Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdar,

mám poslední dobou problém s pal.napětím,tedy:mám měřič napětí na auto zapalovač, tak během jízdy mi dobíjí podle toho měřiče mezi 13,8 až 14,2 V .

Před startem(mám denní světla)mám zapnutý klíček,jinak je vše vypnuté a jak kdy to ukazuje mezi 10 až 11 V někdy i 12.3V,po startu je to hned 13,8 až 14,2 V,během jízdy vše O.K. jen se někdy stane že při bliknutí dálkovými mi vypne radio a bliknou světla,pak zkouším ve stoje jen se spuštěným motorem zapnout vše co jde a nic se neděje,normální napětí,pak to zase zablbne a zase nic.po vypnutí motoru mi světlo v kabině zeslabí úplně že svítí téměř oranžově,po zapnutí klíčku se rozsvítí jasně,vypnu a po chvilce znovu ztmavne.dnes mi k tomu poprvé během jízdy mžourala kontrolka ABS a po chvilce zhasla,při vypnutí motoru mi zakmitaly ručičky na budících jakoby zrychleně a asi v rozmezí 5 mm po dobu asi 3 sekund.kde může být problém??????

VAG nic nepíše!

děkuju!

Podíval bych se napřed na všechny pojistky a hlavně na ty na akumulátoru. Vyndat, vyčistit, promazat. To samé udělat s kabelama na akumulátoru a věřím, že to zabere. :palec2:

Tak tak. Taky mi to ukazuje na velký přechodový odpor.

a já bych řekl vypálenej S kontakt ve spínačce

  • Autor

ahoj,

delší dobu jsem tu na foru nebyl,tak děkuji všem za odpovědi,mrknu ted o víkendu na ty pojistky i když už jsem je jednou čistil kvůli kontrolce ABS která se mi občas během jízdy rozsvítila a zapískalo to,popřípadě mrknu na tu spínačku ale to je pak při výměně nutno vyměnit i klíček že?

jinak jsem s tím problém poslední dobou neměl je mi to divné!

když tak sem písnu kdyby se něco dělo,děkuju moc!

Hodně často taky zoxidují očka na kabelu mezi alternátorem a baterií (pojistkou). Stačí rozdělat, oškrábat a po zamontování přestříknout ochranným sprejem.

Tak takhle širokospekrálně blbě se projvuje jen jedna věc a to je špatná kostra. To znamená zle ukostřený mínus kontakt.Těžko odhadnout kde.....možná mínus z baterky na kostru, možná mezi altíkem a kostrou, možná mezi stabilizátorem a kostrou, možná přímo uvolněný či zarezlý mínus kontakt na baterce.... třeba hledat

  • Autor

tak jsem vyčistil ty pojistky a kokl na spínačku a nic se zatím neděje,jen se mi od vyjmutí pojistek asi po 40 km trvale rozsvítila kontrolka ABS,VAG není v dosahu,jsem zvědav co to bude,doufám že ne nějaké čidlo,ikdyž ABS funguje!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.