Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nevím jestli je to normální, ale ostřik předního skla na mojí fabce se mi moc nelíbí. Při zmáčknutí páčky čerpadlo hučí, ale vyplivne to jen trochu vody, při druhým taky, při třetím to už normálně stříká. Navíc po ostřiku skla trvá docela dlouho, než se spustí stěrače. Při rychlejší jízdě je to docela vo hubu. Je to normální, nebo mi to blbne? :help:

Vloženo

ne normalni to neni. Pravdepodobne mas nekde v systemu hadicek netesnost a cerpadlo musi pokazdy nejdriv naplnit celej system, nez to zacne strikat. Zkus se podivat, jestli ti to nekde netece.

Nevim co se ti zda jako dliuho, ale sterace zacnou stirat temer okamzite co pritahnu packu a ostrikovace strikaj na sklo (odhaduji 2-3 sekundy).

Vloženo

Já bych naopak uvítal zpoždění stírání, bohužel nejde nastavit ani přes VAG. Teda aspoň ne předFL. Někdo tady mluvil o zpětném ventilu, nebo jak se to jmenuje. Zajistí to, že voda zůstane v trubkách a není potřeba čekat na napumpování. Možná to bude důvod.

Vloženo

Já osobně kupuji na R origoš aero stěrače,stojí cca. 660 Kč.Vzhledem k tomu že autí až doposud stálo venku,tak mi vydrží rok.Uvidím co udělá garážování-přeci jen tak často nepřimrznou a nebude na ně v létě tak pražit slunce.Při nedávné "pražské" sněhové kalamitě stála funkčnost stírání předního skla za prdlačku. Silné sněžení a k tomu asi -8 kombinace přímo vražedná.I při ofuku na čelní sklo to za jízdy hezky rozetřelo to,co se rozpustilo na skle při stání a ihned to zamrzlo tak do prostředka skla....bezva výhled

Jinak při ostřiku předního skla přijdou první kapky kapaliny na sklo až když jsou stěrače skoro nahoře.Zadní stříká dobře a při stání je to gejzír ,že to dopadá i na přední okna.

Vloženo

Blacky,asi jezdíš jenom za sucha. ;) Ty Aero lišty mám v práci od června a s příchodem sněžení stírají naprd... Na soukromé FI mám rok a půl origo Škoda klasický stěrače a už je to taky bída.

Vloženo

Jinak při ostřiku předního skla přijdou první kapky kapaliny na sklo až když jsou stěrače skoro nahoře.Zadní stříká dobře a při stání je to gejzír ,že to dopadá i na přední okna.

Přesně tak, ve předu to trvá, než začne sříkat. Vzadu je to okamžitě. Pochopil bych kdyby to bylo naopak. Až bude čas, zkusim se na to poptat v servisu.

Vloženo

Netuším, první mně vydržely rok a dva měsíce s nájezdem cca 30 000km, drtivá většina času negarážováno.

Později jsem zkusil aero z Tesca. Prvně se osvědčily, překryvem se odstranily čůrky mezi stěračema. Měly dva problémy. Jeden při stírání skla se trochou námrazy uletěl za jízdy, druhý a třetí vydržel kvalitně stírat cca 8000km a pak šla kvalita velmi rychle dolů. Takže od července opět originál, zatím drží původní kvalitu. U těch prvních se začal objevovat po setření film, vrzly si a nebo jednoduše nechávaly stopy. 100 000km s jedněma stěračema si nedokážu představit a to už sem viděl asi šest let starý, se kterejma se navíc prakticky nestíralo - i tak byly kaput.

Vloženo

Neříkám že po roce jsou úplně grogy,ale při jízdě za deště (sněžení) v noci mi ten film po setření docela vadí,zvlášť když spousta řidičů neví,že se dají taky regulovat sklony předních světlometů.To raději těch šest stovek ivestuji,než abych někde na krajnici někoho žvejknul.

Vloženo

Netuším, první mně vydržely rok a dva měsíce s nájezdem cca 30 000km, drtivá většina času negarážováno.

