Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu.

hlasi VAG?

napis co hlasi vag. moze byt viacero variant, moze to robit erg ventil, sviecky............

Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu.

tipuji EGR ventil. Měl jsem ty samé příznaky, tzn.při minimu sešláplém plynu cukání až přecházení do brutálního cukání. viz můj příspěvek

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry506331

  • Autor

No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs

zeby bol vadny vstrekovac ?

  • Autor

NO DOUFAM ZE NE

presne ti nepoviem co stoji vstrekovac ale urcite lacnejsi ako ARG ventil to mi ver menil som ho.

mne to obcas v poslednej dobe kasle po studenom starte.

zatial neriesim, po pridanim plynu a miernom zahriati prestane.

EDIT: >50tkm

Upraveno od xman

  • Autor

No vymenim svicky a palivovy filtr a uvidime mam podezreni ze to tam vubec nebylo menene.

presne ti nepoviem co stoji vstrekovac ale urcite lacnejsi ako ARG ventil to mi ver menil som ho.

no to je ... cca o 2000 Kč levnější než EGR

Někdy je cukání způsobeno i příliš dotaženým čidlem klepání. Ale tvůj problém spíše ukazuje na lambdu či palivový systém.

No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs

ze začátku to bylo také jen takové drobné škubání, ale časem se zhoršovalo a vzhledem ke každodenímu ježdění to byla otázka cca 14 dní, než to začalo dělat v té brutální podobě, tím ale nechci strašit, samo ti přeji aby to byly třba ty svíce, také jsem tehdy v to doufal

  • Autor
No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs

ze začátku to bylo také jen takové drobné škubání, ale časem se zhoršovalo a vzhledem ke každodenímu ježdění to byla otázka cca 14 dní, než to začalo dělat v té brutální podobě, tím ale nechci strašit, samo ti přeji aby to byly třba ty svíce, také jsem tehdy v to doufal

tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil

tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil

tak buď rád, vždy potěší když je to ta nejlacinější varianta :palec2:

  • Autor
tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil

tak buď rád, vždy potěší když je to ta nejlacinější varianta :palec2:

to je jasny, ze jsem rad lol

Mám stejný problém. Původní Championky, které však měly nalítáno sotva 5000km, jsem vyměnil za Brisky. Škubání téměř vymizelo, ale občas ho cítím jako určitý pokles výkonu kolem 2 tisíc otáček. Podle vagu není nikde žádný problém. Ani servis na nic nepřišel, jenom vyměnili palivový filtr.

Auto se jinak chová normálně, spotřeba normální. Podobné škubání jsem zažil, když se mi u 120 hlásil o výměnu kondenzátor, takže tady by to možná mohla být zapalovací lišta. Bohužel její cena, oproti kondenzátoru :) , mi nedovoluje dál experimentovat, takže doufám, že to ještě něco vydrží.

1,4 50 kW

To by chtělo už osciloskop. Přes VAG nedokážeš již tyto důležité detaily přesně měřit. Tím pádem ani žádná závada i když se může vyskytovat.

  • Autor

Tak opet se mi rozsvitila kontrolka motoru a stale stejna chyba rda valcu1 chuda smes auto je po vymene svicek a pal filtru a uz vubec neskube a jede to pekne takze nevim uz jsem z toho jelen :doh napada me tedy jedine vadny vstrikovac ale to by se urcite nejak projevovalo na chodu motoru ne fakt uz nevim

Nezapomeň taky čeknout lambdu.

  • Autor

lambda je ok je tam novy teplotni cidlo tak uz fakt nevim asi se na to vykaslu at si to sviti

  • Autor

Kdybyste mel jeste nekdo nejaky napad tak prosim sem s nim ;)

To by chtělo už osciloskop. Přes VAG nedokážeš již tyto důležité detaily přesně měřit. Tím pádem ani žádná závada i když se může vyskytovat.

spravne, potrebujes poriadnu diagnostiku, nie menit jeden diel za druhym, ci sa to nezmeni.

podobne "zahady" kedysi riesil p. Hetcl.

skus ho kontaktovat, alebo sa opytaj na diskusnom fore :

http://www.automotodiagnostika.cz/index.ph...d&Itemid=26

A čo tesnenie na sacom potrubí?

  • Autor

Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. :wallbash:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.