Jump to content
cicik2

Prevodovka 1.6

Recommended Posts

AHOJ MAM PROBLEM S PREVODOVKOU MOJI 1.6.PRASKLI MI SPOJOVACI NYTY NA DIFERENCIALU A UDELALI MI V NI DIRU!V SERVISU MI REKLI BUD KOUPIT OPRAVNOU SADU.DAVAJ MI NA TO ZARUKU TAK15000TIS KM.STARSI PREVODOVKA NEJDE SEHNAT.PRY TAM JDE DAT PREVODOVKA Z 1.8.TROCHU SE PRY POZMENI JIZDNI VLASTNOSTI.TAK NEVIM CO JE NA TOM PRAVDY

!MUZETE MI NEKDO PORADIT? :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AHOJ MAM PROBLEM S PREVODOVKOU MOJI 1.6.PRASKLI MI SPOJOVACI NYTY NA DIFERENCIALU A UDELALI MI V NI DIRU!V SERVISU MI REKLI BUD KOUPIT OPRAVNOU SADU.DAVAJ MI NA TO ZARUKU TAK15000TIS KM.STARSI PREVODOVKA NEJDE SEHNAT.PRY TAM JDE DAT PREVODOVKA Z 1.8.TROCHU SE PRY POZMENI JIZDNI VLASTNOSTI.TAK NEVIM CO JE NA TOM PRAVDY

!MUZETE MI NEKDO PORADIT? :help:

z 1.9 SDI ci golfa IV

Share this post


Link to post
Share on other sites
AHOJ MAM PROBLEM S PREVODOVKOU MOJI 1.6.PRASKLI MI SPOJOVACI NYTY NA DIFERENCIALU A UDELALI MI V NI DIRU!V SERVISU MI REKLI BUD KOUPIT OPRAVNOU SADU.DAVAJ MI NA TO ZARUKU TAK15000TIS KM.STARSI PREVODOVKA NEJDE SEHNAT.PRY TAM JDE DAT PREVODOVKA Z 1.8.TROCHU SE PRY POZMENI JIZDNI VLASTNOSTI.TAK NEVIM CO JE NA TOM PRAVDY

!MUZETE MI NEKDO PORADIT? :help:

z 1.9 SDI ci golfa IV

golf IV je dost siroky pojem, mu rovno napis, daj tam prevodovku z octavie :palec2:

ale 1.8 nebude prilis dlha???

Edited by danone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najednou jste všici chytrý a když jsem se někdy před měsícem ptal, který převodovky jdou na 1,6/74kW tak to nikdo nevěděl... :kuk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najednou jste všici chytrý a když jsem se někdy před měsícem ptal, který převodovky jdou na 1,6/74kW tak to nikdo nevěděl... :kuk:

No, ja se posledne koukal do dílenský příručky a rozteče děr jsou stejný pro 1,6 i TDI akorát každá má jiný díry středicí a naprosto netušim, jestli by pasovala spojka.

Imho zkombinovat 1,6 a převodovku z TDI by stálo za to, neb ta na TDI je výrazně dostupnější.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najednou jste všici chytrý a když jsem se někdy před měsícem ptal, který převodovky jdou na 1,6/74kW tak to nikdo nevěděl... :kuk:

No, ja se posledne koukal do dílenský příručky a rozteče děr jsou stejný pro 1,6 i TDI akorát každá má jiný díry středicí a naprosto netušim, jestli by pasovala spojka.

Imho zkombinovat 1,6 a převodovku z TDI by stálo za to, neb ta na TDI je výrazně dostupnější.

To sice je dostupnější, ale nechtěl bych vidět jak by ses s tím rozjel, tak dlouhý kvalty by ten motor nezvládnul...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najednou jste všici chytrý a když jsem se někdy před měsícem ptal, který převodovky jdou na 1,6/74kW tak to nikdo nevěděl... :kuk:

No, ja se posledne koukal do dílenský příručky a rozteče děr jsou stejný pro 1,6 i TDI akorát každá má jiný díry středicí a naprosto netušim, jestli by pasovala spojka.