Později jsem zkusil aero z Tesca. Prvně se osvědčily, překryvem se odstranily čůrky mezi stěračema. Měly dva problémy. Jeden při stírání skla se trochou námrazy uletěl za jízdy, druhý a třetí vydržel kvalitně stírat cca 8000km a pak šla kvalita velmi rychle dolů. Takže od července opět originál, zatím drží původní kvalitu. U těch prvních se začal objevovat po setření film, vrzly si a nebo jednoduše nechávaly stopy. 100 000km s jedněma stěračema si nedokážu představit a to už sem viděl asi šest let starý, se kterejma se navíc prakticky nestíralo - i tak byly kaput.

tech 100 000 km jsem mel najeto za cca 2.5 roku. A sam si take nedovedu predstavit 6 let stare sterace. Jeste na to mam ;) abych investoval 600 Kc do novych steracu. Jenze nevim proc, kdyz me stiraji k absolutni spokojenosti. Zadny film mi to nenechava a kdyz uz se objevi, tak sterace /gumicku/ radne umyju, utru. Zadny problem. Vliv ma take, ze parkuji v garazi. Nepatrim mezi lidi,kteri setri za kazdou cenu. Jelikoz me auto zivi a stravim v nem podstatnou cast sveho zivota, tak mu davam co si zada a neco navic. Reagoval jsem jen proto, ze mam stale puvodni k memu prekvapeni. Pristi me vydrzi treba jen 20 000 km a take se "pochlubim" ze vydrzely naopak tak malo. Tot vse.

Vloženo

S vydrzi musim souhlasit, vydrzeli mi vic nez 2 roky a ujeto neco pres 60 tisic a kdybych si je nepokonil jednou v zime, tak mozna vydrzeli doted. Auto je garazovane i stojici venku takze i tomu to prikladam a souhlasim, ze se o ne clovek musi obcas postarat.

Vloženo

Taky mám původní stěrače 2.5 roku s nájezdem 25 000 km.Problém mám jen v tom,když přes noc nechám ramínka se stěrači odklopené od skla.Do rána asi nějak vytvrdnou a při stírání nechávají velké(asi 10cm) mezery nesetřený.Po pár dnech se vše vrátí na původní stav a stírají normálně,pokud se na nich za jízdy nevytvorí ledový koule-v tu chvíli by mě jeblo.

Vloženo

Šunt...

Doporučuju origo a pri trose pece vydrzi bez problemu 2 cele roky. Ja na sve FI je mel 3 roky a stale ve vyborne kondici. Jinak receno, jedna sada na cca 50tkm.

Tou peci myslim opatrne s namrazou, ale take nestirat (ani skoro) suche sklo. Borci a borkyne co s prvnimi kapkami pusti sterace na trvaly chod se nemuzou divit, ze sterace nic nevydrzi.

No a jako posledni, ale o to dulezitejsi, doporucuji prevracet gumicky v klidovem stavu - staci cca 1x tydne (kdo nevi presne co myslim, at se podiva na to, jak to dela napr. OII automaticky). Jde o to, aby se gumicky "neprelezely" v jedne poloze. Pak ztvrdnout, skacou po skle a spatne stiraji.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Objevil jsem podivnou věc, auto 1/2 roku staré, jedna zima z námi a já mám jaksi zarezlá ramínka stěračů v tom čepu kterém se odklápí od skla... projevuje se to tak, že nadzvednu ramínko cca 1-2cm od skla a ono zůstane v této poloze. Když s ním párkrát zahejbu , tak se to uvolní a mezi tou pevnou a pohyblivou částí se objeví takovej ten bílej sajrajt , jako když koroduje hliník. :aggressive: Setkal se někdo s něčím podobným ??

J.

Vloženo

stanmar : to mě taky napadlo , jen mi to příjde podivný mazat stěrače na 1/2 roku starym autě, je to krásně vidět jak je to v tom pantu plesnivý vyfotim to a pošlu do Boleslavi co mi na to řeknou..... namazat můžu vždycky :aggressive:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...