Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Takze chcem sa vas opytat ako startujete svojho milacika. Ak mate neutral s rucnou brzdou tak spojku zosliapnut alebo nie?Jeden moj znami sa so mnou hada ze ju mam zosliapnut aj ked som na neutrali,ale nevidim v tom zmysel. A dalej sa chcem opytat ako parkovat? Nechavat auto na rucnej alebo tam dat aj 1.stupen pripadne len ten 1.stupen bez rucnej? DAKUJEM

Vždy když startuješ tak sešlápnout spojku a když parkuješ tak na rovině klidně jedničku zařadit, ale kde je drobet kopec tak ručku....

Vždy když startuješ tak sešlápnout spojku a když parkuješ tak na rovině klidně jedničku zařadit, ale kde je drobet kopec tak ručku....

presne :palec2: ... ked parkujem na kopci dam 1 aj rucku.

Upraveno od domino666

Startovani urcite se spojkou. Ulehcis tak baterce a potazmo i starteru.

tohle se snad uci v autoskole ne?

Takze chcem sa vas opytat ako startujete svojho milacika. Ak mate neutral s rucnou brzdou tak spojku zosliapnut alebo nie?Jeden moj znami sa so mnou hada ze ju mam zosliapnut aj ked som na neutrali,ale nevidim v tom zmysel. A dalej sa chcem opytat ako parkovat? Nechavat auto na rucnej alebo tam dat aj 1.stupen pripadne len ten 1.stupen bez rucnej? DAKUJEM

Nechci být za blázna, ale i když nás učili v autoškole, že startování se provádí hlavně se sešlápnutou spojkou aby se odlehčilo starteru, tak někde jsem četl, že jsme jedinej stát kdo to dělá. Jinak já osobně při startu spojku vyšlapuji vždy a rychlost při parkování taky řadím automaticky. Z kopce navíc zatahuji ručku a v zimě pokud to jde opři auto kolama o obrubník a brzdu nezatahuj aby Ti ručka nezamrzla. :)

auto sa zasadne nacuvava k obrubniku pri parkovani a radim spiatocku + rucna. ( spiatocka lebo mam defend lock). startovanie vymacknut spojku.

Upraveno od houmr

U trabanta zásadně bez spojky! lol

startujem so stisnutou spojkou

co sa tyka stania, rucku skoro vobec nepouzivam, davam spatecku a zamykam.

v miernych kopcoch detto to iste + vytocene kolesa spravnym smerom

v prudsich kopcoch detto to iste + rucka + vytocene kolesa spravnym smerom + podlozenie kolies

Jak psali kolegové, startovat vždy se sešlápnutou spojkou, u parkování vždy zařazená rychlost, je-li to v kopci, tak navíc i zatažená ručka :palec2:

Jen bych doplnil, že k parkování v prudkých kopcích se doporučuje zařadit vždy opačný kvalt než jak stojíme v kopci, jinak řečeno, stojím-li v prudkém kopci čumákem z kopce, zařadím při parkování zpátečku, stojím-li do kopce, pak jedničku. :) A samo sebou pokud to jde, tak vytočit pro sichr kola tak, aby byla zapřena o obrubník...

Upraveno od Wassermann

Vymacknutie spojky nielen odlahci baterku pri startovani, hlavne v chladnom obdobi - starter nemusi tocit okrem motora aj prevodovku, ale je to dobre aj z bezpectnostneho hladiska. Videl som pripady, ked auto pri startovani skocilo, pretoze vodic zabudol, ze ma zaradeny rychlostny stupen.

Spojku vymačkávám vždy při startování a ruční brzdu dávám při parkování jen zcela vyjímečně v prudkém kopci, jinak jen za I. ;)

Start jedině se spojkou. Bez spojky se startuje náklaďák když mu uteče vzduch.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.