Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

MEYLE začali dělat tohle, viz foto. Vnitřní otvor je zesílen poměrně silnou kovovou vložkou. Cena 140 Kč je zajímavá. Nemám bloky až tak hrozné, ale s tim že jdu v září na STK a budu měnit čepy a kotouče tak to udělam při jednom.

post-36649-0-20858900-1302180437_thumb.j

post-36649-0-84569000-1302180469_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám v prčicích silentbloky, jak moc velký problém to při jízdě nebo pro auto je? Ptám se proto, že auto momentálně silně potřebuju, musím udělat geometrii i přes tenhle problém a na výměnu nemám čas ani peníze..nabízeli mi cenu 2500. Jsem student tak nevydělávám a na tohle nemám, po každý vyměněný věci se objeví další problém (nedávano jsem měnil ložisko pak čep a teď budu muset tohle)... :aggressive: Ještě jsem tu někde četl, jestli jsem to dobře pochopil, že jste si nechávali udělat silentbloky v SEATu a za nižší cenu? Nebo kolik by za to chtěli v origo servisu? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám v prčicích silentbloky, jak moc velký problém to při jízdě nebo pro auto je? Ptám se proto, že auto momentálně silně potřebuju, musím udělat geometrii i přes tenhle problém a na výměnu nemám čas ani peníze..nabízeli mi cenu 2500. Jsem student tak nevydělávám a na tohle nemám, po každý vyměněný věci se objeví další problém (nedávano jsem měnil ložisko pak čep a teď budu muset tohle)... :aggressive: Ještě jsem tu někde četl, jestli jsem to dobře pochopil, že jste si nechávali udělat silentbloky v SEATu a za nižší cenu? Nebo kolik by za to chtěli v origo servisu? Díky

Auto nedrží správný směr, mě při jízdě v zatáčkách vybroval volant zleva doprava, při přidání plynu auto škublo, 170 tisíc najeto, fabia I., začalo pravý rameno bubnovat do nápravy, nepříjemný, koupil jsem 1K0... origo zesílený, dávaj se do octavky, cena dvou předních a dvou zadních ( všechny na předních ramenech : "Studente!" ) cena 855,- i s dopravou. Dělal jsem to sám pomocí domácky uvělaného stahováku( někde je tu uveřejněn) . Dělal jsem už druhý auto. Ty zesílený silentbloky 1K0... šli velice dobře nalisovat uvedeným prostředkem. Dělal jsem to na autě. Dopředu jsem si sehnal hliníkový konzole ramene, protože jsem v minulosti na jiný Fábce ulomil šrouby uchycení ramene, ale nakonec šrouby na mojí fábce šli dobře vyšroubovat, myslím, že má vliv, že ji v zimě garážuju, takže šrouby pak nejsou zaoxidovaný v tý konzoli. Sežeň si někoho, on ti to možná za 500,- udělá. Já měl všechny silentbloky za 8 hodin hotový, je fakt , že šlo vše, jak mělo a dělal jsem to podruhý. Po výměně drží auto i volant stopu , nemlátí, je to super změna. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem tu geometrii nechal udělat. Říkali mi tam právě silentbloky, že mám špatný. Ale pročítal jsem si forum a to, co dělá vám dělají ty silentbloky, tak mě to dělalo nejspíš jen tou geometrií, protože teď jezdí moc pěkně. Měl jsem hodně špatnou geometrii předtím a teď je už ok. Auto drží, nevibruje, nic nemlátí a ani neškube. Mám za chvilinku 150 tisíc najeto a taky fabia 1. Na výměnu silentbloků, který jsou docela hluboko, na ty si netroufnu. Bohužel auto garážovaný nemám :feve::-( Jinak díky moc za odpověď :) Myslíš, že to mám teda vyměnit když auto jezdí tak jak má nebo počkat až to bude horší?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem tu geometrii nechal udělat. Říkali mi tam právě silentbloky, že mám špatný. Ale pročítal jsem si forum a to, co dělá vám dělají ty silentbloky, tak mě to dělalo nejspíš jen tou geometrií, protože teď jezdí moc pěkně. Měl jsem hodně špatnou geometrii předtím a teď je už ok. Auto drží, nevibruje, nic nemlátí a ani neškube. Mám za chvilinku 150 tisíc najeto a taky fabia 1. Na výměnu silentbloků, který jsou docela hluboko, na ty si netroufnu. Bohužel auto garážovaný nemám :feve::-( Jinak díky moc za odpověď :) Myslíš, že to mám teda vyměnit když auto jezdí tak jak má nebo počkat až to bude horší?

