Kačenka Hawranek Dobiášová Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Díky za odpovědi :-) Podle servisní knížky mají najeto od poslední výměny 50 000 km, ale pro jistotu bych asi nechala mechanika, aby se na to kouknul....kdybych teda chtěla nechat vyměnit rozvody, pumpu a kladky....na kolik by to vyšlo? (jak v origo tak neorigo servisu). Jen upřesním že motor má 55 kw a najeto 150 000 km. Ještě bych zabruslila trochu jinam- našla jsem motorový olej v sání (u té plastové děrované trubky odvětrání motoru) a natekl až ke škrtící klapce (vzduchový filtr nedotčený)- olej byl čirý. Je možné, že ten, kdo před prodejem doplňoval olej to přehnal a olej se dostal odvětráním z motoru nahoru k filtru nebo to může být něco vážnějšího? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 sada rozvodu na netu cca 3000,- vodní pumpa dle značky cca 1000-1800,- a práce tak do 1500,-. V origo servisu rozvody 6000,-, pumpa cca 2200,- a práci netuším, ale počítejme taky tak těch 1500,-. Origo rozvody ještě k tomu nemají v sadě jednu vodící kladku, která se prý mění na zvážení mechanika, takže + zhruba nějaká ta stovka navíc. Suma sumárum origo servis 10 tis, u soukromníka s vlastním materiálem do 6,5 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conducteir1 Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 Skoro bych si tipnul, že jsi ty kladky nikdy neviděl - po sundání horního krytu je horko těžko přístupná ta, která napíná spojovací řemen, ty ostatní jsou přístupné až po sundání spodního krytu a to už musíš vyvěsit motor a dát dolu řemenici (pokud rozvody měníš v servisu, tak tento úkon asi pravidelně neděláš...). A ani to nemusí stačit, protože tam z boku není skoro vidět - toho že má vodící kladka mikropraskliny (najeto 88 tisíc) jsem si všiml až když jsem ji vyndal a natočil pod žárovkou. Měň si rozvody, kdy chceš, ale ostatním to raději moc neraď - zde na foru je popsána řada zkušeností s rozvody, které nepřežili ani těch 90 tisíc. I mě se jedna z napínacích kladek rozpadla ještě před tímto limitem (a to nepočítám tu "jen" popraskanou nepočítám) - příznačné je, že v 86 tisících byla vizuálně OK, o 1500 km později byla na hadry (takže 30tis. ontervel pro kontrolu stanovený v DP také nemusí být košer). Rozvody prostě můžou vydržet jak 180 tisíc, tak jen 80 tisíc.... Musim s tebou jedině souhlasit. Já měl najeto od výměny nějakých 60000. Kontroloval jsem vizualně ale kam jsem neviděl, byl řemen mezi sací a výfukovou vačkou. Výsledek? Potkanej motor. Ohnuté ventily, zničené hydroštely, ohnutá vodítka ventilů a další drobné kosmetické vady. Sranda bratru za cca 20000. A to budu rád. Poněvadž žiju v cizině a abych eliminoval ztráty, poslal jsem hlavu motoru do ČR na opravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 21. Duben 2012 Sdílet Vloženo 21. Duben 2012 To ti vydržel řemen jen 60t. ?? To je cosi málo né? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bep3ji Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 Ahoj Prosím o radu. Mám Fabii 1,4 16V, BBY, r.v 2003. Před cca 1,5 rokem při 80000 km jsem si nechal vyměnit komplet rozvody vč. vodní pumpy a kladek. Ještě před výměnou jsem zjistil, že mi hází řemenice na klice. Po výměně za novou řemenici, házení stále přetrvávalo. Při výměně rozvodu se zjistilo, že házení způsobuje rozvodové kolo na klice. Klínek na kole byl už skoro střižený. No nic koupilo se nové kolo a s novými rozvody se auto dalo do kupy. Minulý týden při návštěvě u servismana při 95000 km se zjistilo, že řemenice opět hází (sice méně, ale hází). Nemáte někdo zkušenosti s tímto problémem. Je možný, že při dotahování rozvodového kola by byl šroub delší než je závit v klice a tím pádem by to nesedlo, tak jak má a po čase by to provádělo takové věci??? Děkuji za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 umím sehnat sadu INA i s pumpou za 2940,- a contitech s pumpou za 3299,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 (editace) Dnes jsem měnil vzduchový filtr a při té příležitosti jsem odkryl víko rozvodů a výsledek zítra odtah. přikládám pár fotek , jen pro info na rozvodech najeto ani ne 1000km , koupeno jako originál .auto má najeto 170xxxkm. ani mechanik neví co se mohlo stát Edit: 10.4. malý řemen vyměněný za nový ujeto 50 km a vše OK teď to budu kontrolovat často , nikdo neví proč se to stalo (vadný výrobek ,nedostatečně napnutý řemen ,.....domněnek spousta) Editováno: 10. Duben 2014, autor: George_rider Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 Tobě dávaly nové rozvody a takto vypadají po tisíci? Vypadá to, že ten řemen sjel hodně na stranu a tam ho bralo druhé kolo. Proč ale sjel ... ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abstinent Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 Zdravím vespolek. Jsem zde nový,informace z fora čerpám už nějaký čas,ale ted jsme koupili ojetou Š Fabia combi,r.v. 2007,1,4 16 V 59 kW,kod motoru BUD.Potřeboval bych radu ohledně rozvodů.Dle ser.knížky mají rozvody od výměny najeto cca 110 000 km,tak mám v plánu je nechat vyměnit.Jde mi spíš oto kde/od koho a jakou značku rozvodů koupit?Nebo jestli někdo nemá možnost za dobrou cenu celou sadu,případně i řemen alternátoru a klimy. Děkuji za rady a doporučení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) já jsem bral zrovna dnes tady originál : ccautodíly.cz za 3500,- kč , jinak např. hanzautodíly.cz nebo hamar.cz, stačí hledat. Pro tvůj motor by to měl být díl : 036198119C Editováno: 14. Duben 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abstinent Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Díky za tip,já to hledal jinak,ne podle čísla. Editováno: 14. Duben 2014, autor: Abstinent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abstinent Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 (editace) Zdravím vespolek. Neměl by prosím někdo DP na Fabia 1,4 16 V 59 kW 2007,asponˇmotor,nebo jestli neví někdo jakej je závit na šroubu řemenice klikové hřídele.Ty odkazy co jsem zde načel jsou nefunkční. Díky za odezvu. Editováno: 18. Duben 2014, autor: Abstinent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 v DP to asi nebude .... ....inak je to M14x1,5x53 P.S. čo si s ním porobil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abstinent Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 (editace) Dík za info 3patně jsem to napsal,myslel jsem levej nebo pravej,ale tedˇuž je to jedno.Chystal jsem se,že udělám rozvody,jenomže tady místní servis mi řekl cenu 10 000,-kč ( 6000,- materiál,4000,- práce )s jeho materiálem,ale bez řemenu alternátoru a klimy,s mojím materiálem 4000,-kč,což by bylo celkem 8000,- .Jenomže cena za práci 4 tis.je hodně,to neakceptuji,tak že to udělám sám,ale musel bych dokoupit momentˇák a ještě pár drobností a byl bych na 6000,-.No ,jenže se mi podařilo sehnat kluka co dělá ve značkáči Škoda,VW,Audi a ten to dělá doma v dílně bokem a že mě to udělá s prací i s materiálem (rozvody,vasrpumpa,řemen altíku )za 6500,- i se zárukou ,což je dost rozdíl,takže du dotoho. Editováno: 18. Duben 2014, autor: Abstinent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 myslel jsem levej nebo pravej aby to bolo kompletné,tak pravý závit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abstinent Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 (editace) Takže mám hotové rozvody na 1,4 16 V 59 kW kod BUD r.v.2007,naj. 199680 km. Jelikož se ozývala některá kladka,rozhodl jsem se,že si rozvody udělám sám. Po konzultaci s prodejcem http://www.cc-autodily.cz jákou sadu koupit na můj motor jsem obědnal tuto saduhttp://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-3-3?brand=SKODA&model=FABIA a tento řemen alternátoru http://www.cc-autodily.cz/remen-alternat-octavia-3.zakoupeny nové šrouby uložení motoru a šroub řemenice klikové hřídele, v http://www.autonova.cz/.Cena všech zakoupených dílů celkem i s dopravou 5108.-kč Rozvodová sada obsahuje 4 kks kladek INA,vod.pumpu HEPU a 2ks rozvod.řemene Contitech. Po demontáži řemene alt.zjištěna vadná kladka řemene alt.