62tis. km jsem si jisty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 ja menil po 113000km vse ok jenom ta kladka nemela tu gumu takze tam byla vule a remen se klepal no ale ma se menit po 90tis. km, je to velky risk po 113 000km, kdyby ti to prasklo, tak muzes celou hlavu a pisty vyhodit, protoze ta kladka kdyz ma svlecenou gumu a je volny remen, tak je to kousek od preskoceni remenu popr. jeho prasknuti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 ja som tiez menil rozvody pri 85tkm lebo bolo zistene ze kladka je rozsypana a chybalo malo k roztrhnutiu takze som to vymenil o 5 minut 12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 ja som tiez menil rozvody pri 85tkm lebo bolo zistene ze kladka je rozsypana a chybalo malo k roztrhnutiu takze som to vymenil o 5 minut 12 Ja jsem uplne presne to same Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 (editace) Niekde som tu daval tiez foto, i ked nie zrovna remena ale kladky ,co ma velku spojitost s rozvodmi.Podarila sa mi vymena tiez o 1 dvanast,skoro sa mi rozpadla a to mali auto najazdene necelych 50t km http://forum.skodahome.cz/index.php?act=At...=post&id=158517 Editováno: 10. Prosinec 2006, autor: Bemo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagnerr Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 ja som tiez menil rozvody pri 85tkm lebo bolo zistene ze kladka je rozsypana a chybalo malo k roztrhnutiu takze som to vymenil o 5 minut 12 Ja jsem uplne presne to same Tak já to nestihnul a v 70 tis. mi ten řemen přeskočil, viz http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=16743. Až zpětně jsem si uvědomil, že při jízdě jsem slyšel přesně od 2500 otáček takový trochu jiný zvuk od motoru, jako by se k normálnímu zvuku motoru ještě něco přidalo. Nebylo to nic hlasitého a koho jsem na to neupozornil, tak to neslyšel a po upozornění se ještě musel soustředit, aby potvrdil, že mám pravdu. Říkal jsem to i u prohlídky, ale nic nenašli...a pak to stálo 12 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 mne sa kladka prejavovala takym jemnym piskanim v malych rychlostiach. remen na altiku to nebol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Já jsem to měl teď nedávno v servisu (60tkm), svíčky, filtry atd. a mimo jiné hlavně pro klid duše jsem nechal zkontrolovat rozvody. Zatím bez problému, vše v pořádku. Táta měnil v 90 tkm a taky byly ještě O.K. Tím chci jen říct, že ne vždy bývá pravidlem, že se rozvody rozpadnou dříve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Niekde som tu daval tiez foto, i ked nie zrovna remena ale kladky ,co ma velku spojitost s rozvodmi.Podarila sa mi vymena tiez o 1 dvanast,skoro sa mi rozpadla a to mali auto najazdene necelych 50t km http://forum.skodahome.cz/index.php?act=At...=post&id=158517 Mám jen dotaz o kterou klladku se jedná, jsou tam jak víme dvě. Je to klapka hlavního velkého řemenu, nebo malého? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 Je to napinacia kladka velkeho remena.Ta umelina sa rozpolila a zosupla z toho kovoveho tela...Este poar metrov a spadol by mi remen z kladiek Aspon mi to tvrdil v servise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2006 mne tiez nieco podobne povedali ale nie v tom zmysle ze za 5 s je to vcudu ale ze remen v pohode len ta kladka bola rozsypana a bolo len otazkou casu kedy spadne remen tak to odtiahli a nechceli uz riskovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rufis Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 To Bemo Píšeš, že Ti měnili napínací kladku dlouhého řemene, ale na fotce máš horní kladku krátkého řemene, jak to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 Nie zle je to vyjadrene,menili mi komplet rozvodove remene a kladky ale kladka co je na obrazku a kladka napinacia velkeho remena boli najviac zoslahane a kladke na fotke sa dokonca otvorilo to umele puzdro... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Jo, má jinou vanu, díky které má navíc 19 KW, fakt mě bavíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 55kW ma totozny motor jako 74kW jen je uprava v ridici jednotce motoru, podle tebe je jaky rozdil 55 od 74rky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Hledej, je to tady na fóru už mockrát. Mimo to existují chytré knížky, kde jsou rozdíly mezi oběma motory podrobně popsány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Nechci se hadat, ale proste to tak je, podivej se do dilenske prirucky a knizky si "schovej" a tam zjistis pro tebe nemilou vec, ze motor FABIE 1.4 16V 55kW je naprosto totozny s motorem FABIE 1.4 16V 74kW. Pro skodovku by bylo logicky financne nevyhodne vyrobet dva rozdilne motory pracujici na stejnem principu se stejnym obsahem, tak si radeji vyrobi dva totozne motory, do jednoho daji upravenou ridici jednotku pro 74kW + 1000ot./min a do druheho motoru 55kW ridici jednotku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Bludy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 (editace) Mikosar: Ono stačí použít funkci hledat a všechny rozdíly v odlišnostech těchto motorů ihned najdeš. Nicméně jsem ti to nafotil, aby jsi se s těmito skutečnostmi mohl seznámit. Tak si to prosím pročti a nepiš sem kraviny. Editováno: 22. Prosinec 2006, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 pava Pokud vim, tak jsem zalozil tema rozvody, tak se tady o tym bavim, nebavim se o smesi benzinu, nebavim se o skrtici klapce, o ktere vim, ze je rozdilna. Motor 74 a 55 ma stejny motor co se tyce konstrukce rozvodu, hlavy motoru, pistu, vacek, ojnice, ale vana je plechova a sani je z plastu, beru jen motor a ne skrtici klapku. Nechci to tady uz resit. Asi ma nekdo problemy s rozvody tak at pise a s tim motorem mi to nevymluvis, asi jsem tych fabek opravil hodne, je o voze ty o koze. Proto chci pomoci tomu, kdo s temi rozvody ma problem a radeji se nehadat o odlisnostech motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 davam ti za pravdu. PAVA: je to rovnaka konstrukcia akurat je tam rozdiel v 5 veciach: sanie, vana, jednotka, klapka a vackovy hriadel. inak je to vsetko rovnake ROZVODY SU ROVNAKE !!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 to je pravda, ta vackova hridel je rozdilna, to jo. Zatim cau Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 davam ti za pravdu.PAVA: je to rovnaka konstrukcia akurat je tam rozdiel v 5 veciach: sanie, vana, jednotka, klapka a vackovy hriadel. inak je to vsetko rovnake ROZVODY SU ROVNAKE !!!!! Nemusíš mi znovu vyjmenovávat to, co je o dva příspěvky výše zřejmé z fotografie z Cedrychovo knížky. Tohle co mi tady oba jeden přes druhého sdělujete jsem věděl ještě v dobách, kdy ty jsi Fabii určitě neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 (editace) ano, jeste v tech dobach jsem tech fabii opravil hordy a dulezitejsi je to videt jak to vypada. Editováno: 2. Únor 2010, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Nemusíš mi znovu vyjmenovávat to, co je o dva příspěvky výše zřejmé z fotografie z Cedrychovo knížky. Tohle co mi tady oba jeden přes druhého sdělujete jsem věděl ještě v dobách, kdy ty jsi Fabii určitě neměl. pava je to mozne a automechanik tiez nie som. mam vystudovanu strojarsku priemyslovku a teraz pokracujem na vysokej skole na fakulte specialnej techniky. takze nejaky ten technicky prehlad mam a technicky typ som trochu tiez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.