Piaggio Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 (editace) Presunul som termin na pondelok,takze ked to zajtra objednam do 13.30 tak to v pondelok mam jedno z druhym. V tom trencine to ma sklade.Keby som to vedel tento pondelok ze ich maju skladom,asi by uz CUPRY boli domaa tie AUDI by mali smolu . No nic asi budem musiet potiahnut daky ten nadcas a vybavit u riaditela aby mi to zaplateli. Neda mi to ,este raz pozrem na tu porovnaciu tabulku a tie mm. Tie diesel su masne az to neni pekne. Ale asi kupim 8Z0 ,az mam kludne svedomie,ze som spravil maximum. Inak tie cinske co tam mam mi vydrzali cca rok ale co uz ich . Skoda 1000sk za geometriu. Editováno: 23. Duben 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukys.z Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Mam 1.9 TDi. Dal jsem silentbloky z cupry. Cena v seatu nejak cca 200-220,- za kus. Muzu potrvrdit, ze se vic prenaseji vibrace a neni prijemny jezdit v extra nizkych otackach, ale ty otacky jsou nezdrave i pro setrvacnik. Takze pod 1500 nejdu a v pohode. Sice ze zacatku to byla trosku zmena, ze v aute je citit vic motor, ale ze tu jizdu to myslim stoji. Muj problem byl, ze jsem mel totalne utrzenej levej silent. Po nasazeni novych a rozjeti auta jsem to poznal hned na rozjezdu po 10 metrech a jen jsem si klepal na celo jak jsem mohl tak dlougo jezditi s utrzenym, takze ted maximalni spokojenost a myslim, ze pri porovnani zivotnosti neni o cem mluvit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Ustril by som urcite . Ale ked tam dam tie z audi ,bude to auti hned o triedu "vejs". Bude to Audi Fabia zo silentbl. za 1000sk. Makov tiez daval tieto audi do svojho naftaka. Inak jeden kolega tomu davali dake delphi ci co.Lebo tiez nechcel origo. To su asi tie tuningove.Platel aj z robotu 3500 cca Sk. Myslim si,ze to ani nebude poznat ci je to cupra alebo audi.(akurat penazenka to pociti).Ale pre ten pocit . Auto ma stastie,ze som odlozil cestu na pondelok.Ak Boh da a daco nepobabru tak v pondelok to mam. Zajtra naobed tetuske volam 2x 8Z0 .... a prosim aj z menovku na sacku :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrys76 Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 Ustril by som urcite .Ale ked tam dam tie z audi ,bude to auti hned o triedu "vejs". Bude to Audi Fabia zo silentbl. za 1000sk. Makov tiez daval tieto audi do svojho naftaka. Inak jeden kolega tomu davali dake delphi ci co.Lebo tiez nechcel origo. To su asi tie tuningove.Platel aj z robotu 3500 cca Sk. Myslim si,ze to ani nebude poznat ci je to cupra alebo audi.(akurat penazenka to pociti).Ale pre ten pocit . Auto ma stastie,ze som odlozil cestu na pondelok.Ak Boh da a daco nepobabru tak v pondelok to mam. Zajtra naobed tetuske volam 2x 8Z0 .... a prosim aj z menovku na sacku :smich: Tak hlavně udělej fotodokumentaci ať se máme čeho chytat Jinak přeju pevné nervy při výměně. Zduř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 (editace) No ano nervy bude treba,hlavne ked nejde vysrobovat samojistnu maticu capu . Ale mam nove capy,takze flexa to isti Tie cinske tam sli jak po masle. Ale zato mam v polici uz spraveny lis na silentbloky, takze,jedine co musim zohnat su dvalitne spalky pod auto nakolko tie minulorocne su uz postiepane . Foto dam,ked ic nudem mat.Montaz bude az neviem kedy - ked sa mi bude chciet..... Editováno: 24. Duben 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrys76 Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 Na dieselpoverforu někdo psal,že to měnil aniž bz sundával ramena?To bych chtěl vidět.Fakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 No aj tu to daktori robili.Ale potom ked robili druhu stranu to uz dali dole.Zalezi kdo ma aku guraz.Ja co som videl jednu fotodok. tam to bolo hore spomenute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 (editace) ALA AUDIIIII SILENTBLOCK. Editováno: 27. Duben 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 (editace) Editováno: 18. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek69 Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Chtel jsem se zeptat, mame fabii rv. 2002 kdyz vytocim trebas pri pomalem pojizdeni, nebo couvano kola na plny rejd, tak neco lupne na predni naprave, a je citit za jizdy vule na volantu, ale na technicke nezjistili nic, vse je pevne, silentbloky, cepy rizeni atd, vse o.k bez vule! nesetkali jste se s timto nekdo?co to muze byt? ze by prevodka rizeni? moc dekuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 30. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Takze so silentblokamy s Cupry mam cca majazdene cca 15000km.... a minule som jazdil na fabce bez CUPRA s klasikou ... a na tom mojom aute idem ako na TERENKOZE v porovnani s klasikou..... s cupra to fakt nedokaze eliminovat tie narazy ako klasika..... nepremyslate niekto o zamene spet za origo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Přesně z toho důvodu bych je tam nedal, ani kdyby byly zadarmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 30. