Přejít na obsah

Cukání - co vyměnit ?


Shaarky

Cukání motoru  

16 hlasů

  1. 1. Co vym?nit ?

    • Vym?nit kabely - nem?n?ny od výroby
      6
    • Vym?nit sví?ky - 10000km do vým?ny
      1
    • Obojí - i sví?ky, i kabely
      9

Tento anketa je uzavřena pro nové hlasy

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Mne to robi nikedy za studena ale nie vzdy a v servise nevedeli povedat ze co moze byt.Mam vymenene vsetko a uz neviem co by trebalo zrobit.Cas ukaze a potom dam vediet.Caw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Měl jsem ten samý problém. Byl to nakonec modul zapalování. Wag neukázal nikdy žádnou chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Měl jsem ten samý problém. Byl to nakonec modul zapalování. Wag neukázal nikdy žádnou chybu.

No, možná by to mohly být špatně zeštelované rozvody..když je řemen posunutý jen o pár milimetrů, tak to pak má tyhle projevy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
nestras.... :feve:

Tak problem se stale vyskytuje, na VAGu stale nic. Nezda se, ze by se to zhorsovalo.

Jeste mrknu na hadice odvetravani, regulatoru, zkusim mrknout na plynulost regulace skrtici klapky na VAGu...

Da se ten modul zapalovani nejak odzkouset (krome vymeny ;-) ) ?

Kazda rada pomuze, diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak problem se stale vyskytuje, na VAGu stale nic. Nezda se, ze by se to zhorsovalo.

Jeste mrknu na hadice odvetravani, regulatoru, zkusim mrknout na plynulost regulace skrtici klapky na VAGu...

Da se ten modul zapalovani nejak odzkouset (krome vymeny ;-) ) ?

Kazda rada pomuze, diky.

zkus zkontrolovat zapalovací cívky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus zkontrolovat zapalovací cívky

Mas na mysli zapalovaci modul ? http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/mod...ef43ee00b05214a

Tam toho moc nezkontroluji, ale kazdy tip uvitam...

Mimochodem, nemel by se take zapalovaci modul projevit na spatnem startovani ? Auto mi startuje v 99% na 1. pokus.

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas na mysli zapalovaci modul ? http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/mod...ef43ee00b05214a

Tam toho moc nezkontroluji, ale kazdy tip uvitam...

Mimochodem, nemel by se take zapalovaci modul projevit na spatnem startovani ? Auto mi startuje v 99% na 1. pokus.

Modul můžeš nechat zkontrolovat pro jistotu taky, ale zapalovací cívky je něco jiného. Motory se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Můj motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami.

Editováno: , autor: HONZA83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Modul můžeš nechat zkontrolovat pro jistotu taky, ale zapalovací cívky je něco jiného. Motory se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Mům motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami.

Mrknu na to, diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Mrknu na to, diky.

Panove, tak stale jsem na to neprisel, projevy stale beze zmeny. Zkousel jsem i plynulost regulace (uhlu nastaveni) skrtici klapky ve VAGu, zda se to byt OK. Neporadite aspon na co se zamerit pri zaznamu ve VAGu (skupiny, hodnoty) ? Kazda dalsi rada dobra, do servisu to v tomto stavu asi nema smysl davat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, tak stale jsem na to neprisel, projevy stale beze zmeny. Zkousel jsem i plynulost regulace (uhlu nastaveni) skrtici klapky ve VAGu, zda se to byt OK. Neporadite aspon na co se zamerit pri zaznamu ve VAGu (skupiny, hodnoty) ? Kazda dalsi rada dobra, do servisu to v tomto stavu asi nema smysl davat.

vyjeď palivo, zkontroluj sítko pal. čepadla ev. vyčisti a vyměň pal.filtr, pak natankuj u značkové pumpy, nedoporučuji Jet (vlastní zkušenost)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyjeď palivo, zkontroluj sítko pal. čepadla ev. vyčisti a vyměň pal.filtr, pak natankuj u značkové pumpy, nedoporučuji Jet (vlastní zkušenost)

Jezdim hlavne na SHELL, obcas i V-POWER ;-( O palivovem filtru jsem uz premyslel, ale nemelo by to auto byt taky trochu line v akceleraci ? Ale asi to zkusim, po 10-ti letech bych ten paliv. filtr vymenit mohl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdim hlavne na SHELL, obcas i V-POWER ;-( O palivovem filtru jsem uz premyslel, ale nemelo by to auto byt taky trochu line v akceleraci ? Ale asi to zkusim, po 10-ti letech bych ten paliv. filtr vymenit mohl :)

právě to cuknutí, které popisuješ může způsobovat zanesený pal.filtr, ev. síto čerpadla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Taky jsem to řešil,měl jsem to oto horší,že jezdím na LPG. Byl jsem s tím na VAGu a nic mi to neukázalo. Tak jsem vyměníl zapalovací kabely a je to SUPER

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne to zas robi na 66kw tdi cku.Pri rozbiehani okolo 1000-1100 ot trha jak dive vyzera to jak nepodareny rozbeh autoskoly.Vymenil som okrem spz snad vsetko.Pri rozsveteni edc kontrolky my vypise na vagu nesmyslny signal.snimac rychlosti vozidla.Tie som vymenil uz 3 ale bezvysledne.Rychlost ukazuje normalne.Tak neviem,babo rad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je po cukani pri pridavani plynu - menil jsem nakonec tesneni saciho potrubi (horni 06A133227B i dolni 06A133398F) a taky tesneni vstriku. Motor ma taky lepsi odpich.

Demontaz a zpetna montaz saciho potrubi je docela narocne, ale oplatilo se. Jinak tesneni poskozene nebylo, ale horni tesneni bylo kompletne vlhke a dolni tesneni bylo videt, ze v nekterych mistech nedolehal na 100%. Taky oproti novemu tesneni byla guma pomerne ztuhla. Jeden ze vstriku byl od benzinu - radeji jsem tedy rovnou vymenil vse.

Bohuzel zustalo cuknuti pri ubrani plynu, stejne tak trochu cukne i radicka - vidim to na spodni silentblok na prevodovce (1J0199851N) + mozna i levy silentblok na motoru (1J0

199555AK) :feve:

Jinak maly update -klesla mi spotreba dle pal. PC o cca 0.6l - mereno na trati, kterou jezdim velmi casto a benzin si hlidam. Dokonce jsem jel dnes ostreji a i presto to ukazalo mene. :palec2:

Jeste snad kdyby nekdo narazil na toto tema a nenasel zbytek - hodne mi pomohly informace zde - http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...667&hl=sani (tema se jmenuje "výměna svíček 1.6 74kW ")

post-2707-1210372323_thumb.jpg

post-2707-1210372510_thumb.jpg

post-2707-1210372593_thumb.jpg

post-2707-1210372728_thumb.jpg

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak mám vyměnen i levý silentblok motoru a spodní silentblok u převodovky. Cukání stále nezmizelo, pouze se zmírnilo. Všiml jsem si, že motor cukne i když držím motor pod otáčkama a pak pustím spojku se zařazenou rychlostí. Tím by se možná dala vyloučit závada na pedále plynu.

Napadá ještě někoho něco ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...