Publikováno Září 20, 200717 r Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu.
Září 20, 200717 r napis co hlasi vag. moze byt viacero variant, moze to robit erg ventil, sviecky............
Září 21, 200717 r Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu. tipuji EGR ventil. Měl jsem ty samé příznaky, tzn.při minimu sešláplém plynu cukání až přecházení do brutálního cukání. viz můj příspěvek http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry506331
Září 21, 200717 r Autor No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs
Září 21, 200717 r presne ti nepoviem co stoji vstrekovac ale urcite lacnejsi ako ARG ventil to mi ver menil som ho.
Září 22, 200717 r mne to obcas v poslednej dobe kasle po studenom starte. zatial neriesim, po pridanim plynu a miernom zahriati prestane. EDIT: >50tkm Upraveno Září 22, 200717 r od xman
Září 22, 200717 r Autor No vymenim svicky a palivovy filtr a uvidime mam podezreni ze to tam vubec nebylo menene.
Září 24, 200717 r presne ti nepoviem co stoji vstrekovac ale urcite lacnejsi ako ARG ventil to mi ver menil som ho. no to je ... cca o 2000 Kč levnější než EGR
Září 24, 200717 r Někdy je cukání způsobeno i příliš dotaženým čidlem klepání. Ale tvůj problém spíše ukazuje na lambdu či palivový systém.
Září 24, 200717 r No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs ze začátku to bylo také jen takové drobné škubání, ale časem se zhoršovalo a vzhledem ke každodenímu ježdění to byla otázka cca 14 dní, než to začalo dělat v té brutální podobě, tím ale nechci strašit, samo ti přeji aby to byly třba ty svíce, také jsem tehdy v to doufal
Září 25, 200717 r Autor No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs ze začátku to bylo také jen takové drobné škubání, ale časem se zhoršovalo a vzhledem ke každodenímu ježdění to byla otázka cca 14 dní, než to začalo dělat v té brutální podobě, tím ale nechci strašit, samo ti přeji aby to byly třba ty svíce, také jsem tehdy v to doufal tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil
Září 25, 200717 r tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil tak buď rád, vždy potěší když je to ta nejlacinější varianta
Září 25, 200717 r Autor tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil tak buď rád, vždy potěší když je to ta nejlacinější varianta to je jasny, ze jsem rad
Září 26, 200717 r Mám stejný problém. Původní Championky, které však měly nalítáno sotva 5000km, jsem vyměnil za Brisky. Škubání téměř vymizelo, ale občas ho cítím jako určitý pokles výkonu kolem 2 tisíc otáček. Podle vagu není nikde žádný problém. Ani servis na nic nepřišel, jenom vyměnili palivový filtr. Auto se jinak chová normálně, spotřeba normální. Podobné škubání jsem zažil, když se mi u 120 hlásil o výměnu kondenzátor, takže tady by to možná mohla být zapalovací lišta. Bohužel její cena, oproti kondenzátoru , mi nedovoluje dál experimentovat, takže doufám, že to ještě něco vydrží. 1,4 50 kW
Září 28, 200717 r To by chtělo už osciloskop. Přes VAG nedokážeš již tyto důležité detaily přesně měřit. Tím pádem ani žádná závada i když se může vyskytovat.
Říjen 3, 200717 r Autor Tak opet se mi rozsvitila kontrolka motoru a stale stejna chyba rda valcu1 chuda smes auto je po vymene svicek a pal filtru a uz vubec neskube a jede to pekne takze nevim uz jsem z toho jelen napada me tedy jedine vadny vstrikovac ale to by se urcite nejak projevovalo na chodu motoru ne fakt uz nevim
Říjen 3, 200717 r Autor lambda je ok je tam novy teplotni cidlo tak uz fakt nevim asi se na to vykaslu at si to sviti
Říjen 4, 200717 r To by chtělo už osciloskop. Přes VAG nedokážeš již tyto důležité detaily přesně měřit. Tím pádem ani žádná závada i když se může vyskytovat. spravne, potrebujes poriadnu diagnostiku, nie menit jeden diel za druhym, ci sa to nezmeni. podobne "zahady" kedysi riesil p. Hetcl. skus ho kontaktovat, alebo sa opytaj na diskusnom fore : http://www.automotodiagnostika.cz/index.ph...d&Itemid=26
Říjen 7, 200717 r Autor Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.