Bery Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 Muzu se zeptat,jestli si to delal v origo servise nebo nekde jinde?pac mam to same, z 1 na 2 mi to jde tak ztuha a v jednom miste jakoby sekne, uz jsem si na to zvykl ale chtel bych to pospravit...Proto me to zajima... Dělali mi to tady: http://www.autocentrala.cz/ mají pouze jak vidím tři pobočky a jednu zrovna tady v Karviné takže jsem za nima zajel. Jsou to autorizovaní prodejci škodovky a servis taky přímo na škodu... není to tak dávno co jsem chtěl vyměnit páčku blinkrů, protože mi už po každodenním používání nefungovala moc dobře tak si vzali 150kč... Páčku jsem si samozřejmě dovezl. Není to sice moc práce,ale taky si mohli zaúčtovat víc. Nechal jsem jim tam místo 150,- tak 200,- a šel. zatím nemám důvod si stěžovat až se tak stane budu hledat dál, ale snad nebudu muset. Je to kousek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Zdravím všechny....... Potřeboval bych taky tak trochu poradit. Jsem z toho docela zoufalej...... Zhruba před 2 měsícema jsem koupil octávii 1,6 55kw, 97. Zhruba 1 měsíc bylo vše v pohodě, poté jsem odjel na dovolenou, auto na 3 týdny odstavil ( garáž ). Po dovolený jsem do toho sednul, že potřebuju nutně někam jet. Auto stálo zhruba půl dne na prudkým sluníčku. Vyrazil jsem a zhruba po 5 km jsem chtěl z 5 podřadit na 4 a zůstal mě tam neutrál, žádnou jinou rychlost jsem tam už nedostal. Zhruba po půl hodině vyčkávání jsem tam násilím kvalty narval a odjel. Promazaly jsme táhla, vyměnil se olej a vše se zdálo být ok. Motor vychladnul a řadit šlo celkem optimálně. Ale to pouze do té doby než jsem auto nechal stát celej den na sluníčku v práci, příjdu do toho, že potřebuju nutně odjet domů ( zrovna jsem spěchal, zákon schválnosti ) a nezařadil jsem tam vůbec nic..... po hodině opět násilně jsem dojel tak na 2 kvalty do servisu.... tam prozatím nevědí.... Myslíte, že bude nějakej problém v převodovce???? nebo spíše spojka???? ( ta se mimochodem zdá být docela ready.... ) díky za VAše názory.... a rady.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 (editace) Já jsem měl taky problém s převodovkou na stejným motoru, ale trochu opačně. Mě ty kvalty sami vypadávaly.. A pokud jsem tam dal N, tak bylo slyšet šelestění z převodovky.. Každopádně převodovka musela pryč a dal jsem novou (z bouračky) a vše bylo OK. Auto mělo najeto 250 000 km. Editováno: 27. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Nejradeji bych tam dal uplne jinou prevodovku,napriklad 1.6 75KW tu novejsi ale nevim jak by to vsechno sedelo atd,ackoliv mi to trosku blbne,v pohode jezdim a nic nerachta,neskrci ani nic jineho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 hm.... dík za názory...ale nedá mě to.... chtěl bych vědět aby to nebyla nějakká prkotina.... třeba ta spojka.... já pak vyměnim převodovku za novou a udělá mě to znova.... kolik tak stojej převodovky???? z 1,6 felicie tam asi nejde co??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 (editace) Když jsem jí měnil, byl jsem se zeptat ve škodovce a tenkrát (rok 2006) za ní chtěli 70 000,- Myslel jsem si že za tu cenu to bude i s motorem ale prej jen převodovka.. Sehnal jsem jí od chlápka za 2000,- . Z tý okty 74kW tam asi nepůjde, je to jinej motor a z tý feldy asi taky ne, jednak to bude jinak zpřevodovaný a pak taky co si pamatuju je tam trochu jinak udělaný uchycení startéru (okta a felda maj jiný startéry). Editováno: 27. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 No já jsem tak trošku pokukoval po převodovkách,....ale prej je to dost poruchový zboží a z toho důvodu to je trošku napálený... za starší říkali tak 10-15 tisíc..... to mě dost překvapilo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 jasne,ja dal za repasovanou,ktera mi ale porad stale i po 1600km huci,12000,-.1.6i AVU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 To asi než jí nechat repasovat...zkusti sehnat starší...jetou..... jednu možnost mám.... jde mě spíše o to, jestli se s tím někdo už setkal nebo nemá podobný zážitky jako mám já..... hlavně jestli to je převodovkou, nebo něčím ve spojce..... že třeba v určitý situaci hůř vypíná...... Kdyby to byla převodovka, tak by to dělalo pořád a ne jednou za čas...ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 (editace) A spojka byla měměná naposled kdy? Napadá mě jedině sundat, rozebrat a pak uvidíš.. Editováno: 27. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Hele spojka nevím kdy byla měněná naposledy, jelikož jsem to auto koupil z bazaru,.... ale v servise říkali, že zabýrá celkem v dobré poloze, takže si myslím, že to někdo už měnil. Problém možná může být v tom, že to bylo bouraný na levou stranu ( je tam nový rameno, atd ) jestli se tam třeba v danou chvíli nevzpříčí nějaký hřídele, ložisko, futro....... nevím jak to tam vypadá.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 (editace) Hmm... No myslím že než tady psát romány o tom co by to mohlo být, bude nejlepší když si pod to lehneš a zkoukneš jak to vypadá zespodu.. Akorád nechápu, že se ti to zhorší, když to stojí na sluníčku?! podle mě převodovku dej ven.. Editováno: 27. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 (editace) Převodovka z 1,6 74Kw tam jde. Jsou úplně stejné-až na průměry koleček. Dobrá převodovka by byla třeba z 1,4 MPI 44Kw(česká kvalita), který se taky dával do oktávky. Ale nevím jak by pasovalala na motor. Hele a co takhle synchrony? Nebo nějaký problém v táhlech? To sluníčko je divný a je to blbost. Spíš bych to viděl v mechanizmu řazení než v převodovce. Edit: ještě mě napadá jedna věc. Když to bylo bourané na levou stranu... tato převodovka má totiž vypínací válec právě na levé straně a ložisko taky. Pohyb je přenášený na vlastní spojku tyčí, která je prostrčená hřídelem převodovky. Jestli to bylo navalené na levou stranu, tak ta spojka může opravdu občas špatně vypínat. To byl asi důvod proč to někdo prodal. Jo a mrkni se jestli je v ní vůbec nějaký olej. Editováno: 27. Srpen 2008, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Hmm... No myslím že než tady psát romány o tom co by to mohlo být, bude nejlepší když si pod to lehneš a zkoukneš jak to vypadá zespodu.. Akorád nechápu, že se ti to zhorší, když to stojí na sluníčku?! podle mě převodovku dej ven.. hm uvidíme.... napadla mě třeba ještě kulisa....ale tam prakticky nic není..... takže ta je asi dobrá.... nevim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Převodovka z 1,6 74Kw tam jde. Jsou úplně stejné-až na průměry koleček. Dobrá převodovka by byla třeba z 1,4 MPI 44Kw(česká kvalita), který se taky dával do oktávky. Ale nevím jak by pasovalala na motor. Hele a co takhle synchrony? Nebo nějaký problém v táhlech? To sluníčko je divný a je to blbost. Spíš bych to viděl v mechanizmu řazení než v převodovce. Myslíš, že synchrony by odešly u všech kvaltů najednou???? Táhla jsme mazaly....pak to šlo krásně..... najezdil jsem s tím 70 km a nic.... pak studenej motor, celej den na slunci a žádnej kvalt tam nešel.... dovezl jsem to do servisu, kde to vychladlo a najelo se pak 50 km a zase nic.... Je to taková závada na hovno.... Neznáte nějakej servis, kterej se specializuje přímo na převodovky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Převodovka z 1,6 74Kw tam jde. Jsou úplně stejné-až na průměry koleček. Dobrá převodovka by byla třeba z 1,4 MPI 44Kw(česká kvalita), který se taky dával do oktávky. Ale nevím jak by pasovalala na motor. Hele a co takhle synchrony? Nebo nějaký problém v táhlech? To sluníčko je divný a je to blbost. Spíš bych to viděl v mechanizmu řazení než v převodovce. Edit: ještě mě napadá jedna věc. Když to bylo bourané na levou stranu... tato převodovka má totiž vypínací válec právě na levé straně a ložisko taky. Pohyb je přenášený na vlastní spojku tyčí, která je prostrčená hřídelem převodovky. Jestli to bylo navalené na levou stranu, tak ta spojka může opravdu občas špatně vypínat. To byl asi důvod proč to někdo prodal. Jo a mrkni se jestli je v ní vůbec nějaký olej. Jo tohle mě bylo už jednou řečeno.... pak jsme to ale nějak vyloučili, už nevím proč..... když nad tím ale zpětně uvažuju,...tak se to zdá být docela i reálný ( prej se to originál prodává v nějaký kompletní sadě, stojí to snad 2 litry - mění se to na boku auta.... přesně na tý straně kde to bylo nakouřený.... Olej jsme měnili..... novej, přesně ten, co tam má být.... Díky za názory... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 No právě, že je to nabořený zrovinka na ten vypínací mechanizmus. Zkusím pohledat nějaký obrázek. Ještě mě napadá blbost. Pod manžetou řadící páky je takový kulák ze silonu či co, tak jestli to řazení nedrhne v něm=zkusit promazat. Ale fakt bych to viděl na tu bouračku. A když se měnílo rameno, tak to asi musela být pořádná šlupka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Tak tady to je Jen připomínám, že tento typ převodovky se používá pro motory: 1,6 55Kw, 1,4 16V 55Kw, 1,6 74Kw a 1,9 SDi 50Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 No právě, že je to nabořený zrovinka na ten vypínací mechanizmus. Zkusím pohledat nějaký obrázek. Ještě mě napadá blbost. Pod manžetou řadící páky je takový kulák ze silonu či co, tak jestli to řazení nedrhne v něm=zkusit promazat.Ale fakt bych to viděl na tu bouračku. A když se měnílo rameno, tak to asi musela být pořádná šlupka.... bouračka to asi nebyla zase tak veliká...ale byla dobře umístěná.... do spodu auta....jak kdyby s tím někdo skočil na něco.... ( motorku, atd ) Jinak ta kulisa vypadá, že je nově dávaná, prootže mám zkušenosti i s jinýma octáviema, kde to je podstatně vychozenější..... ale za zkoušku nic nedám.... Vždycky když to nešlo, tak jsem to tam zkoušel nějak dostat.... a všechny kvalty dopředu tam šly hrozně....ale když jsem je tam dostal, tak to nešlo přes zuby. Jiný to bylo u zpátečky....tam byly slyšet..... nevím....jestli to na to může mít nějakej vliv....ale spojka při těhlech problémech fungovala pořád stejně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Tak tady to je Jen připomínám, že tento typ převodovky se používá pro motory: 1,6 55Kw, 1,4 16V 55Kw, 1,6 74Kw a 1,9 SDi 50Kw super....díky moc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.silda Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Tak tady to je Jen připomínám, že tento typ převodovky se používá pro motory: 1,6 55Kw, 1,4 16V 55Kw, 1,6 74Kw a 1,9 SDi 50Kw Tak jsem si v pátek byl pro auto v servise.... chlápek mě volal, že by to snad mělo být hotový..... Vyměnil na tom spojkovej váleček.... ( v hodnotě 2200,- ) cena s prací 4100,- docela mě překvapila.... ale co když to bude chodit, tak se to dá překousnout.... Lepší než kupovat za těžký prachy převodovku..... Najezdil jsem s tím asi 100km a zatím docela dobrý..... i když uplně super to taky není..... docela krizovka je při jedničce, trojce a pětce....ale to jenom za určitých podmínek.... Prej to je snad u všech octávií..... ( že jde hůř řadit ) Uvidíme.... až čas napoví....... díky za rady..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mondstein Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Ten problém se týká i převodovky v 1.6 75kW (MR 04) ? Nebo už pak byla upravená ? V servisce mám totiž taky DUU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Ty už můžeš být klidný, ta závada se týká aut do r.v. 2000 nebo 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mondstein Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 Uf :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 Tak moje prevodovka po repasu cca.2200km a stale pri brzdeni motorem huci diferak,to je doba nez se to zajede.Jinak se chci zeptat,co je to za trubicku s plastobvou krytkou ,je videt na prevodovce pri pohledu od baterky,viz obrazek.da se tudy treba dolit lehce spetka oleje,namazat razeni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.