Dragonetti Vloženo 17. Srpen 2007 Vloženo 17. Srpen 2007 Cus lidi. Chci se zeptat, setkal se nekdo s tim, ze se mu zahrivala pojistka od klimatizace, teda jestli je to normalni? Promeril jsem kabelaz, vymenil vetrak a i nosnik pojistek a vse je ok, ale ta pojistka je normalne varici, kdyz poutivam klimu. Uz jednou mi ta pojistka totalne spalila ten nosnik. Diky za rady. Citovat
Dragonetti Vloženo 17. Srpen 2007 Autor Vloženo 17. Srpen 2007 Treba premerať odber ampérmetrom . To jsem taky delal a vse je OK. Je to pro me zahada. Citovat
rtg61 Vloženo 17. Srpen 2007 Vloženo 17. Srpen 2007 Treba premerať odber ampérmetrom . To jsem taky delal a vse je OK. Je to pro me zahada. asi velkej přechoď ák mezi pojistkou a spodkem..? Citovat
Dragonetti Vloženo 18. Srpen 2007 Autor Vloženo 18. Srpen 2007 Treba premerať odber ampérmetrom . To jsem taky delal a vse je OK. Je to pro me zahada. asi velkej přechoď ák mezi pojistkou a spodkem..? A to vyresim jak, kdyz uz jsem vsechno vymenil? Citovat
tomina Vloženo 18. Srpen 2007 Vloženo 18. Srpen 2007 Treba premerať odber ampérmetrom . To jsem taky delal a vse je OK. Je to pro me zahada. asi velkej přechoď ák mezi pojistkou a spodkem..? A to vyresim jak, kdyz uz jsem vsechno vymenil? Melo by stacit ocistit kontakty na pojistce a na kontaktech na nosniku. Ve skodovce mi to pri prohlidce taky zjistili a rovnou aniz by se me ptali mi vymenili celej nosnik (4500Kč) pekne ze :-) Citovat
Dragonetti Vloženo 18. Srpen 2007 Autor Vloženo 18. Srpen 2007 Treba premerať odber ampérmetrom . To jsem taky delal a vse je OK. Je to pro me zahada. asi velkej přechoď ák mezi pojistkou a spodkem..? A to vyresim jak, kdyz uz jsem vsechno vymenil? Melo by stacit ocistit kontakty na pojistce a na kontaktech na nosniku. Ve skodovce mi to pri prohlidce taky zjistili a rovnou aniz by se me ptali mi vymenili celej nosnik (4500Kč) pekne ze :-) Hmm, tak to je libovka. Muzu to zkusit, ale vsechno jsem tam daval fungl novy (nosnik, vetrak i pojistku) Citovat
dedo.miki Vloženo 18. Srpen 2007 Vloženo 18. Srpen 2007 (editace) Jedná sa o pomalo tavnú poistku a to znamená ,že sa môže nahriať ,ale k prepáleniu má ešte daleko.Tak je potrebné posúdiť či je správny odber,ale na moju otázku som nedostal odpoved. Kolko Ampérov si tam nameral????? Editováno: 19. Srpen 2007, autor: dedo.miki Citovat
Fido Vloženo 19. Srpen 2007 Vloženo 19. Srpen 2007 Měl jsem stejný problém. Pojistka se přepálila a já nevěděl proč - pak jsem se na ni podíval do tchánovy octy ( stejný model , stejný ročník) a on jí tam měl o 10 A silnější, tak jsem jí vyměnil za silnější a od té doby v poho. Počítám, že se do toho předchozí majitel hrabal a dal tam co měl. Citovat
Dragonetti Vloženo 19. Srpen 2007 Autor Vloženo 19. Srpen 2007 dedo-miki: Tak to uz si nepamatuju kolik to bylo, to bych to musel udelat znova, ale autoelektrikar mi rikal, ze hodnota je v poho, to je jediny co si pamatuju. Fido: Do toho nosniku patri 30 pojistka, ale ted jsem tam dal pojistku 15, abych zjistil co to bude delat po cele vymene. Jak jsem psal na zacatku, kdyz jsem nasel vyhorelej celej nosnik, tak tam byla pojistka 30 a ta byla na uhel, ale jen ta pojistka a ta cast, kam se pojistka dava, jinak vse ok. Citovat