Imho zkombinovat 1,6 a převodovku z TDI by stálo za to, neb ta na TDI je výrazně dostupnější.

To sice je dostupnější, ale nechtěl bych vidět jak by ses s tím rozjel, tak dlouhý kvalty by ten motor nezvládnul...

Principiálně bych v těch kvaltech neviděl až zas taký problém, je to ztráta cca. 20 procent na krouťáku ze 145 -> 120 což odpovídá redukci na úroveň 1,4 MPI se kterýmžto strojem jsem se na zkušební dráze rozjížděl mockrát a kolegové i ugumovali vzorek na pneu na slicky na cca.300m :o) Ale na druhou stranu oproti současnýmu stavu mi vychází dvojka do 100 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AHOJ MAM PROBLEM S PREVODOVKOU MOJI 1.6.PRASKLI MI SPOJOVACI NYTY NA DIFERENCIALU A UDELALI MI V NI DIRU!V SERVISU MI REKLI BUD KOUPIT OPRAVNOU SADU.DAVAJ MI NA TO ZARUKU TAK15000TIS KM.STARSI PREVODOVKA NEJDE SEHNAT.PRY TAM JDE DAT PREVODOVKA Z 1.8.TROCHU SE PRY POZMENI JIZDNI VLASTNOSTI.TAK NEVIM CO JE NA TOM PRAVDY

!MUZETE MI NEKDO PORADIT? :help:

pro mou velkou zvědavost jaký máš rok výroby auta a co si dělal, že se ti střihly nýty ???? a jak se ti to projevovalo na jízdních vlastnostech ????

Share this post


Link to post
Share on other sites
AHOJ MAM PROBLEM S PREVODOVKOU MOJI 1.6.PRASKLI MI SPOJOVACI NYTY NA DIFERENCIALU A UDELALI MI V NI DIRU!V SERVISU MI REKLI BUD KOUPIT OPRAVNOU SADU.DAVAJ MI NA TO ZARUKU TAK15000TIS KM.STARSI PREVODOVKA NEJDE SEHNAT.PRY TAM JDE DAT PREVODOVKA Z 1.8.TROCHU SE PRY POZMENI JIZDNI VLASTNOSTI.TAK NEVIM CO JE NA TOM PRAVDY

!MUZETE MI NEKDO PORADIT? :help:

pro mou velkou zvědavost jaký máš rok výroby auta a co si dělal, že se ti střihly nýty ???? a jak se ti to projevovalo na jízdních vlastnostech ????

Jestli se do toho můžu vložit, tak jsou to jedny z těch prvních, ale ještě jsem nedokázal zjistit do kdy, byla to prostě konstrukční vada, slabý nýty, který se při prudkým prohrábnutí jednoho kola stříhly a vybouralo to skříň. Na jízdních vlastnostech se to projeví tak že prostě nejedeš. A bylo to snad jen u 1,6/74kW u jinejch motorizací jsem se s tím nesetkal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AHOJ MAM PROBLEM S PREVODOVKOU MOJI 1.6.PRASKLI MI SPOJOVACI NYTY NA DIFERENCIALU A UDELALI MI V NI DIRU!V SERVISU MI REKLI BUD KOUPIT OPRAVNOU SADU.DAVAJ MI NA TO ZARUKU TAK15000TIS KM.STARSI PREVODOVKA NEJDE SEHNAT.PRY TAM JDE DAT PREVODOVKA Z 1.8.TROCHU SE PRY POZMENI JIZDNI VLASTNOSTI.TAK NEVIM CO JE NA TOM PRAVDY

!MUZETE MI NEKDO PORADIT? :help:

pro mou velkou zvědavost jaký máš rok výroby auta a co si dělal, že se ti střihly nýty ???? a jak se ti to projevovalo na jízdních vlastnostech ????

