Erik2t5 Vloženo 26. Únor 2007 Sdílet Vloženo 26. Únor 2007 Tak Vás zdravím, koukám, že je tu spousta zajímavých rad, obracím se s prosbou. Mám octavii 1,9 tdi 81 kw, je tam problém se startováním teplého motoru, pokud je motor studený, není žádný problém. Pokud je ovšem zahřátý, musím to déle točit. Nevíte prosím někdo, kde je skrytý pes?? Moc děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Hledat! Je to problém skoro každé octy. 1)Zkusit jestli je dobrá baterka-malé otáčky startéru-řj nedá naftu 2)Často startér potřebuje repasi-malé točky.... 3)Vyběhaný pístek v čerpadle Pomáhá zvednout startovací dávku vagem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 (editace) Jen se přidám k dotazu. Ve Visu je daný rozmezí jak nastavit startovací dávku. Máte někdo vykoumaný kolik přibližně zkusit nastavit aby se starty zlepšili nebo je to individuální? Díky Editováno: 27. Únor 2007, autor: Petr81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharpp Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Pokud to jde špatně nastartovat při zahřátém motoru,tak s největší pravděpodobností máš vyběhaný startér. Doporučuji opravu startéru a problém by měl být vyřešen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Pokud máš ok akumulátor tak bych to viděl na starter. Chybí tomu prostě pár otáček navíc. Repase - to je otázka zda má smysl. Já jsem tady na foru koupil nový Valeo za 3000,- a bylo po problému. Startovací dávka se má dle doporučení z DP zvedat po 200. Já jsem s tím když jsme měli tyto problémy s teplými starty taky laboroval, zvedal Vagem start dávku a nakonec jsem dal nový starter a start. dávku vrátil na tovární nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steev Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Nezlobte se na mě,ale jestliže baterka otáčí se starterem a nejde nastartovat,tak podle mého selského rozumu je to nesmysl,aby to bylo baterkou nebo starterem. To může být jedině tím ,že padá nafta. Tzn. špatné čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Nezlobte se na mě,ale jestliže baterka otáčí se starterem a nejde nastartovat,tak podle mého selského rozumu je to nesmysl,aby to bylo baterkou nebo starterem. To může být jedině tím ,že padá nafta. Tzn. špatné čerpadlo. Ne . To jsou zkušenosti, že baterka , nebo starter. Zkus pohledat ve starších tematech. Tady musíš selsky uvažovat jinak. Teplý diesel má velké tlaky ve válcích na start potřebuje otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Stačí nepatrně nižší otáčky a řj prostě nedá naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Nezlobte se na mě,ale jestliže baterka otáčí se starterem a nejde nastartovat,tak podle mého selského rozumu je to nesmysl,aby to bylo baterkou nebo starterem. To může být jedině tím ,že padá nafta. Tzn. špatné čerpadlo. to by bylo jedno jestli je to studeny nebo teply Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liboro Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Zdravím Vás. Podle mého názoru, když přeberu všechny poznatky samotnou podstatou je vychozené palivové čerpadlo, podle toho, že auto startuje za studena na " drc" - dva ovlivňující faktory, hustší palivo a více paliva. Někomu pomůže zvednout startovací dávku jinému pak opravit startér, nebo vyměnit baterku je jasné, že každé auto má jiné opotřebení dílů. Myslím si na 100%, že pokud se vymění čerpadlo bude auto startovat tak jakdřív, ale protože se jedná určitě o hodně peněz snaží se každý a je to logické problém vyřešit levněji. Někdo tady navrhuje zkoušku pomocí odpojeného čidla teploty motoru, aby ŘJ dala víc paliva, ale co tak zkusit to naopak - připojit jiné čidlo ohřát ho na teplotu zahřátého motoru a zkusit startovat studený motor, tozn s minimálním množstvím paliva a hned se uvidí jestli na to má vliv startovací dávka nebo ne. Jeden zub navíc u novějších startérů určitě má něco do sebe a určitě oddálí tento problém. Né, že bych tento problém musel řešit ale jenom pro info vyjadřuji svůj názor, možná někomu pomůže v řešení tohoto problému. Zatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 dle meho to nemuze byt palivove cerpadlo...protoze jestli to skutecne dela pravidelne jen kdyz je auto ohrate tak neni duvod aby to bylo cerpadlo...to je na teplote nezavisle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 co takhle předvstřik?? taky to dělá!! když ti někdo udělá rozvody a nesešteluje předvstřik na vagu tak to právě za tepla hůř chytá,,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 co takhle předvstřik?? taky to dělá!! když ti někdo udělá rozvody a nesešteluje předvstřik na vagu tak to právě za tepla hůř chytá,,,, Samozřejmě předvstřik musí být OK. Ale mám vlastní zkušenos, že z malým předvstřikem to špatně chytalo studené, za tepla normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havran Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Zdravím všechny. Dělá mně to taky a kakarád automechanik mně říkal, že to není ani startér, ani baterka, ani čerpadlo, ale že odchází čidlo teploty. Takže vyměním a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 tak cidlo odpoj za tepla a startuj a neres, pak zvedni davku,jestli to nepomuze ,zvedni start davku a starter valeo,mas pak po problemu,uvidis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kozejk Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Nazdar chlapi Věřím že už se někomu stala tato závada.Oktavka jak je prostě teplá tak startování se prothuje na 5 ař 8 vteřin než motor naskočí.V případě že se odpojí čidlo teploty tak startuje okamžitě.Jinak motor pokud je studený startuje dobře.Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Nech si zvýšit startovací dávku vagem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 29. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2007 Vyměň startér.Už se to tu a dieselpowerfóru probíralo "X"krát.Osobně jsem jich 20 vyměnil a vždy starér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 31. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 (editace) Cosby na 1.9TDI 96 kW jaký startér? Bosch, nebo Valeo? Dík Editováno: 26. leden 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomm Vloženo 31. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 Tak vyměn to čidlo když to s odpojeným startuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 31. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 Dávaly se oba.Ale 96 problémy s teplým startem neměla,co vím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 31. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 pd cko by fakt nemelo mit problem..,jinak novejsi byl Valeo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myty Vloženo 31. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 Nojo, ale my jsme dávali do staré 81 kw 6-ti kvalt z 96 kw PD a tudíž i startér z tohohle motoru. Se starým 81 kw startérem vše OK, po výměně špatné starty za tepla.... Startér jsem kupoval jetý ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czmika Vloženo 20. Září 2009 Sdílet Vloženo 20. Září 2009 Vyměň startér.Už se to tu a dieselpowerfóru probíralo "X"krát.Osobně jsem jich 20 vyměnil a vždy starér. Myslíš že by to skutečně mohl dělat startér? Mám stejný problém ale pouze při teplém startu. Jaký to má vliv když za studena to chytne hned a za tepla s problémy? Nebude to náhodou množství dávky paliva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kijos Vloženo 20. Září 2009 Sdílet Vloženo 20. Září 2009 fakt Vám přrju ať je to startér, mám stejný problém začal jsem 1. zvýšení start. dávky vagem - NIC 2. nové čidlo teploty cena 200,- NIC 3. Kompelt diagnostika - nezjištěna žádná závada - NIC 4. Nový stertér Valeo 11 zubů - NIC 5. Nová baterie - NIC teď už mi zbývá nové (jiné) čerpadlo, starší od kolegy za 4.000,-kč nebo ještě trysky, sowtem to řešit nehci pak to dám asi na magnet do Třince nebo si koupím benzín. Před tím jsem měl SDi 300.000km - BEZ ZÁVADY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.