Přejít na obsah

Cukání - co vyměnit ?


Shaarky

Cukání motoru  

16 hlasů

  1. 1. Co vym?nit ?

    • Vym?nit kabely - nem?n?ny od výroby
      6
    • Vym?nit sví?ky - 10000km do vým?ny
      1
    • Obojí - i sví?ky, i kabely
      9

Tento anketa je uzavřena pro nové hlasy

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Pánové, řeším tu někde problém s cukáním motoru ( http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29777&hl= ) , chci začít s výměnou kabelů a svíček. Kabely jsou od výroby, svíčky mají ještě 10-tisíc do výměny ze 60000km intervalu. Co navrhujete ? Nemají ty svíčky ještě čas ? Každá koruna dobrá... díky. :)

pozn. lambda již měněna, na VAGu žádná chyba, filtry (vzduch i olej) nové...

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Braskoj to cukalo na 1.6 74KW - kdyz proste pridal plyn - no a v noci - kdyz byla tma jsem otevrel kufr od motoru a mrkal na kable a vsiml jsem si jiskreni od jedne fajfky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už se bavíme o těch zapalovacích kabelech, jaké doporučujete ? Našel jsem od TESLY zde - http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/kab...620253b40456a12 , kupoval jste někdo ? Podle ETOSu originály stojí přes 2 tisíce... :kuk:

Co výměna, lze to udělat doma na koleně bez speciálního nařadí ? Jednou jsem se díval na svíčky a stačilo mi ... ;-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už se bavíme o těch zapalovacích kabelech, jaké doporučujete ? Našel jsem od TESLY zde - http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/kab...620253b40456a12 , kupoval jste někdo ? Podle ETOSu originály stojí přes 2 tisíce... :kuk:

Co výměna, lze to udělat doma na koleně bez speciálního nařadí ? Jednou jsem se díval na svíčky a stačilo mi ... ;-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvuj postoj chápu KKD (každá koruna dobrá), taky jsem začal výměnou svíček, tím to nebylo, ale co, mám tam přeci nový nee? :palec2: Pokud KKD, dojeď si na VAG co Ti řeknou a třeba budeš chytřejší ... Já už toho vyměnil, dobrej pocit co je všechno nový a tudíž v pořádku, ale těch peněz :feve: a furt to není ono ... okolo cukání je toho hodně a nikdy nevíš co to je ... lol

omluva: nějak jsem si nevšiml odkazu ... :kol-132:

Editováno: , autor: peteres
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

No me se stalo na favu ze jedna svicka byla v keramice napraskla - asi klicem se to stalo ci ja uz nepamatuji a taky cukalo - hazelo to jiskru na motor. No jen pro zkoušku jine a parada - pak mrkni zda ve fajvce neni spatny ci cerny kontakt.

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle chlapi řeším už nějakej ten měsíc. Bez diagnostiky to nejde. Chce se na to podívat VAGem aby alespoň přibližně nasměroval. Pak vzít osciloskop a měřit. Mohou to být kabely ke svíčkám, mouhou to být kabely k motorovým čidlům, ale i k vstřikům. Na výměnu kabelů ke svíčkám nepoužívám žádnej přípravek. Jen šikovnost. Na výměnu svíček je třeba klíč s kloubem a opatrnost aby se svíčka nervala přes závit. Může to být i tlak čerpadla. Prostě u těhle mrch všechno možné. Nesmí se zapomenout na zoxidované konektory a špatné uzemění motorové kabeláže. Nebo zanešenej palivovej filtr.

Cuká mi to při dešti:

a) může být problém v kabeláži nebo konektorech

B) jelikož dochází při dešti ke snížení parciálního tlaku kyslíku v nasávaných plynech, může být problém ve špatné funkci váhy vzduchu

c) navlhlý a špinavý vzduchový filtr.

d) netěsnost v sání

e) netěsnost ve výfuku

f) obecně i problém s opálenými kontakty relé čerpadla

Nemáš-li VAG kup si aspoň ohmetr a dle servisní příručky změř všechna potřebná napětí na motorových čidlech (vyhřívání lambd) a odpory čidel. Změř i úbytek napětí na čerpadle vůči kostře a baterce. Na každé větvi k čerpadlu max 1V úbytku.

