stihacka Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Uz to chapu, ja to asi trochu pomotal, vy jste mysleli tam dat uplne jinou prevodovku, v tom pripade by se opravdu musela dat jina spojka, jestli by teda sedeli diry na setrvaku a vubec dalsi diry na skrini. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 čistě teoreticky pokud má motor SDi a TDi nebo 1,6 a 1,8 stejnej blok jako tak by na ty 1,6 mohla jít převodovka 02J nasadit a pak už je to jen otázka jestli bude sedět setrvák z ostatních motorů a pokud jo tak je vyhráno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara.nello Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 (editace) Zdravím pánové, Prokousal jsem se až sem, zajímavá debata o převodovkách, tak bych chtěl jen dodat, převodovky DUU se stále montují od Octavia I. Ale předpokládám, že po tolika letech už to maj vychytaný, jedná se o Octavia Tour 1.6 MPi 75KW, která se stále vyrábí(a dlouho už nebude), a této motorizace se vyrobí převážně většina, dost také 1.9 TDI 74KW a občas 1.4 16V 55KW. Takže, Octavia Tour 1.6 MPI 75KW rok 2009 - převodovka DUU Octavia Tour 1.9 TDI PD 74 KW rok 2009 - převodovka JDH OCtavia Tour 1.4 16 55KW rok 2009 - zjistím typ převodovky. ----------------------------- Octavia II - zjistím typ převodovky u všech motorizaci, jen tak pro zajímavost Editováno: 17. Březen 2009, autor: Mara.nello Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Tak ono 1,6/75kW je vlastně stejnej motor jako 74kW, takže tam je záměna možná s tím že se musí přeházet řazení a možná něco dalšího. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 (editace) to DUU je ale pořád označení zpřevodování nikoliv typ převodovky Editováno: 17. Březen 2009, autor: Raceman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara.nello Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 to DUU je ale pořád označení zpřevodování nikoliv typ převodovky OK, měl jsem za to, že DUU je typ převodovky. Takže z čeho se dá vyčíst TYP převodovky? Z toho "seriového" čísla? Abych na to mrknul a napsal sem správně jak to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 je to vyražený na pravý straně skříně diferáku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara.nello Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 je to vyražený na pravý straně skříně diferáku OK, mrknu na to, a dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Tak ono 1,6/75kW je vlastně stejnej motor jako 74kW, takže tam je záměna možná s tím že se musí přeházet řazení a možná něco dalšího. Mas istotu,ze 75kw ma lanove radenie? Podla DP je tam stale ta ista prevodovka typ 02K s kodom DUU. Netvrdim,ze sa mylis,ale nechapem to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Ted si me dostal, no nakonec o tom zacinam mit sam pochybnosti, zkusim to zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara.nello Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Doplňuji info: koukal jsem dnes na ten blok diferáku u 1.6 MPI a 1.9 TDI a je to takhle: Vše funglovky 2009. Octavia Tour 1.6 MPi 75KW (2009) - na bloku diferáku je MHH + zpřevodování DUU Octavia Tour 1.9 TDI PD 74KW (2009) - na bloku diferárku je 02J a o kus dál SN1,ale asi platí to 02J + zpřevodování JDH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikk76 Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 pro mou velkou zvědavost jaký máš rok výroby auta a co si dělal, že se ti střihly nýty ???? a jak se ti to projevovalo na jízdních vlastnostech ????Jestli se do toho můžu vložit, tak jsou to jedny z těch prvních, ale ještě jsem nedokázal zjistit do kdy, byla to prostě konstrukční vada, slabý nýty, který se při prudkým prohrábnutí jednoho kola stříhly a vybouralo to skříň. Na jízdních vlastnostech se to projeví tak že prostě nejedeš. A bylo to snad jen u 1,6/74kW u jinejch motorizací jsem se s tím nesetkal. stalo se mi to stejný. jsem tak trochu od fochu,takže poté co jsem tu převodovku rozdělal jsem se nestačil divit. uložení kola zpátečky je jak pro kočárek a co se týče toho diferáku...