U špatný geometrie se sjíždí gumy, takže to je příznak, ale silentbloky , pokud tě neutravujou, tak na ně prď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím.

mám takový problém ,na moji Fabii 1,2 jsem chtěl vyměnit silentbloky a začal jsem na straně spolujezdce.V dílenské příručce se píše ,že se mají odšrobovat 3 šrouby co jsou na čepu ramene (pohoda)pak jsem chtěl vyšroubovat ten šroub co drží rameno v nápravnici ,ale bohužel marně byl moc dlouhý a nešel ven k vůli VAŇĚ motoru prostě tam vadí.Auto jsem měl zvedlé jen na jedné straně.Dovede mi někdo poradit? jednu možnost znám - servis :)

Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíš odšroubovat matici na levém silentbloku motoru a heverem opatrně motor přizvednout. Musí se kvůli tomu odšroubovat a přizvednout i nádržka chladící kapaliny (bude vadit silentbloku) a doporučuji i rozpojit výfuk nad vlnovcem (starší vlnovec by přizvednutí motoru nemusel vydržet). Druhá možnost je vyndat celou nápravnici, ale tam se musí dát velký pozor na přesné usazení při zpětné montáži. Já to dělal vždy prvním způsobem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, budu měnit silentbloky místo cupráckejch za normální 1KO. Myslíte, že ucítím rozdíl v komfortu jízdy hlavně na horším povrchu? Dále bych při tý příležitosti chtěl nechat vyměnit čepy. Mám už najeto přes 180 tis. a jsou furt původní. Jaký tam všude jsou a kolik jich je? Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, musím se podělit o bezprostřední zážitky s výměnou silentbloků (místo Cuprabloků za 1KO...) Co se týče výměny, tak ty cuprabloky šli hrozně blbě ven, naůčtovali si za to asi o 100 Korun víc :)), co se jízdních vlastností týče, tak ty mi připadají zhruba stejné, jak s cuprabloky, možná kdyby to někdo hobloval na okruhu, tak by to třeba poznal ale pochybuju. Takže spokojenost. Co se týče pohodlí, tak jsem teď uplně někde jinde, nic nedrncá, nerachotí, nerovnosti nejsou cejtit, jízda po kostkách i po blbejch je skoro na úrovni Golfa V. řady :)) Takže určitě doporučuju bloky 1KO. A jestli vydržej i kdyby jen 50 000km, tak i za to to stojí, ale stejně si myslím, že to vydrží víc - ten silentblok je jako cuprablok, akorát má tu gumu mnohem měkčí a jsou tam jen menší 4 díry, ale oproti těm prapůvodním fabiáckejm to vypadá velmi odolně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Celé jsem to zde pročetl, ale úplně jsem nepochopil, jak se z auta dostane komplet rameno+konzole. V DP se píše, že se musí vyšroubovat matka náboje kola a vytáhnout poloosa, avšak nemám pocit, že by to tady někdo takto dělal. Takže jak to je? Kulák je zasunutý v rameni, konzole zase v nápravci - dá se to vyndat bez povolení tématky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Matice na poloose se povolovat nemusí. To jen v případě, že chceš ven s těhlicí (např. výměna tlumičů).

Stačí vyndat čep řízení z těhlice a povolit tři šrouby spodního čepu zespodu na rameni, pak trocha akrobacie a čep z ramene vyndáš.

Editováno: , autor: rkonf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...