Publikováno Říjen 28, 200717 r Takze chcem sa vas opytat ako startujete svojho milacika. Ak mate neutral s rucnou brzdou tak spojku zosliapnut alebo nie?Jeden moj znami sa so mnou hada ze ju mam zosliapnut aj ked som na neutrali,ale nevidim v tom zmysel. A dalej sa chcem opytat ako parkovat? Nechavat auto na rucnej alebo tam dat aj 1.stupen pripadne len ten 1.stupen bez rucnej? DAKUJEM
Říjen 28, 200717 r Vždy když startuješ tak sešlápnout spojku a když parkuješ tak na rovině klidně jedničku zařadit, ale kde je drobet kopec tak ručku....
Říjen 28, 200717 r Vždy když startuješ tak sešlápnout spojku a když parkuješ tak na rovině klidně jedničku zařadit, ale kde je drobet kopec tak ručku.... presne ... ked parkujem na kopci dam 1 aj rucku. Upraveno Říjen 28, 200717 r od domino666
Říjen 28, 200717 r Takze chcem sa vas opytat ako startujete svojho milacika. Ak mate neutral s rucnou brzdou tak spojku zosliapnut alebo nie?Jeden moj znami sa so mnou hada ze ju mam zosliapnut aj ked som na neutrali,ale nevidim v tom zmysel. A dalej sa chcem opytat ako parkovat? Nechavat auto na rucnej alebo tam dat aj 1.stupen pripadne len ten 1.stupen bez rucnej? DAKUJEM Nechci být za blázna, ale i když nás učili v autoškole, že startování se provádí hlavně se sešlápnutou spojkou aby se odlehčilo starteru, tak někde jsem četl, že jsme jedinej stát kdo to dělá. Jinak já osobně při startu spojku vyšlapuji vždy a rychlost při parkování taky řadím automaticky. Z kopce navíc zatahuji ručku a v zimě pokud to jde opři auto kolama o obrubník a brzdu nezatahuj aby Ti ručka nezamrzla.
Říjen 29, 200717 r auto sa zasadne nacuvava k obrubniku pri parkovani a radim spiatocku + rucna. ( spiatocka lebo mam defend lock). startovanie vymacknut spojku. Upraveno Říjen 29, 200717 r od houmr
Říjen 29, 200717 r startujem so stisnutou spojkou co sa tyka stania, rucku skoro vobec nepouzivam, davam spatecku a zamykam. v miernych kopcoch detto to iste + vytocene kolesa spravnym smerom v prudsich kopcoch detto to iste + rucka + vytocene kolesa spravnym smerom + podlozenie kolies
Říjen 30, 200717 r Jak psali kolegové, startovat vždy se sešlápnutou spojkou, u parkování vždy zařazená rychlost, je-li to v kopci, tak navíc i zatažená ručka Jen bych doplnil, že k parkování v prudkých kopcích se doporučuje zařadit vždy opačný kvalt než jak stojíme v kopci, jinak řečeno, stojím-li v prudkém kopci čumákem z kopce, zařadím při parkování zpátečku, stojím-li do kopce, pak jedničku. A samo sebou pokud to jde, tak vytočit pro sichr kola tak, aby byla zapřena o obrubník... Upraveno Říjen 30, 200717 r od Wassermann
Říjen 31, 200717 r Vymacknutie spojky nielen odlahci baterku pri startovani, hlavne v chladnom obdobi - starter nemusi tocit okrem motora aj prevodovku, ale je to dobre aj z bezpectnostneho hladiska. Videl som pripady, ked auto pri startovani skocilo, pretoze vodic zabudol, ze ma zaradeny rychlostny stupen.
Říjen 31, 200717 r Spojku vymačkávám vždy při startování a ruční brzdu dávám při parkování jen zcela vyjímečně v prudkém kopci, jinak jen za I.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.