Březen 9, 200817 r si piš Bburago!!! už se těším, až porovnáme spotřebu! btw. co tě vedlo k tomu FSI? jel si s tím? díky přikládám jednu víkendovou fotku
Březen 9, 200817 r si piš Bburago!!! už se těším, až porovnáme spotřebu! btw. co tě vedlo k tomu FSI? jel si s tím? díkypřikládám jednu víkendovou fotku No teď jsem měl asi po dobu 10 let dvakrát OCTAVII 1,8 TURBO (jedna z nich v avataru, když se FORD TRANZIT otáčel na dálnici) a jiný benzin ve Scoutu není, tak byl výběr jednoduchý. Nic proti TDI, ale prostě mám raději benzín. A protože jsem barák postavil na kopečku aby byl pěkný výhled, tak se tam také musím vyhrabat. A 4 x4 je určitě lepší než být mistrem v nasazování řetězů. Zdravím Upraveno Březen 9, 200817 r od hasici
Březen 9, 200817 r tak to určitě! každopádně já volil taky benzín protože naftu nemusím ale třeba kdybych zkusil... hh.. no a jel si s tím FSI? nebo kupuješ tzv. "zajíce v pytli"?
Březen 10, 200817 r tak to určitě! každopádně já volil taky benzín protože naftu nemusím ale třeba kdybych zkusil... hh.. no a jel si s tím FSI? nebo kupuješ tzv. "zajíce v pytli"? S FSI jsem nejel, nechám si to na ostro. Ale chci se tě zeptat na tvé poznatky : - dával jsi na Scoutíka zástěrky ?? vpředu i vzadu - jak je to s benzínem ? Dáváš mu 98 nebo 95 ? - Co zimní pneu ? Jaké jsi u obul
Březen 10, 200817 r S FSI jsem nejel, nechám si to na ostro. Ale chci se tě zeptat na tvé poznatky :- dával jsi na Scoutíka zástěrky ?? vpředu i vzadu - jak je to s benzínem ? Dáváš mu 98 nebo 95 ? - Co zimní pneu ? Jaké jsi u obul - zástěrky? děláš si srandu? ikdyby šly, tak bych je tam nedal!!! každopádně tam stejně nejdou leda že bys byl kutil a vymyslel nějaký připevnění - jezdím na N98, N100 nebo V-Power Racing, ale zjistil jsem, že v tom žádnej rozdíl není, takže teď jezdím na N98... každopádně N98 je u FSI 4x4 důležité kvůli vrstvenému spalování, při nízké zátěži jde pak do válce chudá směs -> nižší spotřeba - na zimu mám plechy 16" s pneumatikama Continental WinterContact TS 810 - koupil jsem je obuté jako sadu z příslušenstí Škoda Auto Upraveno Březen 10, 200817 r od vorlajz
Březen 10, 200817 r - zástěrky? děláš si srandu? ikdyby šly, tak bych je tam nedal!!! každopádně tam stejně nejdou leda že bys byl kutil a vymyslel nějaký připevnění - jezdím na N98, N100 nebo V-Power Racing, ale zjistil jsem, že v tom žádnej rozdíl není, takže teď jezdím na N98... každopádně N98 je u FSI 4x4 důležité kvůli vrstvenému spalování, při nízké zátěži jde pak do válce chudá směs -> nižší spotřeba - na zimu mám plechy 16" s pneumatikama Continental WinterContact TS 810 - koupil jsem je obuté jako sadu z příslušenstí Škoda Auto Díky za odpověď . Nemyslel jsi to tak, že když jde do válců chudá směs = nižší spotřeba, že ne . To by bylo fajn, jezdil bych na 90. Tak se budu muset podívat, za kolik se u nás tankuje 98. No dávat Scoutíka na plechy mi přijde škoda. Co kdybych dal 17" zimáky na origo kola ?? Je to úplná blbost ??
Březen 10, 200817 r tak blbost to určitě není... všechno je to o penězích... už jsem prostě nechtěl kupovat další sadu liťáků atd. prostě mě stačí plechy zajímavý je, že jsem minulý týden viděl dva Scouty a oba byly na plechách hh ale je jasný, že na origo to bude vypadat líp
Březen 10, 200817 r Nemyslel jsi to tak, že když jde do válců chudá směs = nižší spotřeba, že ne . něco si o tom přečti... jak funguje vrstvené spalování v FSI ... například na webu audi aby takto motor mohl pracovat, je potřeba N98...
Březen 17, 200817 r co je divného na tomto obrázku? Jak říká kámoš: "Nevím, ale Ty mi to určitě řekneš."
Březen 17, 200817 r ten Scout stál na 15" pneu... docela mazec... nechápu, jak to tam mohl dát.... Jo tak těch malejch kol jsem si všiml, ale nevím co se obouvá na Scouty...
Březen 17, 200817 r 17" v sérii a ještě 16", ty mám na zimu ... ale tenhle měl 15" s pneumatikama Barum... celkem frajer!
Březen 17, 200817 r 17" v sérii a ještě 16", ty mám na zimu ... ale tenhle měl 15" s pneumatikama Barum... celkem frajer! Hm hm hm, od doby co mám Papričku na 18" tak taky ty menší rozměry nějak nemusím :-)
Březen 17, 200817 r Tak na Scouta se myslím 15" vlezou celkem v poho (ikdyž nelegálně), jediný, kdo má větší kotouče a tím pádem jsou pro něj 15" tabu je RS
Březen 17, 200817 r Tak na Scouta se myslím 15" vlezou celkem v poho (ikdyž nelegálně),... no o to mi právě šlo, že to tam vrazil nelegálně!
Březen 17, 200817 r Tak na Scouta se myslím 15" vlezou celkem v poho (ikdyž nelegálně), jediný, kdo má větší kotouče a tím pádem jsou pro něj 15" tabu je RS Tak tak, dokonce ani 14" na Rs nejdou
Duben 25, 200817 r jak si to tak pročítám, tak k těm 15": když byla OII 4x4 nová, všichni se pozastavovali nad úchylným rozměrem 15" v základu...tak se novináři zeptali, proč tam nejsou aspoň 16", když už téměř každá automobilka u běžných předokolek nabízí 16" v základu a škodovka je má sotva za příplatek..šéfdesignérem jim bylo řečeno, že je to součástí designu, pro vyzdvihnutí drsného vzhledu 4x4 (jak jsou ta kolečka malá a vcuclá, to je drsné, to je fakt )..tak mě tedy napadá, proč na Scouta nedali taky 15" - má větší světlou výšku, navíc tmavé oblouky...to by vypadal ještě drsněji, ne?! Upraveno Duben 25, 200817 r od Deny.Kr
Květen 11, 200817 r Krásný video. Sice sem ho netočil,ale je to mazec. Hlavně druhá polovina. super video - konečně se toho někdo nebál a bojácným ukázal, co to auto dovede
Květen 18, 200817 r Další srovnání Scoutu, Freetracu a Qashqaie. Ať si udělá obrázek každý sám . http://automix.centrum.cz/testy/clanek.phtml?id=11888
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.