Jar_da Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 myslím, že je mám tak jak jsou tady, zítra se podívám do druhého počítače, co tě zajímá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš112 Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Ahoj všem, včera jsem slyšel o zajímavé možnosti získání rozvodové sady na 1.4 16V-a to sice z Polska, jedná se o to samé, co se dá koupit v autokelly asi za 6300,-, v polsku zhruba za 4500,- (ta samá značka i označení-Febi 21772), soused tam občas jezdí pracovně, tak kdyby měl někdo zájem, dejte vědět, může to přivézt. Mě osobně to naprosto zaujalo, takovej rozdíl v uplně identickém zboží, tak proto to píšu i sem:) já si takhle nechám přivézt i sadu na renaulta, tam je rozdíl nižší i tak se to ale vyplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Viki Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 mrkni do inzerátů, je tam nabídka a cena je ještě nižší než co jsi našel v polsku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš112 Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 já vím, ale tady na tom v tom Polsku mě zaujalo, že jsou to naprosto stejné sady jako z autokelly, prostě komplet FEBI, případně jiné značky, zatímco to, co tady někdo nabízí sice za velmi výhodné ceny je poskládané z čehosi a moc důvěry to ve mně nevzbuzuje, ale záleží na každém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zha Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 (editace) Ahoj, o km a rozvodech bylo napsáno mnoho. Ale je tam nějaká časová lhůta? Co s autem 1.4 16v benzin, co má najeto 20.000 km a je 5 let staré? Je třeba měnit z důvodu 5 let? Děkuji za odpověď. Editováno: 22. Únor 2011, autor: zha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 Ano,je. Ten řemen stárne. To máš jako s olejem,lhůta na výměnu jsou bud najeté kilometry,nebo čas. S rozvody je to stejné. Ta lhůta je tady akorát těch 5 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 řemen určitě stárne, ale nevím o tom, že by výrobce předepisoval výměnu řemene po určité době. Napiš dotaz do škodovky, schválně co ti odpoví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Zivotnost rozvodoveho remena je 5 rokov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 to je ze servisní knížky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 (editace) řemen určitě stárne, ale nevím o tom, že by výrobce předepisoval výměnu řemene po určité době. Napiš dotaz do škodovky, schválně co ti odpoví Tak zkus nechat 5 let gumy na autě,jaký budou po 5ti letech,určitě to bude super To není ze servisní knížky,ale možná i tam to je! Hlavně to je praxe a zkušenosti, škodovácký skripta takhle mluví jasně. To samé jsou svíčky 60tis nebo 5 let a vzduchový filtr to samé. Stačí? Editováno: 24. Únor 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 já se jen ptal, jestli to je v servisní knížce. jinak pokud mluvíš o praxi, tak 60t km na vzduchový filtr je hodně (ikdyž to je v servusce), zkus si ho po třeba 45t km vyndat. Tam mě těch 60t km přijde hodně, osobně ho měním max po 30t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 Mě to neříkej o fitru,vím že je to hovadina měnit na 60 tis,měním po 15 tis km a to už má dost - Tdi u benzínu stačí po delší době. Ale šlo tady o to co předepisuje výrobce a to je v těch případech jak jsem psal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 to je ze servisní knížky? Je to napisane na krabici od rozvodoveho remena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 Ono Autokelly je jedna z největších firem s autodíly tady na trhu. Pokud mohu doporučit zkuste AQ autodíly Rychnov nad Kněžnou ( u benzínky BENZINA) a AUTOHOBBY Kostelec nad Orlicí ( je to na kruhovým objezdu) mají tam Castrol a Delphi oleje za slušný peníze a originál filtry za opravdu rozumný peníz ( olejovou vložku na HTP za 100,-) ale i díly na cizí auta za bomba ceny, dokážou všechno možný ( Valeo, LUK, SACHS, INA, FAG, FEBI) , POZOR ale na jejich AQ díly jsou sice levný ale kvalitovně nic moc až na aero stěrače ( 300mm-700mm za 97,-/ ks). NEPOSÍLAJÍ ALE POŠTOU ANI PPLkou. Vše si musíte vyzvednout. Objednají ale i přes telefon. Dokonce známí u nich objednával brzdový destičky na Peugeota 306 a objednali mu 3 varianty který zaplatil a do týdne dvoje vrátil bez problému a nějakýho poplatku akorát to nesmí mít zničený obal. o proti třeba AUTOKELLY měl destičky od ATE za peníze co maj v kelly bez DPH. což je 20% sleva!!! zkuste i jen třeba na porovnání cen. telefon Rychnov: 606 655 944 nebo email: aqrk@hpp.cz odpovídají na e-maily nepravidelně jo a jsou tam od 8 do 17hodin jezdim k nim pro díly na Fabii, Vectru A, Lancera a Megana Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monitor Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 Tady máš originál sadu za 3500,-Kč. Beru tam díly a vše naprosto v pohodě. skodadily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 Ahoj, chtěl bych se zeptat na rozvody značky INA. Jsou dobré? Četl jsme na internetu, že je dodávají do prvovýroby pro VW Group, Ford, Nissan atp a že patří k Luku a FAGu. Jaký na ně máte názor? