silarm Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Znamej koupil O1 4x4. Kdyz me v tom vezl tak jsem citil strasne vibrace od zadku i kdyz haldex nebyl seplej. Projevovalo se to kolem 80km/h. System asi chytne nejakou vlastni frekvenci a zacne rezonovat. Pri 120 to zase prestalo. Vubec na to nemelo vliv zatizeni motoru, zarazena rychlost (vcetne neutralu) proste jak to bylo v tedo rychlosti tak to vibrovalo. Je problem v haldexu rozvodovce nebo kardan a jeho ulozeni? Nemate nekdo na haldex dilensky manual? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Jackk Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Znamej koupil O1 4x4. Kdyz me v tom vezl tak jsem citil strasne vibrace od zadku i kdyz haldex nebyl seplej. Projevovalo se to kolem 80km/h. System asi chytne nejakou vlastni frekvenci a zacne rezonovat. Pri 120 to zase prestalo. Vubec na to nemelo vliv zatizeni motoru, zarazena rychlost (vcetne neutralu) proste jak to bylo v tedo rychlosti tak to vibrovalo. Je problem v haldexu rozvodovce nebo kardan a jeho ulozeni? Nemate nekdo na haldex dilensky manual? diky koukni se na přírubu spojující haldex a kardan. stačí nepatrně povolenej šroubek a muže to takhle hazet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 aťi si vyváží gumy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Tuhle závadu jsem měl taky, byly to povolený šrouby - pokud s tím budeš jezdit ještě chvíli, tak se může stát, že se ti sežvejká pružná spojka, případně pružná spojka s tlumičem kmitů a to jsou potom docela pálky na opravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 19. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Tuhle závadu jsem měl taky, byly to povolený šrouby - pokud s tím budeš jezdit ještě chvíli, tak se může stát, že se ti sežvejká pružná spojka, případně pružná spojka s tlumičem kmitů a to jsou potom docela pálky na opravu. tak je to ta pruzna spojka je uplne vyzvejkana, jsem zvedavej kolik bude stat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 (editace) Tuhle závadu jsem měl taky, byly to povolený šrouby - pokud s tím budeš jezdit ještě chvíli, tak se může stát, že se ti sežvejká pružná spojka, případně pružná spojka s tlumičem kmitů a to jsou potom docela pálky na opravu. tak je to ta pruzna spojka je uplne vyzvejkana, jsem zvedavej kolik bude stat... Koukal jsem na fakturu a přední mě stála 2800,- k tomu ještě 800,- za spojovací pouzdro. Ale když teď koukám do ETKY, tak ty cenovky jsou úplně někde jinde. 3800,- (5100,-) a 1200,- pouzdro... Jinak pružná spojka s tlumičem kmitů (ta zadní) stojí cca 12000,- Brrrrr. Fuj to jsou ceny. Nevím jestli má cenu kupovat to někde z vrakáče - člověk by mohl koupit obdobně sežvejkanou Možná zkus Cosbyho, ten rozprodával nějakou bouračku 4x4... třeba bude něco mít. Editováno: 20. Listopad 2007, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vencax Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Tu zežvejkanou zadní gumovou spojku sem dnes měnil, mno řeknu Vám, že docela dost práce, prvně jsem to zkoušel sám v domění že povolím šest šroubků a kotouč sám vypadne - vůbec . Jel sem na zvedák ke známému a práce tak hodinka ..., každý šroub jinačí a nakonec jsme vytáhli i zadní část kardanu, aby to šlo vyměnit. Fakt síla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.