Jestli se do toho můžu vložit, tak jsou to jedny z těch prvních, ale ještě jsem nedokázal zjistit do kdy, byla to prostě konstrukční vada, slabý nýty, který se při prudkým prohrábnutí jednoho kola stříhly a vybouralo to skříň. Na jízdních vlastnostech se to projeví tak že prostě nejedeš. A bylo to snad jen u 1,6/74kW u jinejch motorizací jsem se s tím nesetkal.

Jedná se o převodovky 02K s kódovým označením DUU a shodná je DLP. Tyto převodovky se používají u 100k 1,6l ve vozech Octávie VW Bora, Golf řady 4, Seat a všechny jsou stejné šmejdy. Tyto převodovky se vyskytují starší jen sporadicky. Pokud to není moc rozbité, dají se nyty nahradit svorníky, které VW prodává jako dílenskou sadu za 2800Kč.Tyto svorníky se dají vyrobit z oceli č.14220. Plášť převodovky je nutné zavařit. Musí se dbát na to, aby se nestáhly otvory ložisek a diferák musíš znovu ustavit. Stejně tak hnanou hřídel. :help: Pokud se z Oktávkou chceš ještě "svézt" nedávej tam žádnou 1,9 SDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to je fajn, dívám se právě do servisky a mám označení převodovky DUU, taky jsem slyšel, že problém s těmito převodovkami byl do roku 2000, ale nikdo mi nezaručí, že tam nedali převodovku ze skladových zásob.

Jsem tedy moc šťastný a budu doufat, že se nic nestřihne. Nejezdím jako hovado a k autu se chovám moc slušně. Někde na netu psali, že se to střihne když hrabeš třeba ve sněhu, že se ten satelit špatně promázne nebo co a přidře až střihne. Jsem z toho jelen. :wallbash:

Olej v převodovce jsem měnil a je ho tam dost.

Co to znamená 02K ????????

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak to je fajn, dívám se právě do servisky a mám označení převodovky DUU, taky jsem slyšel, že problém s těmito převodovkami byl do roku 2000, ale nikdo mi nezaručí, že tam nedali převodovku ze skladových zásob.

Jsem tedy moc šťastný a budu doufat, že se nic nestřihne. Nejezdím jako hovado a k autu se chovám moc slušně. Někde na netu psali, že se to střihne když hrabeš třeba ve sněhu, že se ten satelit špatně promázne nebo co a přidře až střihne. Jsem z toho jelen. :wallbash:

Olej v převodovce jsem měnil a je ho tam dost.

Co to znamená 02K ????????

Na to nemusíš jezdit jako prase, stačí abys měl jedno kolo na ledu a je to. Jinak jestli chceš mít jistotu a můžeš auto na nějakou dobu odstavit, tak bych to nechal předělat, jistota je jistota.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na to nemusíš jezdit jako prase, stačí abys měl jedno kolo na ledu a je to. Jinak jestli chceš mít jistotu a můžeš auto na nějakou dobu odstavit, tak bych to nechal předělat, jistota je jistota.

Znamená to, že když mám na autě EDS (tedy něco jako el.závěrku diferáku, která přibržďuje právě protáčející se kolo a díky tomu se část krouťáku přenáší na to stojící), mám menší "šanci", že se mi to střihne? Z logiky věci by to tak mělo být....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znamená to, že když mám na autě EDS (tedy něco jako el.závěrku diferáku, která přibržďuje právě protáčející se kolo a díky tomu se část krouťáku přenáší na to stojící), mám menší "šanci", že se mi to střihne? Z logiky věci by to tak mělo být....

Bohuzel, prave ze s EDS to odchazi jeste driv. EDS pracuje pulzne a prave ty razy nejty nevydrzi.

