Guest Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 ale ty mas rocnik prevodovky 2001 - tam jsou nyty jine, nedelaji to prevodovky od motoru 1,6 55kW protoze tam neni pribrzdovani poolos ABSkem - EDS - tedy zastarala funkce noveho systemu ASR. Diferenc dostava takove rany, ktere nevydrzi hlinikove nyty, ktere maji slabou tloustku plaste, bohuzel dojde k posunuti a strihnuti nytu difer.k sikmemu ozubenemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomášT Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Coooo? Oni jsou HLINÍKOVÝ!!!???? No to by mě zajímalo kterýho cipa v koncernu napadlo tam dát hliníkový nýty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dablice911 Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 (edited) Tak jen abych se podělila, teď sem nechala dělat opravu převodovky na 1.6 74kW, vylítaly nýty a zničilo se mi 6 ložisek. Oprava - veškerá práce, sada diferáků a šroubů a 6 nových ložisek mě vyšlo na 11 000. Edited December 17, 2010 by dablice911 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 skoro tretina ceny nejake kokty, tak ja se dostat do stejneho problemu tak ji strelim do sveta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomášT Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 ono je spíš otázka kdo by ji takto koupil? defakto nepojízdný auto na náhradní díly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 To je taky pravda - cena by byla opravdu bez prevodovky mala. No ja mam doma furt 2 obaly nahradni - teda jendu celou prevodovku nahradni a druhou na dily, krom zaptecky a diferaku, ktery by se dal predelat. Takze mam zaplat panbuh dalsi nahradni dily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazz Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 ale ty mas rocnik prevodovky 2001 - tam jsou nyty jine, nedelaji to prevodovky od motoru 1,6 55kW protoze tam neni pribrzdovani poolos ABSkem - EDS - tedy zastarala funkce noveho systemu ASR. Diferenc dostava takove rany, ktere nevydrzi hlinikove nyty, ktere maji slabou tloustku plaste, bohuzel dojde k posunuti a strihnuti nytu difer.k sikmemu ozubenemu Ahoj. Máš pravdu, už jsem si to zjistil přes v.číslo převodovky- už se ve výrobě používali jiné nýty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osu Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Zdravim pánové Mám octavii 1.6 74kw rv.98 provoz od 99,pročítal jsem si vaší diskusi ohledně problémů s převodovkou a mám pocit že to potkalo i mě.Po zařazení 2jky,3jky a 5tky začne auto ''bzučet'' jako při jízdě na zpátečku,díval jsem se pod motor nikde žádnej olej.Zajímalo by mě jestli to může být předzvěst pro utžení těch nýtů.?..moc díky za odpovědi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 (edited) Urcite zvednout a vylejt olej, pokud v nem budou hlinikove supiny a smeti tak dale uz nejezdit, kazdy metr muze bejt pro prevodovku smrt ja si jeden obal a vnitrnosti schovavam kdyby neco, ale uz mam v aute prevodovku z novejsiho vozu takze snad nebude nikdy problem Edited February 6, 2011 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osu Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Tak to jsi mě uklidnil :-D Po výplatě pude chuděra na generálku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr158 Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 No tak v pátek mě to potkalo taky..nejdřív na trojku motor jakoby hučel a v sobotu sem musel ject cca 80km a začala hučet dvojka,trojka a na dálnici už i vyskakovala zařazená pětka..nakonec jsem byl rád že sem dojel ke svému mechanikovi,trojka už ani nešla zařadit. Auto jsme zvedli,žádná díra na převodovce sice nebyla,ale celej spodek převodovky byl od vyteklého oleje..takže ji v tejdnu rozebere a zjistí co se sní dá ještě dělat..mám najeto 180.000 rok 99 a motor 1,6 74kw.Tak doufám,že při hodnotě jakou to auto má oprava nebude stát majlant a to mě čeká ještě výměna rozvodů,tlumičů a motor již trochu žere olej Ale zas musim říci,že za těch 10let co ji mám,jezdila velice spolehlivě,žádné problémy s ní nikdy nebyly,až ted se to prostě sešlo najednou,ted ale nevim jestli mám do těchto oprav investovat,aby jezdila dalších 5let bezproblémů.