Publikováno Září 27, 200717 r Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%. Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q. Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu.
Září 27, 200717 r Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q. Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu. Ahoj,největší problém budeš mít se sehnáním té převodovky,jako náhradní stojí vysoce přes 200 000,takže zbývá spíše vrakoviště a to jen teoreticky protože rozbitých OII určitě není moc.Ta převodovka je v origu v 2.0TDI.Ve svém motoru máš spojku o průměru 228 mm a pro převodovku 02Q je spojka průměr 240 mm a měla by se místo stávající vejít.Poloosy budeš muset mít také zřejmě jiné.Všechny ostatní úpravy jsou ale prkotina proti sehnání té převodovky, to bys musel mít opravdu štěstí.
Září 27, 200717 r Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q. Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu. sorry za OT ale jsem na tom uplně stejně a tak bych možná ten 6ti kvalt taky zkusil
Září 28, 200717 r tak to jsem zvědavej, kterej z vas to dotáhne do konce. dovedu si představit sehnat skříň z vrakáče a osadit jí pokud bude všechno sedět. OT- ta přídavná řídící jednotka je powerbox?
Září 28, 200717 r v tomhle případě bude asi nejsložitější nějakej 6ti kvalt za rozumný money sehnat. Technicky myslím nebude problém.
Září 28, 200717 r Rosta ti napsal podrobně to, co máš i ode mně v rubrice podvozek. Myslím, že duplicitním zakládáním stejných témat se ale nic lepšího nedovíš.
Září 29, 200717 r Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q. Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu. Prosím tě, co si má člověk představit pod pojmem "Osazením dodatečné řídící jednotky". Jinak jen dotaz pro mě...není ta převodovka stejná s OI 96kW???? ...teď nemyslím převody...ale vůbec jestli tam lze namontovat.....
Září 29, 200717 r ta převodovka tam nepůjde a "dodatečná řídící jednotka" s 15% navíc může být tak leda "power box".
Září 29, 200717 r ta převodovka tam nepůjde a "dodatečná řídící jednotka" s 15% navíc může být tak leda "power box". ...no, toho jsem se právě bál, že to bude POWERBOX.....ale nazžvat jej "řídící jednotkou" je trochu nadsazené
Září 29, 200717 r ta převodovka tam nepůjde a "dodatečná řídící jednotka" s 15% navíc může být tak leda "power box". ...no, toho jsem se právě bál, že to bude POWERBOX.....ale nazžvat jej "řídící jednotkou" je trochu nadsazené já jen aby nedošlo k nedorozumění, já mám chip od Ing.Jandy..
Září 29, 200717 r a proč by to mělo být na tebe, inženýre Supertlusťochu ? Upraveno Září 30, 200717 r od jirkaK
Září 30, 200717 r v tomhle případě bude asi nejsložitější nějakej 6ti kvalt za rozumný money sehnat. Technicky myslím nebude problém. Ahoj Jirko, já si myslím, že tu převodovku neseženou-to by bylo fakt štěstí.Převážná většina OII běhá sice v naftě ale jsou to hlavně firemní 1.9. OII 2.0 TDI má pár podnikatelů a něco je v soukromých rukách ale to je typ lidí co nebourá, tak nevím nevím.Ale na druhou stranu kdyby se to podařilo bylo by to zajímavé.
Říjen 2, 200717 r Zkus to ještě na těchto stránkách http://www.eurotuning.cz/ Nevím o nich nic. Možná by to stálo za optání.
Říjen 2, 200717 r hele a nebylo by jednodušší tam tu šestku dodělat? jsou firmy, ktery to dokazou, otazka je za kolik
Říjen 6, 200717 r mi rikal znamej, ze existuje nejakej bazmek za 15 tisic.. ale nevim.. jak moc je to relevantni informace..
Prosinec 2, 200717 r Zkus to ještě na těchto stránkách http://www.eurotuning.cz/ Nevím o nich nic. Možná by to stálo za optání. no to vobec nevyzera spatne.. ma vobec niekto skusenosti s takto upravenou prevodovkou v O2?? je skoda, ze VW montuje k tomuto motoru v Golfoch aj 6ku a do O2 nie.. ako pocitate navratnost takejto investicie?
Prosinec 2, 200717 r Tady nevím, jak počítat návratnost "investice"...snížením spotřeby? Kolik bys musel najet aby to vyvážilo cenu? A hlavně, tohle není investice Je to spíše o komfortu cestování, i když to je taky sporný, protože na jednu stranu máš tišší auto ve vyšších rychlostech, na druhou ale víc řadíš...
Prosinec 3, 200717 r Tady nevím, jak počítat návratnost "investice"...snížením spotřeby? Kolik bys musel najet aby to vyvážilo cenu? A hlavně, tohle není investice Je to spíše o komfortu cestování, i když to je taky sporný, protože na jednu stranu máš tišší auto ve vyšších rychlostech, na druhou ale víc řadíš... Asi tak, no. Je to smůla, že ve VW to maj v O2 nikoliv Upraveno Prosinec 3, 200717 r od Komárek
Srpen 17, 20187 r Zdravím, nechci zakládat nové téma.. tak se k převodovce 0A4 zeptám zde. Jde o to, že mi prolíná olej kolem zátky s logem VW, která drží na dvou šroubech. Rád bych si udělal přetěsnění, ale ze schémat si nejsem jistý, zda mohu šrouby a zátku vyndat, aniž by došlo k uvolnění něčeho dalšího a já byl nucen převodovku půlit. Nemá někdo zkušenost ? Děkuju moc
Únor 5, 20205 r Zdar, měl by to být uzávěr řadícího hřídele. Když se podíváš, jak to vyráží, tak si nemyslím, že to něco drží. Nastavuje tím otvorem mechanizmus řazení. Je tam i dotahovací moment.
Únor 17, 20205 r Ahoj, dokázal by mi někdo identifikovat ten O-kroužek ložiskového čepu, co by se měl vyměnit ? Díky moc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.