Ja uz poresil takto http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry208643 :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
AHOJ MAM PROBLEM S PREVODOVKOU MOJI 1.6.PRASKLI MI SPOJOVACI NYTY NA DIFERENCIALU A UDELALI MI V NI DIRU!V SERVISU MI REKLI BUD KOUPIT OPRAVNOU SADU.DAVAJ MI NA TO ZARUKU TAK15000TIS KM.STARSI PREVODOVKA NEJDE SEHNAT.PRY TAM JDE DAT PREVODOVKA Z 1.8.TROCHU SE PRY POZMENI JIZDNI VLASTNOSTI.TAK NEVIM CO JE NA TOM PRAVDY

!MUZETE MI NEKDO PORADIT? :help:

pro mou velkou zvědavost jaký máš rok výroby auta a co si dělal, že se ti střihly nýty ???? a jak se ti to projevovalo na jízdních vlastnostech ????

Jestli se do toho můžu vložit, tak jsou to jedny z těch prvních, ale ještě jsem nedokázal zjistit do kdy, byla to prostě konstrukční vada, slabý nýty, který se při prudkým prohrábnutí jednoho kola stříhly a vybouralo to skříň. Na jízdních vlastnostech se to projeví tak že prostě nejedeš. A bylo to snad jen u 1,6/74kW u jinejch motorizací jsem se s tím nesetkal.

prave ze sem nic nedelal.jedu,jedu a najednou citim v aute olej,tak mrknu pod auto,sundam kryt motoru a tekl mi olej z prevodarny jak o zavod.ustrihly se mi jen 2nyty,takze to velkou paseku nenedelalo.ale dira tam je.tak to necham opravit tema svornikama,zavari se skrin,vymeni spojka a jezdim dal,tak doufam ze nebudu v servisu za mesic zpatky.....ja mam na auta proste pech.asi budu jezdit na kole :specool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já četl že to dělají i 1.6 55Kw.Mají stejnou převodovku 02K.Ale asi budou mít jiné označení protože slabší 1.6 má jiné převody.Vzhledem k tomu, ze chci 1.6 55Kw koupit, tak mě podobné zvěsti dělají pořádné vrásky na čele. Převodovka z TDi no..co se týče spotřeby a hlučnosti asi by to bylo super, ale ty převody k benzínovému motoru opravdu moc nepasují,ale docela by mě zajímalo jak by 1.6 s touto převodovkou jezdila.Nevím 55Kw má docela naftovou charakteristiku(max výkon při 4600ot a točivý moment 120Nm už při cca1500ot-má ráda nižší otáčky, tak by se jí to třeba mohlo líbit.Jet takhle po dálnici 140-zařazenou V. -otáčky motoru 2500.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prave ze sem nic nedelal.jedu,jedu a najednou citim v aute olej,tak mrknu pod auto,sundam kryt motoru a tekl mi olej z prevodarny jak o zavod.ustrihly se mi jen 2nyty,takze to velkou paseku nenedelalo.ale dira tam je.tak to necham opravit tema svornikama,zavari se skrin,vymeni spojka a jezdim dal,tak doufam ze nebudu v servisu za mesic zpatky.....ja mam na auta proste pech.asi budu jezdit na kole :specool:

Spojku možná nebudeš muset měnit, na tu se ten olej nedostane, aspoň mě se tam nedostal, ale měnil jsem lamelu, protože už byla zralá...

Share this post


Link to post
Share on other sites
No já četl že to dělají i 1.6 55Kw.Mají stejnou převodovku 02K.Ale asi budou mít jiné označení protože slabší 1.6 má jiné převody.Vzhledem k tomu, ze chci 1.6 55Kw koupit, tak mě podobné zvěsti dělají pořádné vrásky na čele. Převodovka z TDi no..co se týče spotřeby a hlučnosti asi by to bylo super, ale ty převody k benzínovému motoru opravdu moc nepasují,ale docela by mě zajímalo jak by 1.6 s touto převodovkou jezdila.Nevím 55Kw má docela naftovou charakteristiku(max výkon při 4600ot a točivý moment 120Nm už při cca1500ot-má ráda nižší otáčky, tak by se jí to třeba mohlo líbit.Jet takhle po dálnici 140-zařazenou V. -otáčky motoru 2500.....