Nebo měň vše a uvidíš co to nakonec bylo..... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle chlapi řeším už nějakej ten měsíc. Bez diagnostiky to nejde. Chce se na to podívat VAGem aby alespoň přibližně nasměroval.

.....

Nemáš-li VAG kup si aspoň ohmetr a dle servisní příručky změř všechna potřebná napětí na motorových čidlech (vyhřívání lambd) a odpory čidel. Změř i úbytek napětí na čerpadle vůči kostře a baterce. Na každé větvi k čerpadlu max 1V úbytku.

Nebo měň vše a uvidíš co to nakonec bylo..... :)

VAG mam, ale na jake skupiny se zamerit ? Zatim jsem dostal doporuceni na 003-010-011.

O vikendu menim svicky a kabely k nim, tak uvidim. Snad mi ten klic bude stacit a kdyz ne, sundam sani a aspon zkontruluju pripadne netesnosti.

Nicmene i tak by me moc zajimalo, jak muzu overit funkci vahy a cerpadla ve VAGu...lambda reguluje, je jiz jednou menena. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, řeším tu někde problém s cukáním motoru ( http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29777&hl= ) , chci začít s výměnou kabelů a svíček. Kabely jsou od výroby, svíčky mají ještě 10-tisíc do výměny ze 60000km intervalu. Co navrhujete ? Nemají ty svíčky ještě čas ? Každá koruna dobrá... díky. :)

pozn. lambda již měněna, na VAGu žádná chyba, filtry (vzduch i olej) nové...

skus vymenit snimac otacek G28

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, řeším tu někde problém s cukáním motoru ( http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29777&hl= ) , chci začít s výměnou kabelů a svíček. Kabely jsou od výroby, svíčky mají ještě 10-tisíc do výměny ze 60000km intervalu. Co navrhujete ? Nemají ty svíčky ještě čas ? Každá koruna dobrá... díky. :)

pozn. lambda již měněna, na VAGu žádná chyba, filtry (vzduch i olej) nové...

skus vymenit snimac otacek G28

Ten by prece poznala diagnostika....da se nejak promerit ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, řeším tu někde problém s cukáním motoru ( http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29777&hl= ) , chci začít s výměnou kabelů a svíček. Kabely jsou od výroby, svíčky mají ještě 10-tisíc do výměny ze 60000km intervalu. Co navrhujete ? Nemají ty svíčky ještě čas ? Každá koruna dobrá... díky. :)

pozn. lambda již měněna, na VAGu žádná chyba, filtry (vzduch i olej) nové...

skus vymenit snimac otacek G28

Ten by prece poznala diagnostika....da se nejak promerit ?

Takze svicky i kabely vymeneny - nakonec jsem na to pouzil obycejny klic na svicky a slo to - sice mi to dalo tri hodiny... :) Motor ted slape jako hodinky, otacky drzi mnohem lepe, bez kolisani. Jedna ze starych svicek mela jiz vyhlodanou elektrodu, druha zase byla jiz dost rezava, dalsi dve OK. Na to ze to byly NGK 10tisic pred koncem zivotnosti, bych cekal neco lepsiho. Ted jsem tam dal BRISKY DX15LTC-1. Co se kabelu tyce, tak stare byly jiz pomerne tuhe oproti novym z TESLY ze siliconu. Tak ted pockat na dest a uvidime :) Diky vsem !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo kabely- to jsou pěkné potvůrky! O víkendu nám dovezl děda svojého starého ale"šperkovitého"Žigula -patnáctistovku, že mu prostě nejede a špatně startuje. Takže sprej-pročištění klapek v karbecu a zkušební jízda.Efekt nula. A cukala a cukala, že z toho mám ještě teď parádně namasírovanou krční páteř ;) .Navíc netáhla+obrovské a nenadálé propady výkonu, takže kopec na II.-u Š 105 celkem pochopitelné ale 1450ccm OHC s 55,2Kw=trochu podezřelé.Potmě za městem otevřena kapota a...jéje tam to jiskřílo kde mohlo :p .Takže sada kabelů Tesla přímo na VAZy za 212Kč :palec2: a jezdí jak ďábel.A to nejlepší na závěr-ty původní kabely tam byly originální od roku výroby-1974.Takže 33 let-to už na to měli právo :smich: . Tož jen tak k těm kabelům lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...