Návštěvník Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 predek je vpravo Ze to jeste nemam tak hrozne nebo jo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 Máš to v pohodě, skoro to není vůbec vidět, to já to má víc prohlé. A to jsem koukal tuhle na jednu venku před barákem a to byl masakr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 (editace) Naprudko jsem to velkejma sikovkama natahal zpátky, tedy co šlo. Něco málo je ještě vidět, jen když se na to někdo zaměří, takže spojenost. Teď už to dávám jen ke spolehlivému mechanikovi, takže už je pokoj. Jen musím dodat, že mám výhodu v černé barvě auta, takže jsem to pak očistil, olepil krepovkou a nastříkal nějakým černým sajrajtem ve spreji, a není nic vidět od poškození a je to ochráněné. Editováno: 28. Prosinec 2009, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 Kromě násilných poškození (obrubník, přílop apod) je hlavním problémem O1 již samotná konstrukce prahu, který končí na spodní straně stažením do cca 2 cm hřebenu, který se vždy při zvedání za prahy na hydraulickém zvedáku minimálně ohne (obzvláště u těžších dieselů). Proto je také v oficiální dílenské příručce uvedeno, že vůz se nesmí za prahy zvedat a jsou zde vyznačena místa pro umístění ramen hydr. zvedáku, což však nerespektují nebo často i neznají (!!!) ani ve značkových servisech, o ostatních nemluvě. Navíc je to pro mechaniky daleko pohodlnější zvedat za práhy než si lehat k vozu a umisťovat ramena až na předepsaná místa relativně daleko až za prahy směrem ke středu vozu. Tento problém nevzniká při správném použití ručního zvedáku dodávaného k vozu. Proto u O2 již byly práhy překonstruovány a tento problém nehrozí. Doporučení: - nestyďte se ani ve značkovém servisu upozornit na správný postup zvedání - a při přebírání vozu si najděte ještě cca minutu a v pokleku zkontrolujte stav prahů - vzhledem k rozšíření digifoťáků je nejlepší si ještě předem udělat fotodokumentaci pro případné spory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Tak kam mám dát origo zvedák??? Když to dám na ty vystužená místa na pahu jak je tam to drážkování tak to spadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Tak včera mě zvedali ve značkovém servisu za prahy a trpěl jsem, nic se tam zatím neobjevilo mám 1,6 , příště s nima vyběhnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 Tak já zvedám výhradně za prahy a stále jsou jak nové a ani nevypadá, že by se chtěly prohnout.Na hydraulickej zvedák nasadím podložku vyrobenou podle příručního heveru tak, aby obkročil ten lem.Samozřejmě předpoklad je nemít shnilé prahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fido Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 Jo, to je možný, že když se posadí hever mimo osu prahu, že to tak dopadne. Jinak si to neumim vysvětlit. Přece by nám nedávali inženýři ze Škodovky nefunkční, prahy ničící hever k autu, ne? Já vyhodil origo hever a koupil mechanický nůžkový hever a zvedám pohodlně pod nápravnicí. |Nic nezohýbám a hever se vejde do rezervy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 (editace) Mam otazku. Kolik by stala oprava techto promacklich prahu a ma to vubec cenu? Editováno: 27. leden 2010, autor: johnxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pikkii Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 (editace) Mam otazku. Kolik by stala oprava techto promacklich prahu a ma to vubec cenu? Prave menim komplet prahy na oboch stranach , ked som ich kupil bola na nich urobena kataforeza, ale ja som ich dal pozinkovat. Pozinkovane sa navaria na auto a potom nastrek ,aky zaklad by som mal dat na ten zinok aby sa farba nezlupala??? nevie niekto?? Cena prahov 37EUR , zinok 10EUR praca plus nastrek asi 300EUR (este som neplati) Editováno: 3. Září 2010, autor: pikkii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