kemar Vloženo 19. Srpen 2007 Vloženo 19. Srpen 2007 Ahoj lidi tenhle problem jsem resil a odstranil Takze jsem se pokusil ocistit vsechny kontaktni plochy jak v pojistkovem boxu tak na okach ktery jsou pridelany na kabelech Vse ale marne,sice uz to bylo lepsi nez minule (ta pojistka se me i se steftama malem protavila k baterii) ale stale byla zhava jak prase Nakonec rozdelano ocko co je namackle na kabelech jsoucich do boxu Ocko radne vycisteno nansesena vrstvicka cinu konec kabelu take ocisten,oskraban... postupne a pracne nanesena vrstva cinu pokud mozno mezi vsechny jednotlive male dratky... Potom ocko nazpet zamacknu na kablik a vse radne zpajeno do kupy Namontovano do bochu,vsechny stycne plochy namazany proti oxidaci vazelinou Od te doby vse 1000% funkcni bez jakehokoliv zahrivani pojistky i pri pustene klimatizaci a bezicich obou vetracich Jinak neci teorie o postupnem zahrivani a az pote k prepaleni pojistky je kravina,ja mel temer protaveny pojistkovy box a pojistka stal OK Citovat
Dragonetti Vloženo 20. Srpen 2007 Autor Vloženo 20. Srpen 2007 Ahoj liditenhle problem jsem resil a odstranil Takze jsem se pokusil ocistit vsechny kontaktni plochy jak v pojistkovem boxu tak na okach ktery jsou pridelany na kabelech Vse ale marne,sice uz to bylo lepsi nez minule (ta pojistka se me i se steftama malem protavila k baterii) ale stale byla zhava jak prase Nakonec rozdelano ocko co je namackle na kabelech jsoucich do boxu Ocko radne vycisteno nansesena vrstvicka cinu konec kabelu take ocisten,oskraban... postupne a pracne nanesena vrstva cinu pokud mozno mezi vsechny jednotlive male dratky... Potom ocko nazpet zamacknu na kablik a vse radne zpajeno do kupy Namontovano do bochu,vsechny stycne plochy namazany proti oxidaci vazelinou Od te doby vse 1000% funkcni bez jakehokoliv zahrivani pojistky i pri pustene klimatizaci a bezicich obou vetracich Jinak neci teorie o postupnem zahrivani a az pote k prepaleni pojistky je kravina,ja mel temer protaveny pojistkovy box a pojistka stal OK Prosim te, myslis ty kabely, co vedou do nosniku a jak jsou na nich na konci v tech ockach ty matky na prichyceni k nosniku? Citovat
Dragonetti Vloženo 20. Srpen 2007 Autor Vloženo 20. Srpen 2007 Ok, tak to prubnu a uvidime. Jo a delal jsi takhle vsechny? Citovat
kemar Vloženo 20. Srpen 2007 Vloženo 20. Srpen 2007 Nee jenom tu co se hrala ale kdyz udelas takhle ze je zapajis cinem vsechny tak tim asi nic nepokazis... Citovat
dedo.miki Vloženo 20. Srpen 2007 Vloženo 20. Srpen 2007 Ten držiak poistky sa taví ak je velký prechodový odpor(zlý kontakt-oxidácia). Citovat
Dragonetti Vloženo 21. Srpen 2007 Autor Vloženo 21. Srpen 2007 Nee jenom tu co se hralaale kdyz udelas takhle ze je zapajis cinem vsechny tak tim asi nic nepokazis... Aha, no ale kterej z tech dratu to je, jsou tam 4. Ktery si cistil? Prvni je cernej, ze jo a pak jsou 3 cerveny. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.