Publikováno Září 1, 200619 r Ahoj, mám otázečku... Kolik spojka v RSku "vydrží" Nm? A druhou otázečku, co všechno musím vyměnit, když od spojky chci, aby vydržela větší krouťák? Stačí lamela, nebo to musím vyměnit nějak celý? Vůbec se v tom nevyznám, tak prosím poraďte. Díky
Září 3, 200619 r Spojka v RS má větší průměr 240mm, převodovka RS má 350Nm, 1,9 74kW má převodovku 250Nm a spojku 228mm.
Září 3, 200619 r Je to presne jak rika JaKr. Bowie77: Jen bych dodal, ze nejde jen o spojku - pokud chces treba cipovat a zvednout tocivej moment, namahas i prevodovku, ktera je stavena zase jen do urciteho tociveho momentu. Ted koukam na tvuj podpis - jestli mas klasicky 1.9 TDi a ted misto seriovych 240 N.m. zenes pres prevodovku 368 N.m. a hodlas ten tocivej moment vyuzivat (proc bys to jinak delal), tak si priprav penize nejen na spojku, ale i na prevodovku. Tohle vydrzi celkem v poho skrin z RS (do 350 N.m.), ale klasickou z TDi PD (do 250 N.m.) zrusis hodne rychle...
Září 3, 200619 r Autor Je to presne jak rika JaKr. Bowie77: Jen bych dodal, ze nejde jen o spojku - pokud chces treba cipovat a zvednout tocivej moment, namahas i prevodovku, ktera je stavena zase jen do urciteho tociveho momentu. Ted koukam na tvuj podpis - jestli mas klasicky 1.9 TDi a ted misto seriovych 240 N.m. zenes pres prevodovku 368 N.m. a hodlas ten tocivej moment vyuzivat (proc bys to jinak delal), tak si priprav penize nejen na spojku, ale i na prevodovku. Tohle vydrzi celkem v poho skrin z RS (do 350 N.m.), ale klasickou z TDi PD (do 250 N.m.) zrusis hodne rychle... No, bohuzel to tak mam.... Co myslis? Ze bych tam mel soupnout prevodovku z eRSka(myslim ten 6ti kvalt?) To je investice zase tak za 20k Kc.... Myslim tim spojku... to je fakt uplne mazec.... on mi tech 368 ukazal VAG, takze tam bude min, ale fakt ted nevim kolik... mmnt, kouknu se na Certifikat a pak poslu aktualizaci.... prevodovku se me opravdu ted nejak mluvit nechce. Pruser je potom s technickou, ne? nebo to je v pohode? Co mi na sestikvalt reknou v servisu? dikes
Září 3, 200619 r Ale technicky se da udelat kde co, jen proste nez neco nacipujes nebo jakkoliv upravis, musis myslet i na ostani co s tim souvisi. Jestli pujde dat prevodovka z RS na obycejny TDi ti tady reknou jini, co maji zkusenosti, to fakt nedokazu rict. Ale dovedu si predstavit, ze s tim bude souviset dalsi hromada veci - jako poloosy apod. V principu by to melo jit podle hesla "oboji je 1.9 TDi", ale to je jen muj odhad. Pokud ale nechces treba z financnich duvodu menit prevodovku nebo ji nechat upravovat, pak te stejne pri vyuzivani cele sily 368 N.m. se seriovou prevodovkou do 250 N.m. velka investice nemine, protoze tohle proste ta prevodovka nemuze dlouho vydrzet... Takovych pripadu znam uz vic... Upraveno Září 3, 200619 r od Maverick
Září 3, 200619 r Autor No, na certifikatu, kterej jsem k cipu dostal je napsano "jen" 320 Nm, takze to neni az tak hrozny... Nicmene je to porad docela dost... Videl jsem proste cip za hodne dobrou cenu, tak jsem po nem skocil. Nijak me v ty dobe nezajimalo to ostatni... Ted mam trochu jinej nazor... No, uvidime... Zajedu si na brzdu, abych se dozvedel, kolik ten kroutak teda vlastne mam, a pak dam vedet. VAG to pocita z ruznych velicin, ktere se pred vypocty zaokrouhluji a tak vznika velka pocetni chyba. Je mi naprosto jasny, ze to tech 368 Nm ukazanych VAGem nebude, ale v podpisu se to vyjima moc hezky.... Prevodovka by mela bejt do 300 Nm, takze ten narust tech 20 by nemel bejt az tak hroznej... No uvidime. Kazdopadne prevodovka je investice jako KRAVA... Hruza, to jste me teda nepotesili.... Uff.... doufam, ze to nejak pujde.