housle Vloženo 5. Září 2010 Sdílet Vloženo 5. Září 2010 ...vzhledem k tomu,že se výměna kol blíží a prahy mám na předku taky od heveru dojebaný a hydraulickej zvedák se mi pod nosník nevleze ...uvažuju o tom,že vemu silnější fošnu na délku prahu vrazím ji těsně za ten šev na prahu a prdnu pod ní v místě střed.sloupku hydraulickej zvedák a snad pohodlně zvednu půlku auta...nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Nemusis brat fošnu pres celej prah ja to delal bukovim špalikem a tim sem to vyklepal ven a zvedam to tesne za blatnikem a v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs1971 Vloženo 10. Září 2010 Sdílet Vloženo 10. Září 2010 (editace) Zdravím, já si nedávno koupil O1 r.v. 99 v SRN. Jeden práh byl vzadu ohnutej mírně dovnitř, tedy myslím tím jen ta hrana, což jsem přes dřevěný špalek kladivem vyrovnal. Horší bylo, že po celé délce obou prahů se začal odlepovat ten plastizol, kterým je práh zhruba do poloviny jeho výšky nastříkaný. Vzal jsem tedy tupější dlátko (ne ostré) a odlepený plastizol jsem seškrábnul až na místo, kde už držel dobře. V místech, kde jsou body pro zvedání, jsem to muset seškrábnout třeba i 5-6cm od spodní hrany prahu. uprostřed prahu , zhruba pod středovým sloupkem, kde jsou panty zadních dveří se to až tolik neodlepovalo, takže jsem seškrábnul cca 1-2cm. Někde už to bylo mírně napadeno korozí, ale vzal jsem smirkový papír (asi zrnitosti 100 na sucho) a rez jsem obrousil. Mohl jsem na to vzít flexu s brusným kotoučem, ale tím bych určitě ze síly plechu odebral více než by bylo potřeba. To je možná věcí názoru a situace v jak pokročilém stavu koroze se práh nachází. Někde už opravdu pomůže jen práh odříznout, napasovat nový a COčkem ho nabodovat zpět.To však zatím není můj případ. Po obroušení jsem obroušená a oškrábaná místa pořádně odmastil ( někdo používá techn.benzín, já měl po ruce acetonové ředidlo ) a natřel základovkou (Primer, Formex apod.). Já použil Primer červenohnědý. Ani jsem ho neředil, protože dneska když koupíte barvu , tak v tý plechovce už je to tak řídký , že pro natírání štětcem je to akorát. Hlavně to chce dobře ode dna promíchat. Pokud však máte někde v regále barvu z dřívějška, tak asi budete muset ředit. Já kupoval barvu "čerstvou". Barvu jsem nechal pořádne proschnout asi tak 3 dny. Hodně záleží na počasí a na tom jestli to děláte v garáži nebo venku. Já to v podstatě dělal na ulici, ale bylo teplo, tak to docela schlo. Potom jsem to natřel nátěrem BODY930. Natíral jsem to normálně štětcem. Je to takový docela tuhý, ale neředí se to. Nejlépe se to natírá s nějakým starším štětcem , který už má ty chlupy hodně krátký. Pak jsem to nechal zase dost dlouho schnout, asi tak týden a pak jsem to jen pro efekt stříknul sprejem. Já konkrétně mám červenou 8180, no a asi po půl hodině bezbarvým lakem. To stříknutí tím sprejem už ale asi není tak důležitý, ale když se na to člověk koukne, tak to alespoň trochu vypadá. Editováno: 10. Září 2010, autor: pitrs1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 12. Září 2010 Sdílet Vloženo 12. Září 2010 nebylo by lepší místo základovky použít třeba zinkovej sprej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs1971 Vloženo 13. Září 2010 Sdílet Vloženo 13. Září 2010 nebylo by lepší místo základovky použít třeba zinkovej sprej? Tak to ti nepovím. Se zinkovým sprejem nemám žádné zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pikkii Vloženo 21. Duben 2012 Sdílet Vloženo 21. Duben 2012 tak dnes som zistil ze vymenene prahy po necelych 2rokoch (a to som ich dal este aj pozinkovat) ..opat koroduju..NEODPORUCAM kupovat lacne prahy z Kelly + Elite.!!! su to smejdy najvacsieho zrna......caka ma asi vymena prahou za original diel....cize cista vyhra...material 300Eur + robota 300Eur...strata 300eur .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 21. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2018 Spoiler Nazdar. Na mojej octávií my menili pred 3 mesiacmi oba prahy ale pri výmene pneumatík sa zatlačily dnu na oboch stranách. Nenapadá niekoho čo s tým? Reklamovať to už nemôžem a platiť výmenu sa my moc nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.