U 1,6/55kW s tímhle problém není, jen u 74 a 75kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No já četl že to dělají i 1.6 55Kw.Mají stejnou převodovku 02K.Ale asi budou mít jiné označení protože slabší 1.6 má jiné převody.Vzhledem k tomu, ze chci 1.6 55Kw koupit, tak mě podobné zvěsti dělají pořádné vrásky na čele. Převodovka z TDi no..co se týče spotřeby a hlučnosti asi by to bylo super, ale ty převody k benzínovému motoru opravdu moc nepasují,ale docela by mě zajímalo jak by 1.6 s touto převodovkou jezdila.Nevím 55Kw má docela naftovou charakteristiku(max výkon při 4600ot a točivý moment 120Nm už při cca1500ot-má ráda nižší otáčky, tak by se jí to třeba mohlo líbit.Jet takhle po dálnici 140-zařazenou V. -otáčky motoru 2500.....

U 1,6/55kW s tímhle problém není, jen u 74 a 75kW.

Uf tak to jsem si zhluboka oddechl :) Koukám do knihy a 1.6 55Kw převodovky 02K-CZE,DRY,DUT........ 1.6 74Kw 02K-CZD,DLP,DNZ,DUU!!!!!,DUV.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No já četl že to dělají i 1.6 55Kw.Mají stejnou převodovku 02K.Ale asi budou mít jiné označení protože slabší 1.6 má jiné převody.Vzhledem k tomu, ze chci 1.6 55Kw koupit, tak mě podobné zvěsti dělají pořádné vrásky na čele. Převodovka z TDi no..co se týče spotřeby a hlučnosti asi by to bylo super, ale ty převody k benzínovému motoru opravdu moc nepasují,ale docela by mě zajímalo jak by 1.6 s touto převodovkou jezdila.Nevím 55Kw má docela naftovou charakteristiku(max výkon při 4600ot a točivý moment 120Nm už při cca1500ot-má ráda nižší otáčky, tak by se jí to třeba mohlo líbit.Jet takhle po dálnici 140-zařazenou V. -otáčky motoru 2500.....

U 1,6/55kW s tímhle problém není, jen u 74 a 75kW.

Má někdo přijatelný vysvětlení, proč se ty nejty stříhaj u 74/75 a u 55kw/ SDI ne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar, ako zistim ci mam prevodovku DUU alebo DLP ? Na stitku od auta to nemam zapisane. Nema niekto cislo opravnej sady na diferencial ?

Edited by guru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazdar, ako zistim ci mam prevodovku DUU alebo DLP ? Na stitku od auta to nemam zapisane. Nema niekto cislo opravnej sady na diferencial ?

Nahoře na převodovce by to mělo být vyražený, někde u příruby k motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No já četl že to dělají i 1.6 55Kw.Mají stejnou převodovku 02K.Ale asi budou mít jiné označení protože slabší 1.6 má jiné převody.Vzhledem k tomu, ze chci 1.6 55Kw koupit, tak mě podobné zvěsti dělají pořádné vrásky na čele. Převodovka z TDi no..co se týče spotřeby a hlučnosti asi by to bylo super, ale ty převody k benzínovému motoru opravdu moc nepasují,ale docela by mě zajímalo jak by 1.6 s touto převodovkou jezdila.Nevím 55Kw má docela naftovou charakteristiku(max výkon při 4600ot a točivý moment 120Nm už při cca1500ot-má ráda nižší otáčky, tak by se jí to třeba mohlo líbit.Jet takhle po dálnici 140-zařazenou V. -otáčky motoru 2500.....

U 1,6/55kW s tímhle problém není, jen u 74 a 75kW.

Má někdo přijatelný vysvětlení, proč se ty nejty stříhaj u 74/75 a u 55kw/ SDI ne ?

Jestli vono to nebude tím, že s 74Kw se hrabe snadněji než s 55Kw či 1.9SDi :smich:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...