-objednána nová http://www.cc-autodily.cz/kladka-tlum-vibraci a popraskanéný řemen. Po odkrytování rozvodů zjištěno,že chybí/nenamontována kladkahttp://www.cc-autodily.cz/drzak-vodici-kladky?brand=SKODA&model=FABIA.po rozebrání zjištěno: K.O. vodící kladka vpravo dole( velká vůle ložiska,hlučná ),napínací kladka hlavního řemene mírně slyšitelná bez znatelné vůle,napínací kladka malého řemene slyšitelná s minimální vůlí,vodní pumpa mírně prosakovala( průsak se stačil odpařit ),bez vůle.Oba řemeny bez znatelného poškození. Původní řemeny Contitech,kladky INA,vodní pumpa original VW,Škoda-najeto od poslední výměny 109 600 km.První výměna proběhla v 91000 km.5emeny by lhůtu pro výměnu 180000km asi vydržely,kladky určitě ne. Doporučuji výměnu rozvodů v 90-100000 km z preventivních důvodů a možného selhání kladek. Řemen alternátoru a kladku vyměním až dorazí kladka,tj.příští týden. Editováno: 26. Duben 2014, autor: Abstinent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 a jak to šlo, mám je taky za sebou, ale musel jsem si vyrobit klíč na řemenici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abstinent Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Šlo to v pohodě,stáhl jsem si DP na motory 1,4 16 v ( je tam i motor BUD 59 kW ).Klíč na řemenici jsem si vyrobil taky,tady vedle nás je kovovýroba( regály apod. )a v kontejneru kam vyhazují zbytky je matroše dost-pásovina,plechy apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Po odkrytování rozvodů zjištěno,že chybí/nenamontována kladkahttp://www.cc-autodily.cz/drzak-vodici-kladky?brand=SKODA&model=FABIA. ako vieš,že tam chýba?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abstinent Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Vín to ze dvou důvdů:1- v místě uchycení byl blok motoru znatelně čistší ( otisk držáku,čistší vnitřek díry/závit ) 2-v nabídce některých prodejců jso 2 sady rozvodů na motory s kodem BUD,jedna s držákem a jedna bez a rozděleny dle VINka.http://autodily.mjauto.cz/skoda/fabia-combi-6y5/1-4-16v_59/rozvody-a-kladky/CONTICT957WP1.html nebo http://autodily.mjauto.cz/skoda/fabia-combi-6y5/1-4-16v_59/rozvody-a-kladky/CONTICT957WP3.html Pro moje ato má být sada s držákem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 OK,len som sa pýtal pre upresnenie,lebo aj ETKA to rozlišuje podľa dátumu výroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djstudio Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Dotaz plánuju udelat casem rozvody Fabia 1.4 55kW 16V motor BBY rok vyroby 2004 najeto 70000km. Uvazuji o originale který bych poskladal:Vodni cerpadlo - http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-fabia-1?brand=SKODA&model=OCTAVIASada rozvodu - http://www.cc-autodily.cz/sada-rozv-remen-kladky-7-7?brand=SKODA&model=FABIADrzak vodici kladky - http://www.cc-autodily.cz/drzak-vodici-kladky Chtel bych něco co vydrzi a ma odpovídající kvalitu. A nebo jestli kvalitou je to hodne podobne vzit rovnou celou sadu remenu Contitech a pumpu HEPU která by samozrejmne vysla o něco levneji.http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-3-3 Nak se nemohu rozhodnout zda tedy original pokud ma snad vysi kvalitu nebo proste vzit ekvivalent.Trosku se přikláním k te originalni sade si rikam ze ty remeny by mohli byt o něco kvalitnejsi ale třeba se mylim.Poradi někdo? Problemy s rozvody nepocituji ale planuji je letos nechat udelat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 (editace) Taky mě to v brzké době čeká,ale asi dám celou sadu HEPU. Není špatné mít komplet díly na sebe od jednoho výrobce. Editováno: 1. Květen 2014, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Teď jsem zrovna měnil rozvody a dal jsem origo sadu z ccautodílů a Hepu pumpu, ten držák vodící klady tam je asi zbytečný měnit naní extremně namáhaný, soudím podle toho , co jsem viděl. Proto asi není ani součástí origo sady. Jinak stará origo pumpa byla ještě v 260000 km ve velmi dorém stavu. Proto mi asi při první výměně v origo servisu ve 120000 řekli, že jí měnit nebudou, pokud bude dobrá. Teď jse ji už vyměnil. Ta origo pumpa má snad uvnitř plastovou vrtuli. Jinak Hepu jsem již dával 2krát do GIV a drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djstudio Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 nemyslim si ze original pumpa ma plastovou vrtuli je to patrne i z obrazku ze je kovova stejne jak u HEPU pumpy. Obrazek original pumpa - http://www.autodilyhh.cz/cerpadlo-vodni-fabia-1-4-55-74kw-fabia-2-roomster-1-4-59-63kw-036121008mx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.