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kačenka Hawranek Dobiášová Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Ahoj a dobrý den :-) Ráda bych se zeptala, kdy se mají u tohoto motoru měnit rozvody? Hledala jsem na internetu, leč nic kloudného jsem nenašla....Díky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 (editace) predpísaná výmena nie,len prvá kontrola pri 90t km a potom každých 30t km... ak chceš mať na duši kľud,tak ich vymeň max.pri 120t km+vodnú pumpu..väčšinou sa menia pri tých 90t km inak o rozvodoch tu je popísané dosť,trebárs tu http://forum.skodaho...14-16v-rozvody/ Editováno: 23. Březen 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 a z toho odkazu mimo jiné vyplývá, že 120 tis. může být proklatě pozdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 mě v origo servisu dělali rozvody ve 120 tis bez vodní pumpy, protože tu v tolika km mění pouze pokud je špatná, dále mi řekli, že další rozvody ve 240 tis. Mám 200 tis. naj. a dříve jak ve 240 tis. měnit nebudu, protože , když se kouknu na řemen nebo na kladky, napínáky, tak jsou vpořádku.90 tis. je zbytečně brzo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Skoro bych si tipnul, že jsi ty kladky nikdy neviděl - po sundání horního krytu je horko těžko přístupná ta, která napíná spojovací řemen, ty ostatní jsou přístupné až po sundání spodního krytu a to už musíš vyvěsit motor a dát dolu řemenici (pokud rozvody měníš v servisu, tak tento úkon asi pravidelně neděláš...). A ani to nemusí stačit, protože tam z boku není skoro vidět - toho že má vodící kladka mikropraskliny (najeto 88 tisíc) jsem si všiml až když jsem ji vyndal a natočil pod žárovkou. Měň si rozvody, kdy chceš, ale ostatním to raději moc neraď - zde na foru je popsána řada zkušeností s rozvody, které nepřežili ani těch 90 tisíc. I mě se jedna z napínacích kladek rozpadla ještě před tímto limitem (a to nepočítám tu "jen" popraskanou nepočítám) - příznačné je, že v 86 tisících byla vizuálně OK, o 1500 km později byla na hadry (takže 30tis. ontervel pro kontrolu stanovený v DP také nemusí být košer). Rozvody prostě můžou vydržet jak 180 tisíc, tak jen 80 tisíc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 (editace) Neradím , v kolik má kdo měnit rozvody, akorát jsem uvedl, co mi řakli v origo servisu, bohužel jsem již měnil rozvody, na uvedené kladky je shora vidět, do ložiska samozřejmě nevidíš, v jakým je stavu řemeny, zda.li kladky dotahujou řemeny poznáš. A pokud řekneš , že rozvody vydrží 180 tis., ale i 80 tis., tak jsi taky moc neporadil. Myslíš , že v servisu ti při porhlídce sundavají i spodní kryt rozvodů, pochybuji.Ale všechna úcta tobě, jsi zkušenější, ale pořád jsem na foru, kam může uživatel přispět radou, alei názorem. Editováno: 27. Březen 2012, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Podle DP by se při kontrole kladek měl ten kryt sundat, pochybuji ale, že to někdo dělá. Místo toho se spíš dělá jen "kontrola řemenů" a tam se to sundavat nemusí. Jenže tenhle úkon je téměř k prdu. Tím horním krytem totiž opravdu na všechny kladky vidět není (jsou čtyři - ta spodní nejdůležitější je až dole u kliky a shora jí kryje pumpa). To že se vracejí nic neznamená. Pokud už se totiž ani nevracejí, tak má motor před sebou zpravidla jen pár kilometrů života - a tenhle okamžik se trefí výjimečně Jinak výtku beru - Takže moje konkrétní rada zní: přízemní uživatel mění v 90 tisících a kdo má rád trochu toho adrenalinu nechá rozvody na pozdější dobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Stejně bych toho co vymyslel řemen v motoru kopl do řiti. Není nad pořádný řetěz, tím nemyslím první htp, ani nové 1.2 tsi. Myslím normální poctivý motor z řetězem. Dnes už vím že si motor s řemenem nikdy nekoupím....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z142 Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 kačenka - můj mechanik mi doporučil 90-120.000km, včetně vodní pumpy. Nerozumím tomu, ale věřím mu. Zase taková finanční darda to není a za klid to stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.