Publikováno Červenec 25, 200718 r Ahojte , Dlouho jsem procital forum a nic jsem nenasel pokud to tady nekde je omlouvam se. Po nastartovani studeneho motoru (jedna se o Fabii 1.9 TDi 74kW) se z motoroveho prostoru oziva cvakavy zvuk cca 5 - 10 sekund potom to prestane.Drive jsem to nepozoroval. Zda se ze se to stava kdyz je trosicku chladneji 15 stupnu a nize. Pokud nekdo vite prosim poradte co by to mohlo byt. Diky
Červenec 25, 200718 r Viděl bych to na hydroštely. Něco jsme o tom kecali na fóru Oktavie: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=hydroštely Možná ti to trochu pomůže. Jinak hodně v tomhle udělá olej, rozdíl mezi syntetikou a polosyntetikou je opravdu u studeného motoru hodně znát.
Červenec 26, 200718 r Autor Viděl bych to na hydroštely. Něco jsme o tom kecali na fóru Oktavie: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=hydroštely Možná ti to trochu pomůže. Jinak hodně v tomhle udělá olej, rozdíl mezi syntetikou a polosyntetikou je opravdu u studeného motoru hodně znát. Diky moc. Zaclo to delat po vymene oleje. Co se v takovem pripade doporucuje ? Kupoval jsem ojete vozidlo a nevim co tam bylo predtim. Mam si ten olej hnedka nechat vymenit ? V prispevky oktavia pisou ze to nemusi resit pokud to je kratsi dobu, ale nemuze se casem neco stat ?
Červenec 26, 200718 r Při koupi ojetého vozidla se přece náplně a (většinou i rozvody) dělají automaticky. Nebo ty přesně víš, co bylo na tom autě děláno ? A kdybys prodával auto, dával bys tam nový olej, novou brzdovku, novou chladicí kapalinu ... Když to vezmu, tak nový olej cca 1000,-, chladicí kapalina 600,- , brzdovka 400,- ... ceny střílím, ale +/- sedí... Ty dva tisíce tě tolik vytrhnou ? Kór, když sis koupil TDI ?? P.S.: ještě je dobré vyměnit filtry ... Upraveno Červenec 26, 200718 r od marvin
Červenec 27, 200718 r Autor Při koupi ojetého vozidla se přece náplně a (většinou i rozvody) dělají automaticky.Nebo ty přesně víš, co bylo na tom autě děláno ? A kdybys prodával auto, dával bys tam nový olej, novou brzdovku, novou chladicí kapalinu ... Když to vezmu, tak nový olej cca 1000,-, chladicí kapalina 600,- , brzdovka 400,- ... ceny střílím, ale +/- sedí... Ty dva tisíce tě tolik vytrhnou ? Kór, když sis koupil TDI ?? P.S.: ještě je dobré vyměnit filtry ... Sakra tak ja nevim uz asi zacinam blaznit .... mozna jsem to jenom napsal nesrozumitelne. Automaticky se nedelaji musis byt objednany v nejakem servise coz u me trvalo tyden ( bohuzel si to nedokazi vymenit sam proto se tady ptam ) a do te doby jsem musel jezdit do prace.Tak jsem se tady chtel jenom zeptat at s tim zbytecne nikde nezenu a ve Skodovce ze me vytriskali majlant.Tot vse.Jinak diky za radu samozrejme ze jsem to nechaval menit dokonce jsem se placl pres kapsu a nechal si vymenit i rozvody vcetne vodni pumpy. Ale jak rikam zacalo to delat po vymene oleje.
Červenec 27, 200718 r ano, může to dělat olej. Ale nechápu proč, třeba 10W40 normálně by měla stačit... oproti 5W40 teď v létě by to zase tak velký rozdíl by být neměl
Srpen 3, 200718 r Autor Dneska jsem byl v servisu a rikali mi ze mi tam dal prvni servis spatny olej. A to 10W40 podle normy VW 505.00 coz by mel byt pro SDi motory. A mel tam byt 5W40 505.01 ktery je pro TDi. Takhle jsem to alespon pochopil. Rikali ze mam jeste chvili s tim jezdit potom mi to procisti a vymeni za spravny olej.Tak uvidim a doufam ze se nejak motor nepotento.
Srpen 4, 200718 r ano, může to dělat olej.Ale nechápu proč, třeba 10W40 normálně by měla stačit... oproti 5W40 teď v létě by to zase tak velký rozdíl by být neměl 10w40 do TDi PD dát nemůžeš.
Prosinec 2, 200717 r ahoj chlapy . tak já mám doma měněný hydroštely a cvaká mi to taky,ale byly měněný jen z mého vrtochu. Měnil jsem je sám. Jo a olej my dávaly v servise, kvůli serv. knížce. A daly my olej, nebo spíš vodu 0W-40. Fabia 1.9 "Social Diesel" SDI
Prosinec 3, 200717 r Mám 1.9 TDI PD a taky mě to po nastartování cca 10s cvaká je to normální. Neřeš to.
Prosinec 3, 200717 r Mám 1.9 TDI PD a taky mě to po nastartování cca 10s cvaká je to normální. Neřeš to. No jistě mě to dělá OCT I TDI už jako nový. Je to tím že olej máš stečený dole ve vaně a po nastartování není olej všude a než ho tam čerpadlo natlačí tak to zacvaká a jak tam vlítne olej tak to stichne. Normální jev.
Prosinec 6, 200717 r No jistě mě to dělá OCT I TDI už jako nový. Je to tím že olej máš stečený dole ve vaně a po nastartování není olej všude a než ho tam čerpadlo natlačí tak to zacvaká a jak tam vlítne olej tak to stichne. Normální jev. Tak to je,ale nemělo by být.Je to paradox že to dělaj i nové auta.Při delším stání bych to vcelku bral,ale při pravidelném ježdění by se to stávat nemělo.Může to být i špatně zvoleným olejem,ale stejně to nevidím jako nic závažného
Prosinec 6, 200717 r Tak to je,ale nemělo by být.Je to paradox že to dělaj i nové auta.Při delším stání bych to vcelku bral,ale při pravidelném ježdění by se to stávat nemělo.Může to být i špatně zvoleným olejem,ale stejně to nevidím jako nic závažného Cvakání hydroštělů (pokud to jde opravdu od nich) je NAPROSTO NORMÁLNÍ JEV a nikdo ho neodstraní, cvakání musí ale do cca minutky přestat - zálaží na oleji.
Únor 28, 201213 r Čau kluci,mám ten samy problém. Vlastním fabii 1.9 tdi 96 kw. Cvakani poslední dobou přibývá. V zavislosti na otáčkách Cvakani zrychluje. Přestane jen tehdy,jedu-li delší štreku (přes 100 km). Je to jen občas,ale jak říkám,přibývá těchto případů. kamarád mi poradil,že naftu kterou tankuji (agip) je sucha a abych natankoval vervu u benziny,což pomohlo asi na 500 km. Poradite prosím co by to mohlo být? Díky;)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.