žádnej přidřenej čep.ten věnec s ozubením je na tom koši uloženej s takovou vůlí,že jediný co to drží pohromadě jsou právě ty nýty. utrhly se tři hlavy na jedné straně a jedna na druhé. myslím,že tam dochází k takovýmu pnutí,že to ty hlavy prostě nemají šanci udržet. dal jsem tam tu opravnou sadu a při každém rozjezdu,řazení se mi promítne jak to nějaká chytrá hlava z VW báječně vymyslela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Tak jsem koukal na jednu novou 1,6/75 a má opravdu stejný řazení jako nejstarší 74, takže táhla. Výměna převodovky je tedy bez nejmenšího problému možná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakubisko Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 Panove muze mi prosim nekdo pomoci? Mam Octu 1,9SDI. Prevodovka by tam mela byt stejna, jako na tady diskutovanou 1,6i 100k. Jaky to ale bude typ zprevodovani? Vim, ze bude DUS nebo DRZ. A nebude to DUU. Co ale DLP, to je co zac? Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 DLP je pro 1,6/74 kW je to vylepšená verze DUU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakubisko Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 DLP je pro 1,6/74 kW je to vylepšená verze DUU Aha! Diky A nevis jste, zda bude koser s 1,9SDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 tady máč tabulky převodů p_evody_02K.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joshua Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 Jen dodam ze v te tabulce je u zpatecky ve vypoctu preklep, ale vysledek sedi. (Zkuste si to vynasobit. ) j. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 Ahoj, chci se zeptat, co je toto za zátku na převodovce, už jsem jí dvakrát vracel zpátky, nerad bych aby mi něco tudy padalo do převodovky. Taky bych se rád zeptal, mám 1,6 tourku 75kW, teď na dovolené v Chorvatsku se mi dvakrát stalo, že mi nešla dát dvojka, při podřazování, křižovatka, parkoviště. jinak vše oki, má najeto cca 25 000km. Obrázek přikládám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 30. Červen 2009 Sdílet Vloženo 30. Červen 2009 tímhle špuntem jsou vidět zuby na setrváku ale jinak neznám ten správný účel proč to tam je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 30. Červen 2009 Sdílet Vloženo 30. Červen 2009 tímhle špuntem jsou vidět zuby na setrváku ale jinak neznám ten správný účel proč to tam je Ahoj, díky za odpověď já už se lekl, že vede do převodovky. O dovolené jsem chytil pořádné slejváky na Pagu, až jsem měl strach, že mám ponorku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Ahoj, minulý týden na Chodově se mi opět nedařilo dát po jedničce dvojku, ostatní rychlosti oki, nemáte někdo podobný problém? Najeto 25.000km. Díky za typy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Ahoj,minulý týden na Chodově se mi opět nedařilo dát po jedničce dvojku, ostatní rychlosti oki, nemáte někdo podobný problém? Najeto 25.000km. Díky za typy. já mám najeto 3.200 km /O1 Tour 1,6/ a občas tam nedám ani tu jednčku o dvojce ani nemluvě, v Brně jsem málem odstavil celou křižovatku a stál jsem tam jak školák - aktivně řídím 23 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa72 Vloženo 25. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2009 Ahoj, už jsem si připadal jak cvok, řídím už od 18 a todle se mi ještě nestalo, tak jak koukám nejsem sám. Manželce to neudělalo ani jednou, asi s tou řadičkou hraje nějak líp ). Škoda Pce na Dukle mi napsala toto: Dobrý den pane Pepa72:)), před určením závady potřebujeme váš vůz nejprve projet u potom určíme druh závady. Napiště nám termín, kdy budete mít čas na zkušební jízdu. Může se jednat pouze o neseřízené táhlo řazení, nebo vadnou brzdičku II. rychlostního stupně. Pokud jim to bude vyhovovat pojedu tam v úterý, pak dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pakozdy Vloženo 25. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2009 zdravim ... rad by som sa spytal na nasledovnu vec: v octavke 1.6 74kw, benzin, r.v 2000 (construct), sa prestava vracat riadiaca paka do neutralu. Zacne to ale az po nejakej dobe - cca 20-30minut po nastartovani relativne chladneho motora napr. pokial auto stoji aspon pol hodinu. Po nastartovani "studeneho" auta to je ok, vsetko ide v pohode, nie je citit ziadne drhnutie paky. postupne zacne drhnut stupen 1-2 a po 10 minutach sa prida aj 4-5. neviete co by to mohlo sposobovat ? predpokladam ze sa nieco zahreje - roztiahne a nieco sa zablokuje. ale co ? vdaka za akykolvek tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.