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaaares Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Chci se zeptat, jestli se dá nějak jednoduše poznat, jestli v převodovce mám stále ještě originální hliníkové nýty nebo jestli už jsou tam svorníky? Bez rozebrání převodovky asi ne, co? Mám Oct. 1.6, 74 kW, motor AKL, r.v. 10/1998, převodování DUU (na převodovku zespodu jsem nekoukal). Mohl by prosím někdo napsat nějaké číslo té sady svorníků pro výměnu za nýty - kolik stojí a kolik by si tak mechanik mohl říci za tuto operaci (výměnu)? Díky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasula Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Ahoj škodováci, mám Octavii I. sedan, 1,6 74kW, po koupi jsem udělal nové rozvody, výměny oleje a filtrů a dneska dojedu do práce a pod kapotou olej.Tak otevřu kapotu a teklo to z převodovky.Tak jsem hned jel do servisu a cestou mi začala podkluzovat spojka.Ten olej mi nekapal, ale tekl hodně.Tak ted nevím, co s tím bude, snad to bude jen prasklé těsnění či gufera.Řadit jde lehce, občas divný zvuk v převodovce.Je to opravitelné nebo jsem odkouřil převodovku a budu muset sehnat jinou?Nevíte někdo, stalo se to někomu?Díky za odpověd....Nebo lze nahradit jinou převodovkou z jiného obsahu?Díky Vašek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Jde tam i prevodovka z 1,6 55 kW ale jak jsem koukal do DP tak nejake prevody jsou kapanek jinde, ale to by melo bejt sumafuk. Daji se sehnat prevodovky repasovane, ale tech bych se vyvaroval pokud nebude zaruka a bude hlucna, protoze amaterske slozeni je vzdy pricinou hlucneho difera. Vymezuji se loziskova pouzdra podlozkama i kdyz vse je puvodni a nic se nemeni a slozi. Neco kole 12 / 15 000,- se da na netu sehnat jeta, ale je to darda a dily do prevodovky? tak kdyz si zjistite kolik stoji lozisko a nebo nejake to kolecko za 5 ticek a loziska za dalsi tisice ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osu Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Zdar Všem Dneska se mi vrátilo auto ze servisu,na opravu byla potřeba opravná sada od ŠKODOVKY (cena 1600kč) a pouzdro převodovky,to stálo pár korun.Majitelům této motorizace můžu vřele doporučit preventivní výměnu za pevnostní šrouby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vojte Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 (edited) Zdravím pánové. Snad jsem ve správném vlákně. Mám taky 1,6 74kW a v sobotu se chystám na výměnu převodového oleje. Originál 75w90. Chci se zeptat jestli je nutno menit u nejakého šroubu těsnění, příp jaké koupit??? Nepoteče to pak bez výměny? Díkes Edited March 16, 2011 by Vojte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czzapik Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 chlapi jaxe projevuje tan nemocnej diferak? mě hučí převodovka jen když je v záběru, když brzdím motorem tak je to OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beny250 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 (edited) Pozor na nýty! Octavia I SLX,r.v.1997, motor SR 1,6/74Kw, 157000km, převodovka 02K DUU. dojel jsem jentak tak a rozemlel na kaši dvě hlavy od nýtů - třetí zůstala pod výpouštěcím šroubem. Kdo tam ještě máte nýty - dejte opravnou sadu se šrouby (převodovky fakt nejsou...).Přidám ještě pár fotek jak jsem dopadl já. Po důkladném rozebrání a vyčištění od pilin - tímto děkuji výrobci za magnet, který zachránil převodovku - mě oprava stála naštěstí jen za 4000,- (sada šroubů diferenciálu+ložisko+gasket+olej a mojí práci). Díra v obalu byla zaklepána a zavařena z obou stran Froniusem na AL. Nyní 205000km a O.K. Fotky z opravy jsou v příloze PDF. oprava převodovky 02k DUU.pdf Edited January 13, 2012 by beny250 