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Přesně z toho důvodu bych je tam nedal, ani kdyby byly zadarmo. Mna by len stvalo ze po vymene za stare... by som ich zase musel po case menit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Také jsem na Cuprách najezdil podobné km a neměnil bych. Je fakt, že hlavně po Praze, se ostré nerovnosti opravdu výrazněji přenášejí do interiéru a ten o sobě dává víc vědět. A též HTP v nižších otáčkách více duní a přenáší vibrace do volantu, ale to lze brát jako výhodu eliminující podtáčení motoru. Hlavní přínos je v jízdních vlastnostech. Občas jezdím na bráchově Fabii s origo uložením, takže mám přímé srovnání. I některé krátké nerovnosti Cupry zdolávají lépe, protože origo silentblok se napruží a pak jde vlastně do protipohybu. Mimo město je pak rozdíl v komfortu téměř zanedbatelný. Největší nevýhoda origo bloků je jejich životnost. Pokud jezdí člověk ostřeji do zatáček a občas přitlačí na brzdy, tak se roztrhají už po 15-20000 km, sbíhavost se prakticky nedá udržet v povoleném rozsahu a citlivost na boční vítr je značná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Tak to jsem asi klikař, mě se jeden natrhnul až ve 120tis. a ty vyměněné stále ještě drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 (editace) Já jsem na origo také najezdil víc. Ale už někdy kolem 20 tkm jsem pozoroval divné chování podovzku (horší držení přímého směru, hlavně při větru). Silentblok se natrhává postupně a v klidové poloze to ani na něm okem nejde poznat. Záleží na stylu jízdy. Brácha jezdí klidně a má je po 50 tkm OK. Když někdo jezdí pilu a má silnější motor, tak budou odepsané podstatně dřív. Edit: Za vše asi hovoří to, že škodovka od podzimu na FII. a Roomy začala montovat starší provedení ramen s "integrovaným" silentblokem. Editováno: 30. Duben 2009, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Dali jsme je na 1.4 MPI, najeto 10k, auto dobře sedí, vibrace žádné, výměnu mohu doporučit ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabulus Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Také jsem na Cuprách najezdil podobné km a neměnil bych. Je fakt, že hlavně po Praze, se ostré nerovnosti opravdu výrazněji přenášejí do interiéru a ten o sobě dává víc vědět. A též HTP v nižších otáčkách více duní a přenáší vibrace do volantu, ale to lze brát jako výhodu eliminující podtáčení motoru. Hlavní přínos je v jízdních vlastnostech. Občas jezdím na bráchově Fabii s origo uložením, takže mám přímé srovnání. I některé krátké nerovnosti Cupry zdolávají lépe, protože origo silentblok se napruží a pak jde vlastně do protipohybu. Mimo město je pak rozdíl v komfortu téměř zanedbatelný. Největší nevýhoda origo bloků je jejich životnost. Pokud jezdí člověk ostřeji do zatáček a občas přitlačí na brzdy, tak se roztrhají už po 15-20000 km, sbíhavost se prakticky nedá udržet v povoleném rozsahu a citlivost na boční vítr je značná. Jo, ja mam 150.000KM a taky jeste original....ale ve ctvrtek uz tam snad prijdou ty Cupracky. Presne jak rikas bocni vitr pri unavenych silent blocich dokaze autak pekne rozhoupat. Navic auto uz nedrzi stopu v zatackach tak jako v minulosti, takze jsem fakt zvedavej na ten rozdil. Fabulus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaro Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 . Dobrý den pánové přidám něco k diskuzi: Silenbloky v rameni/v zadu/měníme okolo Liberce bez sundání ramene přímo na zvedáku. Jsou 2 druhy silenbloků /páni zjistili že praskají -tak vyrábí nový druh-asi lepší/Silenblok se lisuje jednoduchým přípravkem,který zamezí prasknutí obalu-umělá hmota- lisuje se šroubem M16 Mohu dodat bud výkres nebo kus.V diskuzi jsem přečetl o zmenšování průměru nepohopím jak to mohl někdo napsat. Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermajs Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 zdravim, mohl by mi tu nekdo poradit kde sehnat silenbloky 8Z0407183 z A2, nikde je nemohu na netu najit. mam FII r.v 8/07 najeto neco pres 40tis km a silenbloky jsou temer na sracku... pri brzdeni mi kola pekne cestuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 cermajs: vždy nejjednodušejc seženeš díl u autrizovanýho prodejce (nebo servisní středisko) = tudíš u prodejce zn. AUDI tady jukni kde najdeš k tobě nejbližší pobočku: http://www.audi.cz/prodejci/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 .Dobrý den pánové přidám něco k diskuzi: Silenbloky v rameni/v zadu/měníme okolo Liberce bez sundání ramene přímo na zvedáku. Jsou 2 druhy silenbloků /páni zjistili že praskají -tak vyrábí nový druh-asi lepší/Silenblok se lisuje jednoduchým přípravkem,který zamezí prasknutí obalu-umělá hmota- lisuje se šroubem M16 Mohu dodat bud výkres nebo kus.V diskuzi jsem přečetl o zmenšování průměru nepohopím jak to mohl někdo napsat. Ahoj Mozes dat nejaky navod a vykres toho pripravku. V celku by ma to zauijimalo. Budem muset vymenit aj na svojej Fabii a mam zatial len ten pripravok co nakreslil JAKR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeedyTuning Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 pujdou mi velikostne silentbloky z cupry na verzi fabie bez posilovace 1.2 htp? loziska kol mam napr jine...66mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Speedy: pokud se nepletu tak na všech verzích Fabek včetně 1.0 a 1.2 bez posilovače by měl být stejnej silentblok ramene a to tloušťka 52 vnější průměr 65 mm = měl by tam ten cupráckej sedět dyštak vydrž jestli se ještě někdo ozve a třebas mě opraví, ale katalogově je to jak píšu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hitak Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 ramena a konzoly so silentblokmi by tam mali byt presne take iste, cize cupra silentbloky by mali pasovat aj ked naboje su ine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.