Září 3, 200619 r Sorry Bowie, neprispeju radama ale neda mi to nezareagovat, tady je presne to, co jsem Ti rikal v jinem threadu!!!!!!! Velmi ale velmi orientacne si zmeril "vykon" po cipu a ted tady probiras s klukama zasadni temata, ktery se prave opiraji o to jaky kroutak posilas na spojku potazmo prevodovku!!!! Heh, prave si to v poslednim prispevku uvedl na pravou miru (jedine brzda a i ta ma sve odchylky), takze ber moji reakci v pohode ale vicemene jsem zrovna tohle mel namysli.
Září 3, 200619 r Autor Sorry Bowie, neprispeju radama ale neda mi to nezareagovat, tady je presne to, co jsem Ti rikal v jinem threadu!!!!!!! Velmi ale velmi orientacne si zmeril "vykon" po cipu a ted tady probiras s klukama zasadni temata, ktery se prave opiraji o to jaky kroutak posilas na spojku potazmo prevodovku!!!! Heh, prave si to v poslednim prispevku uvedl na pravou miru (jedine brzda a i ta ma sve odchylky), takze ber moji reakci v pohode ale vicemene jsem zrovna tohle mel namysli. Jasny.... Beru to. Mas pravdu
Září 3, 200619 r Jinak "skoda", ze kdyz ted uvazujes o investici do RS prevodovky, ze jsi nesel jinou cestou pro vice koni. Vetsi trysky, vetsi turbo, jinej cooler, pak by to vse krasne ladilo a mohl by si jit i o neco vysse
Září 4, 200619 r Bowie77: Jen jeste drobnost - pokud nemas nejakou spešl prevodovku v aute, tak mas MQ250, coz je standard pro 1.9TDi a ta je konstruovana jen do 250 N.m., nikoliv jak uvadis do 300 N.m. Potom je i pripadnych 320 N.m. pro tuhle prevodovku hrozici smrtelne nebezpeci. Ber to tak, ze do RS , ktere ma 310 N.m. v serii, se montuje MQ350 (do 350 N.m.) - proc by se tam davala, kdyby stacila MQ250?
Září 5, 200718 r Čauves, pořídil jsem si RS a po par set najetých km se mi objevila závada na spojce. A to sice to, že když sešlapnu plyn začne mi klouzat spojka. Ale pouze od 4 do 6. při nižších kvaltech je to ok. Auto má nejto 50.000km a kydby byla spojka ko, tak to klouže od 1. Setkal jste se někdo s tímhle problémem? Díky za rady
Září 5, 200718 r Ahoj, nene.Prave , ze ti zacne klouzat presne jak popisujes.A hadam, ze ti to klouze kolem 3tis/ot za min, vid??Fakt uz muze byt v haji, zalezi kdo a jak s tim jezdil=(/((
Září 5, 200718 r Ahoj, nene.Prave , ze ti zacne klouzat presne jak popisujes.A hadam, ze ti to klouze kolem 2,5- 3tis/ot za min, vid??Fakt uz muze byt v haji, zalezi kdo a jak s tim jezdil=(/((
Září 5, 200718 r Jo je to něco kolem 3000 a nebo při prudké akceleraci..ale ani nesmrdí, při pojíždění je taky ok a ani nesmdí
Listopad 2, 200717 r Ahoj, nevite nekdo kolik stoji nova spojka do RSa? Ta moje mi nejak zacina prokluzovat:(
Listopad 2, 200717 r Ahoj, nevite nekdo kolik stoji nova spojka do RSa? Ta moje mi nejak zacina prokluzovat:( Musis vymenit lamelu, pritlacak a lozisko, nevim mozna cena kolem 12 000Kc, ale podotykam, ze cenu nevim presne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.