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beny250 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 ale ty mas rocnik prevodovky 2001 - tam jsou nyty jine, nedelaji to prevodovky od motoru 1,6 55kW protoze tam neni pribrzdovani poolos ABSkem - EDS - tedy zastarala funkce noveho systemu ASR. Diferenc dostava takove rany, ktere nevydrzi hlinikove nyty, ktere maji slabou tloustku plaste, bohuzel dojde k posunuti a strihnuti nytu difer.k sikmemu ozubenemu nýty jsou ocelové a já to asi poškodil hrabáním kol (prach/asfalt) - šikmé zuby/značný axiální tlak...... tak to vidím já Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Píst Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Zdarec chlapy, tak mě taky převodovka "dozrála". Auto je 1,6 74kw AKL 03/98. Převodovka 02k DUU najela 206 000. Začala mi velmi hučet tak, že to přehlušilo i motor. Po všech zkušenostech jsem neváhal a rozdělal ji dřív, než by se podívalo kolo diferáku na svět. Můj problém je KO ložisko na hlavním hřídeli. Budu ale měnit všechna, včetně gufer a samozřejmě dám i opravnou sadu diferáků - místo nýtů. Co mě ale velice překvapilo, tak i po těch kilometrech mám diferák v pořádku a na nýtech není žádná vůle. Protože mám i spojku těsně před smrtí, tak měním i tu a celková kalkulace na materiál cca 13 000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jose123 Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 (edited) Vam teda nikomu nechci kazit radost, ale prvni strance tohohle tematu je uvedeno : ... Jedná se o převodovky 02K s kódovým označením DUU a shodná je DLP. Tyto převodovky se používají u 100k 1,6l ve vozech Octávie VW Bora, Golf řady 4, Seat a všechny jsou stejné šmejdy ... A znamená toto, že pokud na té převodovce není to 02K, tak už je v pohodě ??? Můj příklad - DUU 180602, nic víc, nic míň. Víte někdo víc ? Dostal jsem tuto z vrakoviště, protože bývalému majiteli nýty praskly. DÍKY ZA ODP.!!! Edited September 2, 2012 by Jose123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robins Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Ahoj,pročetl jsem si celé vlákno a radost tedy zrovna nemám.Mám seat toledo 1.6 74kw r.v.2000 a převodovku onu zmínovanou problémovou.Najeto 125000 takže už začíná patřit mezi ohrožené druhy.Můžete mi někdo prosím poradit kolik odhadem může stát výměná těch prokletých nýtů za pevnostní šrouby?Naštěstí zatím žádný problém s převodovkou nemám ale nechci jezdit s pocitem že se to může každou chvíli rozsypat,nedej bože zrovna někde daleko na dovolené,to už radši investuju hned než potom shánět celou převodovku.Má někdo zkušenost s preventivní výměnou těch šmejdů?předem díky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beny250 Posted October 31, 2012 Share Posted October 31, 2012 re: robins. cena nýtů je 2500-3500,- (dle dealera) + práce. oprava zabere cca 4-8 hodin. problém je, že pak se zároveň toho řeší většinou víc - nová gufera.... pokud máš kouli a něco taháš - je to i o spojce, manžety na poloosách a tak. tyhle převodovky fakt moc nejsou - výměnu za šrouby ti můžu jen doporučit a budeš mít klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingdave Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Ahoj,mám dotaz ohledně mého auta,konkrétně převodovky. Při zařazené zpátečce a jízdě vzad,převodovka cvaká......,nevíte v čem nebo kde je problém? Děkuji velice. Jedná se o Octavii 1.6 75 kw,2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
copik Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 zdravim vas, mam prevodovku DUU, nit mi rozbil prevodovku, uz mam na aute repasovanu ale nejako nefunguje na 100 percent. V kuse piskala tak sa vymenil olej original, pomohlo to a prevodovka teraz piska iba trocha na 4 a 5 stupni pri pridavani. Akoby boli 4 a 5 slabo mazane, moze byt ze treba este jemne doliat olej kedze 4,5 su najvysie polozene v prevodovej skrini ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.